作者: 556556bt 時間: 2016-3-18 00:39 標題: Windows 10 Mobile 正式upgrade la.
本帖最後由 556556bt 於 2016-3-18 01:12 編輯
Microsoft begins Windows 10 Mobile roll-out
http://mspoweruser.com/microsoft ... mobile-update-roll/
via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - Web
作者: 556556bt 時間: 2016-3-18 00:41
if your device supports the Windows 10 Mobile upgrade, here’s a handy list of supported devices:
◾Lumia 1520
◾Lumia 930
◾Lumia 640
◾Lumia 640XL
◾Lumia 730
◾Lumia 735
◾Lumia 830
◾Lumia 532
◾Lumia 535
◾Lumia 540
◾Lumia 635 1GB
◾Lumia 636 1GB
◾Lumia 638 1GB
◾Lumia 430
◾Lumia 435
◾BLU Win HD w510u
◾BLU Win HD LTE x150q
◾MCJ Madosma Q501
via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - Web
作者: 556556bt 時間: 2016-3-18 01:12
Microsoft begins Windows 10 Mobile roll-out
http://mspoweruser.com/microsoft-finally-announces-wind ...
556556bt 發表於 2016-3-18 00:39
download upgrade advisor
作者: mxmxm 時間: 2016-3-18 04:29
作者: aussie 時間: 2016-3-18 06:03
正式班終於出,一班等正式版完成嘅廠商可以推出手機
作者: RoyKwan 時間: 2016-3-18 06:50
謝謝分享。又可以玩玩
作者: carlau 時間: 2016-3-18 07:20
有冇ching已update咗去win10?
via HKEPC Reader for Android
作者: aichun 時間: 2016-3-18 10:34
thx share
作者: balllam 時間: 2016-3-18 10:48
good, thx for sharing.
作者: 愚樂無窮 時間: 2016-3-18 11:09
等
寂寞到夜深
作者: ken1983 時間: 2016-3-18 11:44
seem that cannot find in store
作者: eieio 時間: 2016-3-18 12:18
冇地圖都唔知升唔升好
作者: kckong99 時間: 2016-3-18 12:41
之前有部525, 都有 upgrade to insider, 宜家變成official 唔 support?
作者: 愚樂無窮 時間: 2016-3-18 12:49
我up左上10就變惡夢
依家情況如何?
作者: daemongmong 時間: 2016-3-18 13:07
該型號未有正式升級。
作者: 愚樂無窮 時間: 2016-3-18 14:28
等到蚊瞓
作者: dc97_2013 時間: 2016-3-18 15:07
部640升左W10~
呢個唔系正版?
作者: DGCNYO 時間: 2016-3-18 16:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 愚樂無窮 時間: 2016-3-18 16:48
其實係咪代表唔會有OFFICIAL ?
作者: smith1943 時間: 2016-3-18 16:51
Good, thanks a lot!
Just receive the phone and happy to hear about the upgrade.
作者: DGCNYO 時間: 2016-3-18 17:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pslleung 時間: 2016-3-18 17:55
我部830冇反應
作者: DGCNYO 時間: 2016-3-18 17:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sammylei 時間: 2016-3-18 18:13
是否要用WP8.1 才可以用upgrade advisor?
作者: DGCNYO 時間: 2016-3-18 18:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: daemongmong 時間: 2016-3-18 18:47
早前不是說所有Lumia的WP 8手機可以升級嗎?
作者: 556556bt 時間: 2016-3-18 18:55
若果insider 俾你上,就仲有機上到。若果無就無了! 太舊既機,唔夠ram/ rom 上到都唔夠用
via HKEPC Ionic Reader v0.5.0 - iPhone
作者: 556556bt 時間: 2016-3-18 18:58
新一批上到redstone 1 既機已經出左list. 大部份都係今次official OTA update 既機。 呢批最少仲可以up 到2 轉!
其他太舊既都無謂格硬上了
via HKEPC Ionic Reader v0.5.0 - iPhone
作者: 愚樂無窮 時間: 2016-3-18 19:00
可能走數掛
都唔知等唔等
作者: 愚樂無窮 時間: 2016-3-18 19:01
新一批上到redstone 1 既機已經出左list. 大部份都係今次official OTA update 既機。 呢批最少仲可以up 到 ...
556556bt 發表於 2016-3-18 18:58
有得上都想試
反正識刷番8.1
作者: DGCNYO 時間: 2016-3-18 19:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 愚樂無窮 時間: 2016-3-18 19:24
我明
有得選一定好過冇得選
最低限度都仲叫做一部合格電話
到時再算囉
作者: sammylei 時間: 2016-3-18 19:25
640xl 上WP10最大問题是大陸用晤到4G
作者: daemongmong 時間: 2016-3-18 19:35
官方有說明哪個型號的Lumia手機 (只限WP 8) 不能升級?
作者: 愚樂無窮 時間: 2016-3-18 19:53
好似係啲rom小既機升唔到
作者: Man@MFHK 時間: 2016-3-18 19:54
630無得上?

作者: DGCNYO 時間: 2016-3-18 20:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 人之初 時間: 2016-3-18 20:30
回覆 35# 愚樂無窮
仲有 生產商 不願意提供更新的手機也不能升 例如HTC
作者: nivlacckw 時間: 2016-3-18 21:37
本帖最後由 nivlacckw 於 2016-3-18 21:38 編輯
我用HTC M8 windows version 上insider 玩windows 10mobile 玩咗3個月
作者: weatherboy 時間: 2016-3-18 22:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DGCNYO 時間: 2016-3-18 22:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 556556bt 時間: 2016-3-18 23:09
有可能唔想今次俾舊機整衰個OTA upgrade.
同埋好快就會上redstone, 相信俾到佢地上th2 都無乜機run得rs1 不如直接唔俾佢上。
淨淨機叫佢地玩insider 算。一陣得來好iPhone 4s 上9 俾d 嘈到爆仲煩。
via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - iPhone
作者: nivlacckw 時間: 2016-3-19 00:30
Huawei windows phone 全滅
HTC 8x 8s 8xt 都收皮
作者: DGCNYO 時間: 2016-3-19 00:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nivlacckw 時間: 2016-3-19 00:40
所以現在只keep 830,w8,1520....830都打算當孝子機算了
作者: weatherboy 時間: 2016-3-19 00:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DGCNYO 時間: 2016-3-19 00:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nivlacckw 時間: 2016-3-19 00:53
買部635黎玩win10同做4G wifi蛋la
作者: DGCNYO 時間: 2016-3-19 01:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pobsmbb 時間: 2016-3-19 09:01
部830無料到
作者: wild 時間: 2016-3-19 09:28
等等啦!
仲有就係今次係講明第一批(1st list)可以upgrade上W10 Mobile既WP8, 即係起碼遲D會有第2批型號!
While we're working hard to make Windows 10 available for other Lumia devices, the following is a first list of Lumia smartphones that will receive a free upgrade
作者: yauka 時間: 2016-3-19 09:41
930上左。
Line終於係一個正常嘅app
Egde好爽呀,上一個都唔係人用嘅
Facebook靚仔左
好感動,希望遲下多d apps
作者: pobsmbb 時間: 2016-3-19 10:23
正式版個CODE有什麼不同?
作者: lc2086 時間: 2016-3-19 10:43
原本個LINE真係好鬼垃圾....勁DELAY.
作者: pobsmbb 時間: 2016-3-19 10:54
My 830 is downloading
作者: nivlacckw 時間: 2016-3-19 10:56
Me too !My 830 is downloading
作者: 夢雪影 時間: 2016-3-19 11:03
回覆 53# pobsmbb
新版係UWP APP,係950XL 終於唔再發熱同用好多電而且可以SD到同既FILE比人了XD
功能更快更齊, 除左仲未有KEEP同買STICKER 同EMOJI 較少外, 同其他版差唔多
作者: edwardso 時間: 2016-3-19 11:40
升級完通話,聽唔到對方聲音,但用耳機或擴音就可以
請問有冇人試過?可以點解決?唔該
作者: C29U 時間: 2016-3-19 11:50
用左 windows insider 升
有無分別?
作者: DGCNYO 時間: 2016-3-19 12:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pslleung 時間: 2016-3-19 12:51
830剛升了,要先裝upgrade advisor然後跟住做,預兩小時。初步覺得同insider分別唔大,未試hotspot會唔會短線。
作者: C29U 時間: 2016-3-19 13:19
ATT 640 未有得上..
作者: nivlacckw 時間: 2016-3-19 13:24
ATT 1520 未有得上
作者: 556556bt 時間: 2016-3-19 13:59
可能要轉地區先會收得快D
via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - Web
作者: 556556bt 時間: 2016-3-19 14:03
http://mspoweruser.com/windows-10-mobile-could-come-to-the-lumia-icon-in-the-near-future/
舊lumia機有機會遲D 有得上.
via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - Web
作者: nivlacckw 時間: 2016-3-19 14:04
Carrier版係麻煩D,att仲要係極品
作者: corolla2003 時間: 2016-3-19 14:09
本帖最後由 corolla2003 於 2016-3-19 14:11 編輯
http://mspoweruser.com/windows-10-mobile-could-come-to-the-lumia-icon-in-the-near-future/
舊lumia機 ...
556556bt 發表於 2016-3-19 14:03
除了Icon, 餘下無得升。
是Microsoft’s Gabe Aul 講的
Microsoft: No second Windows 10 Mobile update wave. Lumia icon being considered
via HKEPC Reader for Android
作者: DGCNYO 時間: 2016-3-19 14:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: corolla2003 時間: 2016-3-19 14:24
唔封都唔好升啦, 若正無的insider有都可能沒針對該設備優化, 那樣會產生更多問題
via HKEPC Reader for Android
作者: 556556bt 時間: 2016-3-19 14:44
無法始終carrier 機... at&T 果D 仲要排隊.
不過以後會統一係由MS 派OS. firmware 先會留番carrier. 搞
via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - Web
作者: 556556bt 時間: 2016-3-19 14:46
除了Icon, 餘下無得升。
是Microsoft’s Gabe Aul 講的
via HKEPC Reader for Android
corolla2003 發表於 2016-3-19 14:09
係.... 不過consider 得, 可能會有非官方渠道升. 例如insider.
不過D 512MB RAM 機. 好多feedback 都話唔stable 所以今次決定斬繿
via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - Web
作者: 556556bt 時間: 2016-3-19 14:50
好難講, 其中一個tweet. insider 可以上. 但都極有可能停左係10586呢個Build
因為已經公佈左. 可上RS 1 既list. official上唔到 win 10 既, 都唔會上到RS 1了.
好多上唔到都係因為insider 階段user feedback 話好唔stable wor. 好似lumia 1020 咁. 既然user feedback 話唔想上. 就CUT 左佢囉.
所以MS 真係有聽user feedback. 既然D user 話乜都唔好, 唔掂就好啦.. 唔使上lu .. 留番WP 8.1 囉
via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - Web
作者: corolla2003 時間: 2016-3-19 14:55
係.... 不過consider 得, 可能會有非官方渠道升. 例如insider.
不過D 512MB RAM 機. 好多feedbac ...
556556bt 發表於 2016-3-19 14:46
作者: corolla2003 時間: 2016-3-19 14:57
舊的的確唔升好過升, 現在正式版WP10仍有bug, ep8.1的的確最穩定, 硬上只會趕客
作者: 556556bt 時間: 2016-3-19 15:14
official 應該... 不過近年MS都幾聽user feedback .. 若果user 嘈下都有可能既. .. 只不過係呢班機主之前話唔好先取消.
不過現實D 講. 512MB RAM 升到都無著數... 咪一陣好似IOS 咁... 上到但乜功能都無... 仲要慢左.. 自己攞黎.
via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - Web
作者: 人之初 時間: 2016-3-19 15:43
回覆 39# nivlacckw
抱歉 沒說清楚 指舊型號
作者: tak 時間: 2016-3-19 15:48
UP了10但打中文字冇左香港字聯想庫...好失望...
作者: 556556bt 時間: 2016-3-19 15:58
之前都好似無... ?! 好多關於HK 既東西都缺左.
MAP, 輸入法. 廣東話等..... 呢個巿場已經被代表了....
via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - Web
作者: tak 時間: 2016-3-19 16:15
回覆 78# 556556bt
我8.1升上來的...所以感到失望...不過感覺成個OS完善左!
作者: 556556bt 時間: 2016-3-19 16:17
對, 除郤係HK element 之外, 其他運作比WP8 好好多
via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - Web
作者: corolla2003 時間: 2016-3-19 16:45
official 應該... 不過近年MS都幾聽user feedback .. 若果user 嘈下都有可能既. .. 只不過係呢班機 ...
556556bt 發表於 2016-3-19 15:14
文中指提出正面人。 只是微軟不做,非如你講聽用戶講而不推出其他model 更新wp10
Microsoft’s decision to not update older Lumia devices. Justified or Baised??
via HKEPC Reader for Android
作者: daemongmong 時間: 2016-3-19 16:53
微軟這樣做法,只會令更多人放棄Windows。
作者: 556556bt 時間: 2016-3-19 17:14
本帖最後由 556556bt 於 2016-3-19 17:16 編輯
http://www.windowscentral.com/here-why-lumia-1020-are-not-getting-windows-10-mobile
或者你睇兩日多前另一邊報導..... 好多呢D 事後既報導都為插而插.
其實唔少舊機用家係insider 階段都心知肚明.
你肯試過都知道個後果會係點........
就算強如1020 既spec, 唔stable 你格硬升.. 係咪你敢包事後你唔會出聲嘈?!.. 你咪一樣嘈到爆.... 倒不如唔好升啦..
via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - Web
作者: 556556bt 時間: 2016-3-19 17:18
要放棄既一早放棄左啦.
其情形如同APPLE 放棄IPHONE 4 論一樣.. 做乜唔被我上呀.... 上左又點呢? ....
via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - Web
作者: daemongmong 時間: 2016-3-19 17:29
http://www.windowscentral.com/here-why-lumia-1020-are-not-getting-windows-10-mobile
或者你 ...
556556bt 發表於 2016-3-19 17:14
作者: corolla2003 時間: 2016-3-19 17:41
這鬼鬼崇崇删改行為也反映微軟沒第二輪wp10更新
Microsoft caught backtracking on Blu Win Jr Windows 10 Mobile upgrade status
via HKEPC Reader for Android
作者: 556556bt 時間: 2016-3-19 17:41
你睇過篇野佢都有講好似1020 咁, 係lower % of vote. 即係到最後都係無乜人支持所以過唔到.
佢無厄你.. 只不過經歷咁長既insider stage 都無法得出好結果之後既決定.
好老實講.. 若果我係committee 做決定果批.. 睇到呢度D D -ve feedback...可能部部機都唔駛過.....
via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - Web
作者: 556556bt 時間: 2016-3-19 17:43
講到明無第二wave 架啦..... 已經係早係呢篇野出之前.
已經講明了.. 無謂多諗. 捉到出黎都無意思...
基本上係部部機vet 過... 邊部上得邊部唔上得..... 就算insider 可以安. 最後有D 機都無official update.
via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - Web
作者: DGCNYO 時間: 2016-3-19 17:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: corolla2003 時間: 2016-3-19 17:55
原文編者不是捉, 而是話微軟, 因為此機賣點是講明升級wp10
via HKEPC Reader for Android
作者: corolla2003 時間: 2016-3-19 17:58
本帖最後由 corolla2003 於 2016-3-19 18:03 編輯
http://www.windowscentral.com/here-why-lumia-1020-are-not-getting-windows-10-mobile
或者你 ...
556556bt 發表於 2016-3-19 17:14
可能, 但插人編文的編者是程序員, 為525作出多項提意及build版運作無誤
另外, 微軟是企業, 不會透過小道消息說明吧, 可否光明正大公佈, 這樣就不會被入位插了
via HKEPC Reader for Android
作者: DGCNYO 時間: 2016-3-19 18:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yip_kc 時間: 2016-3-19 18:12
Edge 上網快左好多,字形都靚左
但係好多program 個icon 都無左
作者: corolla2003 時間: 2016-3-19 18:15
回復 92 #DGCNYO
原文不是1020
via HKEPC Reader for Android
作者: wyleung1 時間: 2016-3-19 18:24
我部1520 up了win 10後,為何每次開camera都要連線,求解答
via HKEPC Ionic Reader v1.2.4 - iPhone
作者: 夢雪影 時間: 2016-3-19 18:26
回覆 94# corolla2003
1020會好LAG..
SETTING果到都會LAG下LAG下,.唔知係唔係因為得2核問題
我用INSIDER 升左部1020 後備機..如果係主用機會LAG到你想用返8.1
作者: corolla2003 時間: 2016-3-19 18:32
本帖最後由 corolla2003 於 2016-3-19 18:34 編輯
回復 96 #夢雪影
如我早前講, 無得升不是問題。
現在是,一間企業沒有正式公佈,只流出小道消息。 一被插就用小道消息來解話?另外又無聲無息地刪改內容。 如那文早前買了該款機(以升wp10作賣點)的用家點?
一早光明正大公佈, 就不會有今天。
via HKEPC Reader for Android
作者: yip_kc 時間: 2016-3-19 18:34
我部1520 up了win 10後,為何每次開camera都要連線,求解答
via HKEPC Ionic Reader v1.2.4 - iPhone ...
wyleung1 發表於 2016-3-19 18:24
我無呢個問題wor
作者: shlab 時間: 2016-3-19 18:55
本帖最後由 shlab 於 2016-3-19 18:56 編輯
MS話唔俾舊機款上win10係performance唔好...
但其實都唔係個好藉口 435都有得上點解920唔得....我唔信435行win10好幾多
performance唔好咪改好佢囉
根本win10好多問題係920定950都見到
只係新機快少少冇咁覺
其實我覺得個原因係要繼續support呢堆舊機太麻煩可能拖住後腿
反正有冇得up都被人鬧
係咪都死咁我做乜仲要理堆舊野
唯一問題係MS講野唔清唔楚決定係咁變
作者: 556556bt 時間: 2016-3-19 19:03
你呢個原因都可以歸為performance 問題既.. 太舊有D 野做得唔好... 唔stable 咪算囉..
就好似你咁講... 費事俾堆舊推住行啦..
今次佢vet 機其中一個因素係俾得你上.. 係咪下一個build RS1 都得為原則.
你見佢出左個official list 之後就公佈埋呢批都可以上到RS1 insider 了. 咁意味住. 果批唔上得既舊機就算現階段TH2 insider 行得. 但九成RS1 都行唔掂. 無謂俾你D 人嘈話.. 俾我上TH2 又唔被我上RS1

