Board logo

標題: 小米積分換尿袋 [打印本頁]

作者: 18樓C座    時間: 2026-4-10 10:42     標題: 小米積分換尿袋

因為要俾運費$40

可唔可以一次換兩個俾一次運費
因為要先用積分換兌換券,唔知可唔可以兩張券一齊用
作者: speed    時間: 2026-4-10 10:52

應該係唔得,優惠券只可使用其中一張
作者: watadou    時間: 2026-4-10 11:04

每筆訂單僅限使用一張優惠券
作者: 18樓C座    時間: 2026-4-10 11:13

唔該上面兩位,換左個帶線尿袋,冇ccc唔返大陸用就冇問題
作者: speed    時間: 2026-4-10 18:29

回復 4 #18樓C座

呢隻無3c嗎?

via HKEPC Reader for Android
作者: iamredfox    時間: 2026-4-10 18:38

回復 18樓C座

呢隻無3c嗎?

via HKEPC Reader for Android
speed 發表於 2026-4-10 18:29



   10000ma那個機身無3C
作者: speed    時間: 2026-4-10 18:50

除左中國唔得,去日本韓國帶 唔帶到上機?

via HKEPC Reader for Android
作者: jk1399    時間: 2026-4-10 19:34

因為要俾運費$40

可唔可以一次換兩個俾一次運費
因為要先用積分換兌換券,唔知可唔可以兩張券一齊用 ...
18樓C座 發表於 2026-4-10 10:42



    錯區....
作者: dc97_2013    時間: 2026-4-10 19:40

好似得$3XX 超薄先有3C
而家無晒尿袋同錶~反而車又有返
作者: nameless.ken    時間: 2026-4-10 20:39

2024/12 製造
到手已0%電
睇黎係香港唔係好賣得
作者: 18樓C座    時間: 2026-4-10 20:47

本帖最後由 18樓C座 於 2026-4-10 20:53 編輯
10000ma那個機身無3C
iamredfox 發表於 2026-4-10 18:38


https://www.mi.com/hk/product/xi ... 0-integrated-cable/

我換左帶線嗰隻都冇ccc
見佢再返貨換左先
唔返大陸用冇所謂
作者: 18樓C座    時間: 2026-4-10 20:48

好似得$3XX 超薄先有3C
而家無晒尿袋同錶~反而車又有返
dc97_2013 發表於 2026-4-10 19:40



睇下遲啲會唔會再返貨
我都係再返貨先換到帶線尿袋
作者: dc97_2013    時間: 2026-4-10 21:02

回覆 10# nameless.ken


    165W?
尿袋専業用家佢地多數用CUKTECH同ANKER多
作者: doggiestyle    時間: 2026-4-10 21:08

我換左帶線嗰隻都冇ccc
見佢再返貨換左先
唔返大陸用冇所謂
18樓C座 發表於 2026-4-10 20:47



你果隻冇呢個 QR CODE

[attach]2521926[/attach]
作者: 18樓C座    時間: 2026-4-10 21:08

回覆  nameless.ken


    165W?
尿袋専業用家佢地多數用CUKTECH同ANKER多
dc97_2013 發表於 2026-4-10 21:02



我見佢同款anger賣成$4/5xx

我只係一般充手機,免費有要求
作者: 18樓C座    時間: 2026-4-10 21:09

你果隻冇呢個 QR CODE
doggiestyle 發表於 2026-4-10 21:08



    我唔係返大陸用
作者: doggiestyle    時間: 2026-4-10 21:11

我唔係返大陸用
18樓C座 發表於 2026-4-10 21:09



我問你香港版係咪冇呢個 CODE
作者: 18樓C座    時間: 2026-4-10 21:28

我問你香港版係咪冇呢個 CODE
doggiestyle 發表於 2026-4-10 21:11



    你問野係咪應該客氣啲
作者: nameless.ken    時間: 2026-4-10 21:28

回覆 17# doggiestyle


    香港版只係有台灣國的認證CE都無 睇紙盒包裝就見到啦
個model 寫xxxxxxxxxtw
作者: 18樓C座    時間: 2026-4-10 21:29

回覆  doggiestyle


    香港版只係有台灣國的認證CE都無 睇紙盒包裝就見到啦
個model 寫xxxxxxxxxtw ...
nameless.ken 發表於 2026-4-10 21:28



  冇錯係台版
作者: nameless.ken    時間: 2026-4-10 21:32

一個戶口只換到一次,可以無限開新AC 可以不停拎300分直接比40$ 買
不過我無咁做,而家想儲500換架車~
作者: dc97_2013    時間: 2026-4-10 21:40

回覆 21# nameless.ken


你上拼多多呢D車好平
平時買開比姪
D分換其他好過
作者: watadou    時間: 2026-4-10 21:40

一個戶口只換到一次,可以無限開新AC 可以不停拎300分直接比40$ 買
不過我無咁做,而家想儲500換架 ...
nameless.ken 發表於 2026-4-10 21:32


對手錶和Mon 比較有興趣,可惜一早換完
作者: doggiestyle    時間: 2026-4-10 21:40

本帖最後由 doggiestyle 於 2026-4-10 21:43 編輯
你問野係咪應該客氣啲
18樓C座 發表於 2026-4-10 21:28



oh sorry
我下次跪晌到問
作者: doggiestyle    時間: 2026-4-10 21:42

回覆  doggiestyle


    香港版只係有台灣國的認證CE都無 睇紙盒包裝就見到啦
個model 寫xxxxxxxxxtw ...
nameless.ken 發表於 2026-4-10 21:28



可能舊版廢時拎返廠印過
作者: nameless.ken    時間: 2026-4-10 22:08

回覆 23# dc97_2013


    架車模既 造工應該唔同吧,本身賣緊幾舊水應該都有番禁上下質素
作者: 18樓C座    時間: 2026-4-10 22:24

本帖最後由 18樓C座 於 2026-4-10 22:26 編輯
一個戶口只換到一次,可以無限開新AC 可以不停拎300分直接比40$ 買
不過我無咁做,而家想儲500換架 ...
nameless.ken 發表於 2026-4-10 21:32



   我冇幫襯,只儲分都換左2部Poco電話1隻錶,換完尿袋仲有9百幾分
作者: dc97_2013    時間: 2026-4-10 22:49

回覆 26# nameless.ken


    真係唔知點解佢咁貴~
$2-300 我覺就合理
作者: giantdaniel    時間: 2026-4-10 23:45

想問下係點樣先可以換到呢個券架?
作者: nameless.ken    時間: 2026-4-11 07:28

回覆 28# dc97_2013


買的是信仰

之前要2000分換
作者: C1GA    時間: 2026-4-11 09:47

10000 165w我都買了一個
作者: nameless.ken    時間: 2026-4-13 22:06

本帖最後由 nameless.ken 於 2026-4-13 22:13 編輯

睇黎個165w 尿袋好多存貨
又大贈送 多謝雷總
[attach]2522221[/attach]
作者: markmak33    時間: 2026-4-13 23:37

300分直接比40$ 買
請問如何可以呢?可能我太笨了!找不到!
麻煩曬!謝謝!
作者: iamredfox    時間: 2026-4-13 23:45

睇黎個165w 尿袋好多存貨
又大贈送 多謝雷總
nameless.ken 發表於 2026-4-13 22:06

機身無3C標志,趕住散貨
作者: dc97_2013    時間: 2026-4-14 00:02

回覆 33# markmak33


https://www.mi.com/hk/points-center#216312
作者: markmak33    時間: 2026-4-14 00:10

多謝師兄!
我已經是會員,宜家最多可以扣100,即是269減100變169
是否新會員還有另外優惠?
作者: polymer12    時間: 2026-4-14 00:57

本帖最後由 polymer12 於 2026-4-13 16:58 編輯
多謝師兄!
我已經是會員,宜家最多可以扣100,即是269減100變169
是否新會員還有另外優惠? ...
markmak33 發表於 2026-4-13 16:10



  用300分換 ,好似到晚上9點幾已經換哂 D劵了

[attach]2522227[/attach]
作者: markmak33    時間: 2026-4-14 01:05

多謝師兄!
唔怪得我今晚搵唔到啦!
作者: markmak33    時間: 2026-4-14 01:10

另外想問依個優惠本來係係邊個位置?因為我就係搵唔到!
麻煩曬各位師兄!
謝謝!
作者: sands    時間: 2026-4-14 02:22

香港買小米尿袋都沒3c 標誌
作者: nameless.ken    時間: 2026-4-14 07:03

成功上車

[attach]2522231[/attach]


via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: nameless.ken    時間: 2026-4-14 07:09

即使有3C 出年3月可能都唔合要求
圖中呢個尿袋 2025/11出廠
兩個QR CODE 一個scan左會彈去使用教學網站
另一個QR CODE只會出到尿袋s/n ,無其它資料
包裝有印2025/11 但尿袋 身上又無寫
除非話 2026 4月前出廠既無呢個要求

[attach]2522232[/attach]


via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: dcpad    時間: 2026-4-14 07:18

即使有3C 出年3月可能都唔合要求
圖中呢個尿袋 2025/11出廠
兩個QR CODE 一個scan左會彈去使用教學網站
另 ...
nameless.ken 發表於 2026-4-14 07:09


你呢個有3c, 唔係港行
作者: C1GA    時間: 2026-4-14 08:41

仍有卷可以兌換
作者: 18樓C座    時間: 2026-4-14 10:13

仍有卷可以兌換
C1GA 發表於 2026-4-14 08:41



    停左幾日又出返,已經好多次
作者: redcat    時間: 2026-4-14 10:18

尿袋券和模型車券
作者: markmak33    時間: 2026-4-14 11:23

終於有40蚊買了,多謝曬各位師兄!
作者: markmak33    時間: 2026-4-14 11:47

想問各位師兄!之前有錶換係咩錶嚟?謝謝!
作者: dcpad    時間: 2026-4-14 11:48

沒得門市自取架
咁多門市分店唔搞自取
作者: computer1975    時間: 2026-4-14 11:57

本帖最後由 computer1975 於 2026-4-15 21:42 編輯
仍有卷可以兌換
C1GA 發表於 2026-4-14 08:41

曾經凌晨時無卷,後來又補返,剛材11時我都買了

via HKEPC Reader for Android
作者: watadou    時間: 2026-4-14 11:59

想問各位師兄!之前有錶換係咩錶嚟?謝謝!
markmak33 發表於 2026-4-14 11:47


https://www.mi.com/hk/product/redmi-watch-5/
作者: markmak33    時間: 2026-4-14 12:03

尿袋券和模型車券已經沒有了!
作者: watadou    時間: 2026-4-14 12:05

沒得門市自取架
咁多門市分店唔搞自取
dcpad 發表於 2026-4-14 11:48


SF自提櫃
作者: dc97_2013    時間: 2026-4-14 12:17

回覆 49# dcpad

有D都唔係小米自己開,點送
作者: speed    時間: 2026-4-14 18:56

前幾日收到隻165w 10000尿袋,發覺似係倉底貨,2024年生產,完全無曬電0%

via HKEPC Reader for Android
作者: iamredfox    時間: 2026-4-14 19:23

前幾日收到隻165w 10000尿袋,發覺似係倉底貨,2024年生產,完全無曬電0%

via HKEPC Reader for Android ...
speed 發表於 2026-4-14 18:56


絕對係倉底貨,機身無3C標記,係香港會好難賣,不過300分加40運費,抵
作者: kens4    時間: 2026-4-14 19:44

絕對係倉底貨,機身無3C標記,係香港會好難賣,不過300分加40運費,抵 ...
iamredfox 發表於 2026-4-14 19:23



    唔關倉唔倉底貨事,佢根本就未出過有3C標記。
作者: dc97_2013    時間: 2026-4-14 20:01

回覆 57# kens4


    最新果舊超薄
作者: 18樓C座    時間: 2026-4-14 20:46

沒得門市自取架
咁多門市分店唔搞自取
dcpad 發表於 2026-4-14 11:48



    免費仲想自取慳運費,邊有咁好既事
作者: 18樓C座    時間: 2026-4-14 20:47

前幾日收到隻165w 10000尿袋,發覺似係倉底貨,2024年生產,完全無曬電0%

via HKEPC Reader for Android ...
speed 發表於 2026-4-14 18:56



    香港小米不嬲都冇ccc
作者: tompkyou    時間: 2026-4-14 21:17

前幾日收到隻165w 10000尿袋,發覺似係倉底貨,2024年生產,完全無曬電0%

via HKEPC Reader for Android ...
speed 發表於 2026-4-14 18:56



    我果隻25年4月
作者: markmak33    時間: 2026-4-14 21:23

watadou 發表於 2026-4-14 11:59


唔該曬,師兄!
我也很想換,可惜了!
作者: kens4    時間: 2026-4-14 23:26

回覆 58# dc97_2013


    佢=165w
作者: Miipp    時間: 2026-4-14 23:40

唔該曬,師兄!
我也很想換,可惜了!
markmak33 發表於 2026-4-14 21:23


無乜可惜, 40蚊買都雞肋, 隻野咁大咁重, 能量密度低. 極少人需要咁高功率

重有樓上 ching 講倉底貨, sleep mode 又用電(相對)多攪到乾晒塘, 長時間過放 d 芯好虧
作者: henry56156    時間: 2026-4-15 10:04

到底啲券係幾時renew
之前又話星期三上午10:00
每日好似隨機時間咁
作者: henry56156    時間: 2026-4-15 10:22

到底啲券係幾時renew
之前又話星期三上午10:00
每日好似隨機時間咁
henry56156 發表於 15/4/2026 10:04



    岩岩睇renew左,
但車同尿袋都唔吸引
作者: dc97_2013    時間: 2026-4-15 10:24

回覆 65# henry56156

補返車仔券,可以做車主
作者: Sinair    時間: 2026-4-15 10:41

回覆 67# dc97_2013

到左貨 40蚊抵玩
原價599 值唔值? 無玩開玩具車 覺得好貴
作者: kwongoc_1016    時間: 2026-4-15 11:05

尿袋有卷again,$40買車仔定係尿袋都唔會蝕啦,1:18賣tomica價錢。
作者: jfwEf9QgOo8    時間: 2026-4-15 11:15

如果本身冇其他尿袋,$40當買隻65W尿袋俾notebook或者Steam Deck用都唔錯,不過睇規格本身條線先出到20V 3.25A,自己插線得20V 2.25A

換咗架車等貨到
作者: doggiestyle    時間: 2026-4-15 11:20

如果本身冇其他尿袋,$40當買隻65W尿袋俾notebook或者Steam Deck用都唔錯,不過睇規格本身條線先出到20V 3. ...
jfwEf9QgOo8 發表於 2026-4-15 11:15



port 1 係 20V 6A
port 2 係 20V 2.25A
作者: dc97_2013    時間: 2026-4-15 11:28

回覆 68# Sinair


可能我PDD 呢D車仔比姪
幾十己有燈有聲,有D仲有冇車匙發聲
所以覺500分+$40有D貴
不過過多2日無其他好換,都會買返架,D分唔用就變廢
作者: nameless.ken    時間: 2026-4-15 12:16

本帖最後由 nameless.ken 於 2026-4-15 12:18 編輯

D 分唔換可能 遲下有大額券呢
或者有其它死貨清倉大平賣
[attach]2522361[/attach]




via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: sony_vaio    時間: 2026-4-15 13:16

個尿袋都半賣半送
新會員用app登入已經係300分
作者: jfwEf9QgOo8    時間: 2026-4-15 13:19

port 1 係 20V 6A
port 2 係 20V 2.25A
doggiestyle 發表於 2026-4-15 11:20


我著眼點係俾notebook或者Steam Deck用呢個情況
以我理解20V 6A係小米私家協議,應該冇咩notebook支援
作者: dcpad    時間: 2026-4-15 13:25

無乜可惜, 40蚊買都雞肋, 隻野咁大咁重, 能量密度低. 極少人需要咁高功率

重有樓上 ching 講倉底貨, sl ...
Miipp 發表於 2026-4-14 23:40

電量清零是因為速遞
咁唔使買重保險慳錢
作者: Miipp    時間: 2026-4-15 13:38

電量清零是因為速遞
咁唔使買重保險慳錢
dcpad 發表於 2026-4-15 13:25


ching 真係完全唔熟鋰電特性, 特低電量會餓死 d 芯的, 短時間餓唔死都會不可逆的永久損耗

我買正常庫存的內置鋰電產品, 都未試過到手時係低過 50% 電量

簡單 d 講, 內置鋰電的產品無可能低電量出廠的
作者: doggiestyle    時間: 2026-4-15 13:39

我著眼點係俾notebook或者Steam Deck用呢個情況
以我理解20V 6A係小米私家協議,應該冇咩notebook支援 ...
jfwEf9QgOo8 發表於 2026-4-15 13:19



但佢話支持 PD3.0
如果 佢要出到 100W
個頭應該向下兼容 出到 20V 5A 先係
作者: jfwEf9QgOo8    時間: 2026-4-15 14:23

但佢話支持 PD3.0
如果 佢要出到 100W
個頭應該向下兼容 出到 20V 5A 先係
doggiestyle 發表於 2026-4-15 13:39



你有道理,但佢個spec又真係寫3.25A

以我用途65W夠有突,可惜前排已經買咗隻尿袋
作者: henry56156    時間: 2026-4-15 15:01

今日啲券好似係咁出
頭先見尿袋同$300券無晒
依家又有返
可惜依家無左最吸引嘅5折券
講真依個尿袋唔吸引, 係差得快
但大牛龜咁
唔好揸手嘅尿袋真係送都唔要
車又係唔吸引, 1:18大部到死
你話法拉利之類就話, 邊個想放部小米車係屋企
又係送都嫌阻埞
幾時先再有新野換
作者: dcpad    時間: 2026-4-15 15:28

ching 真係完全唔熟鋰電特性, 特低電量會餓死 d 芯的, 短時間餓唔死都會不可逆的永久損耗

我買正常庫存 ...
Miipp 發表於 2026-4-15 13:38


剛收到是0電
作者: Miipp    時間: 2026-4-15 15:35

剛收到是0電
dcpad 發表於 2026-4-15 15:28


咪就倉底貨或 standby 時用電 cur 乾塘左囉
作者: nameless.ken    時間: 2026-4-15 15:44

本帖最後由 nameless.ken 於 2026-4-15 16:05 編輯

回覆 81# dcpad

2024/12 批次  

真金白銀買就會係 2025/5 或打後

[attach]2522390[/attach]
[attach]2522391[/attach]


via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: doggiestyle    時間: 2026-4-15 18:49

今日啲券好似係咁出
頭先見尿袋同$300券無晒
依家又有返
可惜依家無左最吸引嘅5折券
講真依個尿袋唔吸引,  ...
henry56156 發表於 2026-4-15 15:01



如果可以入電
當玩具都 OK
如果要當模型
就係一個品味問題
作者: Sinair    時間: 2026-4-15 20:44

回覆 80# henry56156

我屋企有幾架1:18同1:24 (都係別人送 無自己買過)
屋企有位1:18絕對更好

我開左部su7 $40無投訴 $599就唔可能會買
su7車身無特別 買多個盒疊高佢放 遠睇當係瑪莎拉蒂

法拉利就不了 只有幾款特別(唔知有無出模型) 普通款真係太大眾
個人喜好林寶同布加迪
作者: hkjgl    時間: 2026-4-15 23:49

剛收到是0電
dcpad 發表於 15/4/2026 15:28



    我果隻係25年4月好似,不過都係0電
作者: chungemail    時間: 2026-4-16 07:48

回復 83 #nameless.ken

最衰唔係亞加力膠盒,如果係放出嚟都靚啲..

via HKEPC Reader for Android
作者: dc97_2013    時間: 2026-4-16 08:38

又換晒車仔
作者: C1GA    時間: 2026-4-16 08:42

車仔我換左一架
近期簽到有20分/日 儲分好快
作者: Lkj127    時間: 2026-4-16 10:21

https://youtu.be/w9r99_3RRgg?si=otZ2gh6BMGRlRoVB
個尿袋評測

尿袋40蚊運費又抵玩wo,我早個月平平地幫個friend接手左部全新POCO F7 ULTRA 有120w快充,
市面支持小米120w快充尿袋選擇唔多,不過而家無晒卷,踎下佢呢幾日會唔會補券
作者: hkjgl    時間: 2026-4-16 11:21

個尿袋評測

尿袋40蚊運費又抵玩wo,我早個月平平地幫個friend接手左部全新POCO F7 ULTRA 有120w快充,
市 ...
Lkj127 發表於 16/4/2026 10:21



    this promotion end soon
作者: chenbros    時間: 2026-4-16 11:49

我都係入左一隻尿袋, 製造日期:2024/12, 又係冇晒電, 不過40蚊都算抵用, 你自己去買4粒2500電都唔只40蚊, 不過個mon 冇乜資料睇, 我覺得唔用呢種mon, 換成普通燈, 然後做細隻啲仲好
作者: C1GA    時間: 2026-4-16 13:13

我覺得都ok ge
作者: hkjgl    時間: 2026-4-16 13:41

我都係入左一隻尿袋, 製造日期:2024/12, 又係冇晒電, 不過40蚊都算抵用, 你自己去買4粒2500電都唔只40蚊,  ...
chenbros 發表於 16/4/2026 11:49



    知道output watt

and full charged time都guess到係咪快充
作者: polymer12    時間: 2026-4-16 14:03

話說個165W尿袋真係一年保養咩? 我Check 官網話半年保

但見其他人二手賣都話有1年保🤔唔通我睇錯
作者: dcpad    時間: 2026-4-16 15:57

回覆 95# polymer12

問客服就話得6個月保養啦
人哋的可能是大陸版
作者: dc97_2013    時間: 2026-4-16 16:34

回覆 96# dcpad


以為一年添
得半年因用分換?
作者: fresh_banana    時間: 2026-4-16 16:42

話說個165W尿袋真係一年保養咩? 我Check 官網話半年保

但見其他人二手賣都話有1年保🤔唔通我睇錯 ...
polymer12 發表於 16/4/2026 14:03



    係喎
作者: polymer12    時間: 2026-4-16 16:43

回覆  dcpad


以為一年添
得半年因用分換?
dc97_2013 發表於 2026-4-16 08:34



    https://www.mi.com/hk/service/exchange/powerbank.html

我睇呢到,行動電源類(6個月/半年保養)

所以唔太明D人165W尿袋二手放返出(話有一年保養係邊到睇返黎? (至少見4人以上話一年保養
作者: dc97_2013    時間: 2026-4-16 16:46

回覆 99# polymer12


  我POST果時都寫一年~
不過見咁平留返自用好過





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2