Board logo

標題: 紅米定realme? [打印本頁]

作者: 旺角阿周    時間: 2023-12-14 07:37     標題: 紅米定realme?

得千幾元,邊只好?
作者: tonyjai    時間: 2023-12-14 11:12

紅米啦
redmi buds3青春版
100蚊有找
千幾元可以買十幾對, 每2日換一次
作者: chihim2468    時間: 2023-12-14 11:15

講左咁耐都仲未買啊
作者: b-29    時間: 2023-12-14 11:57

用白鸽  
作者: 旺角阿周    時間: 2023-12-17 00:10

紅米啦
redmi buds3青春版
100蚊有找
千幾元可以買十幾對, 每2日換一次
tonyjai 發表於 2023-12-14 11:12

唔該哂
作者: WHITERICE    時間: 2023-12-17 03:15

如果講水貨, realme 近期多人推左. 小米水貨已經無B7, 宜家仲要封刷機. 真係唔多推薦
作者: jk1399    時間: 2023-12-17 09:59

紅米啦
redmi buds3青春版
100蚊有找
千幾元可以買十幾對, 每2日換一次
tonyjai 發表於 2023-12-14 11:12


佢不是問電話? 點解你答佢耳機... 佢仲要覆你唔該曬咁好笑
作者: jk1399    時間: 2023-12-17 10:00

講左咁耐都仲未買啊
chihim2468 發表於 2023-12-14 11:15



    旺角阿周十年磨一劍, 仔細分析, 研究, 等入市機會
作者: nnd    時間: 2023-12-17 18:38

得千幾元,邊只好?
旺角阿周 發表於 2023-12-14 07:37

Realme!
你買得千幾蚊手機, 應該都係用4G多!
而紅米千幾蚊既手機係無B7頻, 得Realme有!
紅米無B7雖然都用到4G, 但可能速度大減!
所以都係建議你買返Realme手機!
作者: 旺角阿周    時間: 2023-12-18 09:11

Realme!
你買得千幾蚊手機, 應該都係用4G多!
而紅米千幾蚊既手機係無B7頻, 得Realme有!
紅米無B7雖然都用 ...
nnd 發表於 2023-12-17 18:38

realme水貨有b7咩?有無google?
realme貴過小米嗎?
作者: 131213    時間: 2023-12-18 09:29

realme
作者: 131213    時間: 2023-12-18 09:31

本帖最後由 131213 於 2023-12-18 09:33 編輯
realme水貨有b7咩?有無google?
realme貴過小米嗎?
旺角阿周 發表於 2023-12-18 09:11



    呢家水貨,基本上得realme, nubia, moto 呢3個牌 同埋vivo(vivo S18 Pro), iqoo(iqoo 12 pro)某d貴機先有b7
作者: nnd    時間: 2023-12-18 10:12

realme水貨有b7咩?有無google?
realme貴過小米嗎?
旺角阿周 發表於 2023-12-18 09:11

點解要買水貨?
自己去京東Realme自營店買喇!
Realme機買返黎, 自己去裝返個Play Store APK就得!
作者: tox    時間: 2023-12-18 10:24

樓主現在用緊乜機?

不好冒險的建議用開喜歡的介面或系統
其次看評測、客服、支援、xda、二手市場等
作者: b-29    時間: 2023-12-18 15:36

真我 有冇官方国际汪?
作者: 131213    時間: 2023-12-18 15:46

真我 有冇官方国际汪?
b-29 發表於 2023-12-18 15:36



    咩係"官方国际汪"?
作者: b-29    時間: 2023-12-18 15:48

本帖最後由 b-29 於 2023-12-18 15:50 編輯
咩係"官方国际汪"?
131213 發表於 2023-12-18 15:46


好似Xiaomi rom.com 个d囉! 三星个d囉!

唔系eu rom 个d囉!仲有  酷比魔方官网个d囉!
作者: 131213    時間: 2023-12-18 16:43

好似Xiaomi rom.com 个d囉! 三星个d囉!

唔系eu rom 个d囉!仲有  酷比魔方官网个d囉! ...
b-29 發表於 2023-12-18 15:48



    冇人明
作者: b-29    時間: 2023-12-18 16:47

冇人明
131213 發表於 2023-12-18 16:43


吾明冇所胃  自己明就可以了!
作者: b-29    時間: 2023-12-18 16:48

真我 问我  李我  我我
作者: b-29    時間: 2023-12-18 16:55

本帖最後由 b-29 於 2023-12-18 16:57 編輯

Xiaomi rom com

[attach]2402935[/attach]
作者: b-29    時間: 2023-12-18 16:58

本帖最後由 b-29 於 2023-12-18 17:00 編輯

酷比魔方官网 汪

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)


[attach]2402937[/attach]
作者: b-29    時間: 2023-12-18 17:01

酷比最勁  直接刷 打橫刷  点刷都得

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: tox    時間: 2023-12-18 17:25

回覆 15# b-29


    有台灣,有國際,但刷機風險要自己承擔啊
作者: dls2046    時間: 2023-12-18 17:35

千機蚊一般都只係用家,甚至只係買嚟畀人用…刷乜鬼機丫…

咩都唔理,唔睇特別型號,淨睇品牌(咁樓主都淨係問兩個品牌啫),我肯定推介 realme
唔單係因為我用緊,三年幾機都仲偶爾有更新,整個品牌同產品畀我感覺就係有活力有誠意,同「抄」、「二線」、「水軍」拉不上關係。

至於「米」,不了



當然,如果拎到兩部 specific 嘅型號嚟比,又唔駛做品牌信徒(或水軍)嘅, apple to apple 咁比較可能更有意思。
作者: b-29    時間: 2023-12-18 17:38

回覆  b-29


    有台灣,有國際,但刷機風險要自己承擔啊
tox 發表於 2023-12-18 17:25



    Thanks 師兄
作者: alax    時間: 2023-12-19 08:48

本帖最後由 alax 於 2023-12-19 08:50 編輯
真我 有冇官方国际汪?
b-29 發表於 2023-12-18 15:36

真我好似無得刷ROM,呢度好似唔覺有人討論真我刷rom

via HKEPC Reader for Android
作者: funfunhk    時間: 2023-12-19 09:02

千機蚊一般都只係用家,甚至只係買嚟畀人用…刷乜鬼機丫…

咩都唔理,唔睇特別型號,淨睇品牌(咁樓主都淨 ...
dls2046 發表於 2023-12-18 17:35



    x2
作者: jk1399    時間: 2023-12-19 09:03

千機蚊一般都只係用家,甚至只係買嚟畀人用…刷乜鬼機丫…

咩都唔理,唔睇特別型號,淨睇品牌(咁樓主都淨 ...
dls2046 發表於 2023-12-18 17:35



呢到有位近排狂推小米, 幾THREAD齊發, 係到狂刷REPLY, 瘋狂自HIGH

真係本來唔反感小米, 入來就見到一大堆POST, 都覺得好煩膠...

應該開返個"小米專區"比佢地自己玩算
作者: mcjin2001    時間: 2023-12-19 09:21

買realme囉!反正未用過,試下都係好...

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: FabreKC    時間: 2023-12-19 09:25

本帖最後由 FabreKC 於 2023-12-19 09:29 編輯

回覆 29# jk1399


    推都唔緊要,小米性價係高,但12C呢D過期機都有人搵原因推先笑死我,求期1000頭機都有6GB ram,果班人無錢出機就真係儲多一日錢啦,4gb ram驚你一年後就想換機仲晒錢
小米有咩咁值得死忠 ,到蘋果級數咩
作者: FabreKC    時間: 2023-12-19 09:31

回覆 25# dls2046


    realme個os有冇紅米咁擁種?
作者: Q-Q    時間: 2023-12-19 09:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: smartfone    時間: 2023-12-19 20:21

講真 realme針對Redmi 成立
大家性價比好近 睇你需要d乜
盲推就都係Redmi note 11t pro, 千幾蚊 粒u同LCD都好勁
作者: ANWKLO    時間: 2023-12-19 20:46

用咗Redmi note 11t pro+ 七個月,各方面都OK, 唯一冇OIS 一路行一路影video震過貓王!
講真 realme針對Redmi 成立
大家性價比好近 睇你需要d乜
盲推就都係Redmi note 11t pro, 千幾蚊 粒u同LCD都 ...
smartfone 發表於 2023-12-19 20:21

作者: chihim2468    時間: 2023-12-19 20:47

你地都唔睇下開貼果個係邊個,咁落力回貼冇用
作者: hkmand001    時間: 2023-12-19 20:50

用咗Redmi note 11t pro+ 七個月,各方面都OK, 唯一冇OIS 一路行一路影video震過貓王!

...
ANWKLO 發表於 2023-12-19 20:46



    唔知道點解,我k50至尊拍照比note11tpro仲要模糊。真係好奇怪
作者: ANWKLO    時間: 2023-12-20 11:25

影什麼會模糊?
唔知道點解,我k50至尊拍照比note11tpro仲要模糊。真係好奇怪
hkmand001 發表於 2023-12-19 20:50

作者: dls2046    時間: 2023-12-20 14:04

真我好似無得刷ROM,呢度好似唔覺有人討論真我刷rom

via HKEPC Reader for Android ...
alax 發表於 2023-12-19 08:48


脷伸我用緊真我x50pro…

所以都叫有間唔中睇下真我嘅資訊,應該係可以好簡單咁就裝得返谷哥全家桶,淨係時間線唔 work 之外,全部無問題,whatsapp, wechat, line 之類嘅通訊軟件又無 delay,又無彈廣告…其實無咩刷 rom 嘅需要
作者: dls2046    時間: 2023-12-20 14:09

回覆  dls2046


    realme個os有冇紅米咁擁種?
FabreKC 發表於 2023-12-19 09:31


未用過米唔知,但唔覺擁腫。Realme UI 係 based on Color OS的,幾好用,而且大部份 build in app 都可以 uninstall
不過戴返頭盔,我都好少用佢 UI ,因為我之前畀咗錢買 Nova,所以基本上都係用 nova, 用咩機都係用 nova。
作者: dls2046    時間: 2023-12-21 07:38

講真 realme針對Redmi 成立

smartfone 發表於 2023-12-19 20:21


會唔會太睇得起粒米?
感覺上紅米同大米只係兩個系列,就同三叔嘅A 系同 S 系。米家計 poco 一出,粒紅米其實可以活埋。

真我有幾個系列,品牌面覆蓋面更大。玩性能嘅有,玩性價比又有,中階機 crossover gucci 都夠膽死…玩相機就算唔同咩大鏡廠合作,都畀 superOIS 你…

針對粒畀多少少料都畀人話上克大米嘅紅米?係睇得起粒紅米仔,定睇低咗真我?
作者: 旺角阿周    時間: 2023-12-21 09:51

未用過米唔知,但唔覺擁腫。Realme UI 係 based on Color OS的,幾好用,而且大部份 build in app 都可以 ...
dls2046 發表於 2023-12-20 14:09

但realme有無好似紅米甘平千幾元個d機?
作者: jk1399    時間: 2023-12-21 09:53

但realme有無好似紅米甘平千幾元個d機?
旺角阿周 發表於 2023-12-21 09:51



    大把
作者: b-29    時間: 2023-12-21 10:35

改做ask me更好  又有隻老歌仔问我 做宣傳  
作者: smartfone    時間: 2023-12-21 14:44

會唔會太睇得起粒米?
感覺上紅米同大米只係兩個系列,就同三叔嘅A 系同 S 系。米家計 poco 一出 ...
dls2046 發表於 2023-12-21 07:38



    事實就係打紅米
用差異化打





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2