Board logo

標題: 有冇c兄不會買新 iPhone [打印本頁]

作者: hkepcu1    時間: 2025-10-15 11:26     標題: 有冇c兄不會買新 iPhone

不斷 upgrade 去二手 iPhone?
作者: u.c.    時間: 2025-10-15 11:27

用開AN機, 無諗住轉IP, 所以唔會買新IP
作者: tlshum    時間: 2025-10-15 11:29

以前炒有買,依家冇買了!
作者: 1個閒人    時間: 2025-10-15 11:38

本帖最後由 1個閒人 於 2025-10-15 04:10 編輯

老婆買新機[曬命], 老公執老婆二手機, 算唔算?

利申:  一屋女人都用IPHONE, 但個個都係手機百痴
作者: b-29    時間: 2025-10-15 11:39

大陸人中意iPhone....
作者: normalyan    時間: 2025-10-15 12:47

No iphone
作者: Miipp    時間: 2025-10-15 12:49

iphone 中 mon 機 230g 磚頭咁重、大黑額頭又超嘔心,免費都唔用
作者: iPAQ    時間: 2025-10-15 12:51

返過兩份工都要用公司部 iPhone,自己只係買過 iPad,自己手機就一直用 Android。
作者: AltezzaXP    時間: 2025-10-15 13:11

年年換新,舊機老婆用
作者: 香蜜    時間: 2025-10-15 13:14

最憎用二手嘢

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: rion    時間: 2025-10-15 14:05

第一次用IPHONE, 然後伏ED, IOS 唔好用, 明知買返 3*

但電話, 咁貼身, 2 手可以 ? 依家我舊機都唔放2 手, 費未唔覺意有野流出 (反正 AN 機唔值錢

[attach]2500956[/attach]
作者: 人中之龍    時間: 2025-10-15 14:17

用Android,所以唔會買IPhone
作者: ebtg    時間: 2025-10-15 14:27

堅決不做 i 人
作者: uss    時間: 2025-10-15 14:32

鋁殼,唔買,等下年2nm

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: mingming123    時間: 2025-10-15 17:16

渣上手,你會覺得iphone好薯

via HKEPC Reader for Android
作者: ericyyhk    時間: 2025-10-16 08:24

人地問會揀全新定二手 iphone, 咁多 AN 人衝入黎? 好似啲人衝入去啲車區度係咁答"我唔會買車"...
作者: okme    時間: 2025-10-16 08:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: antonyhk    時間: 2025-10-16 08:39

本帖最後由 antonyhk 於 2025-10-16 09:18 編輯

樓主放錯區啦,想問唔買新IP走去買二手IP, 應該放係IP區,唔係吹水區

好多年前有用IP, 但後來已轉An機,唔會返轉頭
作者: dls2046    時間: 2025-10-16 09:06

人地問會揀全新定二手 iphone, 咁多 AN 人衝入黎? 好似啲人衝入去啲車區度係咁答"我唔會買車"... ...
ericyyhk 發表於 2025-10-16 08:24


咁樓主自己放咩區?

回樓主…我不會買新 iPhone,舊的也不會…直至佢吸引到我轉會
作者: daemongmong    時間: 2025-10-16 09:54

某程度是形象問題,如果用「三叔」好一點,但如果用「X米」就...

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: Miipp    時間: 2025-10-16 09:57

人地問會揀全新定二手 iphone, 咁多 AN 人衝入黎? 好似啲人衝入去啲車區度係咁答"我唔會買車"... ...
ericyyhk 發表於 2025-10-16 08:24


想圍爐取暖就去返果園區開帖吧
作者: daemongmong    時間: 2025-10-16 10:25

小弟公司超過70%同事都是用iP,有4位同事換了iP17,只有一位同事轉會安卓。安卓進步了很多,但始終生態和安全性不及iOS。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: daemongmong    時間: 2025-10-16 17:26

不斷 upgrade 去二手 iPhone?
hkepcu1 發表於 2025-10-15 11:26

先前用iP8,本來今年換新机,但因為某事,所以要押後一年,暫時轉用二手机。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: antonyhk    時間: 2025-10-16 17:59

回復 20 #daemongmong

用部電話都要講形象,真係可憐

不過都理解,一般打工既、或者要溝女,答唔到嘴埋唔到堆係麻煩少少
作者: kanduki    時間: 2025-10-16 18:13

人地問會揀全新定二手 iphone, 咁多 AN 人衝入黎? 好似啲人衝入去啲車區度係咁答"我唔會買車"... ...
ericyyhk 發表於 2025-10-16 08:24



可以搞到EPC嘅AN版出帖無分
安卓人就係安桌人
作者: Miipp    時間: 2025-10-16 21:11

回復 daemongmong

用部電話都要講形象,真係可憐  

不過都理解,一般打工既、或者要溝女,答唔到 ...
antonyhk 發表於 2025-10-16 17:59


呢個真,識一個好多年一直用 an,但要埋堆換左艾瘋

係幾可悲,用部手支係為左比人睇
作者: doubleshot    時間: 2025-10-29 19:53

用緊15PM, 1516諗17PM定等18PM
作者: jerrychankm    時間: 2025-11-6 19:33

暫時買二手iphone 14pro用主先(前用ip11)
作者: kckong99    時間: 2025-11-7 09:33

本帖最後由 kckong99 於 2025-11-7 09:42 編輯
暫時買二手iphone 14pro用主先(前用ip11)
jerrychankm 發表於 6/11/2025 19:33


X2

由 2 手11 Pro 升到 2 手 14 Pro (太太舊機)

其實 11 Pro 都夠用, 原本打算用到出年冇 IOS Support 至換.

自己由親生仔 An 機 (Nexus One, 4, 5) 轉  iphone (第一部是 iP5) 都係因為 IOS 夠穩定, 特別係商用 app
作者: jacktsui    時間: 2025-11-7 11:27

等緊E系每年出實淋價淋鑊甘
作者: legion    時間: 2025-11-7 17:02

回覆 3# tlshum


    執老婆二手機是一個美德~~   (想出新機但二手性能還是不錯)
作者: legion    時間: 2025-11-7 17:03

回覆 8# iPAQ


    振夫綱,支持支持
作者: ckyuen2    時間: 2025-11-7 17:33

樓主放錯區啦,想問唔買新IP走去買二手IP, 應該放係IP區,唔係吹水區  

好多年前有用IP, 但後來已轉An ...
antonyhk 發表於 2025-10-16 08:39



    新款都可以買二手





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2