Board logo

標題: Galaxy S10(十週年) 集中討論區 (28號接受預定, 3月6攞機) [打印本頁]

作者: andypson    時間: 2018-12-4 10:01     標題: Galaxy S10(十週年) 集中討論區 (28號接受預定, 3月6攞機)

本帖最後由 andypson 於 2019-2-28 07:28 編輯

S系列十週年

[attach]2104266[/attach]
[attach]2104267[/attach]
[attach]2104268[/attach]

[attach]2096627[/attach]
[attach]2096628[/attach]
[attach]2096629[/attach]
[attach]2096630[/attach]

[attach]2096631[/attach]
[attach]2096632[/attach]
[attach]2096636[/attach]
[attach]2096633[/attach]
[attach]2096635[/attach]
[attach]2096638[/attach]

[attach]2096639[/attach]
作者: waifan    時間: 2018-12-4 10:08

請問呢部係PLUS?
左上角一個小洞係S10?
如果有埋屏下指紋就值得期待下
作者: joeleozoe    時間: 2018-12-4 10:12

背面好醜樣
作者: pk1667    時間: 2018-12-4 10:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: impotence    時間: 2018-12-4 10:21

曲邊唔考慮
作者: Mrcheng    時間: 2018-12-4 10:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: andypson    時間: 2018-12-4 10:40

mon個黑點好大下,
之前又話好細點
Mrcheng 發表於 2018-12-4 10:32



    好細點果部應該係A8s.

S10前罝雙鏡, 黑點自然變大.
作者: andypson    時間: 2018-12-4 10:42

請問呢部係PLUS?
左上角一個小洞係S10?
如果有埋屏下指紋就值得期待下
waifan 發表於 2018-12-4 10:08


呢幅圖講有屏下指紋

[attach]2096644[/attach]
作者: hk520    時間: 2018-12-4 11:08

所謂既屏下鏡頭技術就係在屏幕上開個細孔???
作者: jacktsui    時間: 2018-12-4 11:14

又要有上下框又要穿窿, 屏佔睇落仲差過 碌9 S9+
作者: GUILDWARS    時間: 2018-12-4 11:17

係咪有平面MON揀
曲面又要88
作者: suzysuzy    時間: 2018-12-4 13:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: suzysuzy    時間: 2018-12-4 13:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: killercheung    時間: 2018-12-4 14:12

如果個窿咁放真係仲衰過 m字額
作者: big2006    時間: 2018-12-4 14:18

如果個窿咁放真係仲衰過 m字額
killercheung 發表於 2018-12-4 14:12

我都係咁話+1
作者: mouseman    時間: 2018-12-4 14:58

A8s on the left, S10+ on the right
作者: kit228    時間: 2018-12-4 15:22

唔係話S同N系列會合併
作者: yswjazz    時間: 2018-12-4 15:23

咁開孔真係好肉酸,衰過M 額

via HKEPC Reader for Android
作者: jso77    時間: 2018-12-4 15:28

我唔相信s10最終會係咁既款
作者: starcube168    時間: 2018-12-4 15:36

咁樣開窿好核突,我寧願要返M字額



via HKEPC Reader
作者: fung147    時間: 2018-12-4 16:05

咁樣仲核突。。又唔貼邊

via HKEPC Reader for Android
作者: tegrathree    時間: 2018-12-4 17:15

如果係淨二個圓形 cam 就好 d
作者: yipyipfung    時間: 2018-12-4 17:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Tube    時間: 2018-12-4 20:21

用note 8 嘅真係有排唔會upgrade
作者: chris2020    時間: 2018-12-4 20:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kit228    時間: 2018-12-5 12:56

我都用緊s8+ 如s10無乜大改變
個樣又唔靚仔,咁可以慳返
chris2020 發表於 2018-12-4 20:24



    有5G可能會UPDATE
作者: freddyyan    時間: 2018-12-5 13:26

剛睇完高通發布855,其實是咪內置5G?5是好睇得明
作者: redcarcar    時間: 2018-12-5 13:40

核突過S8
作者: 大口仔xd板    時間: 2018-12-5 13:44

前鏡要離開個邊小小淨底既位置有乜用呢? 點解佢唔整好似v20咁
作者: D.C.K.T.    時間: 2018-12-5 13:55

前鏡要離開個邊小小淨底既位置有乜用呢? 點解佢唔整好似v20咁
大口仔xd板 發表於 2018-12-5 13:44



師兄你講得啱,我選擇唔相信最終係咁嘅樣。
因為真係好醜樣,其實M額或開窿,我寧願要窄邊或V20咁都唔要全面屏。
作者: jso77    時間: 2018-12-5 13:57

師兄你講得啱,我選擇唔相信最終係咁嘅樣。
因為真係好醜樣,其實M額或開窿,我寧願要窄邊或V20咁都唔要 ...
D.C.K.T. 發表於 2018-12-5 13:55


但問題係如果好以v20既方案部機會長左好多, 本來18.5:9已經長了, 仲有額頭下巴就更長
作者: GUILDWARS    時間: 2018-12-5 17:51

唔使諗5G
香港硬件未配合到
出S12再諗5G做賣點
作者: gakko    時間: 2018-12-5 18:21

咁開法仲樣衰過水滴/流海
睇怕過兩年都無機買得落手
作者: andypson    時間: 2018-12-5 18:49

S10+的保護貼?

[attach]2096934[/attach]
作者: hk0717    時間: 2018-12-5 19:57

核凸到呢...
用緊s7諗住忍到出s10
睇黎都係算數
作者: 乂MHO    時間: 2018-12-5 20:54

其實而家啲電話 係唔係唔可以出一部冇前置鏡頭又係全屏嘅比人選擇...
作者: leave    時間: 2018-12-5 21:00

其實而家啲電話 係唔係唔可以出一部冇前置鏡頭又係全屏嘅比人選擇...
乂MHO 發表於 2018-12-5 20:54

Nubia X
作者: gendaijin    時間: 2018-12-5 21:41

本帖最後由 gendaijin 於 2018-12-5 21:47 編輯

出多個冇前置鏡頭版本比人揀囉,冇技術可言,洗鬼搞咁多野
成粒墨咁,唔好睇
作者: fai1888    時間: 2018-12-5 22:01

反而覺得幾好睇~
作者: Miipp    時間: 2018-12-5 22:05

整個大黑點超級唔和諧, 0 美感.
曲邊繼續趕客.

結論都係為創作而創作的趕客佳作
作者: 竹皮    時間: 2018-12-5 22:49

整個大黑點超級唔和諧, 0 美感.
曲邊繼續趕客.

結論都係為創作而創作的趕客佳作 ...
Miipp 發表於 2018-12-5 22:05


三叔帶動唔到潮流

如果係生果, 未出俾千萬非果迷抽插, 一陣之後習已成慣, 便成潮流
作者: chue    時間: 2018-12-5 22:56

有5G可能會UPDATE
kit228 發表於 2018-12-5 12:56


有 5G 都冇用,香港 ISP 冇無限上網
作者: suzysuzy    時間: 2018-12-5 23:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chue    時間: 2018-12-5 23:12

呢D所謂無限得啖笑,上網 BPS 越快,5G 數據越快用晒
作者: andypson    時間: 2018-12-5 23:43

回覆  chue

點會無我用緊306無限
suzysuzy 發表於 2018-12-5 23:05



    禁問4G用左幾多年先做到306無限?

CHING認為5G一推出就可以306無張上?
作者: paul0923    時間: 2018-12-5 23:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: free6836    時間: 2018-12-6 00:09

其實所謂既屏下開孔到底係點?

宜加就見到右上黑左一忽。。

到底係唔係不在使用前置相機時係會變返做顯示部份? 係使用前置相機時先會變返黑呢?

如果鏡頭果忽係唔能夠顯示既話。。

咁真係仲衰過 流海屏 同 水滴屏

via HKEPC Reader for Android
作者: chue    時間: 2018-12-6 00:38

其實所謂既屏下開孔到底係點?

宜加就見到右上黑左一忽。。

到底係唔係不在使用前置相機時係會變返做顯示 ...
free6836 發表於 2018-12-6 00:09



    咁要睇正式發佈先知啦
作者: chue    時間: 2018-12-6 00:39

香港有錢人比例全球數一數二, 一萬幾千只係散紙
可唔可以唔好咁井底? 你用唔起大把人用得起囉 ...
paul0923 發表於 2018-12-5 23:49



    唔係指呢樣,係指爆 PLAN 限速
作者: Mrcheng    時間: 2018-12-6 08:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mrcheng    時間: 2018-12-6 08:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 大口仔xd板    時間: 2018-12-6 12:07

本帖最後由 大口仔xd板 於 2018-12-6 12:10 編輯
師兄你講得啱,我選擇唔相信最終係咁嘅樣。
因為真係好醜樣,其實M額或開窿,我寧願要窄邊或V20咁都唔要 ...
D.C.K.T. 發表於 2018-12-5 13:55

其實5 6年前出既手機仲靚,宜家間間廠無設計,盲追屏佔比同鏡頭,只要部機輕/邊框細出到乘張百潔布咁 手機最基本既外觀設計/電量/手感,都已經被人忘記哂
作者: howaihenry    時間: 2018-12-10 00:13

希望只係爆錯料啦...

via HKEPC Reader for Android
作者: 堅固如山    時間: 2018-12-10 00:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 堅固如山    時間: 2018-12-10 00:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: paul0923    時間: 2018-12-10 13:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: suzysuzy    時間: 2018-12-10 13:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: suzysuzy    時間: 2018-12-10 13:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: blee2    時間: 2018-12-10 14:19

你認為姐... 而家D機好多部都好重

更加唔覺5-6年前手機外觀設計/電量/手感, 會好過而家D機 ...
堅固如山 發表於 2018-12-10 00:19



    Sony U系 P系.....
作者: andypson    時間: 2018-12-11 12:10

話系係工廠偷拍, 有非曲 mon S10存在?

[attach]2098288[/attach]

原文
作者: Carson35    時間: 2018-12-11 12:55

香港有錢人比例全球數一數二, 一萬幾千只係散紙
可唔可以唔好咁井底? 你用唔起大把人用得起囉 ...
paul0923 發表於 2018-12-5 23:49


有錢唔一定捨得使,同埋你既有錢的定義係點?億萬富豪?咁中產搵十幾萬一個月算唔算有錢呢?
作者: paul0923    時間: 2018-12-11 13:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lancer    時間: 2018-12-13 08:46

Qualcomm獨佔合約終於結束,好耶

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: G-核戰機    時間: 2018-12-14 11:37

背面可唔可以整返A8s個樣
作者: redcarcar    時間: 2018-12-14 12:13

講多冇謂, 我當你5G新出3百幾4百月費好未, 有幾多人比唔起呢幾百蚊?
你提到的中產會唔會比唔起呢幾百蚊?  ...
paul0923 發表於 2018-12-11 13:42

有d人揾七八萬,都係用緊3g plan,夠用咪得

或者一個月揾七八萬都唔算高人工卦

via HKEPC Reader for Android
作者: suzysuzy    時間: 2018-12-14 12:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Kis`s    時間: 2018-12-14 19:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kof2002    時間: 2018-12-14 21:15

其實S9 出左之後, 大陸d 機攻勢太強, S10 要點先可以搶返 d 人氣?

via HKEPC Reader for Android
作者: jso77    時間: 2018-12-14 23:45

本帖最後由 jso77 於 2018-12-14 23:46 編輯
其實S9 出左之後, 大陸d 機攻勢太強, S10 要點先可以搶返 d 人氣?

via HKEPC Reader for Android ...
kof2002 發表於 2018-12-14 21:15


真正95%全屏+前鏡頭完全可以隱藏於屏下不開孔+s855+5g+10g ram+dxomark150分四鏡頭+石墨烯電池+一星期續航力+售價人仔五千

我認為以三叔當今技術一定做得到
作者: suzysuzy    時間: 2018-12-15 00:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: suzysuzy    時間: 2018-12-15 00:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doggiestyle    時間: 2018-12-15 00:44

十週年可能放多次煙花慶祝下
作者: slt    時間: 2018-12-15 00:50

開窿、地中海額、曲面任何一樣,不作考慮,除非平同規格機千五以上。
作者: jacktsui    時間: 2018-12-15 10:02

又有摺MON又有開窿, 我驚下年***冇正常旗艦
G7又向M字額屈服...
作者: bobopig    時間: 2018-12-15 12:38

話系係工廠偷拍, 有非曲 mon S10存在?
andypson 發表於 2018-12-11 12:10

係呀!廉價版。
學 xr

via HKEPC Reader for Android
作者: n9110    時間: 2018-12-15 15:26

like 非曲 mon
thats why i still keep using my S7
作者: calvinleeabc    時間: 2019-1-10 23:43     標題: Galaxy S10 討論區 (2月21日發佈)

本帖最後由 calvinleeabc 於 2019-1-10 23:46 編輯

S7可以退役



作者: jso77    時間: 2019-1-11 00:01

唔係講笑, 等左幾年就等呢部s10
作者: marklau    時間: 2019-1-11 00:06

幾靚仔喎
作者: longkee    時間: 2019-1-11 00:11

S7可以退役
calvinleeabc 發表於 2019-1-10 23:43



如果佢更新可以做番快D.. 都會考慮一下....
而家可能S7 轉用華為好過..
作者: tatgor    時間: 2019-1-11 00:41

S10E係側鍵指紋+power button (好似sony咁)
另外來部係可以屏下指紋
三部都可以無線差電

利申 : 現職某HK電訊公司
作者: mystaka    時間: 2019-1-11 00:49

再曲芒就pass

via HKEPC Reader for Android
作者: eddychoy04    時間: 2019-1-11 01:24

S10+ 可以接受.
作者: 3dgold    時間: 2019-1-11 04:06

呢次個曲芒好似唔係好曲,但睇嚟好難買機套
作者: wilson3215    時間: 2019-1-11 06:43

如果個窿唔係太大都可以接受既,其實如果keep返而家s9, note9個樣加屏幕下指紋再加855就好
作者: howaihenry    時間: 2019-1-11 08:51

回復 81 #tatgor

Sony 側指紋真係好好用

via HKEPC Reader for Android
作者: patklchung    時間: 2019-1-11 09:02

2 月 20 日發表
https://www.dcfever.com/news/readnews.php?id=24145
作者: andypson    時間: 2019-1-11 09:12

S10E係側鍵指紋+power button (好似sony咁)
另外來部係可以屏下指紋
三部都可以無線差電

利申 : 現職某HK ...
tatgor 發表於 2019-1-11 00:41



    S10 E側鍵指紋都唔錯.
作者: tatgor    時間: 2019-1-11 12:55

呢次個曲芒好似唔係好曲,但睇嚟好難買機套
3dgold 發表於 2019-1-11 04:06

實物同S9+近似

via HKEPC Reader for Android
作者: starcube168    時間: 2019-1-11 13:01

但係個設計咁樣咪冇位放LED顯示燈? S9有冇
顯示燈?

via HKEPC Reader
作者: n9110    時間: 2019-1-11 13:20

S7可以退役
calvinleeabc 發表於 2019-1-10 23:43



    S7 user too
作者: GUILDWARS    時間: 2019-1-11 14:02

S7等緊換機電池老化了
唔好再曲MON
買唔落手
邊款S10係平面MON
作者: hk520    時間: 2019-1-11 14:15

回覆 81# tatgor

有無試拍攝? 勁吾勁過sony或華為旗艦機?
作者: pk1667    時間: 2019-1-11 14:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nat510    時間: 2019-1-11 14:20

有冇非曲芒寧願比多D錢
作者: pk1667    時間: 2019-1-11 14:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: redcarcar    時間: 2019-1-11 15:14

699歐元起

via HKEPC Reader for Android
作者: WHITERICE    時間: 2019-1-11 16:09

本帖最後由 WHITERICE 於 2019-1-11 16:10 編輯

點解v20 打窿咁好睇。s10 plus個窿打得咁樣衰。
作者: suzysuzy    時間: 2019-1-11 18:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: howaihenry    時間: 2019-1-11 19:38

回復 93 #hk520

Sony 一D 都唔勁喎,你用錯咗A7R?

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2