作者: 莎月美希 時間: 2012-12-21 03:36 標題: 唉我真是投降了
部920幾乎日日都死一次機,今日仲要死夠三次,D人完全找不到我,唔通我要三分鐘—次咁睇下佢有無死機?
作者: Henry 時間: 2012-12-21 04:03
所以我係支持8X既,更新有如親生仔咁快.
除左16G無SD之外我都搵唔到咩缺點.
L920就.......
不過等唔切可以自己刷PR1.1,有10211應該好好多.
作者: kobe9834 時間: 2012-12-21 06:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: WPuser2011 時間: 2012-12-21 08:05
你試試下回復原廠設定有冇改善,我reset過之後只係死過一次,如果都係咁就要去諾基度睇下點搞,新機就睇下換唔換到機吧
作者: Sliver 時間: 2012-12-21 09:04
未死過
不過可能因為我只係用部機打出打入同email
作者: 莎月美希 時間: 2012-12-21 09:09
我之前已經換左部新架喇.
作者: woodcat 時間: 2012-12-21 09:29
玩左兩個 week, 只係用 wechat 時會當機同睡死過一次
作者: rx78-2 時間: 2012-12-21 10:09
本帖最後由 rx78-2 於 2012-12-21 13:33 編輯
so far so good
深表同情
作者: aeolian2009 時間: 2012-12-21 10:13
黎緊好似話出更新會
改善死機問題 等下啦 新出品點都有少少問題 最重要係盡快改善姐作者: TImaK 時間: 2012-12-21 11:51
估唔到咁差,仲諗住會換佢
作者: joslau 時間: 2012-12-21 12:33
nokia有料測試員n號報到~~~

作者: 棋靈王~藤原佐為 時間: 2012-12-21 12:43
本帖最後由 棋靈王~藤原佐為 於 2012-12-21 12:48 編輯
我部機用左2個幾星期都未死過bor
reboot都冇
由你第一次發現死機. 有冇試過factory reset
同埋師兄死機前用咩多
作者: 傲卍風 時間: 2012-12-21 12:55
未死過機,未REBOOT過.
估計死機同HANG既原因同APPS有較大關係,可能我冇裝到果D APPS
作者: netfestv3v 時間: 2012-12-21 12:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BB1000 時間: 2012-12-21 12:59
有兩個同事因為貪有5舊平同貪新鮮買左920
用左一星期又係出現死機情況
即賣機換左IP5
作者: 莎月美希 時間: 2012-12-21 13:21
我apps只有whatSapp ,email(hotmail,yahoo and Gmail)
作者: dee30 時間: 2012-12-21 13:23
回復 10# TImaK
仲諗住新機會好啲tim 依加可以放心轉iPhone 5了
作者: chungchung 時間: 2012-12-21 13:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 傲卍風 時間: 2012-12-21 13:56
回復 16# 莎月美希
咁就唔清楚了,我用左一星期冇事,真係可以試下换多部試下
作者: dee30 時間: 2012-12-21 14:26
回復 18# chungchung
咁又係 但如果可以平啲嘅話都會買部試下嘅xd
作者: 棋靈王~藤原佐為 時間: 2012-12-21 14:29
本帖最後由 棋靈王~藤原佐為 於 2012-12-21 14:32 編輯
對面台睇有d巴打話部機factory reset過就冇事
疑似新機出廠有bug 換完都冇用
但新機factory reset過就ok. 有問題既巴打可以試下
醒起我部機都係一拎上手冇耐就factory reset過
又真係冇reboot 死機
作者: shukuist 時間: 2012-12-21 14:32
剛剛買有reboot, 而家十幾日都冇事
作者: pakchi70 時間: 2012-12-21 14:37
當年Nokia啲5800,n系機都係一出好多bug
而家大家有選擇就唔洗受佢氣
作者: 大口仔xd板 時間: 2012-12-21 17:07
12月頭買..到宜家只係試過自動重新開機一次..無其他問題...
你既問題應該去檢查下
作者: bbp082674 時間: 2012-12-21 18:27
2星期 完全無死過機
作者: goget123 時間: 2012-12-21 19:34
認真講,用左差唔多2個星期都冇死過=="
作者: shukuist 時間: 2012-12-21 20:38
好多時係app 嘅問題,試過開住某個app 食電40% 一個鐘,reboot 都多數都係app 有問題
作者: 無料到 時間: 2012-12-22 00:38
CHING平時點用?
作者: 莎月美希 時間: 2012-12-22 07:18
冇特別過喎,打出打入,上下網,睇下EMAIL.冇用來玩GAME,仲有聽下MP3.
作者: Poissons 時間: 2012-12-22 08:35
一年都唔死一次機先係正常電話吧..
作者: WPuser2011 時間: 2012-12-22 09:20
有無試下Reset部機?
作者: c8k 時間: 2012-12-23 14:46
點死法???
作者: lforum 時間: 2012-12-23 14:56
我昨日reset 咗之後真係冇hang 過
似乎真係work
作者: 夢雪影 時間: 2012-12-23 15:02
回復 30# Poissons
會咁講係因為 WP8 個OS 有人REPORT 過有死機同REBOOT問題
而MS 亦CONFRIM 左有E個問題, 同現在而逐步透過第一次更新解決E個問題
有幾多SMART PHONE 一年內冇死過機XD 你係唔係講ING功能電話?
作者: 星丑 時間: 2012-12-23 17:35
深表同情
作者: iori_hk 時間: 2012-12-24 10:07
有無人知個鈴聲有無得較大聲 D, 我覺得 L920 個電話鈴聲唔夠大。
成日有miss call

作者: tsaitsai2003 時間: 2012-12-24 10:52
係米裝左唔知麥app咋?
作者: SaucerMan 時間: 2012-12-24 12:20
咁貴仲要做白老鼠......?
點解唔測試好先推出呢....
作者: 棋靈王~藤原佐為 時間: 2012-12-24 18:49
而家部部機都係貴一貴俾人做白老鼠架啦
5K 機王邊部冇伏, 市場係咁, 又有人買WOR~
測試好先出就唔洗出LU
作者: 莎月美希 時間: 2012-12-24 19:11
今日試過聽MP3時.沒有停止.,直接入YOUTUBE 播片,跟住跳返去播MP3就會勁細聲!
要重新開機先冇事,大佬呀,我究竟買左部咩機呀。
作者: 夢雪影 時間: 2012-12-24 19:19
回復 40# 莎月美希
咩APP 呀- -?
我用METROTUBE 同TUBE PRO 都冇E 個情況WOW
作者: 莎月美希 時間: 2012-12-24 20:36
無用apps
作者: 167pk 時間: 2012-12-30 15:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: funhk 時間: 2012-12-30 17:15
win7 無reboot..
不過間唔中出 BSoD
不過算好過以前XP
但W8 應該會更差, 因為好多人一裝完出BSoD
作者: boyfriend0366 時間: 2012-12-30 21:48
會唔會sim咭問題hang機,由其係自己cut既咭
作者: LarSing 時間: 2012-12-31 09:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 莎月美希 時間: 2012-12-31 09:22
sim卡我已經係細卡

