Board logo

標題: 小米 Max 3 討論區(港行開賣,636+4+64=$1899) [打印本頁]

作者: calvinleeabc    時間: 2018-6-19 10:16     標題: 小米 Max 3 討論區(港行開賣,636+4+64=$1899)

本帖最後由 calvinleeabc 於 2018-10-19 12:32 編輯

https://www.mi.com/hk/max3/specs/

15個月保養
https://buy.mi.com/hk/registration
作者: vs2    時間: 2018-6-19 10:23

710,6加64,賣2000人仔起步
作者: v526527    時間: 2018-6-19 12:01

等7月開估
作者: 200801    時間: 2018-6-19 12:06

大機控十分期待
作者: _li    時間: 2018-6-19 12:14

6.9", 5400mAH....
Should be a tablet... XD

作者: zxu    時間: 2018-6-19 12:32

仲有排等!
作者: boyman    時間: 2018-6-19 12:38

暫時無咩詳情出左街
作者: 剋星    時間: 2018-6-19 12:47

呢部機係咪MAX 3 架...?
我仲等緊8SE發貨...
作者: v908    時間: 2018-6-19 13:04

希望係用led mon 。下面保留返回鍵。710 .256uf .
作者: imax    時間: 2018-6-19 13:32

6.9", 5400mAH....
Should be a tablet... XD
_li 發表於 2018-6-19 12:14

窄邊唔算 tablet
作者: imax    時間: 2018-6-19 13:38

希望係用led mon 。下面保留返回鍵。710 .256uf .
v908 發表於 2018-6-19 13:04

實體鍵巳成過去式 !
作者: tp380    時間: 2018-6-19 13:44

之前有D SIM 話只限手機使用,條款話只限7吋以下的手機使用。
呢部啱啱仲係手機~

5400電真係尿袋級~
作者: v908    時間: 2018-6-19 14:53

實體鍵巳成過去式 !
imax 發表於 2018-6-19 13:38


小米max 12都有。怕mon拉長 cut 左個鍵。華為啲新機都加番個制上去。
作者: Wah On    時間: 2018-6-19 16:39

How long will release in HK?
作者: imax    時間: 2018-6-19 16:43

小米max 12都有。怕mon拉長 cut 左個鍵。華為啲新機都加番個制上去。
v908 發表於 2018-6-19 14:53

全面屏時代,學用手勢操作  
作者: 7喜    時間: 2018-6-19 23:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eric196511    時間: 2018-6-20 07:17

Max 3  用s636
其實當手機用超過6吋單手唔好揸
不過我同其他人一樣大屏會比較多人喜歡
Max定位唔會走高效能路線而係大屏幕同續航力
所以旗艦機只會吋數越出越細屏幕
要大屏幕手機只會買中階機多
Max 3 成7吋只會當平板電腦用打電話難揸手通話
我幾日前去小米之家親身試玩部 Max 2結果就買番去當平板電腦用
6.44吋手機確實好吸引人買來外出用睇戲上網打機一流
作者: LoveMariahDayAn    時間: 2018-6-20 11:29

工信部連相都有埋
作者: dtrjhred71    時間: 2018-6-20 13:48

講真
我部max1用到而家仲好滿意
搭車睇片一流
作者: al21    時間: 2018-6-20 14:14

全面屏時代,學用手勢操作
imax 發表於 2018-6-19 16:43


覆錯, 請delete
作者: 陳嘉倩    時間: 2018-6-20 17:00

本帖最後由 陳嘉倩 於 2018-6-20 17:06 編輯

希望有港行
作者: 7喜    時間: 2018-6-20 17:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: v526527    時間: 2018-6-20 18:29

本帖最後由 v526527 於 2018-6-20 18:31 編輯

平板級規格確認!小米 Max 3 工信部現身

小米 Max 2 尺吋重量:174.1 x 88.7 x 7.6 mm / 211g
小米 Max 3 尺吋重量:176.15 x 87.4 x 7.99mm / 221g

http://www.eprice.com.hk/mobile/talk/4568/210878/1/
作者: 婷婷    時間: 2018-6-20 18:34

Max3如果是配高通710 可以等待

至於紅米6Pro 只配625, 已經不用期待.
作者: arziarzo    時間: 2018-6-20 19:22

睇來都係金屬蓋,nfc無望

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)
作者: 戀人未滿    時間: 2018-6-20 19:33

希望係用led mon 。下面保留返回鍵。710 .256uf .
v908 發表於 2018-6-19 01:04 PM

指UFS?
mission impossible
作者: totalz    時間: 2018-6-21 07:00

hope it's true this time
作者: kennonma    時間: 2018-6-21 07:27

重有冰間出大mon版

via HKEPC Reader for Android
作者: blkbd5    時間: 2018-6-21 07:51

點解小米機,全屏但超粗邊,同紅米Note5個樣一樣,
之前,又話用S660,如果用S636,咪即系紅碌5放大版!
亞仔仲用緊Max1,打機一流
作者: wong-ct    時間: 2018-6-21 09:48

希望相機唔太差同快D出機就好啦,
用緊P8MAX,部機越來越慢,
電池又差唔多到期!
快D有港行啦!
作者: ming64    時間: 2018-6-21 10:04

快D有港行啦.  大電正.
作者: hoganlai2010    時間: 2018-6-21 10:19

究竟係s660 定 s710??
作者: jj.shun    時間: 2018-6-21 13:45

本帖最後由 jj.shun 於 2018-6-21 13:47 編輯

回復 32 #hoganlai2010

http://www.mobilesetting.com.hk/?p=101215

636
作者: totalz    時間: 2018-6-21 14:06

no 6+64, oh no
作者: smallfaihk1111    時間: 2018-6-21 15:13

636 bye bye

via HKEPC Reader for Android
作者: al21    時間: 2018-6-21 15:43

本帖最後由 al21 於 2018-6-21 15:47 編輯
回復 hoganlai2010



636
jj.shun 發表於 2018-6-21 13:45

我估低配啫
唔記得邊度睇到話入咗三個spec做審批
真係呢個樣就冇死

via HKEPC Reader for Android
作者: indyyeung    時間: 2018-6-21 16:17

究竟係s660 定 s710??
hoganlai2010 發表於 2018-6-21 10:19


    710

via HKEPC IR Pro 3.3.1 - iOS(2.3.1)
作者: jj.shun    時間: 2018-6-21 16:56

我估低配啫
唔記得邊度睇到話入咗三個spec做審批  
真係呢個樣就冇死  

via HKEPC  ...
al21 發表於 2018-6-21 15:43

有高配先有興趣

p.s. 白色好肉酸
作者: v526527    時間: 2018-6-21 17:05

以小米MAX一貫既定位, 710既機會......
希望估錯啦
作者: fireeye    時間: 2018-6-21 18:33

本帖最後由 fireeye 於 2018-6-21 18:37 編輯

其實CPU來計用636又唔係太差,比起626己經快好多.
單核性能有13xx分,821單核性能16xx.小三百分左右.但多核有49xx分,821多核得42xx.赢過曬821.我自己用開821手機,上網完全接受!加上14nm加4k硬解好節電,所以部機都係買得過!
BTW如果用來打機就完全唔得了!
http://www.igao7.com/news/201803/NKBrQggPRowLjbAo.html
作者: afairytale    時間: 2018-6-21 18:37

我反而最想有NFC。。。
作者: fireeye    時間: 2018-6-21 18:53

牙石手機有得將636超上660。反而想知有無辦法將小米max3都超上660
作者: totalz    時間: 2018-6-21 20:42

其實CPU來計用636又唔係太差,比起626己經快好多.
單核性能有13xx分,821單核性能16xx.小三百分左右.但多核 ...
fireeye 發表於 2018-6-21 18:33


big screen and not play games, seems wasted
作者: btbadman    時間: 2018-6-22 01:46

本來如果華為部note10早出我就買先唔等, 話都係6.9吋, 可惜冇左影
作者: blkbd5    時間: 2018-6-22 09:07

一日未正式公佈,始終規格都系吹,不斷吹用S660,625,636,710,只要唔系625/626 已經好好,636系660既降頻版,當然最好用S660 或者710 就最好啦,咁,又可以用番兩三年鳥!
作者: mr_juicy    時間: 2018-6-22 09:48

我反而最想有NFC。。。
afairytale 發表於 2018-6-21 18:37



小弟早幾個月入手左部二手MAX一代,4G+128G 非常夠用,本身唔打機,所以用落好爽,一啲都無lag, 而且啲電又耐用,如果有埋NFC 同埋2SIM + 1SD 就perfect喇

之前用Sony Z5P都無呢部MAX咁爽,MAX嘅性價比真係無得輸
作者: fireeye    時間: 2018-6-22 12:21

我反而最想有NFC。。。
afairytale 發表於 2018-6-21 18:37



    Max2有無?
作者: Lara-Croft    時間: 2018-6-22 12:27

Max2有無?
fireeye 發表於 2018-6-22 12:21



    無
作者: calvinleeabc    時間: 2018-6-26 16:42

堅定流

作者: speed    時間: 2018-6-26 16:49

回覆 49# calvinleeabc


如果係咁的外型,我會買
作者: edwardlee    時間: 2018-6-26 16:49

小米平板4都用660. 希望 max 出 660 & 710 2個版本就 fit
作者: godchoi    時間: 2018-6-26 19:43

小弟早幾個月入手左部二手MAX一代,4G+128G 非常夠用,本身唔打機,所以用落好爽,一啲都無lag, 而且啲 ...
mr_juicy 發表於 2018-6-22 09:48

雖然無NFC但可以自改2 SIM 1SD

via HKEPC Reader for Android
作者: 200801    時間: 2018-6-26 20:07

用636 唔好叫小米MAX
叫紅米
作者: imax    時間: 2018-6-26 20:14

用636 唔好叫小米MAX
叫紅米
200801 發表於 2018-6-26 20:07

如果 636 有 type C 就可叫小米 MAX  
作者: HS8964    時間: 2018-6-26 20:23

堅定流
calvinleeabc 發表於 2018-6-26 16:42

真的話,必敗

via HKEPC Reader for Android
作者: smallfaihk1111    時間: 2018-6-26 21:20

希望32gb賣1599

via HKEPC Reader for Android
作者: iamla    時間: 2018-6-26 22:29

希望32gb賣1599

via HKEPC Reader for Android
smallfaihk1111 發表於 2018-6-26 21:20


HK good -> no 32G la, Max 2 already out 32G
作者: smallfaihk1111    時間: 2018-6-26 22:32

Pro版唔知比8se平定贵?

via HKEPC Reader for Android
作者: jso77    時間: 2018-6-26 22:32

回覆  calvinleeabc


如果係咁的外型,我會買
speed 發表於 2018-6-26 16:49


好可惜呢幅係藝術圖, 真機肯定冇咁靚仔, 邊框同上下巴肯定粗好多
作者: 剋星    時間: 2018-6-26 22:53

無啦啦要加個PRO...
作者: fireeye    時間: 2018-6-26 23:03

我想知miui係咪有分大陸版同國際版.買左大陸版可唔可以擦返國際rom
作者: fireeye    時間: 2018-6-26 23:09

小米為盈利考慮,MIUI7後期版本以及之後的MIUI版本添加了大量系統廣告[10],引起大量用戶的吐槽,也在一定程度上影響了小米手機的銷量。MIUI9發布後大部分的系統廣告均提供了關閉開關,但均隱藏在較為隱蔽的地方。在2018年開始,小米更是開始直接移除關閉廣告的選項。[11]小米在作業系統應用程式上原廠內建廣告投放雖然在智慧型裝置業界上不是第一個(同期出現這種情況的還有尚在魅族科技以阿里雲OS改造的Flyme,即便是後來Flyme重新以AOSP改造),但也已經另其它一些廠商開始跟進,如VIVO等,華爲也開始關閉官方解鎖開機載入器的服務,疑似也是爲廣告投放做準備。[12]
由於小米開始進行系統級的廣告投放,一些不滿該做法的、已經爲裝置獲得root權限的MIUI使用者,開始自行移除MIUI的廣告組件。這使得後來小米採取措施,使得移除MIUI內建程式的裝置在移除作業完成後無法開機,小米對於這個變更沒有公開說明。[13][14]
為中國大陸的MIUI裝置推播網址黑名單,被認為是小米科技在中國大陸當局的審查體系下進行的自我審查,而這種推播行為沒有出現在非中國大陸出售的MIUI裝置上。[15][16]不過小米並不是第一個有這種網址黑名單推播的,Vivo、OPPO、華為在中國大陸販售的裝置也出現該種情況,而此前單獨的行動應用程式如UC瀏覽器等通過客服承認有該種行為,符合黑名單的網址將被彈出「違法網站」、「根據國家有關規定,此網站禁止存取」的警告資訊。[17]
https://zh.m.wikipedia.org/zh-tw/MIUI
------------
上面講家係咪真,如係,禁用返國際rom係咪就無事!
作者: panda360    時間: 2018-6-27 18:26

食雞神器
作者: jj.shun    時間: 2018-6-27 19:19

本帖最後由 jj.shun 於 2018-6-28 08:35 編輯

題外話
小米啲機,點解就算頂級機都唔支援cat6以上?定係只係csl唔支援?

例如 mix2s

GSM/GPRS/EDGE/WCDMA/HSDPA/HSUPA/LTE
LTE-FDD DL/150Mbps UL/ 50Mbps
TD-LTE DL/150Mbps UL/ 10Mbps (depends on network configuration)
HSDPA/ 42Mbps HSUPA/ 11Mbps
作者: fai1888    時間: 2018-6-28 08:11

唔知道港行會不會好似米8咁快到香港呢
作者: lamjeff    時間: 2018-6-28 10:07

如果真係710 CPU 又人仔2千左右入定盲入大陸行貨,最多等有 Eu ROM 再 flash

via HKEPC Reader for Android
作者: smallfaihk1111    時間: 2018-6-28 14:11

CNY1699起步

via HKEPC Reader for Android
作者: imax    時間: 2018-6-28 14:20

唔知道港行會不會好似米8咁快到香港呢
fai1888 發表於 2018-6-28 08:11

我估會快到,小米想創興長年排人龍  
作者: hoganlai2010    時間: 2018-7-2 13:53

幾時發佈會???
作者: totalz    時間: 2018-7-2 14:27

小米為盈利考慮,MIUI7後期版本以及之後的MIUI版本添加了大量系統廣告[10],引起大量用戶的吐槽,也在一定 ...
fireeye 發表於 2018-6-26 23:09


I want to know too, but then international rom is a must.

And if I flash rom with hk stock, do I still get official warranty?
作者: lyh1993    時間: 2018-7-2 17:17

食雞神器
panda360 發表於 2018-6-27 06:26 PM

710炸wor 食雞真係夠?

via HKEPC Reader for Android
作者: dc97_2013    時間: 2018-7-2 18:37

希望快D出~
部MAX1己用左年半
作者: calvinleeabc    時間: 2018-7-2 19:58



作者: Sonyvaiolink    時間: 2018-7-2 20:26


華为Note9又話出
作者: 學生一名    時間: 2018-7-2 20:59

冇update..
作者: psowing200    時間: 2018-7-2 21:28

用緊max1睇呢個post..
想出多部機好耐..本身諗oneplus6點知又無咩驚喜..呢排有d想oppo find x..不過就5千人仔..等睇max3咩情況 如果max3  真有710 6g ram 價錢又平就max3
作者: dc97_2013    時間: 2018-7-3 10:04

通常小米會隔幾耐先有行版?
不過小米個保都廢廢地
作者: Sonyvaiolink    時間: 2018-7-3 16:31


又傳710的叫Max3  Pro
作者: edenli    時間: 2018-7-4 13:54

Android app對平板支援度普遍較差,如果呢部野平平地,好過買小米平板4,除非重度煲劇愛好者

via HKEPC Reader for Android
作者: 3dgold    時間: 2018-7-4 18:50

有冇機會2k樓下
作者: stephen1029dog    時間: 2018-7-4 18:54

有冇機會2k樓下
3dgold 發表於 2018-7-4 06:50 PM

應該唔會。人仔重可以。如果係710版。預2k5.

via HKEPC Reader for Android
作者: fireeye    時間: 2018-7-6 12:52

米max真機片己出,機主確定係636 CPU.
作者: hoganlai2010    時間: 2018-7-6 15:07

回覆 82# fireeye

有冇片share 出黎?
真係有710 pro 版?
作者: Monet90    時間: 2018-7-6 15:46

希望快D出~
部MAX1己用左年半
dc97_2013 發表於 2018-7-2 18:37


我部MAX1 剛去換完新電, 又回覆耐用...
作者: LoveMariahDayAn    時間: 2018-7-6 15:56

其實係咪有港版上市, 大陸版就一定刷到港版 rom

前兩代有無試過刷唔番港版 rom?

一定得我就一定坐定定搶 max3
作者: LoveMariahDayAn    時間: 2018-7-6 17:00

而家又剛剛有人吹話香港/國外 max3 出 710
國內 636 喎
作者: yswjazz    時間: 2018-7-6 17:21

回復 84 #Monet90

師兄去邊度換?

via HKEPC Reader for Android
作者: al21    時間: 2018-7-7 03:32

而家又剛剛有人吹話香港/國外 max3 出 710
國內 636 喎
LoveMariahDayAn 發表於 2018-7-6 17:00

國外版係咪有nfc先

via HKEPC Reader for Android
作者: mr_juicy    時間: 2018-7-7 11:30

雖然無NFC但可以自改2 SIM 1SD

via HKEPC Reader for Android
godchoi 發表於 2018-6-26 19:43


Ching你好,請問點樣可以自改2 SIM 1SD呢?

Thanks!
作者: mr_juicy    時間: 2018-7-7 11:31

我部MAX1 剛去換完新電, 又回覆耐用...
Monet90 發表於 2018-7-6 15:46



Ching你好,小弟都係用緊MAX1,請問邊度換電同幾錢呢?

Thanks!
作者: Monet90    時間: 2018-7-7 11:35

本帖最後由 Monet90 於 2018-7-7 11:37 編輯
Ching你好,小弟都係用緊MAX1,請問邊度換電同幾錢呢?

Thanks!
mr_juicy 發表於 2018-7-7 11:31


如果你果部係係行機, 可以交去以下小米到換電, 先要100蚊檢查費, 佢檢查完同我講部機底樣都有問題,
因為我部機好少用, 確定無事, 你同佢講底板無問題只需要換電, 佢講可以, 只需要簽免責聲明, 粒電只需65蚊, 所以總數是HK$165..

香港線下維修站點
小米授權獨家服務中心
營業時間:星期一至星期六,11:00 - 20:00,法定節假日休息

電話號碼:+852 3104 1078

地址信息:沙田區新城市中央廣場2座17樓1713室(港鐵沙田站B出口新城市廣場側)

小米授權獨家服務中心-旺角收集點
營業時間:星期一至星期日 10:30 - 19:30

地址信息:九龍旺角山東街47-51號星際城市1樓119室
作者: kelvinkk    時間: 2018-7-7 11:37

Ching你好,小弟都係用緊MAX1,請問邊度換電同幾錢呢?

Thanks!
mr_juicy 發表於 2018-7-7 11:31

我max 1電都係換咗兩個月, $100 check機費用+ 換電$65

via HKEPC Reader for Android
作者: mr_juicy    時間: 2018-7-7 11:54

如果你果部係係行機, 可以交去以下小米到換電, 先要100蚊檢查費, 佢檢查完同我講部機底樣都有問題,
因為 ...
Monet90 發表於 2018-7-7 11:35


Thanks Ching, 咁又唔貴喎
作者: mr_juicy    時間: 2018-7-7 11:55

我max 1電都係換咗兩個月, $100 check機費用+ 換電$65

via HKEPC Reader for Android
kelvinkk 發表於 2018-7-7 11:37



Thanks, Ching.

請問邊個APP可以check到電池嘅壽命等資料呢?
作者: Monet90    時間: 2018-7-7 11:56

我max 1電都係換咗兩個月, $100 check機費用+ 換電$65

via HKEPC Reader for Android
kelvinkk 發表於 2018-7-7 11:37


師兄, 佢有無要你簽免責聲名?
作者: sadas    時間: 2018-7-7 13:52

可以期待下有咩新變化
作者: htc991424    時間: 2018-7-7 13:56

又拖到月尾?
作者: kelvinkk    時間: 2018-7-7 14:00

師兄, 佢有無要你簽免責聲名?
Monet90 發表於 2018-7-7 11:56

唔記得咗, 好似冇

via HKEPC Reader for Android
作者: kelvinkk    時間: 2018-7-7 14:01

Thanks, Ching.

請問邊個APP可以check到電池嘅壽命等資料呢?
mr_juicy 發表於 2018-7-7 11:55

我本身因為個螢幕中間脹起咗, 後嚟攞去畀佢哋睇, 話原來係電池發脹引致, 所以攞去整

via HKEPC Reader for Android
作者: stephen1029dog    時間: 2018-7-7 16:44

如果你果部係係行機, 可以交去以下小米到換電, 先要100蚊檢查費, 佢檢查完同我講部機底樣都有問題,
因為 ...
Monet90 發表於 2018-7-7 11:35 AM


簽免責聲明都係解決方法.
之前係唔比咁樣,可能比人投訴得多.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2