作者: andypson 時間: 2018-12-4 10:01 標題: Galaxy S10(十週年) 集中討論區 (28號接受預定, 3月6攞機)
本帖最後由 andypson 於 2019-2-28 07:28 編輯
S系列十週年
[attach]2104266[/attach]
[attach]2104267[/attach]
[attach]2104268[/attach]
[attach]2096627[/attach]
[attach]2096628[/attach]
[attach]2096629[/attach]
[attach]2096630[/attach]
[attach]2096631[/attach]
[attach]2096632[/attach]
[attach]2096636[/attach]
[attach]2096633[/attach]
[attach]2096635[/attach]
[attach]2096638[/attach]
[attach]2096639[/attach]
作者: waifan 時間: 2018-12-4 10:08
請問呢部係PLUS?
左上角一個小洞係S10?
如果有埋屏下指紋就值得期待下
作者: joeleozoe 時間: 2018-12-4 10:12
背面好醜樣
作者: pk1667 時間: 2018-12-4 10:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: impotence 時間: 2018-12-4 10:21
曲邊唔考慮
作者: Mrcheng 時間: 2018-12-4 10:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: andypson 時間: 2018-12-4 10:40
好細點果部應該係A8s.
S10前罝雙鏡, 黑點自然變大.
作者: andypson 時間: 2018-12-4 10:42
呢幅圖講有屏下指紋
[attach]2096644[/attach]
作者: hk520 時間: 2018-12-4 11:08
所謂既屏下鏡頭技術就係在屏幕上開個細孔???
作者: jacktsui 時間: 2018-12-4 11:14
又要有上下框又要穿窿, 屏佔睇落仲差過 碌9 S9+
作者: GUILDWARS 時間: 2018-12-4 11:17
係咪有平面MON揀
曲面又要88
作者: suzysuzy 時間: 2018-12-4 13:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: suzysuzy 時間: 2018-12-4 13:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: killercheung 時間: 2018-12-4 14:12
如果個窿咁放真係仲衰過 m字額
作者: big2006 時間: 2018-12-4 14:18
我都係咁話+1
作者: mouseman 時間: 2018-12-4 14:58
A8s on the left, S10+ on the right
作者: kit228 時間: 2018-12-4 15:22
唔係話S同N系列會合併
作者: yswjazz 時間: 2018-12-4 15:23
咁開孔真係好肉酸,衰過M 額
via HKEPC Reader for Android
作者: jso77 時間: 2018-12-4 15:28
我唔相信s10最終會係咁既款
作者: starcube168 時間: 2018-12-4 15:36
咁樣開窿好核突,我寧願要返M字額
via HKEPC Reader
作者: fung147 時間: 2018-12-4 16:05
咁樣仲核突。。又唔貼邊
via HKEPC Reader for Android
作者: tegrathree 時間: 2018-12-4 17:15
如果係淨二個圓形 cam 就好 d
作者: yipyipfung 時間: 2018-12-4 17:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Tube 時間: 2018-12-4 20:21
用note 8 嘅真係有排唔會upgrade
作者: chris2020 時間: 2018-12-4 20:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kit228 時間: 2018-12-5 12:56
有5G可能會UPDATE
作者: freddyyan 時間: 2018-12-5 13:26
剛睇完高通發布855,其實是咪內置5G?5是好睇得明
作者: redcarcar 時間: 2018-12-5 13:40
核突過S8
作者: 大口仔xd板 時間: 2018-12-5 13:44
前鏡要離開個邊小小淨底既位置有乜用呢? 點解佢唔整好似v20咁
作者: D.C.K.T. 時間: 2018-12-5 13:55
師兄你講得啱,我選擇唔相信最終係咁嘅樣。
因為真係好醜樣,其實M額或開窿,我寧願要窄邊或V20咁都唔要全面屏。
作者: jso77 時間: 2018-12-5 13:57
但問題係如果好以v20既方案部機會長左好多, 本來18.5:9已經長了, 仲有額頭下巴就更長
作者: GUILDWARS 時間: 2018-12-5 17:51
唔使諗5G
香港硬件未配合到
出S12再諗5G做賣點
作者: gakko 時間: 2018-12-5 18:21
咁開法仲樣衰過水滴/流海
睇怕過兩年都無機買得落手
作者: andypson 時間: 2018-12-5 18:49
S10+的保護貼?
[attach]2096934[/attach]
作者: hk0717 時間: 2018-12-5 19:57
核凸到呢...
用緊s7諗住忍到出s10
睇黎都係算數
作者: 乂MHO 時間: 2018-12-5 20:54
其實而家啲電話 係唔係唔可以出一部冇前置鏡頭又係全屏嘅比人選擇...
作者: leave 時間: 2018-12-5 21:00
Nubia X
作者: gendaijin 時間: 2018-12-5 21:41
本帖最後由 gendaijin 於 2018-12-5 21:47 編輯
出多個冇前置鏡頭版本比人揀囉,冇技術可言,洗鬼搞咁多野
成粒墨咁,唔好睇
作者: fai1888 時間: 2018-12-5 22:01
反而覺得幾好睇~
作者: Miipp 時間: 2018-12-5 22:05
整個大黑點超級唔和諧, 0 美感.
曲邊繼續趕客.
結論都係為創作而創作的趕客佳作
作者: 竹皮 時間: 2018-12-5 22:49
三叔帶動唔到潮流
如果係生果, 未出俾千萬非果迷抽插, 一陣之後習已成慣, 便成潮流
作者: chue 時間: 2018-12-5 22:56
有 5G 都冇用,香港 ISP 冇無限上網
作者: suzysuzy 時間: 2018-12-5 23:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chue 時間: 2018-12-5 23:12
呢D所謂無限得啖笑,上網 BPS 越快,5G 數據越快用晒
作者: andypson 時間: 2018-12-5 23:43
禁問4G用左幾多年先做到306無限?
CHING認為5G一推出就可以306無張上?
作者: paul0923 時間: 2018-12-5 23:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: free6836 時間: 2018-12-6 00:09
其實所謂既屏下開孔到底係點?
宜加就見到右上黑左一忽。。
到底係唔係不在使用前置相機時係會變返做顯示部份? 係使用前置相機時先會變返黑呢?
如果鏡頭果忽係唔能夠顯示既話。。
咁真係仲衰過 流海屏 同 水滴屏
via HKEPC Reader for Android
作者: chue 時間: 2018-12-6 00:38
咁要睇正式發佈先知啦
作者: chue 時間: 2018-12-6 00:39
唔係指呢樣,係指爆 PLAN 限速
作者: Mrcheng 時間: 2018-12-6 08:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mrcheng 時間: 2018-12-6 08:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 大口仔xd板 時間: 2018-12-6 12:07
本帖最後由 大口仔xd板 於 2018-12-6 12:10 編輯
其實5 6年前出既手機仲靚,宜家間間廠無設計,盲追屏佔比同鏡頭,只要部機輕/邊框細出到乘張百潔布咁 手機最基本既外觀設計/電量/手感,都已經被人忘記哂
作者: howaihenry 時間: 2018-12-10 00:13
希望只係爆錯料啦...
via HKEPC Reader for Android
作者: 堅固如山 時間: 2018-12-10 00:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 堅固如山 時間: 2018-12-10 00:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: paul0923 時間: 2018-12-10 13:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: suzysuzy 時間: 2018-12-10 13:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: suzysuzy 時間: 2018-12-10 13:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: blee2 時間: 2018-12-10 14:19
Sony U系 P系.....
作者: andypson 時間: 2018-12-11 12:10
話系係工廠偷拍, 有非曲 mon S10存在?
[attach]2098288[/attach]
原文
作者: Carson35 時間: 2018-12-11 12:55
有錢唔一定捨得使,同埋你既有錢的定義係點?億萬富豪?咁中產搵十幾萬一個月算唔算有錢呢?
作者: paul0923 時間: 2018-12-11 13:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lancer 時間: 2018-12-13 08:46
Qualcomm獨佔合約終於結束,好耶
via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: G-核戰機 時間: 2018-12-14 11:37
背面可唔可以整返A8s個樣
作者: redcarcar 時間: 2018-12-14 12:13
有d人揾七八萬,都係用緊3g plan,夠用咪得
或者一個月揾七八萬都唔算高人工卦
via HKEPC Reader for Android
作者: suzysuzy 時間: 2018-12-14 12:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Kis`s 時間: 2018-12-14 19:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kof2002 時間: 2018-12-14 21:15
其實S9 出左之後, 大陸d 機攻勢太強, S10 要點先可以搶返 d 人氣?
via HKEPC Reader for Android
作者: jso77 時間: 2018-12-14 23:45
本帖最後由 jso77 於 2018-12-14 23:46 編輯
其實S9 出左之後, 大陸d 機攻勢太強, S10 要點先可以搶返 d 人氣?
via HKEPC Reader for Android ...
kof2002 發表於 2018-12-14 21:15
真正95%全屏+前鏡頭完全可以隱藏於屏下不開孔+s855+5g+10g ram+dxomark150分四鏡頭+石墨烯電池+一星期續航力+售價人仔五千
我認為以三叔當今技術一定做得到
作者: suzysuzy 時間: 2018-12-15 00:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: suzysuzy 時間: 2018-12-15 00:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doggiestyle 時間: 2018-12-15 00:44
十週年可能放多次煙花慶祝下
作者: slt 時間: 2018-12-15 00:50
開窿、地中海額、曲面任何一樣,不作考慮,除非平同規格機千五以上。
作者: jacktsui 時間: 2018-12-15 10:02
又有摺MON又有開窿, 我驚下年***冇正常旗艦

G7又向M字額屈服...
作者: bobopig 時間: 2018-12-15 12:38
係呀!廉價版。
學 xr
via HKEPC Reader for Android
作者: n9110 時間: 2018-12-15 15:26
like 非曲 mon
thats why i still keep using my S7
作者: calvinleeabc 時間: 2019-1-10 23:43 標題: Galaxy S10 討論區 (2月21日發佈)
本帖最後由 calvinleeabc 於 2019-1-10 23:46 編輯
S7可以退役


作者: jso77 時間: 2019-1-11 00:01
唔係講笑, 等左幾年就等呢部s10
作者: marklau 時間: 2019-1-11 00:06
幾靚仔喎
作者: longkee 時間: 2019-1-11 00:11
如果佢更新可以做番快D.. 都會考慮一下....
而家可能S7 轉用華為好過..
作者: tatgor 時間: 2019-1-11 00:41
S10E係側鍵指紋+power button (好似sony咁)
另外來部係可以屏下指紋
三部都可以無線差電
利申 : 現職某HK電訊公司
作者: mystaka 時間: 2019-1-11 00:49
再曲芒就pass
via HKEPC Reader for Android
作者: eddychoy04 時間: 2019-1-11 01:24
S10+ 可以接受.
作者: 3dgold 時間: 2019-1-11 04:06
呢次個曲芒好似唔係好曲,但睇嚟好難買機套
作者: wilson3215 時間: 2019-1-11 06:43
如果個窿唔係太大都可以接受既,其實如果keep返而家s9, note9個樣加屏幕下指紋再加855就好
作者: howaihenry 時間: 2019-1-11 08:51
回復 81 #tatgor
Sony 側指紋真係好好用
via HKEPC Reader for Android
作者: patklchung 時間: 2019-1-11 09:02
2 月 20 日發表
https://www.dcfever.com/news/readnews.php?id=24145
作者: andypson 時間: 2019-1-11 09:12
S10 E側鍵指紋都唔錯.
作者: tatgor 時間: 2019-1-11 12:55
實物同S9+近似
via HKEPC Reader for Android
作者: starcube168 時間: 2019-1-11 13:01
但係個設計咁樣咪冇位放LED顯示燈? S9有冇
顯示燈?
via HKEPC Reader
作者: n9110 時間: 2019-1-11 13:20
S7 user too
作者: GUILDWARS 時間: 2019-1-11 14:02
S7等緊換機電池老化了
唔好再曲MON
買唔落手
邊款S10係平面MON
作者: hk520 時間: 2019-1-11 14:15
回覆 81# tatgor
有無試拍攝? 勁吾勁過sony或華為旗艦機?
作者: pk1667 時間: 2019-1-11 14:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nat510 時間: 2019-1-11 14:20
有冇非曲芒
寧願比多D錢作者: pk1667 時間: 2019-1-11 14:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: redcarcar 時間: 2019-1-11 15:14
699歐元起
via HKEPC Reader for Android
作者: WHITERICE 時間: 2019-1-11 16:09
本帖最後由 WHITERICE 於 2019-1-11 16:10 編輯
點解v20 打窿咁好睇。s10 plus個窿打得咁樣衰。
作者: suzysuzy 時間: 2019-1-11 18:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: howaihenry 時間: 2019-1-11 19:38
回復 93 #hk520
Sony 一D 都唔勁喎,你用錯咗A7R?
via HKEPC Reader for Android

