標題: 6吋wp8 [打印本頁]
作者: weezer 時間: 2013-7-16 15:45 標題: 6吋wp8
有無人有多點資料啊?佢出的話我唔要htc 5.9了
http://digital.sina.com.hk/news/-7-1385984/1.html
作者: aussie 時間: 2013-7-16 17:21
張圖好耐之前就正實咗係ps

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |