Board logo

標題: [操作疑難] sony xperia 1 vi 用家 [打印本頁]

作者: wingkps2    時間: 2024-7-7 11:50     標題: sony xperia 1 vi 用家

部1v 去完沙灘死左,依家諗換返同款定上1 vi,出去望個過mon 好似唔太好咁,
有冇C 兄 覺除左e 樣,重有咩問題呀,謝大家俾d 意見。 謝謝。
作者: Ian_Seabourne    時間: 2024-7-8 11:02

非用家。
睇 spec,相比 *** 新機,1 vi 好似無任何 AI 功能。
作者: jk1399    時間: 2024-7-8 11:18

本帖最後由 jk1399 於 2024-7-8 11:20 編輯
部1v 去完沙灘死左,依家諗換返同款定上1 vi,出去望個過mon 好似唔太好咁,
有冇C 兄 覺除左e 樣,重有咩問 ...
wingkps2 發表於 7/7/2024 11:50 AM



    去完沙灘死左=入水? 過熱CPU虛焊? 死板?拎上去200-400人仔整返繼續用, 完
洗鬼又8-9千買過部, 體驗99%無分別
作者: wingkps2    時間: 2024-7-8 14:43

回覆 3# jk1399


   未有C兄答時.已買左.
謝.
作者: buscocamp    時間: 2024-7-8 15:05

回覆  jk1399


   未有C兄答時.已買左.
謝.
wingkps2 發表於 2024-7-8 14:43

買返同一代定新一代 @@
作者: wingkps2    時間: 2024-7-8 15:13

回覆 5# buscocamp


    買新了. 舊一袋好多地方都冇.
作者: buscocamp    時間: 2024-7-8 15:39

回覆  buscocamp


    買新了. 舊一袋好多地方都冇.
wingkps2 發表於 2024-7-8 15:13

散晒貨...早排插到512gb $6399
作者: wingkps2    時間: 2024-7-8 15:41

回覆 7# buscocamp


    壞得唔合時..我都冇諗換.部1V好啱我用.
作者: hketa    時間: 2024-7-8 15:43

非用家。
睇 spec,相比 *** 新機,1 vi 好似無任何 AI 功能。
Ian_Seabourne 發表於 2024-7-8 11:02

未壞緊係等pro c睇下磨咁耐刀磨d乜出黎,各廠呢架新旗艦都唔肯出有得插micro sd,點買得落手!

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: Thinking    時間: 2024-7-8 16:06

回復 2 #Ian_Seabourne

前用家,可以用其他 AI代替, 但無論spec定其他各方面,真係失望至極,根本唔想做好一部電話

一代時已經吹緊將相機畫質同音質會整合入手機,而家又吹下一代會整合

via HKEPC Reader for Android
作者: wingkps2    時間: 2024-7-8 16:08

唔買既都係上大陸買國行機喇..大家真係有D唔同架.
作者: skyami    時間: 2024-7-8 16:22

未壞緊係等pro c睇下磨咁耐刀磨d乜出黎,各廠呢架新旗艦都唔肯出有得插micro sd,點買得落手!

via HKEP ...
hketa 發表於 2024-7-8 15:43

因爲MicroSD一般都用唔著...又慢
算係被淘汰既野黎
要暫時擴充容量,OTG已足夠,插個SSD,快過MicroSD多多聲
作者: Thinking    時間: 2024-7-8 16:22

非國產機,重有三星同Asus可以選擇,亦都做得比Sony好

Btw, 我今次揀咗vivo x fold 3, 第一次試用國產牌子

via HKEPC Reader for Android
作者: wingkps2    時間: 2024-7-8 16:48

唔買既都係用返大陸機喇.個人喜歡就得.我需要SD卡.就係咁簡單.有咩旗艦大陸機有SD 卡?
作者: Thinking    時間: 2024-7-8 17:00

本帖最後由 Thinking 於 2024-7-8 17:05 編輯

回復 14 #wingkps2

https://m.mobile01.com/topicdetail.php?f=586&t=6539743

只會愈來愈少機support micro SD, 我轉咗用OTG reader同cloud多年, 方便响手機同電腦互用
作者: wingkps2    時間: 2024-7-8 17:13

回覆 15# Thinking


    大家習慣唔同。事實有sd 卡糟既機 已經係冇。
我用黎影相放下冇謂野。好好用。
作者: Thinking    時間: 2024-7-8 17:33

我由Sony轉用其他手機,首先就是要習慣唔用SD咭同底三鍵擺位唔同,如果佢出pro C,又真係整合到walkman音質, 我可能會轉回用sony

Sony, 可唔可以爭氣D, 威番一次比人睇
作者: wingkps2    時間: 2024-7-9 09:28

回覆 17# Thinking


    我前排用過小米13PRO.但都唔係我杯茶.最尾好快就轉返SONY ,機內置咁多冇謂野.

同埋SONY 自身都好難做.如果跟D大陸機一樣咁. 但價錢又貴過人.D人點都唔會買佢.
所以SONY死埋.就真係大陸機天下嘞.大陸機依家愈黎愈貴? D性價比唔知死晒佢邊.
最重要風氣唔同左.
個時用大陸野會俾人吋.
依家就做到用大陸用好好..就好似上去大陸食野咁.
我就不了..請我都唔會去食.
作者: skyami    時間: 2024-7-9 09:36

回覆  Thinking


    我前排用過小米13PRO.但都唔係我杯茶.最尾好快就轉返SONY ,機內置咁多冇謂野.

同埋 ...
wingkps2 發表於 2024-7-9 09:28

你可以繼續用Sony,汰弱留強係現實
Sony唔爭氣都係事實,貴過人唔緊要,又貴又廢先係衰敗既主因
作者: hketa    時間: 2024-7-9 09:36

本帖最後由 hketa 於 2024-7-9 09:37 編輯
回復 wingkps2

https://m.mobile01.com/topicdetail.php?f=586&t=6539743

只會愈來愈少機support micro S ...
Thinking 發表於 2024-7-8 17:00

cloud要用數據,需然呢架有好多無限數據plan,但你搭緊車,好難堡證一定數據接收穩定,另外用otg,同玩緊hi-fi的凸條小尾巴出黎有乜分別!你喜歡姐

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: hketa    時間: 2024-7-9 09:37

非國產機,重有三星同Asus可以選擇,亦都做得比Sony好

Btw, 我今次揀咗vivo x fold 3, 第一次試用國產牌子 ...
Thinking 發表於 2024-7-8 16:22

三星係要用a系列先好似有SD,俱唔係旗艦的S系列

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: skyami    時間: 2024-7-9 09:40

唔買既都係用返大陸機喇.個人喜歡就得.我需要SD卡.就係咁簡單.有咩旗艦大陸機有SD 卡? ...
wingkps2 發表於 2024-7-8 16:48

你咪繼續支持有SD卡既手機lol
個人品味
葾豬頭都有㒼鼻菩薩
作者: szeto993    時間: 2024-7-9 10:04

記憶卡唔算慢得太過份,問題係Sony機死人讀卡速度

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: wingkps2    時間: 2024-7-9 10:08

回覆 22# skyami


    係,,唔買既都係用大陸國行機喇.屎都有人喜歡食既我都明E個道理.
作者: wingkps2    時間: 2024-7-9 11:59

本帖最後由 wingkps2 於 2024-7-9 04:04 編輯

個微距幾好玩.不過同大機都係差好多.好多.

下大機

作者: skyami    時間: 2024-7-9 15:30

記憶卡唔算慢得太過份,問題係Sony機死人讀卡速度

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) ...
szeto993 發表於 2024-7-9 10:04

對比連OTG用SSD...慢到傻
作者: szeto993    時間: 2024-7-9 16:42

對比連OTG用SSD...慢到傻
skyami 發表於 2024-7-9 15:30

唔知你要過幾大個檔案,我覺得夠用伏得唔使你話我知

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: wingkps2    時間: 2024-7-9 17:27

回覆 26# skyami


    插條野係電話 fing fing 下幾冇謂
作者: jk1399    時間: 2024-7-9 18:42

Sony 狂踩 Xperia 1 V!引證 Xperia 1 VI 利害之處
https://www.dcfever.com/news/readnews.php?id=37836
作者: wingkps2    時間: 2024-7-9 19:52

回覆 29# jk1399


    未就係.SONY都係唔啱強國人用.
作者: ew3t    時間: 2024-7-9 19:57

人就係咁得意。為咗袋少張咭,用 android 八達通。然後冇 sd card 冇 3.5mm 又要帶多條 type c / otg 轉接線。
作者: skyami    時間: 2024-7-10 09:43

人就係咁得意。為咗袋少張咭,用 android 八達通。然後冇 sd card 冇 3.5mm 又要帶多條 type c / otg 轉接 ...
ew3t 發表於 2024-7-9 19:57

sd card俾我都唔用
OTG真係需要先插,日日要連咩...
買大d容量啦
作者: skyami    時間: 2024-7-10 09:46

回覆  skyami


    插條野係電話 fing fing 下幾冇謂
wingkps2 發表於 2024-7-9 17:27

你喜歡啦
1秒既野你想拖長d黎做都係你選擇
作者: wingkps2    時間: 2024-7-10 14:09

回覆 33# skyami


    咁梗係我喜歡.又唔係你俾錢
作者: zero-lam    時間: 2024-7-10 22:57

D user 話1 vi 係核電 (mon 廢左+cpu 處理需求少左)

利申, 仲用緊 1 ii
作者: jk1399    時間: 2024-7-11 01:19

D user 話1 vi 係核電 (mon 廢左+cpu 處理需求少左)

利申, 仲用緊 1 ii
zero-lam 發表於 10/7/2024 10:57 PM



     1 ii
作者: Cartesius    時間: 2024-7-11 06:35

有sd好處係可以無憂放大size文件喺手機
(相,化,無損音樂,etc)
隨時可以機內即時睇返
要cloud/另外帶otg/外置ssd已經係另一回事

不過Sony r&w 卡好慢都係事實
唔知今代有改善未
作者: billy12342001    時間: 2024-7-11 08:22

無micro sd 抄散嘢, 過夜抄重要照早見到crush咗果種痛苦…
重有啲次旗艦比個Type-C 2.0… 嘩~512GB ROM 真係好佛心吖
作者: wingkps2    時間: 2024-7-11 08:45

本帖最後由 wingkps2 於 2024-7-11 01:17 編輯

暫時唔覺係核電,去到瞓教多數剩3.40%電,都係日半頂磅
SD卡.我512依家都用左3百幾G.我只係影下相.放下片放下歌...冇卡手插.我真係唔知會點.下下都 I CLOUD,即係個個月要俾錢.
作者: usei    時間: 2024-7-12 16:16

回覆  jk1399


   未有C兄答時.已買左.
謝.
wingkps2 發表於 2024-7-8 14:43


新買有什麼贈品 ?
作者: usei    時間: 2024-7-12 16:19

D user 話1 vi 係核電 (mon 廢左+cpu 處理需求少左)

利申, 仲用緊 1 ii
zero-lam 發表於 2024-7-10 22:57


我都用緊 1 ii 同 XZ1
打算入 10 vi 代替 XZ1
作者: wingkps2    時間: 2024-7-12 23:13

回覆 40# usei


   係電訊商買,冇野送.只送個機殼
作者: usei    時間: 2024-7-13 08:29

回覆 42# wingkps2

太陽台見有 999 加購 XM5

10vi 炮台買有得送 speaker

*** 送野大方好多 , A15 都有無線耳機
作者: wingkps2    時間: 2024-7-13 10:21

回覆 43# usei


    我唔要再加錢
作者: wingkps2    時間: 2024-7-13 12:18

部野個微幾好玩.

作者: usei    時間: 2024-7-13 18:48

回覆 44# wingkps2

如果要 XM5
你上代應該都加購左

XM5 水貨 ~2000
作者: usei    時間: 2024-7-13 19:07

記憶卡唔算慢得太過份,問題係Sony機死人讀卡速度

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) ...
szeto993 發表於 2024-7-9 10:04


10 vi 拍 4K 容許直接 save SD 卡 建議用 V30 卡
但無實際試過得唔得

如果得應該不會太慢
作者: wingkps2    時間: 2024-7-13 23:16

回覆 46# usei


   對上個部我好似換左個大耳筒.型號唔知了.
作者: wingkps2    時間: 2024-7-13 23:16

回覆 47# usei


    我依家部用V30 4K 120 OK
作者: wingkps2    時間: 2024-7-18 19:09

今日整返好部機 sony 都幾ok, 我話日日洗水。乜都唔駛check 就整返俾我。小人用有小人用既好處
不過4k 同 1vi 一對比。高下立見。
作者: hiace之男    時間: 2024-7-19 10:56

有無師兄買咗台日限定嘅紅色
作者: Cartesius    時間: 2024-7-20 09:19

希望會出紫色
作者: cbsphoto    時間: 2024-7-20 09:58

micro sd card 的好處,就是換手機時,有些多年來都有用的files,放在micro sd就可以,我的micro sd用了十年都正常運作;不過中/高階手機,只有sony有micro sd card。
作者: wingkps2    時間: 2024-7-20 12:35

本帖最後由 wingkps2 於 2024-7-20 04:52 編輯

回覆 53# cbsphoto


    所以人腦的構造很神奇.有正常思想.又有古怪思想.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2