Board logo

標題: 係電訊商連plan出既iphone6..如果有問題..可唔可以拎去apple store整? [打印本頁]

作者: CT333    時間: 2015-7-7 22:22     標題: 係電訊商連plan出既iphone6..如果有問題..可唔可以拎去apple store整?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CT333    時間: 2015-7-7 23:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 316915238    時間: 2015-7-7 23:50

開到機=可以
開唔到機=唔可以
作者: trendhk    時間: 2015-7-7 23:50

smartxxx 機
thanks
CT333 發表於 2015-7-7 23:33


可以,無問題。
作者: CT333    時間: 2015-7-8 19:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 阿虛    時間: 2015-7-9 00:03

如果係電訊商到出機 唔係會叫返你去電訊商到整咩?
作者: cpk    時間: 2015-7-9 00:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nicnic1231    時間: 2015-7-11 21:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk    時間: 2015-7-12 09:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2