作者: hk133 時間: 2024-5-25 20:30 標題: 三星S20 FE甩後蓋後續|68#已向三星投訴旺角朗豪坊維修中心
本帖最後由 hk133 於 2024-5-27 13:30 編輯
我又做下西客先。(x
話說之前講到我部經過原廠維修嘅 Samsung S20 FE 早排後蓋甩咗,然後發現膠條上面另外加咗膠水固定,有明顯嘅額外膠水漬。
HKEPC fb group 嗰邊出 post 後有一位喺 Samsung 港島區某維修中心做嘅 fb 網友 PM 聯絡我,提議我去返當初維修嘅旺角朗豪坊維修中心問一問先,睇下佢哋肯唔肯幫我整返。結果朗豪坊嗰邊當然係以過保為由,要我俾 $200 檢查費先,檢查過後再報價維修,而且要等 5-7 個工作天。錢都係其次,要等咁耐,我需要另外準備過一部後備機頂住先,然後又要過資料,都幾麻煩下,所以我考慮下再決定整唔整。
之後網友表示可以去港島區某維修中心搵佢,佢幫我痴返個後蓋,即日可以搞掂畀返我,不過佢就講「痴返好,都當部機唔再防水」,對話期間我都講過係「驚唔小心入水整壞部機」先想痴返好個後蓋、「如果只係痴返唔甩就冇必要」。
於是夾啱日子得閒、確認日子之後,到約定當日我就上去 Samsung 港島區某維修中心搵嗰位網友幫我整。整咗之後拎起部機,後蓋同邊框之間嘅縫隙仲闊過未整之前,機頂仲凸咗一大舊黑色膠條出嚟,邊框四周都有少少膠漬殘留。然後佢話因為係佢私底下幫我整、冇開單,所以只係人手清理返舊嘅膠條,當然都冇做過氣密測試。
於是我得到一部 99% 機率唔防水、後蓋縫隙媲美街舖新手維修嘅 S20 FE。
btw 多謝佢主動聯絡幫忙,起碼佢都有嘗試過幫手,雖然結果未如理想。
作者: JIMillim 時間: 2024-5-25 21:16
喺度我都分享下
因工作關係, 有一部工作用嘅S20 FE, 長期喺冷氣房兼保存喺櫃桶內
但都出現甩背蓋現象, 又係膠水溶溶地
結論: 原廠膠水會自然分解, 就算畀錢換新嘅, 過多幾年都係一樣
作者: hk133 時間: 2024-5-25 21:46
我部機係有明顯嘅額外白色膠水漬喺原有膠條嘅表面,而且係一點點膠水漬,位置歪歪曲曲,人手點啲膠水落去先會整到咁核突。甚至有啲膠水點咗落去原本嘅防水膠條旁邊條天線。
作者: sands 時間: 2024-5-25 22:34
s20fe 點解唔淘件,samsung 大把正副廠配件換,以前用過s20fe 試過撞爆鏡頭玻璃都係淘正廠件自己換(聲稱),到放過時都係睇唔出
作者: 湯豬六十 時間: 2024-5-25 22:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jk1399 時間: 2024-5-25 23:20
本帖最後由 jk1399 於 2024-5-26 06:21 編輯
一部咁既舊機, 搞來搞去, 仲想整返有氣密, 有防水, 算了吧
只要痴得貼合, 唔洗理乜野有無氣密, 基本上雨水情況下, 都唔會入水
(拎去沖水, 成部跌落水就另計)
但呢部機而家殘值都係得返600-700, 根本無必要為左呢件事搞來搞去, 真係咁難得入水入到壞, 就由佢
作者: a886 時間: 2024-5-25 23:27
回覆 1# hk133
有無相睇下"機頂仲凸咗一大舊黑色膠條出嚟"
作者: hk133 時間: 2024-5-25 23:37
本帖最後由 hk133 於 2024-5-25 15:40 編輯
指俾佢睇之後,佢拎返部機入去,搵嘢批走咗凸出嚟嗰截黑色膠條,所以冇。
作者: henrychin 時間: 2024-5-26 00:39
三星手機都係外判維修 图腾
ching都唔話得
ADHE貼紙應該倉儲有數,偷偷私下幫手維修.
作者: semson 時間: 2024-5-26 11:09
我部note 10長期用套,3年左右背売都離離地。去維修中心換電,佢應該幫我換左新膠水。之後都唔敢當佢防水機用。
作者: joe_power 時間: 2024-5-26 11:50
本帖最後由 joe_power 於 2024-5-26 11:52 編輯
有數的話,看來是第一次維修時師傅手殘失手,要客人硬食?
但好像看過JobsDB,三星維修外判經常請人,出手唔高,有數的話應該要賠錢賠到倒貼呢
作者: trevorhk 時間: 2024-5-26 13:48
本帖最後由 trevorhk 於 2024-5-26 13:50 編輯
其實人地私底下幫你,唔應該晌網上面曝光
人地份工有咩事,你對得住佢?
定係你想教育吓其他好心人,唔好做好事??
via HKEPC Reader for Android
作者: hibari0925 時間: 2024-5-26 14:41
建議修改下文章,
因為睇返SAMSUNG官網顯示,
香港維修中心得4間,
帖主又寫明邊區維修中心,
希望帖主會為好心幫你既維修師傅想一想.
作者: jk1399 時間: 2024-5-26 15:04
完全頂唔順樓主呢D咁強迫症/咁執著既人, 服了
作者: trevorhk 時間: 2024-5-26 15:13
幫完人仲要俾人數臭
via HKEPC Reader for Android
作者: jk1399 時間: 2024-5-26 15:33
仲要咁詳細開2個POST講講講, 都唔知為乜一部爛鬼機用左幾年, 仲折騰來做乜, 求其痴返咪算
那個人應該好後悔, 無啦啦做好人, 無償幫佢
結果仲要比佢周圍唱
真係傻的嗎
作者: jacky_chua 時間: 2024-5-26 15:43
本帖最後由 jacky_chua 於 2024-5-26 15:44 編輯
正確來講係 "攞嚟搞", 少用 "折騰"
我都覺得樓主講到太明顯, 人地如果查到都唔知有咩後果
作者: trevorhk 時間: 2024-5-26 15:47
佢應該係覺得個個都欠咗佢
特別係三星,所有人幫佢都係欠咗佢
via HKEPC Reader for Android
作者: 湯豬六十 時間: 2024-5-26 18:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: trevorhk 時間: 2024-5-26 19:23
「痴返好,都當部機唔再防水」,對話期間我都講過係「驚唔小心入水整壞部機」先想痴返好個後蓋、「如果只係痴返唔甩就冇必要」。
‘’於是夾啱日子得閒‘’
咁仲夾咩時間上去?人地都講得咁清楚
via HKEPC Reader for Android
作者: hk133 時間: 2024-5-26 19:27
如果佢唔係整完先同我講係「私底下幫我」,而係整之前就講,我唔會搵佢整,
本來就係朗豪坊維修中心維修失當,唔跟標準、另外加膠水固定,為何要另一間不同外判商嘅維修中心員工幫我私下處理?
佢 fb pm 一開始就表明自己係 Samsung 維修中心嘅職員,又叫我上維修中心度整,我冇諗過係佢好心私底下幫我整,整完佢同我講我先知道。
作者: jk1399 時間: 2024-5-26 19:32
epc高手太多, 真服了
作者: trevorhk 時間: 2024-5-26 19:41
本帖最後由 trevorhk 於 2024-5-26 19:54 編輯
整完先知,ok, 當你係
咁你爆人地出嚟做乜?
又唔洗你出錢,又可以滿足到即日攞機既要求,大陸講既白嫖,仲想點呀喂?
不如你問吓邊間維修,整完係包防水?
via HKEPC Reader for Android
作者: 雙貓抓門 時間: 2024-5-26 19:59
本帖最後由 雙貓抓門 於 2024-5-26 20:00 編輯
真的SAI 氣。
啲專業維修,幾蚊張背蓋膠都唔肯用
作者: hk133 時間: 2024-5-26 20:09
唔使「當」,我有錄低過程,啱啱核實多兩次,佢確實喺整之前冇講過。
如果佢哋要告我誹謗,我隨時可以拎證據出嚟,更歡迎佢哋拎錄影畫面出嚟對質,唔使搞咁多小動作。
作者: trevorhk 時間: 2024-5-26 20:18
本帖最後由 trevorhk 於 2024-5-26 20:28 編輯
人地係用私人acc同你傾,定係公司戶口?
Btw, 其實知唔知咩叫誹謗?
突然諗起有一個國家,曾經有個好心人扶起一個老人家,帶咗佢去醫院,最後個老人家告個好心人,話係個好心人撞佢
從此,呢個超英趕美既國家,就冇人再敢去扶老人家,成個國家既文明道德,就係咁毀滅咗
via HKEPC Reader for Android
作者: hk133 時間: 2024-5-26 20:26
佢講咗「痴返好,都當部機唔再防水」之後,
我就答佢,我係「驚唔小心入水整壞部機」先想痴返好個後蓋、「如果只係痴返唔甩就冇必要」,
但係佢冇反對、繼續同我 confirm 日子,我亦冇追問,照 confirm 日期。
作者: hk133 時間: 2024-5-26 20:32
本帖最後由 hk133 於 2024-5-26 12:35 編輯
人地係用私人acc同你傾,定係公司戶口?
Btw, 其實知唔知咩叫誹謗?
突然諗起有一個國家,曾經有個好心人扶起一個老人家,帶咗佢去醫院,最後個老人家告個好心人,話係個好心人撞佢
從此,呢個超英趕美既國家,就冇人再敢去扶老人家,成個國家既文明道德,就係咁毀滅咗
trevorhk 發表於 2024-5-26 12:18
本來就係朗豪坊維修中心維修失當,唔跟標準、另外加膠水固定,你舉呢個例子同我嘅個案有咩關聯?
好心冇錯,不過呢次係好心做壞事。
作者: trevorhk 時間: 2024-5-26 20:41
本帖最後由 trevorhk 於 2024-5-26 20:44 編輯
其實我自己都有過好差既三星維修經驗
露咗啲膠出嚟,自此之後,我就買換機保險,我都怕咗啲維修質素,有乜事,我寧願補錢換新機,不過,我憎還憎,都要分開兩件事
我唔係好知咩叫標準,因為依家大陸成皮嘢既新機,乜嘢遙遙領先,新機出廠都有呢個漏膠水既問題
再加上,人地標準係擺低成個禮拜,你點解又肯妥協,佢唔跟呢個公司標準?
都係果個問題,人地用私人戶口同你傾,定係公司戶口?
via HKEPC Reader for Android
作者: hk133 時間: 2024-5-26 21:02
本帖最後由 hk133 於 2024-5-26 13:04 編輯
其實我自己都有過好差既三星維修經驗
露咗啲膠出嚟,自此之後,我就買換機保險,我都怕咗啲維修質素,有乜事,我寧願補錢換新機,不過,我憎還憎,都要分開兩件事
我唔係好知咩叫標準,因為依家大陸成皮嘢既新機,乜嘢遙遙領先,新機出廠都有呢個漏膠水既問題
再加上,人地標準係擺低成個禮拜,你點解又肯妥協,佢唔跟呢個公司標準?
都係果個問題,人地用私人戶口同你傾,定係公司戶口?
trevorhk 發表於 2024-5-26 12:41
表明身分、叫人辦公時間上去 Samsung 維修中心搵佢整,用咩戶口傾真係唔重要。
喺維修中心內同呢位網友確認過,維修標準做法係用防水膠條固定後蓋,唔應該落膠水。
其他無關或者離題嘅嘢我唔參與討論。
作者: 愚樂無窮 時間: 2024-5-26 21:05
搵個實啲既殼笠住佢算啦
作者: trevorhk 時間: 2024-5-26 21:07
本帖最後由 trevorhk 於 2024-5-26 21:13 編輯
大佬,人地私底下幫你走後門,用緊公司資源,免費幫你搞,好重罪架
同人地用公司名義,名正言順同你處理,係兩件事喎,點會唔重要呀?
公司名義係你要俾錢,要放低一個禮拜,佢仲有權叫你剷機先整,明唔明呀?
人地見你出post講到咁慘, 想幫下你咋
清,唔好咁癲啦,夠架喇
via HKEPC Reader for Android
作者: hk133 時間: 2024-5-26 21:11
本來都係咁樣打算,希望部機生生性性,頂到 8 Gen 4 行貨手機出得七七八八先壞。
作者: jk1399 時間: 2024-5-27 00:58
>如果佢哋要告我誹謗
EPC高手真膠

作者: hk133 時間: 2024-5-27 01:36
明嘅高手,唔阻你發表高見喇高手。
作者: JIMillim 時間: 2024-5-27 01:56
又唔使諗到咁嚴重
香港三星維修全部都係外判, 唔係直屬原廠
佢唔開單 私下同你整未必上身, 免費嘅話更加唔會
作者: JIMillim 時間: 2024-5-27 02:14
老實講, S20 FE已經係過氣機, 系統亦都停止更新
無謂投入更多搞咁多嘢, 唔值得
雖然粒865仲係夠用有突...
而且想買新機嘅話, 就去買啦, 唔使慳錢
作者: hk133 時間: 2024-5-27 03:20
本來買呢部 S20 FE 就係做後備。因為 S21 開始 Samsung cut 咗旗艦機嘅 MicroSD 卡槽,所以就買定 S20 FE 做後備,萬一主力機之一嘅 Xperia 5 II 打柴、Sony 後續新機買唔落手,都有機頂住先,唔使焗住換。
然後舊年 8 月,我部 Xperia 5 II 個 mon 打柴,自己出現綠線。然後發現 5 II 出綠線係常態,我只不過係又一個受害者。
雖然打柴之前我另外買咗幾部日版 S865 二手機嚟玩,都用過日版 Xperia 1 II 一段時間,但最後,都係決定用 S20 FE 做替代,因為 One UI 幾好用、以及部 S20 FE 依然收到定期系統安全更新嘅緣故。
之後 Sony 啲機一路都唔太合我眼緣,所以我就一路冇買新機,繼續等之後有冇更好嘅有 MicroSD 卡槽嘅旗艦機出現,或者退一步,等一部效能媲美 8 Gen 2、依然有 MicroSD 卡槽嘅 Samsung 中階機出現。
結果未等到,今次就到部 S20 FE 後蓋出事。
不過比起壞 mon,呢啲都算少事,真係有咩萬一我又可以退守 Xperia 1 II 或者其他手頭上嘅舊機。買機最緊要合心意,夠唔夠體面都係其次。我就唔想買一部自己唔鍾意嘅機返嚟,買咗又覺得唔值得,對住佢咪盞眼冤?
而且 S20 FE 到現時仲有定期嘅 security patch update,S865 效能仲係夠用,粒電擺咗成年、又用咗大半年都冇明顯嘅容量衰減,我又幾鍾意呢部機,暫時冇辦法狠心拋棄佢,唯有做好保護措施,盡量避免意外入水。
作者: iamredfox 時間: 2024-5-27 03:35
公司要追究一定上身,佢地打開門口做三叔維修中心,整機一係收三叔錢,一係收客錢,唔收錢整部過保三叔你話有無問題
作者: trevorhk 時間: 2024-5-27 06:22
依家仲要俾個優質免費客戶嘈返轉頭
via HKEPC Reader for Android
作者: trevorhk 時間: 2024-5-27 06:37
個好心師傅,唔係晌公司做咪得囉
依家係有個廚師,網上面見個人好慘,諗住幫吓佢,就叫人去佢打工果間鋪頭,個廚就晌鋪頭用啲“邊角料”煮咗個餸俾呢個人食
依家呢個人就話佢食完唔舒服,頭暈身㷫,晌網上面詐晒型
公司請佢返嚟做嘢,唔係請佢返嚟“路見不平”㗎嘛,佢開緊工,所有資源都係屬於公司架啦,同外唔外判冇關係架喎
via HKEPC Reader for Android
作者: hk133 時間: 2024-5-27 06:38
你鍾意詆毀我就隨意,我冇所謂。
部機我由正規途徑購買,
本來有合法單據,維修失當嘅情況我可以搵返 Samsung 溝通處理。
佢講明係佢私下幫我處理嘅,我唔會搵佢整。
作者: trevorhk 時間: 2024-5-27 07:01
想正常途徑去搞既話,旺角你已經搞咗啦,但你搞唔掂吖嘛
via HKEPC Reader for Android
作者: hk133 時間: 2024-5-27 07:02
個好心師傅,唔係晌公司做咪得囉
依家係有個廚師,網上面見個人好慘,諗住幫吓佢,就叫人去佢打工果間鋪頭,個廚就晌鋪頭用啲“邊角料”煮咗個餸俾呢個人食
依家呢個人就話佢食完唔舒服,頭暈身㷫,晌網上面詐晒型
公司請佢返嚟做嘢,唔係請佢返嚟“路見不平”㗎嘛,佢開緊工,所有資源都係屬於公司架啦,同外唔外判冇關係架喎
trevorhk 發表於 2024-5-26 22:37
考慮到 CHing 你理解能力方面可能有落差,我都整返個比喻方便你理解:
個客喺連鎖集團旗下餐廳買咗盒午飯外賣,返到去發現啲白飯裡面有小強。嚴格嚟講都食得嘅,只係衛生上可能唔係咁好。
個客希望連鎖集團可以換過裡面啲白飯俾佢,呢個時候廚師就走過嚟話「我係呢度職員,我可以幫你處理」,個客交盒外賣俾佢,點知個廚師只係挑走咗隻小強,然後加返少少白飯落去「補翻數」,跟手同個客講「我私下幫你處理咋,啲飯我換唔到俾你,但係補返同隻小強重量差唔多嘅白飯份量俾你」。
作者: trevorhk 時間: 2024-5-27 07:10
理解唔到你既比喻,即係其實你係想三星幫你換咗成個後蓋?
via HKEPC Reader for Android
作者: hk133 時間: 2024-5-27 07:15
唔係搞唔掂,而係我未準備好。如果係整,我過好資料再返去旺角度整就得,交定 $200,之後可以針對返佢哋之前維修失當呢點再同 Samsung 溝通返,睇下有冇得回水。就算冇回水,起碼官方維修整完係過到氣密測試,咁計落 $200 唔算貴,只係要等幾日先拎得返既話,我就需要準備定後備機先,又要 backup、過資料。
但係呢個時候,有個用官方身份同你接觸嘅人講,去佢所在嗰間官方維修中心度整,可以即日畀返部機俾我。我甚至冇問價錢就直接應承,即日喎,收貴啲都值。去到俾部機佢,我都係冇問到,理由同上。
作者: hk133 時間: 2024-5-27 07:16
本帖最後由 hk133 於 2024-5-26 23:25 編輯
係指後蓋嘅防水膠條。只係為方便你理解,有啲用字上嘅簡化。
另外我個後蓋本來就係喺上次原廠維修時更換過,新後蓋上面嘅出廠保護貼都未撕,
保護貼亦無翹邊、破損,結果佢整完之後「好心」幫我撕咗保護貼,仲整到成個後蓋都係手指印⋯⋯
個後蓋本來就因為防水膠條以及額外加上嘅膠水失去黏力,可以輕易取出,佢亦冇加熱過後蓋,完全無法理解佢撕走保護貼嘅用意。
作者: trevorhk 時間: 2024-5-27 07:35
既然旺角乜都搞得掂,兩舊又冇問題,自己backup又冇問題,咁出post 既原意係乜?
同埋點解會有概念,維修完係有氣密測試?
個師傅一早同你講咗冇防水,你又接受?
via HKEPC Reader for Android
作者: trevorhk 時間: 2024-5-27 08:13
本帖最後由 trevorhk 於 2024-5-27 08:21 編輯
啱啱睇咗樓主,上一個帖
可以將部陳列機,拍到法證級/康熙國寶出土級數,真係震懾到我
睇完我都大慨參透到啲嘢,冇嘢再問
希望師傅仔冇事,第時醒目啲
via HKEPC Reader for Android
作者: FT907 時間: 2024-5-27 08:16
請問點樣可以做到氣密測試? 成部機浸落水?
作者: jk1399 時間: 2024-5-27 08:25
係, 見佢咁樣拍片, 都知佢乜料
作者: alax 時間: 2024-5-27 08:40
本帖最後由 alax 於 2024-5-27 08:41 編輯
蘋果手機第三方維修既影片會見到有部機吹啲空氣入去 ,部機會判斷氣密性是否通過
via HKEPC Reader for Android
作者: JIMillim 時間: 2024-5-27 11:07
你意思係 佢都係行家? (雖然我大概估到啲嘢)
作者: jk1399 時間: 2024-5-27 14:39
唔係, 只係覺佢呢D人, 太執著, 都唔知有乜好影, 乜都貼上網
作者: hk133 時間: 2024-5-27 15:12
好多方法,比較簡單嘅係人手按壓手機屏幕,再觀察手機裡面壓力傳感器嘅數據變化,可以基本判斷部機係咪有防水能力,但不準確。正常官方維修,防水機整好之後係會用專用儀器做一次氣密測試,唔使浸部機落水。
作者: hk133 時間: 2024-5-27 15:16
本帖最後由 hk133 於 2024-5-27 07:18 編輯
如果了解得比一般人多就係「行家」,
成日睇航空浩劫,咪可以做空難調查員?成日睇地獄廚神,咪可以做廚神?
呢啲知識,今時今日唔少網上影片/文章都有講,只係未必個個人會搵嚟睇。
作者: hk133 時間: 2024-5-27 15:33
本帖最後由 hk133 於 2024-5-27 07:37 編輯
多謝 trevorhk CHing 積極推 post,於本文回覆數佔全部回覆約 25%。
而且回覆致力避開三星維修失當嘅問題、「好心」師傅破壞證據嘅行為唔講,反而用不同角度試圖將我描述成一個貪小便宜但又唔知足、害「好心」師傅嘅西人。
甚至一條隨手拍出嚟嘅影片,會被描繪成「法證級/康熙國寶出土級數」,依家法證/國寶出土咁兒戲?吹到咁大有咩用意?
作者: johnny2008 時間: 2024-5-27 16:14
呢度不嬲多奇人, 見過買部古董機都可以自問自答幾十版
作者: jk1399 時間: 2024-5-27 16:24
唔好講啦, 一陣佢又跳入來講"點解唔燒WIFI"
真係傻嗎?
作者: trevorhk 時間: 2024-5-27 16:44
其實既然條氣係咁唔順既
咪再去上維修中心,跟住擺低兩舊水,放低一個禮拜,順便問埋佢地,會唔會做咩氣密測試
始終係個師傅連累你慳咗兩舊,又搞到你即日可以攞,做到咁過份,真係應該網上隊佢出嚟鞭屍既,你仲留晒證據添,我支持你,撐你架
我唔再回覆架喇,費事又推高個咩咩%啦
via HKEPC Reader for Android
作者: 佢份人小氣 時間: 2024-5-27 16:50
我都唔知你PO出黎做咩
你咁樣做只會比人覺得你好賤格
作者: hk133 時間: 2024-5-27 18:04
想知維護消費者自身權益有幾賤格,求詳。
作者: 佢份人小氣 時間: 2024-5-27 18:23
本帖最後由 佢份人小氣 於 2024-5-27 18:26 編輯
你比左幾多錢呀大佬 仲好意思話自己消費者
你咁樣同拎綜援既煙民話自己買煙係有比煙稅係納稅人有咩分別
作者: hk133 時間: 2024-5-27 18:44
客氣啲講,就係個師傅好心。因此我都冇直接講係邊間維修中心。
真係要完全唔俾 Samsung 知道幾乎係冇可能,一來 Samsung 流動產品嘅維修中心全香港係得四間,兩間喺港島、兩間喺九龍,而且我交部機俾師傅係喺維修中心內、當時企嘅位置至少有一個閉路電視對住,想要唔曝光件事,就只可以完全唔講、我硬食。
唔客氣地講,呢件事本質係一間大型跨國企業嘅產品售後出問題,本來就不需要、更不應該由一個外判維修中心嘅職員,打住 Samsung 個名擅自介入、私下處理。更不應該喺 Samsung 個維修中心裡面、著住 Samsung 職員嘅衫、喺閉路電視底下處理,處理完先同個客人講係「私了」。
成件事只係反映 Samsung 嘅售後維修真係好大問題。大企業有 SOP 要跟,佢哋就完全當 SOP 冇到,想點做就點做,甚至用公司資源做「好心」、慷他人之慨。如果係未得公司同意,咁個問題就更嚴重,牽涉到員工操守問題。
都係嗰句,做好心冇錯,但依家係好心做壞事。
作者: trevorhk 時間: 2024-5-27 19:16
本帖最後由 trevorhk 於 2024-5-27 19:44 編輯
本來真係唔諗住再覆,不過見個故仔開始重編,就覆埋呢個
其實知唔知“私了”係咩意思?
你用呢個詞,成個故事就唔同咗
即係話,當初係呢個師傅幫你換蓋,佢知道自己做錯嘢,有嘢想隱瞞,想補返隻鑊,咁你就可以用“私了”呢個詞
又或者,佢想代替公司“補鑊”,你都可以咁用
但呢位師傅係叫你先去旺角問吓,真係唔得就去某鋪搵佢,佢同你搞掂個蓋,呢個情況,就唔係叫“私了”,係叫“好心”,你部機已經過保,三星法律上就已經唔存在啲咩責任
佢本身就唔係旺角既師傅,何來“私了”?
定係你認為全香港得一個師傅,就係佢一個跑晒咁多個center?
人地係免費幫你部“過保”機整返好個蓋, 唔幫,係道理,幫,超越咗人情
如果人地係想“私了”,就直接叫你去佢鋪頭搵佢,就唔存在叫你去咗旺角問咗先
唔好重新編故喇
PS: 三星呢間外判維修,不嬲都惡名昭彰,有保都可以屈到你冇保,大把人見識過佢既換底板$1700大法,你覺得呢間公司,會因為你晌網上面,擺條片,就會怕咗你部“過保機”? 仲要私了咁嚴重? 係咪睇得自己太高?
via HKEPC Reader for Android
作者: iamredfox 時間: 2024-5-27 19:49
終於理解大陸普遍唔敢幫係街跌倒D人。
原來真係做好人無好報
作者: hk133 時間: 2024-5-27 20:10
由始至終都只有一個版本,內容皆符合一切手頭上嘅證據、紀錄,沒有故仔、更不存在「重編」,請你停止作出失實陳述損害我嘅名譽。
如果客客氣氣同你溝通,你依然選擇毫無底線中傷、抹黑,甚至詆毀我,我就需要用行動保障自己,希望你理解。
作者: hk133 時間: 2024-5-27 21:26
感謝 trevorhk CHing 鼓勵,本人已經透過官網「Email 支援」途徑,正式向 Samsung 客戶服務部投訴旺角朗豪坊維修中心可能有維修失當嘅情形,個案編號 : 17***1888。
訴求主要係要 Samsung 承諾日後會改善流動產品維修中心嘅服務質素、確保維修中心職員依照標準流程為客戶維修手機,及保證唔會就此事懲處好心幫忙嘅嗰位職員。希望 Samsung 官方後續可以給予一個大家都滿意嘅答覆。
至於點解只係講「可能有維修失當嘅情形」,因為依家已經失去咗實物證據,得返相片及影片。
除咗已上載並公開嘅相片及影片,我另外有拍攝更多不同角度嘅相片,部分已經一併發送俾 Samsung 客戶服務部參考。
後續最新進展我會繼續喺度 update,多謝各位 CHing 關心。
作者: FT907 時間: 2024-5-28 08:14
各位師傅, 真係多謝你, 各位用緊三星嘅用家, 亦都多謝你 以後啲師傅想同你私底下解決問題 佢哋都唔會做 , 所有嘢要跟返sop做 因為畀你爆咗出嚟 你真係好叻叻, 畀十個叻你呀 要讚你呀
作者: alax 時間: 2024-5-28 08:45
本帖最後由 alax 於 2024-5-28 08:54 編輯
唔係想補鑊咩?
佢咁處理一唔小心又可能制造更多麻煩,而家就係了
有一樣野想同樓主講下,就係就算原裝ip68防水等級,一樣係會入水的
via HKEPC Reader for Android
作者: so9happy 時間: 2024-5-28 09:49
>>保證唔會就此事懲處好心幫忙嘅嗰位職員
真係嘔心
作者: kenwu 時間: 2024-5-28 10:04
樓主人渣都不如
via HKEPC Reader for Android
作者: trevorhk 時間: 2024-5-28 10:54
本帖最後由 trevorhk 於 2024-5-28 11:01 編輯
其實我都唔知幾時“鼓勵”過你,不過你話係就係啦,最緊要你滿意
不過一部已經維修完兩年既手機,走去同人講當年維修失當,唔知仲以為買咗架波音飛機
今日維修部應該充滿住歡樂既氣氛
via HKEPC Reader for Android
作者: sands 時間: 2024-5-28 11:09
幫佢個位唔好彩

作者: trevorhk 時間: 2024-5-28 11:28
本帖最後由 trevorhk 於 2024-5-28 11:43 編輯
經一事,蔡一智
公道啲講,其實個師傅就真係唔可以咁樣幫人既
跟公司既話,有咩鑊,永遠都有公司做擋箭牌,公司大把policy應對情況,就好似我上面咁講,有保都可以屈到冇保
莫講話膠水痴得唔靚仔,成個mon跌咗出嚟,間公司都冇嘢要上身啦
可能師傅仔諗住日行一善掛,咁就奶咗嘢,今鋪佢應該 “一晚長大”
只係可惜香港又少咗個好人
via HKEPC Reader for Android
作者: pkf 時間: 2024-5-28 12:18
整完唔合心水嘅心情理解
以 epc嘅標準都係買好服務嘅大陸品牌啦
via HKEPC Reader for Android
作者: NeTZoO 時間: 2024-5-28 12:29
你有無同佢講返可唔可以公開講先?
唔好將件事推卸比幫你既人度啦
作者: NeTZoO 時間: 2024-5-28 12:32
其實帶機入work shop已經係死罪,你一個得個個都可以自帶做私幫
作者: WaveBun 時間: 2024-5-28 12:43
估唔到個師傅好心, 無償幫人, 竟然有機會上身
好人真係難做
作者: NeTZoO 時間: 2024-5-28 12:46
陰公,其實樓主del post就得,而家為啖氣將件事攪大
明讚暗投訴幫你既人
作者: stephen1029dog 時間: 2024-5-28 12:48
本帖最後由 stephen1029dog 於 2024-5-28 15:36 編輯
正常開背蓋換電再做做過氣密測試,必等 5-7 個工作天.
如話即日,一定無防水功能.
樓主文中(之後網友表示可以去港島區某維修中心搵佢).其實依度已講左私下攪.
只係整前大家有無溝通清楚(樓主都有責任問清楚)
如現在要補救就係比返三星,跟返(正式程序)收錢,檢查費,人工錢,電池錢,背蓋錢+7 個氣密測試工作天時間同佢整.
作者: stephen1029dog 時間: 2024-5-28 13:01
所以依家大牌售後基本迫你怕煩直接換機.
部部話防水要洗機+7日測試.10個人最小有5個以上都唔整(以過保換電為由)
作者: rockfirm 時間: 2024-5-28 13:01
其實成件事好簡單:
1. 呢個ching系個post第一句就寫左“做個西客先”。其實佢都預左給人插。
2. 佢自己都講到明,知道呢個師傅好心,但做左壞事。
3. 有沒一種可能,系Samsung其實根本冇換個你後蓋,只係搵一張紙幫你包住當保護。我部samsung fold之前都係後蓋飛起,見到你講膠水,其實呢D系防水膠熱左同耐左之後變成類似膠水物質。
4. 公道D,客觀D,其實呢個師傅的確系好心,但都的確冇按照守則做野。或者講,如果佢唔表明系Samsung維修部,就唔會上身。
5. 但最核凸一點,仲要寫返Email上去給Samsung,唔好“懲罰”呢個好人師傅。好明顯其實就系篤個師傅出來。呢樣野反而好狗,你甘唔鍾意呢個師傅手工,自己起返個背蓋還原就係啦,再唔係,點解你第一時間知道師傅私下幫你做,唔叫返佢即刻還原返給你。
其實,呢位ching都係希望借助一D hot topic,令到大家激烈討論。系唔少youtuber都會見到類似手段。各位都唔洗甘上心。
作者: trevorhk 時間: 2024-5-28 13:11
本帖最後由 trevorhk 於 2024-5-28 16:06 編輯
講得啱,佢知道師傅仔係私底下整,即係公司根本冇牽涉在內
如果佢唔想影響到個師傅,個email直接講兩年前既“維修不當”就夠,唔需要提及師傅呢件事
因為公司根本就冇呢一條維修紀錄,不提也罷
佢就係想隊死個師傅
via HKEPC Reader for Android
作者: WaveBun 時間: 2024-5-28 13:21
老老實實, 用公司角度睇, 真係要罰果位師傅的話, 個師傅有以下不當行為:
- 違反公司規定工作流程
- 在工作時間私下接 job
- 私自動用公司資源 / 盜竊公司𧴫產 (整機材料)
- 傷害公司名譽 (間接)
畀個方便人, 反而自己受害, 咁香港仲邊有人仲會交個心出來幫人
作者: hk133 時間: 2024-5-28 15:33
本帖最後由 hk133 於 2024-5-28 07:39 編輯
後蓋可以肯定係有換過,因為原本嘅後蓋凹咗個坑。
email 裡面亦有解釋到依家已經冇實物證據,當中無可避免要提及到嗰位師傅,就算要佢還原都冇辦法將原先啲膠條「還原」返,我依然冇辦法提供實質證據證明旺角朗豪坊維修中心有維修失當。
「好心」唔係大曬,年年都有「好心」善信將淡水魚放生落大海,就算佢本意係好心、想積福,都改變唔到佢害咗啲魚嘅事實。如果要執著於爭拗「好心」,但又逃避「做咗壞事」嘅事實,其實就冇討論意義。
另外某位 CHing 積極回 po,持續中傷、抹黑我,堅持話我作故仔,ok,依家我就搵方法證明我自己冇作故仔,我對我所有言論負責任。
作者: jk1399 時間: 2024-5-28 15:46
呢D垃圾POST仲可以一直討論, 笑左
作者: Andysland 時間: 2024-5-28 15:52
樓主就係個D偏執狂, 再同佢講都冇意思...
你見冇一個認同佢, 然後佢仲覺得 "眾人皆醉我獨醒"就知冇得救!!!
作者: moochi 時間: 2024-5-28 15:53
CD-ROM 都忍唔住要講句大開眼界。
資深會員如此合理合法,陳詞又有理有據,
真係 forum 之福。
作者: hk133 時間: 2024-5-28 16:14
除咗針對我督個「好心」師傅出嚟呢件事之外,其他嘢其實冇乜好拗,所以某位 CHing 都係咬住呢一點唔放。
佢都係 keep 住講打工仔幾慘,應該係諗住用群眾壓力嚟迫我 del post,「解決提出問題的人」。
人做打工仔,你又做打工仔,點解你做打工仔就要所有人都遷就你,你做錯事都要包庇你?
我都想含住金鑰匙出世,咁就唔使諗盡辦法慳時間,唔使考慮如何大事化小,唔使顧及做錯事嘅人嘅感受而留幾分情面,講少幾樣對佢不利嘅事實。
但如果我留情面講少幾句,換來嘅係中傷、抹黑,我係咪仲要咁傻,企喺度任人擺佈、唔還手?
作者: rockfirm 時間: 2024-5-28 16:32
後蓋可以肯定係有換過,因為原本嘅後蓋凹咗個坑。
#Sor,冇跟足你post ,明白!
email 裡面亦有解釋到依家已經冇實物證據,當中無可避免要提及到嗰位師傅,就算要佢還原都冇辦法將原先啲膠條「還原」返,我依然冇辦法提供實質證據證明旺角朗豪坊維修中心有維修失當。
#唔明點解"無可避免"需要提及呢未師傅,呢個顯而易見可以唔提。不過我意思提唔提系ching你自己選擇。不過其實我系同意你觀點。“好心”有人幫你,你就唔應該篤返呢個師傅出來,呢個系一個大眾普遍價值觀的諗法。而你只不過系客觀地從自身角度出發。我覺得你沒做錯,系衰D only。
「好心」唔係大曬,年年都有「好心」善信將淡水魚放生落大海,就算佢本意係好心、想積福,都改變唔到佢害咗啲魚嘅事實。如果要執著於爭拗「好心」,但又逃避「做咗壞事」嘅事實,其實就冇討論意義。
#冇錯啊,的確唔係大曬,所以如果個師傅真係被Samsung追究,我相信佢都唔會怪你,系怪自己傻仔。淡水魚放生落大海,條魚冇得揀;個師傅做好心壞事,你可以當場同佢講如果私下幫你整,你唔整,或者叫佢還原返給你。而唔係之後擺上網,做個“鍵盤戰士”咯。純粹個人睇法。
另外某位 CHing 積極回 po,持續中傷、抹黑我,堅持話我作故仔,ok,依家我就搵方法證明我自己冇作故仔,我對我所有言論負責任。
#我覺得你又唔洗甘在意。可能其他stakehold都覺得你會“持續中傷、抹黑我,堅持話我作故仔“,例如Samsung又會覺得點解你一定覺得我有過失?點解你一定話我系有落”膠水“?客觀表達就係啦。
作者: rockfirm 時間: 2024-5-28 16:35
其實都有意思,因為你事必知道,佢會有feedback給你,而D feedback可以大開你眼界。
作者: hk133 時間: 2024-5-28 16:50
本帖最後由 hk133 於 2024-5-28 08:59 編輯
佢整完先講係「私下幫我整」,當刻我雖然嬲,但又諗到佢都只係好心想幫忙,加上見到佢手工⋯⋯比較一般,怕越整越衰,所以冇再叫佢還原。
我都認督師傅出嚟係衰,但唔通我要作故仔,同 Samsung 講我係「自己喺出面搵人整咗」?咁件事就變成「我要指控旺角朗豪坊維修中心可能維修失當,但係我又無啦啦自己搵人毀滅證據」,我要如何解釋?
* * *
另外補充返點解我認為可能係維修失當、另外加咗膠水固定,就要講到一件完全離題嘅事:
疫情期間,我識咗一個賣翻新 iPhone(六神合體 + 高仿包裝)去海外嘅人,搵佢買咗唔少呢啲翻新 iPhone 嚟玩下。平還平,但係啲機問題都幾多下,最常見係底板漏電,以前我都唔識,以為電量跌得快一定係電池問題,於是買咗電池自己動手換落去,結果發現情況只係有些許緩解,但電量依然去得快,甚至關機擺埋一邊,部手機都會自己放曬啲電。
就係多得呢段經歷,我見識過唔少防水膠條。
作者: trevorhk 時間: 2024-5-28 16:57
其實兩年前既維修,仲講咩證據,更何況,部機你都用咗咁耐
出咗門,你都可以去華強北整完,再拎返去三星話係三星維修失當架
個個拎部幾年前既機上去,咁邊個保障三星?
根本口同鼻拗
via HKEPC Reader for Android
作者: hk133 時間: 2024-5-28 17:01
本帖最後由 hk133 於 2024-5-28 09:38 編輯
明曬,大家以後拎手機去 Samsung 維修中心整完,記得要現場即時自己揭開個後蓋檢查確認。
最先喺沒有任何證據會暴露師傅身分、Samsung 都好難鋤得入嘅情況下,跳出嚟話「人地份工有咩事,你對得住佢?」嘅,係你。(12#)
文中感謝個師傅有嘗試幫手,但係視而不見,話「數臭」個師傅嘅,又係你。
然後開始抹黑我,「佢應該係覺得個個都欠咗佢」、「白嫖」、「優質免費客戶」,
之後更係誇張地形容我「可以將部陳列機,拍到法證級/康熙國寶出土級數」,
我想知有咩人會咁盡力,毫無底線地去抹黑中傷他人,或者應該講,係「人格謀殺」。
如果唔係手手,就真係想像唔到點解你講嘢咁惡毒,我得罪咗你乜嘢?
作者: trevorhk 時間: 2024-5-28 17:30
本帖最後由 trevorhk 於 2024-5-28 17:37 編輯
你去銀行攞錢洗唔洗當面數清楚?
定係一般兩年後先同佢講佢地數錯錢?
就當係佢地整得唔好,一星期好未?
都唔係兩年後啦吓話,更何況過保都唔洗理你啦
唔好改成咩即場揭開後蓋咁悔氣,又冇意義既例子
via HKEPC Reader for Android
作者: hk133 時間: 2024-5-28 17:38
最先喺沒有任何證據會暴露師傅身分、Samsung 都好難鋤得入嘅情況下,跳出嚟話「人地份工有咩事,你對得住佢?」嘅,係你。(12#)
文中感謝個師傅有嘗試幫手,但係視而不見,話「數臭」個師傅嘅,又係你。
然後開始抹黑我,「佢應該係覺得個個都欠咗佢」、「白嫖」、「優質免費客戶」,
之後更係誇張地形容我「可以將部陳列機,拍到法證級/康熙國寶出土級數」,
我想知有咩人會咁盡力,毫無底線地去抹黑中傷他人,或者應該講,係「人格謀殺」。
如果唔係手手,就真係想像唔到點解你講嘢咁惡毒,我得罪咗你乜嘢?
作者: rockfirm 時間: 2024-5-28 17:43
佢整完先講係「私下幫我整」,當刻我雖然嬲,但又諗到佢都只係好心想幫忙,加上見到佢手工⋯⋯比較一般,怕越整越衰,所以冇再叫佢還原。
# 完全理解認同。但呢個你都有好大責任要負責,你系旺角整過機,知道整機會開張單給你,但呢個師傅冇,你當場應該問清楚。但當然個師傅冇同你講,系因為佢覺得系私下,默認左你理解及同意。
我都認督師傅出嚟係衰,但唔通我要作故仔,同 Samsung 講我係「自己喺出面搵人整咗」?咁件事就變成「我要指控旺角朗豪坊維修中心可能維修失當,但係我又無啦啦自己搵人毀滅證據」,我要如何解釋?
#甘件事,其實又的確系如你講:「自己喺出面搵人整咗」,客觀上冇錯,雖然幫你整果個人系Samsung。你叫左個五星酒店大廚朋友,來你屋企煮飯給你食,你食壞左肚,你唔會同間五星酒店
就係多得呢段經歷,我見識過唔少防水膠條。
#換一組防水膠條的成本及時間遠比滴甘多滴膠水落去要快。如果唔起左set舊的膠條,齋滴膠水,系唔會痴得穩,因此我覺得Samsung唔會犯一D甘低級失誤,不過如果系我都開眼界。我都自己換過唔少Samsung D防水膠,應該見識多過你。
作者: trevorhk 時間: 2024-5-28 17:57
你啱既你啱既,sor sor
希望你成功同三星,或者果位害咗你既師傅,討回公道
via HKEPC Reader for Android
作者: hk133 時間: 2024-5-28 18:00
你個例子唔太恰當,我改動小小,貼合返我理解到嘅情況:
有個你本來唔認識嘅人主動搵你,表示自己係五星酒店大廚,叫你去五星酒店度,煮飯俾你食,然後你食壞咗個肚。

