Board logo

標題: [測試] Windows 10 Mobile 正式upgrade la. [打印本頁]

作者: 556556bt    時間: 2016-3-18 00:39     標題: Windows 10 Mobile 正式upgrade la.

本帖最後由 556556bt 於 2016-3-18 01:12 編輯

Microsoft begins Windows 10 Mobile roll-out

http://mspoweruser.com/microsoft ... mobile-update-roll/

via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - Web


作者: 556556bt    時間: 2016-3-18 00:41

if your device supports the Windows 10 Mobile upgrade, here’s a handy list of supported devices:
◾Lumia 1520
◾Lumia 930
◾Lumia 640
◾Lumia 640XL
◾Lumia 730
◾Lumia 735
◾Lumia 830
◾Lumia 532
◾Lumia 535
◾Lumia 540
◾Lumia 635 1GB
◾Lumia 636 1GB
◾Lumia 638 1GB
◾Lumia 430
◾Lumia 435
◾BLU Win HD w510u
◾BLU Win HD LTE x150q
◾MCJ Madosma Q501

via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - Web
作者: 556556bt    時間: 2016-3-18 01:12

Microsoft begins Windows 10 Mobile roll-out

http://mspoweruser.com/microsoft-finally-announces-wind ...
556556bt 發表於 2016-3-18 00:39


download upgrade advisor

作者: mxmxm    時間: 2016-3-18 04:29


作者: aussie    時間: 2016-3-18 06:03

正式班終於出,一班等正式版完成嘅廠商可以推出手機
作者: RoyKwan    時間: 2016-3-18 06:50

謝謝分享。又可以玩玩
作者: carlau    時間: 2016-3-18 07:20

有冇ching已update咗去win10?

via HKEPC Reader for Android
作者: aichun    時間: 2016-3-18 10:34

thx share
作者: balllam    時間: 2016-3-18 10:48

good, thx for sharing.
作者: 愚樂無窮    時間: 2016-3-18 11:09


寂寞到夜深
作者: ken1983    時間: 2016-3-18 11:44

seem that cannot find in store
作者: eieio    時間: 2016-3-18 12:18

冇地圖都唔知升唔升好
作者: kckong99    時間: 2016-3-18 12:41

之前有部525, 都有 upgrade to insider, 宜家變成official 唔 support?
作者: 愚樂無窮    時間: 2016-3-18 12:49

之前有部525, 都有 upgrade to insider, 宜家變成official 唔 support?
kckong99 發表於 2016-3-18 12:41


   

我up左上10就變惡夢
依家情況如何?
作者: daemongmong    時間: 2016-3-18 13:07

之前有部525, 都有 upgrade to insider, 宜家變成official 唔 support?
kckong99 發表於 2016-3-18 12:41
該型號未有正式升級。
作者: 愚樂無窮    時間: 2016-3-18 14:28

該型號未有正式升級。
daemongmong 發表於 2016-3-18 13:07



    等到蚊瞓
作者: dc97_2013    時間: 2016-3-18 15:07

部640升左W10~
呢個唔系正版?
作者: DGCNYO    時間: 2016-3-18 16:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 愚樂無窮    時間: 2016-3-18 16:48

舊機,通常都係咁,通常都係insider上左就算.....

其實己經比果D 4GB Rom既機好,升都無機會升 ...
DGCNYO 發表於 2016-3-18 16:46



    其實係咪代表唔會有OFFICIAL ?
作者: smith1943    時間: 2016-3-18 16:51

Good, thanks a lot!

Just receive the phone and happy to hear about the upgrade.
作者: DGCNYO    時間: 2016-3-18 17:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pslleung    時間: 2016-3-18 17:55

我部830冇反應
作者: DGCNYO    時間: 2016-3-18 17:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sammylei    時間: 2016-3-18 18:13

是否要用WP8.1 才可以用upgrade advisor?
作者: DGCNYO    時間: 2016-3-18 18:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: daemongmong    時間: 2016-3-18 18:47

可能有可能無,可能性能太差,佢唔想派都唔奇.....

你知啦,D人無又關心人家娘,做完一輪有但唔夠 ...
DGCNYO 發表於 2016-3-18 17:36
早前不是說所有Lumia的WP 8手機可以升級嗎?
作者: 556556bt    時間: 2016-3-18 18:55

早前不是說所有Lumia的WP 8手機可以升級嗎?
daemongmong 發表於 2016-3-18 18:47


   
若果insider 俾你上,就仲有機上到。若果無就無了! 太舊既機,唔夠ram/ rom 上到都唔夠用

via HKEPC Ionic Reader v0.5.0 - iPhone
作者: 556556bt    時間: 2016-3-18 18:58

新一批上到redstone 1 既機已經出左list.  大部份都係今次official OTA update 既機。 呢批最少仲可以up 到2 轉!
其他太舊既都無謂格硬上了

via HKEPC Ionic Reader v0.5.0 - iPhone
作者: 愚樂無窮    時間: 2016-3-18 19:00

早前不是說所有Lumia的WP 8手機可以升級嗎?
daemongmong 發表於 2016-3-18 18:47

可能走數掛
都唔知等唔等
作者: 愚樂無窮    時間: 2016-3-18 19:01

新一批上到redstone 1 既機已經出左list.  大部份都係今次official OTA update 既機。 呢批最少仲可以up 到 ...
556556bt 發表於 2016-3-18 18:58

有得上都想試
反正識刷番8.1
作者: DGCNYO    時間: 2016-3-18 19:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 愚樂無窮    時間: 2016-3-18 19:24

佢無講過所有wp8囉....

4GB rom果D同3叔 華為果D己知一早唔得

BTW,現在果批8GB rom Lumia 仲可以 ...
DGCNYO 發表於 2016-3-18 19:17


   

我明
有得選一定好過冇得選
最低限度都仲叫做一部合格電話
到時再算囉
作者: sammylei    時間: 2016-3-18 19:25

640xl 上WP10最大問题是大陸用晤到4G
作者: daemongmong    時間: 2016-3-18 19:35

佢無講過所有wp8囉....

4GB rom果D同3叔 華為果D己知一早唔得

BTW,現在果批8GB rom Lumia 仲可以 ...
DGCNYO 發表於 2016-3-18 19:17
官方有說明哪個型號的Lumia手機 (只限WP 8) 不能升級?
作者: 愚樂無窮    時間: 2016-3-18 19:53

官方有說明哪個型號的Lumia手機 (只限WP 8) 不能升級?
daemongmong 發表於 2016-3-18 19:35

好似係啲rom小既機升唔到
作者: Man@MFHK    時間: 2016-3-18 19:54

630無得上?
作者: DGCNYO    時間: 2016-3-18 20:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 人之初    時間: 2016-3-18 20:30

回覆 35# 愚樂無窮


    仲有 生產商 不願意提供更新的手機也不能升 例如HTC
作者: nivlacckw    時間: 2016-3-18 21:37

本帖最後由 nivlacckw 於 2016-3-18 21:38 編輯
回覆  愚樂無窮


    仲有 生產商 不願意提供更新的手機也不能升 例如HTC
人之初 發表於 2016-3-18 20:30



    我用HTC M8 windows version 上insider 玩windows 10mobile 玩咗3個月
作者: weatherboy    時間: 2016-3-18 22:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DGCNYO    時間: 2016-3-18 22:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 556556bt    時間: 2016-3-18 23:09

HTC W8有得升的,再之前果部先無

3叔先無得升,ATIV機主連insider都唔俾上

其實MS自己黎次都講到 ...
DGCNYO 發表於 2016-3-18 22:56


   
有可能唔想今次俾舊機整衰個OTA upgrade.
同埋好快就會上redstone, 相信俾到佢地上th2 都無乜機run得rs1 不如直接唔俾佢上。
淨淨機叫佢地玩insider 算。一陣得來好iPhone 4s 上9 俾d 嘈到爆仲煩。

via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - iPhone
作者: nivlacckw    時間: 2016-3-19 00:30

HTC W8有得升的,再之前果部先無

3叔先無得升,ATIV機主連insider都唔俾上

其實MS自己黎次都講到 ...
DGCNYO 發表於 2016-3-18 22:56



    Huawei windows phone 全滅

HTC 8x 8s 8xt 都收皮
作者: DGCNYO    時間: 2016-3-19 00:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nivlacckw    時間: 2016-3-19 00:40

不過果幾部差唔多料既機,我以前有部521,真係幾慢的

但如果有8 gb rom有insider上,其實都可 ...
DGCNYO 發表於 2016-3-19 00:34



    所以現在只keep 830,w8,1520....830都打算當孝子機算了
作者: weatherboy    時間: 2016-3-19 00:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DGCNYO    時間: 2016-3-19 00:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nivlacckw    時間: 2016-3-19 00:53

我本來諗住買部620黎玩win10同做3G wifi蛋,不過家下都睇定D先
DGCNYO 發表於 2016-3-19 00:48



    買部635黎玩win10同做4G wifi蛋la
作者: DGCNYO    時間: 2016-3-19 01:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pobsmbb    時間: 2016-3-19 09:01

部830無料到
作者: wild    時間: 2016-3-19 09:28

部830無料到
pobsmbb 發表於 2016-3-19 09:01

等等啦!

仲有就係今次係講明第一批(1st list)可以upgrade上W10 Mobile既WP8, 即係起碼遲D會有第2批型號!


While we're working hard to make Windows 10 available for other Lumia devices, the following is a first list of Lumia smartphones that will receive a free upgrade

作者: yauka    時間: 2016-3-19 09:41

930上左。
Line終於係一個正常嘅app
Egde好爽呀,上一個都唔係人用嘅
Facebook靚仔左
好感動,希望遲下多d apps
作者: pobsmbb    時間: 2016-3-19 10:23

930上左。
Line終於係一個正常嘅app
Egde好爽呀,上一個都唔係人用嘅
Facebook靚仔左
好感動,希望遲下多d  ...
yauka 發表於 2016-3-19 09:41


正式版個CODE有什麼不同?
作者: lc2086    時間: 2016-3-19 10:43

930上左。
Line終於係一個正常嘅app
Egde好爽呀,上一個都唔係人用嘅
Facebook靚仔左
好感動,希望遲下多d  ...
yauka 發表於 2016-3-19 09:41



   原本個LINE真係好鬼垃圾....勁DELAY.
作者: pobsmbb    時間: 2016-3-19 10:54

My 830 is downloading
作者: nivlacckw    時間: 2016-3-19 10:56

My 830 is downloading
pobsmbb 發表於 2016-3-19 10:54



    Me too !My 830 is downloading
作者: 夢雪影    時間: 2016-3-19 11:03

回覆 53# pobsmbb


    新版係UWP APP,係950XL 終於唔再發熱同用好多電而且可以SD到同既FILE比人了XD
    功能更快更齊, 除左仲未有KEEP同買STICKER 同EMOJI 較少外, 同其他版差唔多
作者: edwardso    時間: 2016-3-19 11:40

升級完通話,聽唔到對方聲音,但用耳機或擴音就可以

請問有冇人試過?可以點解決?唔該
作者: C29U    時間: 2016-3-19 11:50

用左 windows insider 升
有無分別?
作者: DGCNYO    時間: 2016-3-19 12:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pslleung    時間: 2016-3-19 12:51

830剛升了,要先裝upgrade advisor然後跟住做,預兩小時。初步覺得同insider分別唔大,未試hotspot會唔會短線。
作者: C29U    時間: 2016-3-19 13:19

ATT 640 未有得上..
作者: nivlacckw    時間: 2016-3-19 13:24

ATT 640 未有得上..
C29U 發表於 2016-3-19 13:19



    ATT 1520 未有得上
作者: 556556bt    時間: 2016-3-19 13:59

ATT 1520 未有得上
nivlacckw 發表於 2016-3-19 13:24


   
可能要轉地區先會收得快D

via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - Web
作者: 556556bt    時間: 2016-3-19 14:03

http://mspoweruser.com/windows-10-mobile-could-come-to-the-lumia-icon-in-the-near-future/

舊lumia機有機會遲D 有得上.

via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - Web
作者: nivlacckw    時間: 2016-3-19 14:04

可能要轉地區先會收得快D

via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - Web
556556bt 發表於 2016-3-19 13:59


Carrier版係麻煩D,att仲要係極品
作者: corolla2003    時間: 2016-3-19 14:09

本帖最後由 corolla2003 於 2016-3-19 14:11 編輯
http://mspoweruser.com/windows-10-mobile-could-come-to-the-lumia-icon-in-the-near-future/

舊lumia機 ...
556556bt 發表於 2016-3-19 14:03

除了Icon, 餘下無得升。
是Microsoft’s Gabe Aul 講的


Microsoft: No second Windows 10 Mobile update wave. Lumia icon being considered

via HKEPC Reader for Android
作者: DGCNYO    時間: 2016-3-19 14:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: corolla2003    時間: 2016-3-19 14:24

但會唔會封殺insider先,正道無有黎條路都好....
DGCNYO 發表於 2016-3-19 14:17

唔封都唔好升啦, 若正無的insider有都可能沒針對該設備優化, 那樣會產生更多問題

via HKEPC Reader for Android
作者: 556556bt    時間: 2016-3-19 14:44

Carrier版係麻煩D,att仲要係極品
nivlacckw 發表於 2016-3-19 14:04


   
無法始終carrier 機... at&T 果D 仲要排隊.
不過以後會統一係由MS 派OS. firmware 先會留番carrier. 搞

via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - Web
作者: 556556bt    時間: 2016-3-19 14:46

除了Icon, 餘下無得升。
是Microsoft’s Gabe Aul 講的




via HKEPC Reader for Android
corolla2003 發表於 2016-3-19 14:09


   
係....  不過consider 得, 可能會有非官方渠道升. 例如insider.
不過D 512MB RAM 機. 好多feedback 都話唔stable 所以今次決定斬繿

via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - Web
作者: 556556bt    時間: 2016-3-19 14:50

但會唔會封殺insider先,正道無有黎條路都好....
DGCNYO 發表於 2016-3-19 14:17


   
好難講, 其中一個tweet. insider 可以上. 但都極有可能停左係10586呢個Build

因為已經公佈左. 可上RS 1 既list. official上唔到 win 10 既, 都唔會上到RS 1了.
好多上唔到都係因為insider 階段user feedback 話好唔stable wor. 好似lumia 1020 咁.  既然user feedback 話唔想上. 就CUT 左佢囉.

所以MS 真係有聽user feedback. 既然D user 話乜都唔好, 唔掂就好啦.. 唔使上lu .. 留番WP 8.1 囉

via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - Web
作者: corolla2003    時間: 2016-3-19 14:55

係....  不過consider 得, 可能會有非官方渠道升. 例如insider.
不過D 512MB RAM 機. 好多feedbac ...
556556bt 發表於 2016-3-19 14:46
. 明白, 但佢話只consider Lumia Iron.
作者: corolla2003    時間: 2016-3-19 14:57

好難講, 其中一個tweet. insider 可以上. 但都極有可能停左係10586呢個Build

因為已經公佈左. 可 ...
556556bt 發表於 2016-3-19 14:50



    舊的的確唔升好過升, 現在正式版WP10仍有bug, ep8.1的的確最穩定, 硬上只會趕客
作者: 556556bt    時間: 2016-3-19 15:14

. 明白, 但佢話只consider Lumia Iron.
corolla2003 發表於 2016-3-19 14:55


   
official 應該... 不過近年MS都幾聽user feedback .. 若果user 嘈下都有可能既. .. 只不過係呢班機主之前話唔好先取消.
不過現實D 講. 512MB RAM 升到都無著數... 咪一陣好似IOS 咁... 上到但乜功能都無... 仲要慢左.. 自己攞黎.

via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - Web
作者: 人之初    時間: 2016-3-19 15:43

回覆 39# nivlacckw


    抱歉 沒說清楚  指舊型號
作者: tak    時間: 2016-3-19 15:48

UP了10但打中文字冇左香港字聯想庫...好失望...
作者: 556556bt    時間: 2016-3-19 15:58

UP了10但打中文字冇左香港字聯想庫...好失望...
tak 發表於 2016-3-19 15:48


   
之前都好似無... ?!  好多關於HK 既東西都缺左.
MAP, 輸入法. 廣東話等.....  呢個巿場已經被代表了....

via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - Web
作者: tak    時間: 2016-3-19 16:15

回覆 78# 556556bt


   
我8.1升上來的...所以感到失望...不過感覺成個OS完善左!
作者: 556556bt    時間: 2016-3-19 16:17

回覆  556556bt


   
我8.1升上來的...所以感到失望...不過感覺成個OS完善左!
tak 發表於 2016-3-19 16:15


   
對, 除郤係HK element 之外, 其他運作比WP8 好好多

via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - Web
作者: corolla2003    時間: 2016-3-19 16:45

official 應該... 不過近年MS都幾聽user feedback .. 若果user 嘈下都有可能既. .. 只不過係呢班機 ...
556556bt 發表於 2016-3-19 15:14

文中指提出正面人。 只是微軟不做,非如你講聽用戶講而不推出其他model 更新wp10


Microsoft’s decision to not update older Lumia devices. Justified or Baised??

via HKEPC Reader for Android
作者: daemongmong    時間: 2016-3-19 16:53

微軟這樣做法,只會令更多人放棄Windows。
作者: 556556bt    時間: 2016-3-19 17:14

本帖最後由 556556bt 於 2016-3-19 17:16 編輯
文中指提出正面人。 只是微軟不做,非如你講聽用戶講而不推出其他model 更新wp10




via HKEPC Reader f ...
corolla2003 發表於 2016-3-19 16:45


   
http://www.windowscentral.com/here-why-lumia-1020-are-not-getting-windows-10-mobile

或者你睇兩日多前另一邊報導..... 好多呢D 事後既報導都為插而插.
其實唔少舊機用家係insider 階段都心知肚明.
你肯試過都知道個後果會係點........

就算強如1020 既spec, 唔stable 你格硬升.. 係咪你敢包事後你唔會出聲嘈?!.. 你咪一樣嘈到爆.... 倒不如唔好升啦..




via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - Web
作者: 556556bt    時間: 2016-3-19 17:18

微軟這樣做法,只會令更多人放棄Windows。
daemongmong 發表於 2016-3-19 16:53


   
要放棄既一早放棄左啦.
其情形如同APPLE 放棄IPHONE 4 論一樣.. 做乜唔被我上呀.... 上左又點呢? ....

via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - Web
作者: daemongmong    時間: 2016-3-19 17:29

http://www.windowscentral.com/here-why-lumia-1020-are-not-getting-windows-10-mobile

或者你 ...
556556bt 發表於 2016-3-19 17:14
問題是到了正式推出升級時候才說明部份型號不支援,不是一早說明,令人覺得微軟一直在瞞騙用家。
作者: corolla2003    時間: 2016-3-19 17:41

這鬼鬼崇崇删改行為也反映微軟沒第二輪wp10更新



Microsoft caught backtracking on Blu Win Jr Windows 10 Mobile upgrade status



via HKEPC Reader for Android
作者: 556556bt    時間: 2016-3-19 17:41

問題是到了正式推出升級時候才說明部份型號不支援,不是一早說明,令人覺得微軟一直在瞞騙用家。 ...
daemongmong 發表於 2016-3-19 17:29


   
你睇過篇野佢都有講好似1020 咁, 係lower % of vote. 即係到最後都係無乜人支持所以過唔到.
佢無厄你.. 只不過經歷咁長既insider stage 都無法得出好結果之後既決定.

好老實講.. 若果我係committee 做決定果批.. 睇到呢度D D -ve feedback...可能部部機都唔駛過.....

via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - Web
作者: 556556bt    時間: 2016-3-19 17:43

這鬼鬼崇崇删改行為也反映微軟沒第二輪wp10更新





via HKEPC Reader for Android
corolla2003 發表於 2016-3-19 17:41


   
講到明無第二wave 架啦..... 已經係早係呢篇野出之前.
已經講明了.. 無謂多諗.  捉到出黎都無意思...

基本上係部部機vet 過... 邊部上得邊部唔上得.....  就算insider 可以安. 最後有D 機都無official update.

via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - Web
作者: DGCNYO    時間: 2016-3-19 17:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: corolla2003    時間: 2016-3-19 17:55

講到明無第二wave 架啦..... 已經係早係呢篇野出之前.
已經講明了.. 無謂多諗.  捉到出黎都無意思 ...
556556bt 發表於 2016-3-19 17:43

原文編者不是捉, 而是話微軟, 因為此機賣點是講明升級wp10

via HKEPC Reader for Android
作者: corolla2003    時間: 2016-3-19 17:58

本帖最後由 corolla2003 於 2016-3-19 18:03 編輯
http://www.windowscentral.com/here-why-lumia-1020-are-not-getting-windows-10-mobile

或者你 ...
556556bt 發表於 2016-3-19 17:14

可能, 但插人編文的編者是程序員, 為525作出多項提意及build版運作無誤

另外, 微軟是企業, 不會透過小道消息說明吧, 可否光明正大公佈, 這樣就不會被入位插了


via HKEPC Reader for Android
作者: DGCNYO    時間: 2016-3-19 18:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yip_kc    時間: 2016-3-19 18:12

Edge 上網快左好多,字形都靚左
但係好多program 個icon 都無左
作者: corolla2003    時間: 2016-3-19 18:15

回復 92 #DGCNYO

原文不是1020

via HKEPC Reader for Android
作者: wyleung1    時間: 2016-3-19 18:24

我部1520 up了win 10後,為何每次開camera都要連線,求解答

via HKEPC Ionic Reader v1.2.4 - iPhone
作者: 夢雪影    時間: 2016-3-19 18:26

回覆 94# corolla2003


    1020會好LAG..
    SETTING果到都會LAG下LAG下,.唔知係唔係因為得2核問題
    我用INSIDER 升左部1020 後備機..如果係主用機會LAG到你想用返8.1
作者: corolla2003    時間: 2016-3-19 18:32

本帖最後由 corolla2003 於 2016-3-19 18:34 編輯

回復 96 #夢雪影

如我早前講, 無得升不是問題。
現在是,一間企業沒有正式公佈,只流出小道消息。 一被插就用小道消息來解話?另外又無聲無息地刪改內容。  如那文早前買了該款機(以升wp10作賣點)的用家點?
一早光明正大公佈, 就不會有今天。

via HKEPC Reader for Android
作者: yip_kc    時間: 2016-3-19 18:34

我部1520 up了win 10後,為何每次開camera都要連線,求解答

via HKEPC Ionic Reader v1.2.4 - iPhone ...
wyleung1 發表於 2016-3-19 18:24



    我無呢個問題wor
作者: shlab    時間: 2016-3-19 18:55

本帖最後由 shlab 於 2016-3-19 18:56 編輯

MS話唔俾舊機款上win10係performance唔好...
但其實都唔係個好藉口 435都有得上點解920唔得....我唔信435行win10好幾多
performance唔好咪改好佢囉
根本win10好多問題係920定950都見到
只係新機快少少冇咁覺

其實我覺得個原因係要繼續support呢堆舊機太麻煩可能拖住後腿
反正有冇得up都被人鬧
係咪都死咁我做乜仲要理堆舊野

唯一問題係MS講野唔清唔楚決定係咁變
作者: 556556bt    時間: 2016-3-19 19:03

MS話唔俾舊機款上win10係performance唔好...
但其實都唔係個好藉口 435都有得上點解920唔得....我唔信435行 ...
shlab 發表於 2016-3-19 18:55



    你呢個原因都可以歸為performance 問題既.. 太舊有D 野做得唔好... 唔stable 咪算囉..
就好似你咁講... 費事俾堆舊推住行啦..
今次佢vet 機其中一個因素係俾得你上.. 係咪下一個build RS1 都得為原則.  
你見佢出左個official list 之後就公佈埋呢批都可以上到RS1 insider 了.  咁意味住. 果批唔上得既舊機就算現階段TH2 insider 行得. 但九成RS1 都行唔掂. 無謂俾你D 人嘈話.. 俾我上TH2 又唔被我上RS1





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2