作者: beaukong 時間: 2022-8-9 10:40 標題: 其實無論幾旗艦嘅手機,佢影出來嘅相都冇幾年前嘅入門單鏡反光機好。。
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 必思 時間: 2022-8-9 10:42
手機只係淘汰輕便相機
影相方便已經很重要
作者: loyukfai 時間: 2022-8-9 11:03
咁樣比有意義嗎?
>>手機只係淘汰輕便相機
>>影相方便已經很重要
Exactly
作者: m92fshing 時間: 2022-8-9 11:07
相機既光學結構同感光元件都大過電話,影出黎一定好過電話,電話相片質素改善只係靠改良CMOS同算法去補償先天不足
via HKEPC Reader for Android
作者: b-29 時間: 2022-8-9 11:25
手機同 相機比較影相 笑死

作者: Albeniz 時間: 2022-8-9 11:34
新出的小米 12S Ultra 有 1 吋 sensor,可以和 入門 單反 一比嗎?
作者: goalsp 時間: 2022-8-9 11:36
就算幾十年前的菲林機都靚過手機
作者: Free888 時間: 2022-8-9 11:48
幾多人可以日日帶住單反出街?
作者: hohohea 時間: 2022-8-9 11:54
大逆光, 手持夜鏡 唔認同, 手機算法同疊相hdr 嬴左單反.
作者: gogdoraemon 時間: 2022-8-9 11:59
4 年前跟父母上大陸旅行,因為費時帶部 FF 無反上去 ,結果帶左部 Panasonic CM1 1吋 Sensor 手機上去,影出黎效果還可接受,但可父母要求有 D 相要曬出黎,發現 8R 已經係極限,再大 D 已經唔靚,後悔個陣唔帶 m43 去
作者: AndrewQK 時間: 2022-8-9 11:59
手機最多同DC比。
你搵單反,或者無反呢D可換鏡既機來比,一定無得比啦。
物理上既感光元件SIZE,同鏡頭構造,根本唔可能放得入部咁細既電話度。
作者: Hippo 時間: 2022-8-9 12:30
本帖最後由 Hippo 於 2022-8-9 12:33 編輯
不如拎埋影奧運/賽車/廣告硬照之類專業相機+鏡頭來比, 入門單反可以直接掉落海
唔同場合用唔同器材, 部機唔係跟身幾勁都無用, 唔及日常部手機拎起就影得咁方便
作者: buscocamp 時間: 2022-8-9 12:39
唔係玩開攝影既,都唔會隨便花費買部單反,
一般sharp shot,旗艦手機質素已經收貨
作者: buscocamp 時間: 2022-8-9 12:45
本地某位YouTuber(本身職業係拍廣告既專業攝影師)都有講過,
佢拍Youtube片,自己8成取景鏡頭都係用手機取代單反~
作者: kazami00 時間: 2022-8-9 12:48
回覆 10# gogdoraemon
禾有兩部cm1 放係床下底....
當年smartphone 泥港系頂級
但始終比 m42 apsc 細底, 同lens soft
禾索尼RX1RII 去旅行用得最多
作者: noodle888 時間: 2022-8-9 12:50
一直都係甘,
所以旅行我點都帶部m43去
作者: gogdoraemon 時間: 2022-8-9 12:56
我部 CM1 還在,不過個笀死左 Touch 無地方肯整 Orz
作者: kazami00 時間: 2022-8-9 12:56
回覆 16# noodle888
禾部Gm1 如果5系改咗裂像對焦, 去旅行刀會帶......
作者: arrychiu 時間: 2022-8-9 13:29
當然無得比,淨係景深控制暫時手機都未做到,
希望有一日,手機影相可以調光圈就好啦。
作者: tunster 時間: 2022-8-9 13:34
[quote]當然無得比,淨係景深控制暫時手機都未做到,
希望有一日,手機影相可以調光圈就好啦。 ...
arrychiu 發表於 2022-8-9 13:29
[/quote無用架, 咁細嘅 sensor 影乜就算全開都無限遠對焦, 俾你較又點, 越細仲越差質素, 佢不如全開俾你
作者: arrychiu 時間: 2022-8-9 13:51
而家好多手機都有大底大光圓,如果可以收光圈應該做到好多效果,
附上兩張手機影嘅,景深真係好淺,幾難控制同好易走焦。
[attach]2333918[/attach]
[attach]2333919[/attach]
作者: tunster 時間: 2022-8-9 13:55
都係唔會做, 你放心
你諗下點塞啲光圈葉入去同個咁細嘅 mechanism...無廠會同你癲, 要影相? 用相機啦
作者: usei 時間: 2022-8-9 14:12
算法景深同真的差不多
作者: arrychiu 時間: 2022-8-9 14:14
你用計算方法模擬我接受到,如果有廠做就好啦。
作者: arrychiu 時間: 2022-8-9 14:25
本帖最後由 arrychiu 於 2022-8-9 14:27 編輯
真心睇你點用,
以前都曾經係攝影愛好者,由菲林機到數碼機,
以前兩年去一次旅行,雙body、小三元、腳架,閃燈,Filter樣樣齊,
直到有咗廉航,一年都可能去幾次就改變晒成個形式,
由跟旅行團變成自駕遊,由帶相機變成用手機影就算。
作者: tunster 時間: 2022-8-9 14:32
去旅行我一定接受唔倒手機嘅質素
無論顏色畫質質感立體感同遠攝能力, 無樣掂
作者: FT907 時間: 2022-8-9 14:52
幾年前去旅行 已經開始唔拎單反機, 因太重太唔方便 用手機影算數
作者: FT907 時間: 2022-8-9 14:53
有呀 巴膠嗰班

作者: InterSonic 時間: 2022-8-10 10:28
單反 基本上一般人已經極少拎住行街 snapshot ......................
作者: wingkps2 時間: 2022-8-10 11:43
我多數日日都會拎FF冇反, 不過冇拎出黎用
作者: yanchoki 時間: 2022-8-10 11:51
通常有個目的先拎相機出街
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: beaukong 時間: 2022-8-10 12:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: usei 時間: 2022-8-10 13:14
回覆 29# InterSonic
近年流行 vlog 又多番人買 APSC 機
作者: amgbenz 時間: 2022-8-10 16:03
吾係人人要大師級作品架
手機影相清楚,最緊要方便易用95%人都係咁諗
作者: 招搖仔 時間: 2022-8-10 16:14
其實仲有係咪重點
要曬出黎先睇到分別
就咁用手機影 個mon靚覺得 影得靚
相機 相對個mon冇咁靚同細
作者: anon893 時間: 2022-8-10 16:48
Problem with smartphone photography is operation and ergonomics
It's NOT easy to operate a phone when doing photography, very clumsy
Using a proper camera (compact, DSLR, DSLM etc. regardless of sensor size) is much easier
Also for many older smartphones, the camera application is often not well configured so such smartphone camera functionality is often very limited (eg. lack of proper P/A/S/M modes) ...
Even if the final photo quality may be better than, say, many 1/1.8"-sensored compacts, it's just not a pleasure to operate a smartphone under camera mode
Video however is another story though
It's much easier to pull off very decent videos (HD or more) at any angle, but still of course the final video quality and usability depends on the smartphone operator
IMHO 1"-sensored compacts still has some promise in pulling off decent photo quality...
Problem is the price of such camera hardware
eg. Canon Powershot G7Xm2/m3 still cost a fortune at present day ($3.5-4.5k)
作者: 爪王凌雨 時間: 2022-8-10 20:45
我連色差都唔重視了
最重要係清晰先決
作者: EVANGELION 時間: 2022-8-13 12:34
佢目的係咩先,個人技術搭夠就得?
定係拍youtube片唔洗咁勁既機?
作者: louis2021 時間: 2022-8-13 12:54
大部份人手機已足夠
前年去影北極光成團30人, 只有2人是用相機, 全是用手機, 影出來都唔錯
作者: stephen009 時間: 2022-8-13 12:55
高清電視時代,好多人買完,只係睇標清同vcd
cd年代,多數人聽低質mp3
而家2k/4k時代,好多人睇youtube都冇用1080p/1440p/2160p睇
作者: higundamhws 時間: 2022-8-13 16:19
我部XT20已經收埋左幾年,重唔在講,你試下後街拎出來比阿蛇見到,逗到你傻
作者: EVANGELION 時間: 2022-8-15 01:18
對我黎講,係因為啲片無over 1080俾我揀先用低啲既解像度黎睇。。。
但有得按需要揀質素好過硬食低質啲既片既
Ps.電話都錄到4k既,係出黎效果當然無單反果類勁
作者: beaukong 時間: 2022-8-15 07:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz 時間: 2022-8-15 08:52
睇自己要求
唔同人唔同
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: 必思 時間: 2022-8-15 09:11
其實影完有幾多個睇番?
作者: FT907 時間: 2022-8-15 10:13
Exactly 呢個係重點囉 你諗下 影埋啲相收埋 都唔會睇
問下啲師兄 用了幾皮嘢 影啲結婚婚紗相 有冇攞過出嚟㖒

作者: Sinair 時間: 2022-8-15 10:51
回覆 42# EVANGELION
幾年前既入門單反 影1080P出黎效果比新出既高階手機4K差 (清晰度)
無記錯既話果時係得SONY好D 幾年前入門單反好多都只能用黎影相
作者: beaukong 時間: 2022-8-15 10:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: EVANGELION 時間: 2022-8-15 11:09
我都知我呀媽係女人既
作者: louis2021 時間: 2022-8-15 11:20
回覆 45# 必思
唔會曬相, 放FB / IG, 係芒睇, 4K 芒都清, 已足夠
作者: jozifkwan2021 時間: 2022-8-15 11:41
回覆 6# Albeniz
只有JPG可以一戰(即時算法抹走噪點), RAW嘅話一敗塗地
作者: usei 時間: 2022-8-15 12:05
回覆 36# anon893
Sony 的 photo pro 基本上是將 alpha 系統搬落手機
算法景深 同 night mode (HDR) 唔知點解唔比
但 Sony 中階機是有 night mode
night mode 相機是靠影 raw 壘相再後製
3 鏡系統加上數碼變焦等於帶左大三元出街好方便
