Board logo

標題: 唉我真是投降了 [打印本頁]

作者: 莎月美希    時間: 2012-12-21 03:36     標題: 唉我真是投降了

部920幾乎日日都死一次機,今日仲要死夠三次,D人完全找不到我,唔通我要三分鐘—次咁睇下佢有無死機?
作者: Henry    時間: 2012-12-21 04:03

所以我係支持8X既,更新有如親生仔咁快.
除左16G無SD之外我都搵唔到咩缺點.

L920就.......
不過等唔切可以自己刷PR1.1,有10211應該好好多.
作者: kobe9834    時間: 2012-12-21 06:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: WPuser2011    時間: 2012-12-21 08:05

你試試下回復原廠設定有冇改善,我reset過之後只係死過一次,如果都係咁就要去諾基度睇下點搞,新機就睇下換唔換到機吧
作者: Sliver    時間: 2012-12-21 09:04

未死過
不過可能因為我只係用部機打出打入同email
作者: 莎月美希    時間: 2012-12-21 09:09

我之前已經換左部新架喇.
作者: woodcat    時間: 2012-12-21 09:29

玩左兩個 week, 只係用 wechat 時會當機同睡死過一次
作者: rx78-2    時間: 2012-12-21 10:09

本帖最後由 rx78-2 於 2012-12-21 13:33 編輯

so far so good
深表同情
作者: aeolian2009    時間: 2012-12-21 10:13

黎緊好似話出更新會改善死機問題  等下啦  新出品點都有少少問題  最重要係盡快改善姐
作者: TImaK    時間: 2012-12-21 11:51

估唔到咁差,仲諗住會換佢
作者: joslau    時間: 2012-12-21 12:33

nokia有料測試員n號報到~~~
作者: 棋靈王~藤原佐為    時間: 2012-12-21 12:43

本帖最後由 棋靈王~藤原佐為 於 2012-12-21 12:48 編輯

我部機用左2個幾星期都未死過bor
reboot都冇

由你第一次發現死機. 有冇試過factory reset
同埋師兄死機前用咩多
作者: 傲卍風    時間: 2012-12-21 12:55

未死過機,未REBOOT過.
估計死機同HANG既原因同APPS有較大關係,可能我冇裝到果D APPS
作者: netfestv3v    時間: 2012-12-21 12:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BB1000    時間: 2012-12-21 12:59

有兩個同事因為貪有5舊平同貪新鮮買左920
用左一星期又係出現死機情況
即賣機換左IP5
作者: 莎月美希    時間: 2012-12-21 13:21

我apps只有whatSapp ,email(hotmail,yahoo and Gmail)
作者: dee30    時間: 2012-12-21 13:23

回復 10# TImaK


    仲諗住新機會好啲tim 依加可以放心轉iPhone 5了
作者: chungchung    時間: 2012-12-21 13:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 傲卍風    時間: 2012-12-21 13:56

回復 16# 莎月美希


    咁就唔清楚了,我用左一星期冇事,真係可以試下换多部試下
作者: dee30    時間: 2012-12-21 14:26

回復 18# chungchung


    咁又係 但如果可以平啲嘅話都會買部試下嘅xd
作者: 棋靈王~藤原佐為    時間: 2012-12-21 14:29

本帖最後由 棋靈王~藤原佐為 於 2012-12-21 14:32 編輯

對面台睇有d巴打話部機factory reset過就冇事
疑似新機出廠有bug 換完都冇用
但新機factory reset過就ok. 有問題既巴打可以試下

醒起我部機都係一拎上手冇耐就factory reset過
又真係冇reboot 死機
作者: shukuist    時間: 2012-12-21 14:32

剛剛買有reboot, 而家十幾日都冇事
作者: pakchi70    時間: 2012-12-21 14:37

新機好多時有bug
要等upgrade fix bug
chungchung 發表於 21-12-2012 01:43 PM


當年Nokia啲5800,n系機都係一出好多bug
而家大家有選擇就唔洗受佢氣
作者: 大口仔xd板    時間: 2012-12-21 17:07

12月頭買..到宜家只係試過自動重新開機一次..無其他問題...
你既問題應該去檢查下
作者: bbp082674    時間: 2012-12-21 18:27

2星期 完全無死過機
作者: goget123    時間: 2012-12-21 19:34

認真講,用左差唔多2個星期都冇死過=="
作者: shukuist    時間: 2012-12-21 20:38

好多時係app 嘅問題,試過開住某個app 食電40% 一個鐘,reboot 都多數都係app 有問題
作者: 無料到    時間: 2012-12-22 00:38

CHING平時點用?
作者: 莎月美希    時間: 2012-12-22 07:18

CHING平時點用?
無料到 發表於 2012-12-22 00:38



    冇特別過喎,打出打入,上下網,睇下EMAIL.冇用來玩GAME,仲有聽下MP3.
作者: Poissons    時間: 2012-12-22 08:35

認真講,用左差唔多2個星期都冇死過=="
goget123 發表於 2012-12-21 19:34

一年都唔死一次機先係正常電話吧..
作者: WPuser2011    時間: 2012-12-22 09:20

冇特別過喎,打出打入,上下網,睇下EMAIL.冇用來玩GAME,仲有聽下MP3.
莎月美希 發表於 2012-12-22 07:18


有無試下Reset部機?
作者: c8k    時間: 2012-12-23 14:46

點死法???
作者: lforum    時間: 2012-12-23 14:56

我昨日reset 咗之後真係冇hang 過
似乎真係work
作者: 夢雪影    時間: 2012-12-23 15:02

回復 30# Poissons


    會咁講係因為 WP8 個OS 有人REPORT 過有死機同REBOOT問題
    而MS 亦CONFRIM 左有E個問題, 同現在而逐步透過第一次更新解決E個問題

    有幾多SMART PHONE 一年內冇死過機XD  你係唔係講ING功能電話?
作者: 星丑    時間: 2012-12-23 17:35

深表同情
作者: iori_hk    時間: 2012-12-24 10:07

有無人知個鈴聲有無得較大聲 D, 我覺得 L920 個電話鈴聲唔夠大。
成日有miss call
作者: tsaitsai2003    時間: 2012-12-24 10:52

係米裝左唔知麥app咋?
作者: SaucerMan    時間: 2012-12-24 12:20

咁貴仲要做白老鼠......?
點解唔測試好先推出呢....
作者: 棋靈王~藤原佐為    時間: 2012-12-24 18:49

咁貴仲要做白老鼠......?
點解唔測試好先推出呢....
SaucerMan 發表於 2012-12-24 12:20


而家部部機都係貴一貴俾人做白老鼠架啦
5K 機王邊部冇伏, 市場係咁, 又有人買WOR~
測試好先出就唔洗出LU
作者: 莎月美希    時間: 2012-12-24 19:11

今日試過聽MP3時.沒有停止.,直接入YOUTUBE 播片,跟住跳返去播MP3就會勁細聲!
要重新開機先冇事,大佬呀,我究竟買左部咩機呀。
作者: 夢雪影    時間: 2012-12-24 19:19

回復 40# 莎月美希


    咩APP 呀- -?
    我用METROTUBE 同TUBE PRO 都冇E 個情況WOW
作者: 莎月美希    時間: 2012-12-24 20:36

無用apps
作者: 167pk    時間: 2012-12-30 15:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: funhk    時間: 2012-12-30 17:15

hang/reboot機是正常,您睇下有邊代windows唔hang/reboot機架
167pk 發表於 2012-12-30 15:55


win7 無reboot..
不過間唔中出 BSoD
不過算好過以前XP
但W8 應該會更差, 因為好多人一裝完出BSoD
作者: boyfriend0366    時間: 2012-12-30 21:48

會唔會sim咭問題hang機,由其係自己cut既咭
作者: LarSing    時間: 2012-12-31 09:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 莎月美希    時間: 2012-12-31 09:22

sim卡我已經係細卡





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2