作者: unix 時間: 2014-11-25 17:46 標題: iPhone 6 用咗一排冇花,二手最多值幾錢?
本帖最後由 unix 於 2014-11-25 17:50 編輯
想知道宜家iPhone 仲係唔係咁保值,唸住入部二手機算,想walk in 買都買唔到...
想買 細黑64 MLC
作者: a886 時間: 2014-11-25 17:58
回覆 1# unix
想買 MLC同買得到係兩回事
作者: unix 時間: 2014-11-25 18:04
回覆 2# a886
就係貪二手機有得試~
作者: tszyan29 時間: 2014-11-25 18:30
iphone6二手市場又多了新名銜,mlc地獄
(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: a886 時間: 2014-11-25 19:40
回覆 3# unix
我有MLC 都唔會俾你啦~
作者: tamp 時間: 2014-11-26 15:05
本帖最後由 tamp 於 2014-11-26 15:07 編輯
MIC就一定. 希望正式開賣時, APPLE用番MLC啦.
話時話, 今日iReserve 16+長賣長有, 唔知可否WALK-IN買呢?
作者: anthonytamhk 時間: 2014-11-26 15:35
haha, 我部大灰64g, 第一日上台出, 前日賣左7500. 再用7500 入左部細6
