Board logo

標題: iPhone 6 用咗一排冇花,二手最多值幾錢? [打印本頁]

作者: unix    時間: 2014-11-25 17:46     標題: iPhone 6 用咗一排冇花,二手最多值幾錢?

本帖最後由 unix 於 2014-11-25 17:50 編輯

想知道宜家iPhone 仲係唔係咁保值,唸住入部二手機算,想walk in 買都買唔到...

想買 細黑64 MLC
作者: a886    時間: 2014-11-25 17:58

回覆 1# unix


    想買 MLC同買得到係兩回事
作者: unix    時間: 2014-11-25 18:04

回覆 2# a886


    就係貪二手機有得試~
作者: tszyan29    時間: 2014-11-25 18:30

iphone6二手市場又多了新名銜,mlc地獄

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: a886    時間: 2014-11-25 19:40

回覆 3# unix


    我有MLC 都唔會俾你啦~
作者: tamp    時間: 2014-11-26 15:05

本帖最後由 tamp 於 2014-11-26 15:07 編輯

MIC就一定.  希望正式開賣時, APPLE用番MLC啦.

話時話, 今日iReserve 16+長賣長有, 唔知可否WALK-IN買呢?
作者: anthonytamhk    時間: 2014-11-26 15:35

haha, 我部大灰64g, 第一日上台出, 前日賣左7500. 再用7500 入左部細6





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2