作者: 18樓C座 時間: 2026-4-10 10:42 標題: 小米積分換尿袋
因為要俾運費$40
可唔可以一次換兩個俾一次運費
因為要先用積分換兌換券,唔知可唔可以兩張券一齊用
作者: speed 時間: 2026-4-10 10:52
應該係唔得,優惠券只可使用其中一張
作者: watadou 時間: 2026-4-10 11:04
每筆訂單僅限使用一張優惠券
作者: 18樓C座 時間: 2026-4-10 11:13
唔該上面兩位,換左個帶線尿袋,冇ccc唔返大陸用就冇問題
作者: speed 時間: 2026-4-10 18:29
回復 4 #18樓C座
呢隻無3c嗎?
via HKEPC Reader for Android
作者: iamredfox 時間: 2026-4-10 18:38
10000ma那個機身無3C
作者: speed 時間: 2026-4-10 18:50
除左中國唔得,去日本韓國帶 唔帶到上機?
via HKEPC Reader for Android
作者: jk1399 時間: 2026-4-10 19:34
錯區....
作者: dc97_2013 時間: 2026-4-10 19:40
好似得$3XX 超薄先有3C
而家無晒尿袋同錶~反而車又有返
作者: nameless.ken 時間: 2026-4-10 20:39
2024/12 製造
到手已0%電

睇黎係香港唔係好賣得
作者: 18樓C座 時間: 2026-4-10 20:47
本帖最後由 18樓C座 於 2026-4-10 20:53 編輯
https://www.mi.com/hk/product/xi ... 0-integrated-cable/
我換左帶線嗰隻都冇ccc
見佢再返貨換左先
唔返大陸用冇所謂
作者: 18樓C座 時間: 2026-4-10 20:48
睇下遲啲會唔會再返貨
我都係再返貨先換到帶線尿袋
作者: dc97_2013 時間: 2026-4-10 21:02
回覆 10# nameless.ken
165W?
尿袋専業用家佢地多數用CUKTECH同ANKER多
作者: doggiestyle 時間: 2026-4-10 21:08
你果隻冇呢個 QR CODE
[attach]2521926[/attach]
作者: 18樓C座 時間: 2026-4-10 21:08
我見佢同款anger賣成$4/5xx
我只係一般充手機,免費有要求
作者: 18樓C座 時間: 2026-4-10 21:09
我唔係返大陸用
作者: doggiestyle 時間: 2026-4-10 21:11
我問你香港版係咪冇呢個 CODE
作者: 18樓C座 時間: 2026-4-10 21:28
你問野係咪應該客氣啲
作者: nameless.ken 時間: 2026-4-10 21:28
回覆 17# doggiestyle
香港版只係有台灣國的認證
個model 寫xxxxxxxxxtw
作者: 18樓C座 時間: 2026-4-10 21:29
冇錯係台版
作者: nameless.ken 時間: 2026-4-10 21:32
一個戶口只換到一次,可以無限開新AC 可以不停拎300分直接比40$ 買

不過我無咁做,而家想儲500換架車~
作者: dc97_2013 時間: 2026-4-10 21:40
回覆 21# nameless.ken
你上拼多多呢D車好平
平時買開比姪
D分換其他好過
作者: watadou 時間: 2026-4-10 21:40
對手錶和Mon 比較有興趣,可惜一早換完
作者: doggiestyle 時間: 2026-4-10 21:40
本帖最後由 doggiestyle 於 2026-4-10 21:43 編輯
oh sorry
我下次跪晌到問
作者: doggiestyle 時間: 2026-4-10 21:42
可能舊版廢時拎返廠印過
作者: nameless.ken 時間: 2026-4-10 22:08
回覆 23# dc97_2013
架車模既 造工應該唔同吧,本身賣緊幾舊水應該都有番禁上下質素
作者: 18樓C座 時間: 2026-4-10 22:24
本帖最後由 18樓C座 於 2026-4-10 22:26 編輯
我冇幫襯,只儲分都換左2部Poco電話1隻錶,換完尿袋仲有9百幾分
作者: dc97_2013 時間: 2026-4-10 22:49
回覆 26# nameless.ken
真係唔知點解佢咁貴~
$2-300 我覺就合理
作者: giantdaniel 時間: 2026-4-10 23:45
想問下係點樣先可以換到呢個券架?
作者: nameless.ken 時間: 2026-4-11 07:28
回覆 28# dc97_2013
買的是信仰
之前要2000分換
作者: C1GA 時間: 2026-4-11 09:47
10000 165w我都買了一個
作者: nameless.ken 時間: 2026-4-13 22:06
本帖最後由 nameless.ken 於 2026-4-13 22:13 編輯
睇黎個165w 尿袋好多存貨

又大贈送 多謝雷總
[attach]2522221[/attach]
作者: markmak33 時間: 2026-4-13 23:37
300分直接比40$ 買
請問如何可以呢?可能我太笨了!找不到!
麻煩曬!謝謝!
作者: iamredfox 時間: 2026-4-13 23:45
機身無3C標志,趕住散貨
作者: dc97_2013 時間: 2026-4-14 00:02
回覆 33# markmak33
https://www.mi.com/hk/points-center#216312
作者: markmak33 時間: 2026-4-14 00:10
多謝師兄!
我已經是會員,宜家最多可以扣100,即是269減100變169
是否新會員還有另外優惠?
作者: polymer12 時間: 2026-4-14 00:57
本帖最後由 polymer12 於 2026-4-13 16:58 編輯
用300分換 ,好似到晚上9點幾已經換哂 D劵了
[attach]2522227[/attach]
作者: markmak33 時間: 2026-4-14 01:05
多謝師兄!
唔怪得我今晚搵唔到啦!
作者: markmak33 時間: 2026-4-14 01:10
另外想問依個優惠本來係係邊個位置?因為我就係搵唔到!
麻煩曬各位師兄!
謝謝!
作者: sands 時間: 2026-4-14 02:22
香港買小米尿袋都沒3c 標誌
作者: nameless.ken 時間: 2026-4-14 07:03
成功上車
[attach]2522231[/attach]
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: nameless.ken 時間: 2026-4-14 07:09
即使有3C 出年3月可能都唔合要求
圖中呢個尿袋 2025/11出廠
兩個QR CODE 一個scan左會彈去使用教學網站
另一個QR CODE只會出到尿袋s/n ,無其它資料
包裝有印2025/11 但尿袋 身上又無寫
除非話 2026 4月前出廠既無呢個要求
[attach]2522232[/attach]
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: dcpad 時間: 2026-4-14 07:18
即使有3C 出年3月可能都唔合要求
圖中呢個尿袋 2025/11出廠
兩個QR CODE 一個scan左會彈去使用教學網站
另 ...
nameless.ken 發表於 2026-4-14 07:09
你呢個有3c, 唔係港行
作者: C1GA 時間: 2026-4-14 08:41
仍有卷可以兌換
作者: 18樓C座 時間: 2026-4-14 10:13
停左幾日又出返,已經好多次
作者: redcat 時間: 2026-4-14 10:18
尿袋券和模型車券
作者: markmak33 時間: 2026-4-14 11:23
終於有40蚊買了,多謝曬各位師兄!
作者: markmak33 時間: 2026-4-14 11:47
想問各位師兄!之前有錶換係咩錶嚟?謝謝!
作者: dcpad 時間: 2026-4-14 11:48
沒得門市自取架
咁多門市分店唔搞自取
作者: computer1975 時間: 2026-4-14 11:57
本帖最後由 computer1975 於 2026-4-15 21:42 編輯
曾經凌晨時無卷,後來又補返,剛材11時我都買了
via HKEPC Reader for Android
作者: watadou 時間: 2026-4-14 11:59
https://www.mi.com/hk/product/redmi-watch-5/
作者: markmak33 時間: 2026-4-14 12:03
尿袋券和模型車券已經沒有了!
作者: watadou 時間: 2026-4-14 12:05
SF自提櫃
作者: dc97_2013 時間: 2026-4-14 12:17
回覆 49# dcpad
有D都唔係小米自己開,點送
作者: speed 時間: 2026-4-14 18:56
前幾日收到隻165w 10000尿袋,發覺似係倉底貨,2024年生產,完全無曬電0%
via HKEPC Reader for Android
作者: iamredfox 時間: 2026-4-14 19:23
前幾日收到隻165w 10000尿袋,發覺似係倉底貨,2024年生產,完全無曬電0%
via HKEPC Reader for Android ...
speed 發表於 2026-4-14 18:56
絕對係倉底貨,機身無3C標記,係香港會好難賣,不過300分加40運費,抵
作者: kens4 時間: 2026-4-14 19:44
唔關倉唔倉底貨事,佢根本就未出過有3C標記。
作者: dc97_2013 時間: 2026-4-14 20:01
回覆 57# kens4
最新果舊超薄
作者: 18樓C座 時間: 2026-4-14 20:46
免費仲想自取慳運費,邊有咁好既事
作者: 18樓C座 時間: 2026-4-14 20:47
前幾日收到隻165w 10000尿袋,發覺似係倉底貨,2024年生產,完全無曬電0%
via HKEPC Reader for Android ...
speed 發表於 2026-4-14 18:56
香港小米不嬲都冇ccc
作者: tompkyou 時間: 2026-4-14 21:17
前幾日收到隻165w 10000尿袋,發覺似係倉底貨,2024年生產,完全無曬電0%
via HKEPC Reader for Android ...
speed 發表於 2026-4-14 18:56
我果隻25年4月
作者: markmak33 時間: 2026-4-14 21:23
唔該曬,師兄!
我也很想換,可惜了!
作者: kens4 時間: 2026-4-14 23:26
回覆 58# dc97_2013
佢=165w
作者: Miipp 時間: 2026-4-14 23:40
無乜可惜, 40蚊買都雞肋, 隻野咁大咁重, 能量密度低. 極少人需要咁高功率
重有樓上 ching 講倉底貨, sleep mode 又用電(相對)多攪到乾晒塘, 長時間過放 d 芯好虧
作者: henry56156 時間: 2026-4-15 10:04
到底啲券係幾時renew
之前又話星期三上午10:00
每日好似隨機時間咁
作者: henry56156 時間: 2026-4-15 10:22
岩岩睇renew左,
但車同尿袋都唔吸引
作者: dc97_2013 時間: 2026-4-15 10:24
回覆 65# henry56156
補返車仔券,可以做車主
作者: Sinair 時間: 2026-4-15 10:41
回覆 67# dc97_2013
到左貨 40蚊抵玩
原價599 值唔值? 無玩開玩具車 覺得好貴
作者: kwongoc_1016 時間: 2026-4-15 11:05
尿袋有卷again,$40買車仔定係尿袋都唔會蝕啦,1:18賣tomica價錢。
作者: jfwEf9QgOo8 時間: 2026-4-15 11:15
如果本身冇其他尿袋,$40當買隻65W尿袋俾notebook或者Steam Deck用都唔錯,不過睇規格本身條線先出到20V 3.25A,自己插線得20V 2.25A
換咗架車等貨到

作者: doggiestyle 時間: 2026-4-15 11:20
如果本身冇其他尿袋,$40當買隻65W尿袋俾notebook或者Steam Deck用都唔錯,不過睇規格本身條線先出到20V 3. ...
jfwEf9QgOo8 發表於 2026-4-15 11:15
port 1 係 20V 6A
port 2 係 20V 2.25A
作者: dc97_2013 時間: 2026-4-15 11:28
回覆 68# Sinair
可能我PDD 呢D車仔比姪
幾十己有燈有聲,有D仲有冇車匙發聲
所以覺500分+$40有D貴
不過過多2日無其他好換,都會買返架,D分唔用就變廢
作者: nameless.ken 時間: 2026-4-15 12:16
本帖最後由 nameless.ken 於 2026-4-15 12:18 編輯
D 分唔換可能 遲下有大額券呢
或者有其它死貨清倉大平賣
[attach]2522361[/attach]
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: sony_vaio 時間: 2026-4-15 13:16
個尿袋都半賣半送
新會員用app登入已經係300分
作者: jfwEf9QgOo8 時間: 2026-4-15 13:19
我著眼點係俾notebook或者Steam Deck用呢個情況
以我理解20V 6A係小米私家協議,應該冇咩notebook支援
作者: dcpad 時間: 2026-4-15 13:25
電量清零是因為速遞
咁唔使買重保險慳錢
作者: Miipp 時間: 2026-4-15 13:38
ching 真係完全唔熟鋰電特性, 特低電量會餓死 d 芯的, 短時間餓唔死都會不可逆的永久損耗
我買正常庫存的內置鋰電產品, 都未試過到手時係低過 50% 電量
簡單 d 講, 內置鋰電的產品無可能低電量出廠的
作者: doggiestyle 時間: 2026-4-15 13:39
我著眼點係俾notebook或者Steam Deck用呢個情況
以我理解20V 6A係小米私家協議,應該冇咩notebook支援 ...
jfwEf9QgOo8 發表於 2026-4-15 13:19
但佢話支持 PD3.0
如果 佢要出到 100W
個頭應該向下兼容 出到 20V 5A 先係
作者: jfwEf9QgOo8 時間: 2026-4-15 14:23
你有道理,但佢個spec又真係寫3.25A
以我用途65W夠有突,可惜前排已經買咗隻尿袋
作者: henry56156 時間: 2026-4-15 15:01
今日啲券好似係咁出
頭先見尿袋同$300券無晒
依家又有返
可惜依家無左最吸引嘅5折券
講真依個尿袋唔吸引, 係差得快
但大牛龜咁
唔好揸手嘅尿袋真係送都唔要
車又係唔吸引, 1:18大部到死
你話法拉利之類就話, 邊個想放部小米車係屋企
又係送都嫌阻埞
幾時先再有新野換
作者: dcpad 時間: 2026-4-15 15:28
剛收到是0電
作者: Miipp 時間: 2026-4-15 15:35
咪就倉底貨或 standby 時用電 cur 乾塘左囉
作者: nameless.ken 時間: 2026-4-15 15:44
本帖最後由 nameless.ken 於 2026-4-15 16:05 編輯
回覆 81# dcpad
2024/12 批次
真金白銀買就會係 2025/5 或打後
[attach]2522390[/attach]
[attach]2522391[/attach]
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: doggiestyle 時間: 2026-4-15 18:49
如果可以入電
當玩具都 OK
如果要當模型
就係一個品味問題
作者: Sinair 時間: 2026-4-15 20:44
回覆 80# henry56156
我屋企有幾架1:18同1:24 (都係別人送 無自己買過)
屋企有位1:18絕對更好
我開左部su7 $40無投訴 $599就唔可能會買
su7車身無特別 買多個盒疊高佢放 遠睇當係瑪莎拉蒂
法拉利就不了 只有幾款特別(唔知有無出模型) 普通款真係太大眾
個人喜好林寶同布加迪
作者: hkjgl 時間: 2026-4-15 23:49
我果隻係25年4月好似,不過都係0電
作者: chungemail 時間: 2026-4-16 07:48
回復 83 #nameless.ken
最衰唔係亞加力膠盒,如果係放出嚟都靚啲..
via HKEPC Reader for Android
作者: dc97_2013 時間: 2026-4-16 08:38
又換晒車仔
作者: C1GA 時間: 2026-4-16 08:42
車仔我換左一架
近期簽到有20分/日 儲分好快
作者: Lkj127 時間: 2026-4-16 10:21
https://youtu.be/w9r99_3RRgg?si=otZ2gh6BMGRlRoVB
個尿袋評測
尿袋40蚊運費又抵玩wo,我早個月平平地幫個friend接手左部全新POCO F7 ULTRA 有120w快充,
市面支持小米120w快充尿袋選擇唔多,不過而家無晒卷,踎下佢呢幾日會唔會補券
作者: hkjgl 時間: 2026-4-16 11:21
this promotion end soon
作者: chenbros 時間: 2026-4-16 11:49
我都係入左一隻尿袋, 製造日期:2024/12, 又係冇晒電, 不過40蚊都算抵用, 你自己去買4粒2500電都唔只40蚊, 不過個mon 冇乜資料睇, 我覺得唔用呢種mon, 換成普通燈, 然後做細隻啲仲好
作者: C1GA 時間: 2026-4-16 13:13
我覺得都ok ge
作者: hkjgl 時間: 2026-4-16 13:41
知道output watt
and full charged time都guess到係咪快充
作者: polymer12 時間: 2026-4-16 14:03
話說個165W尿袋真係一年保養咩? 我Check 官網話半年保
但見其他人二手賣都話有1年保🤔唔通我睇錯
作者: dcpad 時間: 2026-4-16 15:57
回覆 95# polymer12
問客服就話得6個月保養啦
人哋的可能是大陸版
作者: dc97_2013 時間: 2026-4-16 16:34
回覆 96# dcpad
以為一年添
得半年因用分換?
作者: fresh_banana 時間: 2026-4-16 16:42
係喎
作者: polymer12 時間: 2026-4-16 16:43
https://www.mi.com/hk/service/exchange/powerbank.html
我睇呢到,行動電源類(6個月/半年保養)
所以唔太明D人165W尿袋二手放返出(話有一年保養係邊到睇返黎? (至少見4人以上話一年保養
作者: dc97_2013 時間: 2026-4-16 16:46
回覆 99# polymer12
我POST果時都寫一年~
不過見咁平留返自用好過

