Board logo

標題: 6吋wp8 [打印本頁]

作者: weezer    時間: 2013-7-16 15:45     標題: 6吋wp8

有無人有多點資料啊?佢出的話我唔要htc 5.9了

http://digital.sina.com.hk/news/-7-1385984/1.html
作者: aussie    時間: 2013-7-16 17:21

張圖好耐之前就正實咗係ps





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2