作者: ak167 時間: 2025-4-24 12:03 標題: 想入坑iphone, 最平買水機好嗎
想由android入坑iphone
見美/日/台版水機平咁多
1) find my device, faceid, pay 大多數功能都是和港版一樣?
2) 我想問下香港apple會不會support
3) 另外iphone15plus是不是都support AI?
thanks, beginner
作者: s84292 時間: 2025-4-24 12:15
想由android入坑iphone
見美/日/台版水機平咁多
1) find my device, faceid, pay 大多數功能都是和港版一樣 ...
ak167 發表於 2025-4-24 04:03
1.一樣,前提美機冇鎖SIM
2.本地冇的型號,唔一定幫你維修到
3.冇AI
作者: ak167 時間: 2025-4-24 13:34
回覆 2# s84292
thanks a lot
作者: javacomhk 時間: 2025-4-24 13:57
香港區的行貨型號先會有雙實體 sim 卡slots
作者: ckyuen2 時間: 2025-4-24 17:32
不妨入部舊款/二手/舊款二手感受吓先
作者: ak167 時間: 2025-4-24 18:01
回覆 5# ckyuen2
Thanks, 之前諗住15plus水貨,
但好似15pro以上先有ai,
但15pro水貨和二手價既iphone16都差不多,還有一個月保,
所以再找下資料,希望星期六日可以入坑玩下. ^_^
作者: fresh_banana 時間: 2025-4-25 06:55
買部16e 玩吓, 媒氣4.5k 128G
作者: ak167 時間: 2025-4-25 11:24
thanks, just try 16e. not bad ^_^
I may buy it instead of 2nd or water good
作者: 鴨蛋妹 時間: 2025-4-25 11:29
thanks, just try 16e. not bad ^_^
I may buy it instead of 2nd or water good
ak167 發表於 2025-4-25 11:24
如果你未用過. 買鋪頭機或上台好 D.
二手平台. 出黎驗機. 如果你唔係太熟. 小心假野中招.
或者信得過既水貨鋪.
睇下你長用定試完再換部貴機.
想用考慮 16系, 有多粒制.
約試 OS. 有幾平得幾平.
再去年尾 IP17 換部真正想用.
再唔係 IPAD 都得. 都係試 OS.
到時再買電話, 變左可以加入 平果生態系.
作者: axeoil 時間: 2025-4-25 11:35
買16e不如買大陸版16, 而家都係做緊4千中人仔
大陸版同香港版硬件一樣都係實體雙sim, 香港apple好似都受保, 強調, 係好似
唯一分別係中國大陸不支援「群組 FaceTime」、「FaceTime 語音」和 FaceTime 連結。 但其實正常facetime視像係用到的
作者: ak167 時間: 2025-4-25 11:41
回覆 9# 鴨蛋妹
謝謝你戶意見,我小朋友上學已用緊ipad,
見不錯,所以先想試轉IPHONE電話 ^_^
作者: iChan 時間: 2025-4-25 20:52
國內版冇ai?
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 鴨蛋妹 時間: 2025-4-26 00:09
小學同中學有冇分別 ?
因為學校既 IPAD. 好似要俾學校加個 DMD 定 乜叉軟件去強制鎖死.
冇得自己加野裝野.
你只能有限去用.
發揮唔到實力. 所以唔知你個部係唔係.
暫時可以去 APPLE STORE 自己玩.
同 IPAD 同 IP 都有7成相似.
其它應用, 如 NFC 個 D. 電話先 FEEL 到.
同埋 IP 個 MON 細, 你要重申適應.
仲有 AIR TAG 可以玩.
睇你打唔打機.
仲有安全層面應用. 銀行 APP 等.
有心長用等 IP17, RAM 多過 IP16. CPU 又勁, 而家都4月, 唔爭在等到9月.
一係而家買左, 到時 TRADE IN 換新.
而家買住部雞野, 當租機. 玩住先.
如果想買 IPAD, 等到七月 BTS, 好多 D 野送, 都成幾舊水架.
作者: ak167 時間: 2025-4-26 16:43
回覆 13# 鴨蛋妹
Thanks, 你講得好details,昨日最終急不住買了iphone16+
真的很不錯,只是要不斷裝機,先攪到個whatsapp d message
而家開始搵 d accessory,手機套,保矱貼,無線充電等等 XD

