標題: 係電訊商連plan出既iphone6..如果有問題..可唔可以拎去apple store整? [打印本頁]
作者: CT333 時間: 2015-7-7 22:22 標題: 係電訊商連plan出既iphone6..如果有問題..可唔可以拎去apple store整?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CT333 時間: 2015-7-7 23:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 316915238 時間: 2015-7-7 23:50
開到機=可以
開唔到機=唔可以
作者: trendhk 時間: 2015-7-7 23:50
可以,無問題。
作者: CT333 時間: 2015-7-8 19:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 阿虛 時間: 2015-7-9 00:03
如果係電訊商到出機 唔係會叫返你去電訊商到整咩?
作者: cpk 時間: 2015-7-9 00:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nicnic1231 時間: 2015-7-11 21:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk 時間: 2015-7-12 09:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

