Board logo

標題: 其實係咪冇可能有旗艦機行android one ? [打印本頁]

作者: tom0079    時間: 2019-1-9 18:03     標題: 其實係咪冇可能有旗艦機行android one ?

其實係咪冇可能有旗艦機行android one ?


為左自己brand價值?
作者: initials    時間: 2019-1-9 18:26

其實係咪冇可能有旗艦機行android one ?


為左自己brand價值?
tom0079 發表於 2019-1-9 18:03

Nokia 8 Sirocco 應該係掛?

via HKEPC Reader for Android
作者: eniao    時間: 2019-1-9 20:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz    時間: 2019-1-9 20:39

Android One 好用?
eniao 發表於 2019-1-9 20:03


    更新快
作者: carragher    時間: 2019-1-9 21:02

請問Nokia 8 Sirocco依家邊度仲有得買?
作者: DGCNYO    時間: 2019-1-9 22:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1.618    時間: 2019-1-9 22:26

唯有用google pixel
作者: Andyios    時間: 2019-1-9 22:38

旗艦機梗係sell自家野

習慣左android One,下次消費者可輕鬆轉去其他品牌
作者: killercheung    時間: 2019-1-9 22:40

如果大廠用 android one ,部部機的 system 完一樣,下次換機你仲會買番佢的牌子咩
作者: initials    時間: 2019-1-9 23:56

其實乜都跟原生android, 個個牌子都差唔多,得番價錢/硬件/QC可以比較 其實好悶

via HKEPC Reader for Android
作者: a886    時間: 2019-1-10 00:19

回覆 4# kofz


    但係唔計pixel 好似無一次係android one 最快Update (印象中)
作者: a886    時間: 2019-1-10 00:20

回覆 8# Andyios


    所以WP 就係咁做,結果
作者: eniao    時間: 2019-1-10 02:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tom0079    時間: 2019-1-10 08:22

其實寫apps d人多數用原生 android debug ,行原生 android 會少好多bug(接近冇),其他機唔多app或多或少都有小bug
作者: tom0079    時間: 2019-1-10 08:25

Nokia 8 Sirocco 應該係掛?

via HKEPC Reader for Android
initials 發表於 2019-1-9 18:26


Nokia 明顯比人排擠
部nokia 9 年尾出,用s845
其實大家心中有數,9成係死路一條,點同s855比。
作者: initials    時間: 2019-1-10 08:58

Nokia 明顯比人排擠
部nokia 9 年尾出,用s845
其實大家心中有數,9成係死路一條,點同s855比。 ...
tom0079 發表於 2019-1-10 08:25


弱勢好正常0既, 當年俾MS老點走去攪windows phone...
作者: hahahalpc    時間: 2019-1-10 10:32

Nokia 明顯比人排擠
部nokia 9 年尾出,用s845
其實大家心中有數,9成係死路一條,點同s855比。 ...
tom0079 發表於 10/1/2019 08:25


只係HMD自己做嘢慢咋
你見佢啲中低階機密密出
高階機就影都唔見下
作者: mkboy76    時間: 2019-1-10 11:37

三星個firmware 雖然大食, 但真心好用, 而家轉左nokia android one 真係未習慣
佢個knox 其實好正, 可以唔root 既情況下做adblock(非local vpn) 同disable package 慳電, 少用既APP 用先enable 返, secure folder 又係個完整獨立既工作間, 可以裝哂D 大陸APP 玩
作者: tom0079    時間: 2019-1-10 11:57

只係HMD自己做嘢慢咋
你見佢啲中低階機密密出
高階機就影都唔見下
hahahalpc 發表於 2019-1-10 10:32


我偏向高通唔比855貨nokia ,或者叫高黎賣
作者: eniao    時間: 2019-1-10 12:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eniao    時間: 2019-1-10 12:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: boysbehei    時間: 2019-1-10 12:36

我偏向高通唔比855貨nokia ,或者叫高黎賣
tom0079 發表於 2019-1-10 11:57


我反則覺得是Nokia問題,部9今年先出,但設計上面設計,當時都未有855
作者: jacktsui    時間: 2019-1-10 14:07

Nokia9設計有問題拖左幾個月, 搞到而家s855出晒街, 佢都仲未開賣,愈遲出佢個定位就愈尷尬

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2