作者: hkepcu1 時間: 2025-10-15 11:26 標題: 有冇c兄不會買新 iPhone
作者: u.c. 時間: 2025-10-15 11:27
用開AN機, 無諗住轉IP, 所以唔會買新IP
作者: tlshum 時間: 2025-10-15 11:29
以前炒有買,依家冇買了!
作者: 1個閒人 時間: 2025-10-15 11:38
本帖最後由 1個閒人 於 2025-10-15 04:10 編輯
老婆買新機[曬命], 老公執老婆二手機, 算唔算?
利申: 一屋女人都用IPHONE, 但個個都係手機百痴
作者: b-29 時間: 2025-10-15 11:39
大陸人中意iPhone....
作者: normalyan 時間: 2025-10-15 12:47
No iphone
作者: Miipp 時間: 2025-10-15 12:49
iphone 中 mon 機 230g 磚頭咁重、大黑額頭又超嘔心,免費都唔用
作者: iPAQ 時間: 2025-10-15 12:51
返過兩份工都要用公司部 iPhone,自己只係買過 iPad,自己手機就一直用 Android。
作者: AltezzaXP 時間: 2025-10-15 13:11
年年換新,舊機老婆用
作者: 香蜜 時間: 2025-10-15 13:14
最憎用二手嘢
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: rion 時間: 2025-10-15 14:05
第一次用IPHONE, 然後伏ED, IOS 唔好用, 明知買返 3*
但電話, 咁貼身, 2 手可以 ? 依家我舊機都唔放2 手, 費未唔覺意有野流出 (反正 AN 機唔值錢
[attach]2500956[/attach]
作者: 人中之龍 時間: 2025-10-15 14:17
用Android,所以唔會買IPhone
作者: ebtg 時間: 2025-10-15 14:27
堅決不做 i 人
作者: uss 時間: 2025-10-15 14:32
鋁殼,唔買,等下年2nm
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: mingming123 時間: 2025-10-15 17:16
渣上手,你會覺得iphone好薯
via HKEPC Reader for Android
作者: ericyyhk 時間: 2025-10-16 08:24
人地問會揀全新定二手 iphone, 咁多 AN 人衝入黎? 好似啲人衝入去啲車區度係咁答"我唔會買車"...
作者: okme 時間: 2025-10-16 08:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: antonyhk 時間: 2025-10-16 08:39
本帖最後由 antonyhk 於 2025-10-16 09:18 編輯
樓主放錯區啦,想問唔買新IP走去買二手IP, 應該放係IP區,唔係吹水區
好多年前有用IP, 但後來已轉An機,唔會返轉頭
作者: dls2046 時間: 2025-10-16 09:06
咁樓主自己放咩區?
回樓主…我不會買新 iPhone,舊的也不會…直至佢吸引到我轉會
作者: daemongmong 時間: 2025-10-16 09:54
某程度是形象問題,如果用「三叔」好一點,但如果用「X米」就...
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: Miipp 時間: 2025-10-16 09:57
想圍爐取暖就去返果園區開帖吧
作者: daemongmong 時間: 2025-10-16 10:25
小弟公司超過70%同事都是用iP,有4位同事換了iP17,只有一位同事轉會安卓。安卓進步了很多,但始終生態和安全性不及iOS。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: daemongmong 時間: 2025-10-16 17:26
先前用iP8,本來今年換新机,但因為某事,所以要押後一年,暫時轉用二手机。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: antonyhk 時間: 2025-10-16 17:59
回復 20 #daemongmong
用部電話都要講形象,真係可憐
不過都理解,一般打工既、或者要溝女,答唔到嘴埋唔到堆係麻煩少少
作者: kanduki 時間: 2025-10-16 18:13
可以搞到EPC嘅AN版出帖無分
安卓人就係安桌人
作者: Miipp 時間: 2025-10-16 21:11
呢個真,識一個好多年一直用 an,但要埋堆換左艾瘋
係幾可悲,用部手支係為左比人睇
作者: doubleshot 時間: 2025-10-29 19:53
用緊15PM, 1516諗17PM定等18PM
作者: jerrychankm 時間: 2025-11-6 19:33
暫時買二手iphone 14pro用主先(前用ip11)

作者: kckong99 時間: 2025-11-7 09:33
本帖最後由 kckong99 於 2025-11-7 09:42 編輯
X2
由 2 手11 Pro 升到 2 手 14 Pro (太太舊機)
其實 11 Pro 都夠用, 原本打算用到出年冇 IOS Support 至換.
自己由親生仔 An 機 (Nexus One, 4, 5) 轉 iphone (第一部是 iP5) 都係因為 IOS 夠穩定, 特別係商用 app
作者: jacktsui 時間: 2025-11-7 11:27
等緊E系每年出實淋價淋鑊甘

作者: legion 時間: 2025-11-7 17:02
回覆 3# tlshum
執老婆二手機是一個美德~~ (想出新機但二手性能還是不錯)
作者: legion 時間: 2025-11-7 17:03
回覆 8# iPAQ
振夫綱,支持支持
作者: ckyuen2 時間: 2025-11-7 17:33
新款都可以買二手

