Board logo

標題: OnePlus 7系 啟動 [打印本頁]

作者: rickdom    時間: 2019-4-18 11:27     標題: OnePlus 7系 啟動

本帖最後由 rickdom 於 2019-5-23 13:35 編輯

https://twitter.com/petelau2007/status/1118534584910532608?s=20

https://www.androidcentral.com/oneplus-7

今次應該會發報3部機:

OnePlus 7
OnePlus 7 Pro
OnePlus 7 Pro 5G
作者: jacktsui    時間: 2019-4-18 11:49

1+ 一直都係相機差少少, 希望今年好啲, 難得今年玩全屏
作者: rickdom    時間: 2019-4-18 12:24

回覆 2# jacktsui

7 Pro 玩全屏, 7只是水滴

另外7 Pro三鏡, 7只是兩鏡
作者: jacktsui    時間: 2019-4-18 12:39

跟人玩PRO版, 應該要5 6千落樓
作者: RS200Terry    時間: 2019-4-18 12:47

希望有無線叉電啦
作者: andypson    時間: 2019-4-18 12:50

本帖最後由 andypson 於 2019-4-18 12:53 編輯

7係水滴冇興趣
7Pro 用曲mon冇興趣,如果Pro用平面mon都會1試。

via HKEPC Reader for Android
作者: rickdom    時間: 2019-4-18 13:07

回覆 6# andypson

水滴點都成本平過升降鏡頭, 無計~~

7 Pro 如果行2k mon, 一定唔平
作者: akitohk    時間: 2019-4-18 13:13

本帖最後由 akitohk 於 2019-4-18 13:15 編輯

今次應該Pass

雖然pro 應該唔再係1080 pentile
但PRO機價再上好多就真係覺得唔值了,
6/6T香港用voLTE要入recovery刷file都算, 但行唔到香港既台的3/4CA 真係爭D

近兩三年其他牌子高階好多時「實際」到手價無咩貴過
佢就每次都加

同埋依家真係少上XDA搵野攪部機
作者: jacktsui    時間: 2019-4-18 13:41

本帖最後由 jacktsui 於 2019-4-18 14:21 編輯

我見有啲相影到PRO版MON邊發青...
*** 交次貨?   如果LG出品又要打個折扣
作者: rickdom    時間: 2019-4-18 13:55

如果pro版上到5k, 真係幾難搵人買
作者: jermery    時間: 2019-4-18 16:35

今次應該Pass

雖然pro 應該唔再係1080 pentile
但PRO機價再上好多就真係覺得唔值了,
6/6T香港用voLTE要入 ...
akitohk 發表於 2019-4-18 13:13


請問行貨一樣用唔到VoLTE 同 3/4CA 嗎?
作者: jermery    時間: 2019-4-18 16:35

我仲打算買oneplus 7pro 㖭
作者: jermery    時間: 2019-4-18 16:36

如果pro版上到5k, 真係幾難搵人買
rickdom 發表於 2019-4-18 13:55



5K就唔買佢啦
作者: akitohk    時間: 2019-4-18 17:30

請問行貨一樣用唔到VoLTE 同 3/4CA 嗎?
jermery 發表於 2019-4-18 16:35


1去到6t voLTE 得cmhk 開到
其他ISP 6/6t 要FLASH custom recovery 再隊個profile zip入去強行開

cmhk 行唔行到3ca 唔知, 1010/3仔一直都唔得
作者: jermery    時間: 2019-4-18 17:51

1去到6t voLTE 得cmhk 開到
其他ISP 6/6t 要FLASH custom recovery 再隊個profile zip入去強行開

cmhk  ...
akitohk 發表於 2019-4-18 17:30



    咁唔買lu,我用sum mobile,咁麻煩仲要唔一定得
作者: victor_pc    時間: 2019-4-18 17:57

水滴冇興趣
曲Mon冇興趣
如果1+真係要我2選1, 我唯有選擇其他牌子...同1+講再見

利申: 已經用過2部1+機
作者: jeffchan    時間: 2019-4-18 18:34

1+ 一直都係相機差少少, 希望今年好啲, 難得今年玩全屏
jacktsui 發表於 2019-4-18 11:49

我反覺得1+係其中一間相機成像比較出色嘅公司,只係拍片比較失色

via HKEPC Reader for Android
作者: linggle    時間: 2019-4-18 21:22

Oneplus真心好用,而家用緊1+6,佢自己相機係普通少少,但用G cam之後已經好好多。
反而最唔方便係PK中銀香港唔接受1+嘅機,搞到我次次用手機銀行都要開一開部mate9
搞到如果下次換機都唔知換唔換1+好

via HKEPC Reader for Android
作者: dcpad    時間: 2019-4-18 21:29

Oneplus真心好用,而家用緊1+6,佢自己相機係普通少少,但用G cam之後已經好好多。
反而最唔方便係PK中銀香 ...
linggle 發表於 2019-4-18 21:22

safetynet沒pass?
作者: linggle    時間: 2019-4-18 22:14

中銀個app只能俾指定牌子嘅機通過指紋登入,而oneplus係唔on佢地個list,  反而vivo都可以用了

via HKEPC Reader for Android
作者: rickdom    時間: 2019-4-19 19:01

回覆 20# linggle
似終香港無代理, 佢地亦唔會主動聯絡網絡商和銀行, 所以無得諗
作者: IIII    時間: 2019-4-20 01:17

喇叭震子可否改進下
作者: patklchung    時間: 2019-4-23 14:29

本帖最後由 patklchung 於 2019-4-23 14:44 編輯

越黎越無性價比
http://www.ringhk.com/news/onepl ... 0%E5%B1%8F%E5%B9%95
作者: jacktsui    時間: 2019-4-23 16:36

用一億研發, 定係攞一億比廠商整?
我驚出到黎又話個panel係 ***/ lg 出品
作者: rickdom    時間: 2019-4-23 16:41

咁pro版一定唔方平, 起碼都要5.5~6k, 呢個價想搵人買都幾難
作者: mz3101    時間: 2019-4-23 17:21

用一億研發, 定係攞一億比廠商整?
我驚出到黎又話個panel係 ***/ lg 出品  ...
jacktsui 發表於 2019-4-23 16:36




作者: rickdom    時間: 2019-4-23 22:47

14/5 發報會
作者: kiyoshi00    時間: 2019-4-24 00:18

有排等
作者: jacktsui    時間: 2019-4-24 09:58

回覆 26# mz3101

攞晒彩
作者: mz3101    時間: 2019-4-30 00:23


作者: ponghk    時間: 2019-4-30 02:29

oneplus 7 cut 左 OIS ... 要 Pro 版才有 OIS 又天價(不如買其他品牌), 仲衰過買 6T.
作者: 3dgold    時間: 2019-4-30 05:05

OnePlus已經失去平靚正這优点了
作者: rickdom    時間: 2019-4-30 16:33

回覆 32# 3dgold

如果今次都係不能volte, 咁真係唔吸引
作者: Eric j    時間: 2019-4-30 17:12

回復 33 #rickdom

你放心應該都會令你失望你睇討論區十問九唔應將所有責任都落在使用者身上呢間公司失望,我已經有兩部oneplus電話打算買1+7第三部,原本想換但係都放棄

via HKEPC Reader for Android
作者: hksawing    時間: 2019-4-30 19:52

1+3使用中,最近翹屏,買支膠水痴返等7,但如果價位上到5K樓上,好老實我會選擇其他牌子
作者: tamalemon    時間: 2019-4-30 20:22

一加系香港一直接收差
冇volte
幾千蚊買黎玩自己
作者: 神奇嬰兒.    時間: 2019-4-30 20:28

1+ 最麻煩係某啲e-banking app 用唔到指紋
如果佢再加價,我一係平買小米照樣用唔到指紋,或者貴買三星間間銀行都得

via HKEPC Reader for Android
作者: rcyw    時間: 2019-4-30 21:15

本帖最後由 rcyw 於 2019-4-30 21:19 編輯
1+3使用中,最近翹屏,買支膠水痴返等7,但如果價位上到5K樓上,好老實我會選擇其他牌子 ...
hksawing 發表於 2019-4-30 19:52


自己都有部1+3..早前都翹屏....以為電池脹爆, 諗住換電..拆背板時整爆個屏...淘左個所謂原裝機拆屏, 點知超暗, 暗到只睇到影咁....個屏應該係有問題...都費事換...1+3就此報廢..

另外之前1+3個gps真係好廢, 完全唔準...仲要同其他機比竟然可以定位左去隔兩條街, 行緊又時又好多時仲企定定唔識跟住行...當年就係用到谷氣放寬1+手機....
作者: hksawing    時間: 2019-5-2 18:14

自己都有部1+3..早前都翹屏....以為電池脹爆, 諗住換電..拆背板時整爆個屏...淘左個所謂原裝機拆屏, 點知 ...
rcyw 發表於 2019-4-30 21:15


當時貪平先選擇一加來緊換機應該會轉其他牌子了
作者: a886    時間: 2019-5-2 18:43

回覆 24# jacktsui


    1+ 啲AMOLED不嬲都係問SDI 拎貨
拎一億自己研發定攞一億比廠整 無咩分別,Gimmick野
作者: paul0923    時間: 2019-5-2 19:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a886    時間: 2019-5-2 20:05

回覆 41# paul0923


    正常, 佢無出mon 咁緊係買啦

正如APPLE 都無出MON 都係俾錢買SDI AMOLED,另一轉頭為左唔好俾三星控制IPHONE 產量,佢都有出錢俾LG 研發,等LG 可以出到同AMOLED 差唔多質素OLED出黎

其實係好平常既事
作者: mz3101    時間: 2019-5-3 13:25



source:https://twitter.com/ishanagarwal24/status/1124007810998706176
作者: patklchung    時間: 2019-5-6 16:25

本帖最後由 patklchung 於 2019-5-6 16:27 編輯

賣到咁貴,無晒性價比,唔方好賣
https://www.dcfever.com/news/readnews.php?id=25015
作者: oagan    時間: 2019-5-6 16:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz    時間: 2019-5-6 17:28

賣到咁貴,無晒性價比,唔方好賣
patklchung 發表於 2019-5-6 16:25

訂價的確冇乜吸引力

常態應該都冇 microsd 插
作者: 炎冬    時間: 2019-5-6 18:18

今次應該Pass

雖然pro 應該唔再係1080 pentile
但PRO機價再上好多就真係覺得唔值了,
6/6T香港用voLTE要入 ...
akitohk 發表於 2019-4-18 13:13



    請問5T可以刷file用VoLTE嗎? 請問有沒教學分享一下
作者: 炎冬    時間: 2019-5-6 18:22

Oneplus真心好用,而家用緊1+6,佢自己相機係普通少少,但用G cam之後已經好好多。
反而最唔方便係PK中銀香 ...
linggle 發表於 2019-4-18 21:22



    me too BOCHK個apps開不到流動編碼, 要用實體編碼器. <--1+5T路過
作者: 炎冬    時間: 2019-5-6 18:23

中銀個app只能俾指定牌子嘅機通過指紋登入,而oneplus係唔on佢地個list,  反而vivo都可以用了

via HKEPC R ...
linggle 發表於 2019-4-18 22:14



    唔知OPPO得唔得?
作者: 炎冬    時間: 2019-5-6 18:24

回覆  linggle
似終香港無代理, 佢地亦唔會主動聯絡網絡商和銀行, 所以無得諗 ...
rickdom 發表於 2019-4-19 19:01


我在1+問過VoLTE的問題佢地推了比電訊商..如果可以刷rom強加番個profile開VoLTE, 即是1+唔做野..
作者: 炎冬    時間: 2019-5-6 18:28

1+ 最麻煩係某啲e-banking app 用唔到指紋
如果佢再加價,我一係平買小米照樣用唔到指紋,或者貴買三星間間 ...
神奇嬰兒. 發表於 2019-4-30 20:28



    SCB個FP, 登記完, 下次再login時, 自動會同你disable個FP, 唔知是手機問題, 定Apps問題
作者: mangogarywong    時間: 2019-5-6 18:34

開盤

1. 資料私隱收集
2. 信用卡被偷盗
3. 後門程式
4. 新密技



今年會有咩新野,期待

via HKEPC Reader for Android
作者: linggle    時間: 2019-5-6 20:44

回復 49 #炎冬

我見中銀有vivo,  無oppo.
應該無香港行貨嘅牌子都用唔到

via HKEPC Reader for Android
作者: hioohi    時間: 2019-5-6 21:55

睇左甘多部,甘多部855,冇部岩,睇黎會入oneplus 7
作者: kinx80    時間: 2019-5-6 21:57

當年 OPO 人仔二千幾
呢個價就唔買OP lu
作者: rickdom    時間: 2019-5-7 15:02

本帖最後由 rickdom 於 2019-5-7 15:04 編輯

回覆 50# 炎冬

其實呢部機可以在香港用, 點解不在電訊商賣呢? 咁樣就可以十卜埋~~

唔十卜香港volte, 始終都差小小
作者: yohoman0000    時間: 2019-5-7 17:58

回覆  炎冬

其實呢部機可以在香港用, 點解不在電訊商賣呢? 咁樣就可以十卜埋~~

唔十卜香港volte, 始終都 ...
rickdom 發表於 2019-5-7 15:02

因為佢公司細,主力亦都唔係香港,因此唔想比電訊商食一浸咪純搞網店,佢係美國有同電訊商合作,仲有機換機計劃

via HKEPC Reader for Android
作者: akitohk    時間: 2019-5-7 18:25

請問5T可以刷file用VoLTE嗎? 請問有沒教學分享一下
炎冬 發表於 2019-5-6 18:18


https://forum.xda-developers.com ... n-carriers-t3817542

不過我完全skip左5/5t 個代, 所以建議你做多d資料搜集先
as always
「1)To be safe, make a backup via TRWP of your EFS partition BEFORE you flash anything! If you're not rooted, do a nandroid backup via fastboot」
作者: paul0923    時間: 2019-5-7 21:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fung147    時間: 2019-5-7 22:53

公司細? oneplus=步步高喎, 上市公司
paul0923 發表於 2019-5-7 21:41

可以調返轉講,香港市場細,會刷機既用家又小,對阿叔阿嬸黎講個rom係點流暢都無感覺,所以唔會擺咁多資源

via HKEPC Reader for Android
作者: yohoman0000    時間: 2019-5-8 00:45

公司細? oneplus=步步高喎, 上市公司
paul0923 發表於 2019-5-7 21:41

Oneplus 係子公司之下子公司,同母公司冇直接關係
而且連oppo都冇香港行貨啦,oneplus冇咩咁出奇,香港基本比*** apple 華為 lg Sony 等大品牌食哂個market,入黎都冇肉食

via HKEPC Reader for Android
作者: manman1998    時間: 2019-5-8 09:20

1+ 手機响實用方面相當唔錯,+5 使用年半,續航力同爽度冇乜跌,機身堅固影相亦靚... 依家部殘哂,再上都會追奉 +6 或 +6t
作者: 可愛小企鵝    時間: 2019-5-8 09:34

1+ 手機响實用方面相當唔錯,+5 使用年半,續航力同爽度冇乜跌,機身堅固影相亦靚... 依家部殘哂,再上都會 ...
manman1998 發表於 2019-5-8 09:20


D人成日都講1+ 相機唔得
你講+5喎 +6係叫好左
你一句影相亦靚就叫人好懷疑
當然有個人感覺唔同問題
不過有種標準好低或者打手感覺....
作者: rickdom    時間: 2019-5-8 10:13

回覆 57# yohoman0000

市場大細問題, 香港賣到幾多部? 美國賣到幾多?
作者: manman1998    時間: 2019-5-8 10:38

本帖最後由 manman1998 於 2019-5-8 10:43 編輯
D人成日都講1+ 相機唔得
你講+5喎 +6係叫好左
你一句影相亦靚就叫人好懷疑
當然有個人感覺唔同問題
不過 ...
可愛小企鵝 發表於 2019-5-8 09:34


我係同自己另一部G6 及同事的手機比,G6 影D白色單張會爆哂,日常影D工作上記錄都好清楚色亦交代到的

當然影相範圍是很廣範的
作者: tox    時間: 2019-5-10 14:22

相機啲相ok的,但反應慢,按拍並不即時
(OP6用家)
作者: rickdom    時間: 2019-5-14 10:25

今晚睇發報會~~
作者: jacktsui    時間: 2019-5-14 13:13

Printworks, London – UK, 4PM BST, May 14
Pier 94, New York – US, 11AM EDT, May 14
BIEC, Bangalore – India, 8:15PM IST, May 14

印度最早, 英國要凌晨先開波
作者: Hotikwan    時間: 2019-5-14 13:47

相機係ok的,唔可以叫做差,只係自動模式方面爭少少,影動物或小朋友好易朦,sony 同pixel係冇呢個問題
申利:oneplus 6 + pixel3使用中

via HKEPC Reader for Android
作者: Hotikwan    時間: 2019-5-14 13:49

系統方面oneplus仲順過pixel,好期待op7😍

via HKEPC Reader for Android
作者: RS200Terry    時間: 2019-5-14 14:30

而家流出o既料係咪都係firm晒
冇3.5mm, 冇無線叉電, 彈出前鏡等等
作者: Schaft    時間: 2019-5-14 15:27

回覆 71# RS200Terry

Yes
作者: rickdom    時間: 2019-5-14 15:38

回覆 68# jacktsui

印度都係早15分鍾, 倫敦/紐約都係香港時間晚上11點
作者: rickdom    時間: 2019-5-14 15:40

回覆 70# Hotikwan

除左香港無volte, android系統不錯
作者: rickdom    時間: 2019-5-14 15:42

本帖最後由 rickdom 於 2019-5-14 15:45 編輯

回覆 71# RS200Terry

仲有rom 行ufs 3.0, 立體聲

理應pro版最多嘢玩, 唔知普通版差幾多?
作者: kiyoshi00    時間: 2019-5-14 15:50

回覆 73# rickdom


    請問今晚11點嗎?
作者: rickdom    時間: 2019-5-14 15:56

回覆 76# kiyoshi00

correct. 1100 hkt
作者: RS200Terry    時間: 2019-5-14 17:26

其實幾期待o既, 本身仲用緊1+5, 已經等左3代冇換
最鍾意就係佢個機身側邊switch mode o既制, 真係好方便好好用

不過如果真係pro版要貴到5千幾黎講, 好似唔使諗1+ o者...
作者: mz3101    時間: 2019-5-14 23:30

7pro Dxomark 111
https://www.dxomark.com/oneplus-7-pro-camera-review/
作者: brendanlcm    時間: 2019-5-15 00:16

[attach]2126495[/attach]
作者: brendanlcm    時間: 2019-5-15 00:17

6+128GB 過5K
作者: victor_pc    時間: 2019-5-15 00:24

Oneplus 7 Pro
6+128 649歐羅 ~ HKD 6 582
8+256 699歐羅 ~ HKD 7 089
12+256 799歐羅 ~ HKD 8 103

Oneplus 7
6+128 499歐羅 ~ HKD 5 062
8+256 549歐羅 ~ HKD 5 568
作者: ccken99    時間: 2019-5-15 00:27

幾時有得買?
作者: RS200Terry    時間: 2019-5-15 00:32

本帖最後由 RS200Terry 於 2019-5-15 00:52 編輯

Del.......
作者: hioohi    時間: 2019-5-15 00:36

睇黎可以入手
作者: rickdom    時間: 2019-5-15 00:36

回覆 80# brendanlcm

美金價唔貴
作者: nigel    時間: 2019-5-15 00:37

Oneplus 7 Pro
6+128 649歐羅 ~ HKD 6 582
8+256 699歐羅 ~ HKD 7 089
12+256 799歐羅 ~ HKD 8 103

Oneplu ...
victor_pc 發表於 2019-5-15 12:24 AM



    1euro =10$hk??
作者: victor_pc    時間: 2019-5-15 00:41

回覆 87# nigel

我用Google轉HKD的...
作者: victor_pc    時間: 2019-5-15 00:43

回覆 86# rickdom

CHING知唔知香港會跟美金定EURO?
作者: rickdom    時間: 2019-5-15 00:49

回覆 89# victor_pc

多數跟美金
作者: RS200Terry    時間: 2019-5-15 00:51

睇真d,  美金價唔貴喎
應該直接訂12+256
作者: victor_pc    時間: 2019-5-15 01:01

回覆 90# rickdom

感謝CHING!
係就好!!!
作者: kenwu    時間: 2019-5-15 01:44

https://chinese.engadget.com/2019/05/14/oneplus-7-pro-review/

已有7 pro評測

via HKEPC Reader for Android
作者: tickle    時間: 2019-5-15 02:04

知唔知有無nfc?
作者: 大新    時間: 2019-5-15 05:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: danny839    時間: 2019-5-15 06:47

回覆 79# mz3101


    高分底能,d試相唔掂喎
作者: mikepang    時間: 2019-5-15 07:06

回覆  brendanlcm

美金價唔貴
rickdom 發表於 2019-5-15 00:36



仲未計VAT
作者: btx880    時間: 2019-5-15 07:34

知唔知有無nfc?
tickle 發表於 2019-5-15 02:04



肯定有
作者: f16    時間: 2019-5-15 07:53

影相一向是 op 的弱項
作者: 大新    時間: 2019-5-15 07:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2