Board logo

標題: [操作疑難] iOS 10 鬧鐘唔識響 [打印本頁]

作者: 清仔    時間: 2016-11-27 21:27     標題: iOS 10 鬧鐘唔識響

最新iOS了…都未解決到
作者: s84292    時間: 2016-11-27 21:41

最新iOS了…都未解決到
清仔 發表於 2016-11-27 21:27


如果更新都解決唔到,你應該要試重置手機
作者: cyberx131    時間: 2016-11-27 23:14

如果更新都解決唔到,你應該要試重置手機
s84292 發表於 2016-11-27 21:41



    右係用家既錯   生果永遠是對的


    自從 gay cook 趕走左 因 ios6 地圖問題 ios之父 Scott Forstall 后

   ios 每個版本問題越來越多  嚴重......重新寫個 ios 好過無限垃圾 update
作者: 黑面人    時間: 2016-11-28 00:49

本帖最後由 黑面人 於 2016-11-28 00:50 編輯
右係用家既錯   生果永遠是對的


    自從 gay cook 趕走左 因 ios6 地圖問題 ios之父 Scott Fo ...
cyberx131 發表於 2016-11-27 23:14


我當有一半用家有呢個問題, 第一步首先叫佢重置之外, 仲有乜好方法?
出下POST抽下水, 就當解決問題???
Apple Map係廢, 眾所周知! 咁點解決? 上網抽水當解決?
咪裝Google Map囉!

第1步重置, 無問題就restore返個backup; 如果情形依舊, 要試下delete下d app, 睇下係咪有邊個app撞左!

近期睇得多LIHKG, 學左佢地口吻, 比d高質post來睇下, 好嗎?!
作者: 清仔    時間: 2016-11-28 01:35


iOS10.1 個更新:解決鬧鐘無法響鬧問題
但10.1.1 又出番黎囉個bug!
根本係佢個系統有問題…
作者: cyberx131    時間: 2016-11-28 01:53

我當有一半用家有呢個問題, 第一步首先叫佢重置之外, 仲有乜好方法?
出下POST抽下水, 就當解決問題???
Ap ...
黑面人 發表於 2016-11-28 00:49



    我想高質數  點解一個之前己修好bugs   下一版更新就再次發生

    睇黎 生果 內部 開發人員 有嚴重溝通問題  你吾知我做左  我右吾知你做咩
作者: s84292    時間: 2016-11-28 08:24

本帖最後由 s84292 於 2016-11-28 08:27 編輯
右係用家既錯   生果永遠是對的


    自從 gay cook 趕走左 因 ios6 地圖問題 ios之父 Scott Fo ...
cyberx131 發表於 2016-11-27 23:14


都係果句,如果真係一直有呢個問題,更新極都出事,
咁樣重置再還原係最有效方法,

我唔相信呢個係硬體問題,一定有潛在的CONF 檔出左事,
或者系統服務被某些背後程式撞掉,呢D係個案好多時候係無解,

呢個類問題唔係APPLE先有,係APPLE比較少JA,
ANDROID 我年終搞十幾部,搞左3-4年,到今日都時不時有D人走黎話又有安裝空間不足問題,
你又唔提下? 明明有空間,但被系統當無空間,連信息都收唔到, 冇ROOT就一定要重置先搞到
部機RAM少,鬧鍾唔嚮係非常多,有D機只能自己SET死佢5分鍾重起個背景服務

暫時自己3部機IOS,公司33部IPAD同十幾個同事IPHONE都冇鬧鍾唔嚮的問題,
(唔嚮一定知,因為日日都要用)
我以前都試過ANDROID鬧鍾唔嚮要搞,不過最後全部都係因為被自動記憶體清理程式殺左
你可以話APPLE越做越差,但單純吹水係解決唔到樓主個問題

如果樓主係試左重置都唔得,咁一定要吊APPLE,
如果得, 就要留意下有冇話裝左特定程式先出事,之後回報比APPLE或者APPS開發者
因為呢D BUG可以係好虛無好難捉摸
作者: 黑面人    時間: 2016-11-28 10:44

我想高質數  點解一個之前己修好bugs   下一版更新就再次發生

    睇黎 生果 內部 開發人員 有嚴重 ...
cyberx131 發表於 2016-11-28 01:53


有d野, 係好奇怪!
好似set左自動更新ios, 佢半夜幫你更新,
之後第2日個alarm會唔響!

不過知道問題所在, 咪唔用自動更新囉, 可能佢改左, 不過我唔知道!

正如, 啟動imessage, facebook要收國際sms費用,
我由iphone 4時, 一宜都係用e-mail啟動, 唔係剛剛去完旅行按錯制, 用左sms啟動,
我都唔知道, 原來iPhone 7 + csl已經唔駛再改國際sms啟動費!
作者: low    時間: 2016-11-28 11:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cyberx131    時間: 2016-11-28 17:21

Apple Maps 出咗幾年都仲係好廢?  

我只睇過佢初版。而家搞成點? ...
low 發表於 2016-11-28 11:21



    我一直無視apple maps ,  就算佢之后不斷收購細地圖公司 ,  都幫助吾大

    更何況 google maps 傾 google 整間公司資源重點項目,  根本生果地圖連車尾燈追吾到
作者: 清仔    時間: 2016-11-28 18:29

有d野, 係好奇怪!
好似set左自動更新ios, 佢半夜幫你更新,
之後第2日個alarm會唔響!

不過知道問題所在 ...
黑面人 發表於 2016-11-28 10:44 AM


自動更新唔響黎個係iOS9的問題了…
我個情況係佢鐘意唔響就唔響 (結果我買左個鬧鐘)
而問題係點解咁基本既功能Apple咁多人力物力隔左咁耐都fix唔到?
iOS無JB已經好難比3rd party app搞灣了…
我send 左句粗口比Tim cook 個Twitter 叫佢快d.搞好佢
作者: cyberx131    時間: 2016-11-28 18:37

本帖最後由 cyberx131 於 2016-11-28 18:42 編輯
自動更新唔響黎個係iOS9的問題了…
我個情況係佢鐘意唔響就唔響 (結果我買左個鬧鐘)
而問題係點解咁基本 ...
清仔 發表於 2016-11-28 18:29



    gay cook 甘忙數錢  邊有時間上twitter睇  工作人員把你粗口過濾左

    越簡單越基本既功能bugs  對生果就係難題  好以IP7 相機黑畫面問題
  
    由ios7就存在至今 少人發現 就吾理

    ios10 問題係無問題  問題是用家問題
作者: aumeilo    時間: 2016-11-28 19:13

我好慶幸我ip7+無呢個問題,日日準時返工
作者: 黑面人    時間: 2016-11-28 20:34

我好慶幸我ip7+無呢個問題,日日準時返工
aumeilo 發表於 2016-11-28 19:13


無辦法, 唔做problem solving, 唔肯trace個問題起邊,
升到ios 100, 個問題仍然起度....
作者: cyberx131    時間: 2016-11-28 21:48

我好慶幸我ip7+無呢個問題,日日準時返工
aumeilo 發表於 2016-11-28 19:13



    ip7 plus 有無 係 通話  打大3D game app   係靜環境錄影時有  電流聲

   相機  黑蒙 畫面 出現  等等......
作者: cyberx131    時間: 2016-11-28 21:51

無辦法, 唔做problem solving, 唔肯trace個問題起邊,
升到ios 100, 個問題仍然起度.... ...
黑面人 發表於 2016-11-28 20:34



    要換主板完完全全解決自動關機問題  根源就係6 series 設計出左問題  

    生果點會認錯  用換小量6s電蒙運過骨
作者: laughing    時間: 2016-11-29 00:18

有無試過將個鬧鐘擺響背景唔好kill佢?
作者: 黑面人    時間: 2016-11-29 09:42

有無試過將個鬧鐘擺響背景唔好kill佢?
laughing 發表於 2016-11-29 00:18


算啦! 認真你就輸了!

垃圾IPHONE, 垃圾IOS, 垃圾APPLE, 咁樣回復就得架啦!
作者: guitarsoloprs    時間: 2016-11-29 13:56

alarm clock can't work?
it will be a big problem to me
作者: 清仔    時間: 2016-11-30 20:27

回覆 19# guitarsoloprs


    一個有幾日唔響…你又唔知點解
作者: 清仔    時間: 2016-12-14 23:58

10.2 唔知會唔會solve左





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2