Board logo

標題: 其實可換電手機幾重要,點解越黎越少? [打印本頁]

作者: evan11    時間: 2017-9-1 16:39     標題: 其實可換電手機幾重要,點解越黎越少?

如果得手機做聯絡,有緊要事真係機不可離身,換電池比較方便,其實好多巴打都鍾意換電...
而家手機電池電量都未有好大突破,就不應不再製造可換電手機...
作者: Hippo    時間: 2017-9-1 16:48

好多? 只係市場少眾
依家大部份機都唔換得電, 都無影響市場整體銷量
作者: salesman    時間: 2017-9-1 16:50

電池技術突破已有, 但就係被買起收埋唔出, 同石油商阻止電動車發展一樣道理.
作為奸商一定唔想你部手機可以用多過兩年, 話知你日常點用, 總之死電就玩完, 就係咁簡單.
作者: 阿峰    時間: 2017-9-1 16:54

依家有快叉,有尿袋...換電對好多人來講只係可有可無....
作者: salesman    時間: 2017-9-1 16:54

好多? 只係市場少眾
依家大部份機都唔換得電, 都無影響市場整體銷量
Hippo 發表於 2017-9-1 16:48


係廠唔肯出換得電搞到變市場少眾, 以前九成機有得換電, 所以枉論市場銷量.
作者: water668    時間: 2017-9-1 16:57

仲換電?麻唔麻煩D呀!篤個尿袋算啦!
作者: imax    時間: 2017-9-1 17:01

如果得手機做聯絡,有緊要事真係機不可離身,換電池比較方便,其實好多巴打都鍾意換電...
而家手機電池電量都 ...
evan11 發表於 2017-9-1 16:39

換電要熄機,插尿袋唔使熄,係咪等收 call 更好 ?
作者: hing8420    時間: 2017-9-1 17:03

換電可靠好多
作者: salesman    時間: 2017-9-1 17:05

依家有快叉,有尿袋...換電對好多人來講只係可有可無....
阿峰 發表於 2017-9-1 16:54


周街見人尿袋不離手己經係病態, 好地地一部輕巧手機搞到吊住尿袋咁核突...
至於乜叉都好當舊電死期到你可以點? 上代理好彩有得比錢換但要reset, 更有師兄換電慘被整壞部機, 而代理更可以除時話電池唔再出冇供應立即要你Total lost
作者: 阿峰    時間: 2017-9-1 17:20

周街見人尿袋不離手己經係病態, 好地地一部輕巧手機搞到吊住尿袋咁核突...
至於乜叉都好當舊電死期到你可 ...
salesman 發表於 2017-9-1 17:05


咁先迫到人換機....Marketing既套路....
作者: evan11    時間: 2017-9-1 17:20

回覆 7# imax


    巴打你都講得啱。
作者: uts    時間: 2017-9-1 17:23

周街見人尿袋不離手己經係病態, 好地地一部輕巧手機搞到吊住尿袋咁核突...
至於乜叉都好當舊電死期到你可 ...
salesman 發表於 2017-9-1 17:05


可換電池既手機塊電是不是保證出一世?
作者: salesman    時間: 2017-9-1 17:27

可換電池既手機塊電是不是保證出一世?
uts 發表於 2017-9-1 17:23


原廠唔出仲有大把副廠, 以前根本唔需要擔心冇電賣呢個問題
作者: salesman    時間: 2017-9-1 17:38

換電要熄機,插尿袋唔使熄,係咪等收 call 更好 ?
imax 發表於 2017-9-1 17:01


熄機換電搞到你幾耐? 兩三分鐘好未? 另外插尿袋除咗唔方便同不雅觀之外, 一邊充電一邊用手機會令電池產生高熱, 除咗加快縮短電池壽命之外亦非安全.
作者: Timooo    時間: 2017-9-1 17:48

換電優點太多

一秒回血,換完再用尿袋沖電盒不斷loop,又唔洗直沖部機邊用邊沖同埋減少部機差電位既消耗

去旅行更加體驗到換電既方便

via HKEPC Reader for Android
作者: realhkguy    時間: 2017-9-1 17:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: salesman    時間: 2017-9-1 17:53

換電優點太多

一秒回血,換完再用尿袋沖電盒不斷loop,又唔洗直沖部機邊用邊沖同埋減少部機差電位既消耗

...
Timooo 發表於 2017-9-1 17:48


以前用手機果個插位係過Data多過用嚟充電, 電另外用盒充真係又快又低温
作者: Timooo    時間: 2017-9-1 18:02

回覆  salesman


    無人叫你無電先插, 得閒插下唔得~?
如果旅行, 點影相都插到半日, 食飯食個30分鐘,  ...
realhkguy 發表於 2017-9-1 17:52

換電同厚度同美觀冇衝突

甚至日版機可換電一樣可防水

更何況帶舊電一定遠遠輕過帶個尿袋

via HKEPC Reader for Android
作者: 啊甘    時間: 2017-9-1 18:07

之前未有Qc 2.0 3.0我都幾注重換电
E加 Qc 3-o 叉电快 都費事换
作者: 啊甘    時間: 2017-9-1 18:10

之前未有Qc 2.0 3.0我都幾注重換电
E加 Qc 3-o 叉电快 都費事换
作者: salesman    時間: 2017-9-1 18:16

回覆  salesman


    無人叫你無電先插, 得閒插下唔得~?
如果旅行, 點影相都插到半日, 食飯食個30分鐘, 坐車10分鐘
又滿番, 有咩問題
防水+厚度+美觀>>>>換電
realhkguy 發表於 2017-9-1 17:52


當你插住個尿袋仲講乜嘢防水+厚度+美觀? 尤其是當舊電謝到長插尿, 條街大把人係咁...

另外一個尿袋有幾重幾大舊? 兩片電池又有幾輕巧我估唔駛多講...
作者: kzzs5zs5    時間: 2017-9-1 18:26

今日係位用220V 12V dc 火牛。 再由 12V 轉5V3usb 線叉, 一插就成個畫面起勢跳, 好彩一部有電換, 一部t8 plus 無電換。  果時你就發覺換電先打到文係幾咁重要。
作者: 啊甘    時間: 2017-9-1 18:34

今日係位用220V 12V dc 火牛。 再由 12V 轉5V3usb 線叉, 一插就成個畫面起勢跳, 好彩一部有電換, 一部t8 ...
kzzs5zs5 發表於 2017-9-1 18:26


你D電器有問題不正常轉換 乜都死。轉幾十????先到电話!!!
作者: cyberyeah    時間: 2017-9-1 18:36

如果用小米就唔重要,閒閒地都2日唔使义電,重回Nokia年代
作者: zgmfx12a    時間: 2017-9-1 18:36

回復 16 #realhkguy

要靚買V字頭鑽石手機, 又; 咩人會落緊雨濕身講電話打pokemon, 觸電都似

via HKEPC Reader for Android
作者: EVA001    時間: 2017-9-1 18:44

有快充真係唔駛換電

via HKEPC Reader for Android
作者: realhkguy    時間: 2017-9-1 18:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: realhkguy    時間: 2017-9-1 18:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kennylam25    時間: 2017-9-1 18:52

以前都覺得一定要有換電先接受到

不過v10 轉左用 u11之後, 發覺其實以前只不過係部機太食電先需要換電呢樣嘢
依家835機唔係喪玩長著mon都夠一日出門口到返屋企
同埋其實手機我大約2年換一部, 換電機會買多舊電,但係下一部機肯定唔啱用/冇得再用, 仲唔環保
所以其實我依家覺得冇得換電都冇問題
作者: andy12001    時間: 2017-9-1 19:01

簡單講句

Apple 太識創造大勢
由當年帶頭cut floppy,再到內置電,直至上年cut 3.5mm
作者: 肥肥    時間: 2017-9-1 19:03

用尿袋根本就係加速電池老化,斷估你唔會乖乖地熄電話再充電啩。
qc就尼啲快充技術就更加係插多兩刀落去舊電池度。

廠商緊係想你部電話換快啲,但唔係個個買電話都諗住年年換。
無得換電嘅機舊電用一年斷估得返8成功力,只會越黎越唔夠用,
之後長期插尿袋去傷電,惡性循環,最後局住換機
作者: 風十三    時間: 2017-9-1 19:03

會唔會關托運 Pi966 Pi967 問題 ?


作者: kennylam25    時間: 2017-9-1 19:06

簡單講句

Apple 太識創造大勢
由當年帶頭cut floppy,再到內置電,直至上年cut 3.5mm ...
andy12001 發表於 2017-9-1 19:01


你一講我就想插apple為左賣lightning
手機 ipad 用lightning插
Macbook pro 用 type c
搞到依家出街要帶多條線
明明可以全世界用type c 一條線 一隻牛就搞掂(USB-PD)
作者: andy12001    時間: 2017-9-1 19:07

你一講我就想插apple為左賣lightning
手機 ipad 用lightning插
Macbook pro 用 type c
搞到依家出街要帶 ...
kennylam25 發表於 2017-9-1 19:06



   你可以唔買架嘛,又冇人逼你買
作者: uts    時間: 2017-9-1 19:09

其實好興壞都係任講!

我都可以話,經常換電一日幾次,好多人話換得多有虛位接觸不良,有時因接觸不良而關機!
充電又要充一塊換一塊充!
有些人話經常要返大陸過夜,16000尿袋驚你有牙!

我講我反而好喜歡尿袋,用腰包,隻尿袋雙向快充,唔用手機放返入袋充,轉頭又充滿!一隻萬六一隻二萬,返大陸座車上廣州打機未驚過!

via HKEPC Reader for Android
作者: kennylam25    時間: 2017-9-1 19:09

你可以唔買架嘛,又冇人逼你買
andy12001 發表於 2017-9-1 19:07



    所以我用Android手機
作者: 翹    時間: 2017-9-1 19:20

之前未有Qc 2.0 3.0我都幾注重換电
E加 Qc 3-o 叉电快 都費事换
啊甘 發表於 2017-9-1 18:07

師兄你成日強調呢樣野,唔係個個鐘意,有啲人鐘意放起個袋等佢慢慢叉,換左電就可以放心安全問題,既然可以快叉,另外加個快叉盒好過有條線阻住晒, 又唔怕會勾到其他野

via HKEPC Reader for Android
作者: realhkguy    時間: 2017-9-1 19:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kilykilyk    時間: 2017-9-1 19:30

本帖最後由 kilykilyk 於 2017-9-1 19:32 編輯
如果得手機做聯絡,有緊要事真係機不可離身,換電池比較方便,其實好多巴打都鍾意換電...
而家手機電池電量都 ...
evan11 發表於 2017-9-1 16:39


最怕粒電壞,成部機攞去整,到時要換連機都無得用,又唔知等幾耐,
仲要唔知幾錢,成部機攞比人整又怕人換走無壞既硬件,好衰囉
作者: sneakaholic    時間: 2017-9-1 19:30

講真咁多好處咁受歡迎就唔會冇再出啦

via HKEPC Reader for Android
作者: Timooo    時間: 2017-9-1 19:44

哇 講到比人淘汰  

而家係咪用3.5mm都係清朝人  

呢D永遠都係取捨,好簡單,同一spec,一個有得換電一個冇,你揀邊個先  

via HKEPC Reader for Android
作者: daemongmong    時間: 2017-9-1 19:46

所以我用Android手機
kennylam25 發表於 2017-9-1 19:09

除iOS和Android外,還有Windows Phone/Mobile

via HKEPC Reader for Android
作者: salesman    時間: 2017-9-1 20:02

回覆  翹


    反正你地係比市場淘汰既小數, 你仲意點講就點講, 真係有需求, 好似三星都要加番sd slot ...
realhkguy 發表於 2017-9-1 19:29

有幾多人甘願比奸商玩做機奴?個市場有得比用家選擇?還是廠商同流合污唔出換電機令個市場冇得選擇?你到底幫緊用家定幫緊廠講嘢,市場前市場後,個市場比起自己手上嘅手機有冇比人揾笨緊要?

Mobile
作者: salesman    時間: 2017-9-1 20:13

本帖最後由 salesman 於 2017-9-1 23:36 編輯
講真咁多好處咁受歡迎就唔會冇再出啦  

via HKEPC Reader for Android
sneakaholic 發表於 2017-9-1 19:30

又係本末倒置的謬誤,奸商唔出換電機並不等於換電機不受歡迎,再講換電機有乜嘢得罪你?阻到你用尿袋?粒電甩得出嚟令你感覺虛無縹緲周身唔自在?

Mobile
作者: salesman    時間: 2017-9-1 20:20

除iOS和Android外,還有Windows Phone/Mobile  。

via HKEPC Reader for Android
daemongmong 發表於 2017-9-1 19:46

當Android全線再冇換電機我何不用iPhone? 起碼五年機款仍然有原廠電池更換供應,學有D師兄咁講4s比六佰就還魂

Mobile
作者: looking4mp3    時間: 2017-9-1 20:21

點解唔可以又換電又有快叉?粒電玩到冇晒電時,囉去電池盒快叉唔得既?D 電池一定好過就咁長期叉住

如果認同咁受歡迎就唔會唔出既話,等於認同一定係你搞人先,你唔搞人,人地唔會搞你呢D 咁不智既說話
作者: 翹    時間: 2017-9-1 20:24

點解唔可以又換電又有快叉?粒電玩到冇晒電時,囉去電池盒快叉唔得既?D 電池一定好過就咁長期叉住

如果認 ...
looking4mp3 發表於 2017-9-1 20:21

無錯!百貨應百客 ,出齊兩樣最好

via HKEPC Reader for Android
作者: Cartesius    時間: 2017-9-1 20:26

無換電,舊電年半老化/打柴,焗換新機
廠方先有錢賺
作者: Kis`s    時間: 2017-9-1 20:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jacky_chua    時間: 2017-9-1 20:44

有幾多人甘願比奸商玩做機奴?個市場有得比用家選擇?還是廠商同流合污唔出換電機令個市場冇得選擇?你到 ...
salesman 發表於 2017-9-1 20:02


擺到明就係中左斯德哥爾摩症候群啦....
作者: Andyios    時間: 2017-9-1 21:04

哇 講到比人淘汰   

而家係咪用3.5mm都係清朝人   

呢D永遠都係取捨,好簡單,同一spec,一個 ...
Timooo 發表於 2017-9-1 19:44



    咁遲下都電話都冇得換電,你係咪唔用電話?
作者: Timooo    時間: 2017-9-1 21:09

咁遲下都電話都冇得換電,你係咪唔用電話?
Andyios 發表於 2017-9-1 21:04

被迫用冇換電既電話就否定換電既優點?

敢問閣下鐘唔鐘意食地溝油?如果唔鐘意,係咪返大6落後地方都唔洗食飯?

妥協不等於認同吧

via HKEPC Reader for Android
作者: salesman    時間: 2017-9-1 21:16

本帖最後由 salesman 於 2017-9-1 21:17 編輯
老實,我唔覺有得換電有咩吸引...
Kis`s 發表於 2017-9-1 20:34

換電係令你部機可以延年益壽,抗衰老,滋陰補腎唔駛日日用尿袋,保持健美體態,時刻活躍蕭灑,無需日夜擔心低電睇住個%做人,倍感自信,增添安全感,增加正能量,安心上路,So easy!

mobile
作者: Timooo    時間: 2017-9-1 21:19

其實有人覺得換電(對自己)冇乜用呢個觀點完全冇問題

但係冇理由否定其他人認為換電有價值呢個觀點吧  

via HKEPC Reader for Android
作者: salesman    時間: 2017-9-1 21:25

咁遲下都電話都冇得換電,你係咪唔用電話?
Andyios 發表於 2017-9-1 21:04

真正轉會會係IPhone,因為款式集中,近5年機款都仲有電池供應,而亦因此機殼生產商放心集中為一倆款IPhone推出後備電一體化保護殼,係另一玩法

mobile
作者: Andyios    時間: 2017-9-1 21:25

其實有人覺得換電(對自己)冇乜用呢個觀點完全冇問題

但係冇理由否定其他人認為換電有價值呢個觀點吧  :fai ...
Timooo 發表於 2017-9-1 21:19



    理想同現實兩回事
人地擺明唔出換電架啦,咁你係咪唔用?

重有你比喻好錯,地溝油會食死人。內置電電話會爆炸炸死人咩?
作者: mtng223    時間: 2017-9-1 21:29

其實大部分人換機快過粒電老化,唔出換電係好合理。

不過對於少換機的人,例如老人家,其實換電係有價值,起碼環保d

via HKEPC Reader for Android
作者: Timooo    時間: 2017-9-1 21:32

理想同現實兩回事
人地擺明唔出換電架啦,咁你係咪唔用?

重有你比喻好錯,地溝油會食死人。內置電 ...
Andyios 發表於 2017-9-1 21:25

人地唔出換電就否定換電既好處?呢度有話過非換電不用咩?

人地唔出換電,响度唔可以討論換電既優點?

再者全世界得返排泄物做食物你食唔食?

再者唔用手機一樣等於會死  

食地溝油亦唔等同認同地溝油係可食

你唔要換電係你既事,質疑覺得換電有用呢個觀點既道理何在?

via HKEPC Reader for Android
作者: Cartesius    時間: 2017-9-1 21:37

老實,我唔覺有得換電有咩吸引...
Kis`s 發表於 2017-9-1 08:34 PM



一兩年換一次機就無咩所謂
三四年換一次的話
有換電就真係可保廷年益壽
作者: salesman    時間: 2017-9-1 21:42

其實有人覺得換電(對自己)冇乜用呢個觀點完全冇問題

但係冇理由否定其他人認為換電有價值呢個觀點吧  :fai ...
Timooo 發表於 2017-9-1 21:19

直頭係揾嚟講啦,電池根本就係死得最快嘅損耗品,你估下以前水壼摺龜年代一路去到Nokia稱霸嘅近代若冇得換電仲有冇人會買?仲唔嘈到拆天,近呢兩年各生產商種種的技術交換零件互供形成咗一個惡勢力,將互相競爭轉移成聯合向銷費者開刀,利用零件供應鏈壓力迫所有不就範嘅廠低頭,合流生産千編一律的揾笨產品,呢D絕對係反競爭行為

mobile
作者: Andyios    時間: 2017-9-1 21:42

人地唔出換電就否定換電既好處?呢度有話過非換電不用咩?

人地唔出換電,响度唔可以討論換電既優點? : ...
Timooo 發表於 2017-9-1 21:32



    又係你自己講取捨
遲下咪得留內置電比你捨囉
作者: RayzC    時間: 2017-9-1 21:44

唔係咁點逼你換新機呢
冇得換電一定係未來既基本設定。。
最多都係整大d容量等你唔駛跟尿袋。。
作者: Timooo    時間: 2017-9-1 21:47

又係你自己講取捨
遲下咪得留內置電比你捨囉
Andyios 發表於 2017-9-1 21:42

取係取其他電話功能

捨係捨換電既便利性同優點

冇得揀既性況下妥協,唔等於否定換電既好處

你其實想表達D乜?

via HKEPC Reader for Android
作者: 翹    時間: 2017-9-1 21:48

係咪防水防塵就要無得換電

via HKEPC Reader for Android
作者: Timooo    時間: 2017-9-1 21:48

直頭係揾嚟講啦,電池根本就係死得最快嘅損耗品,你估下以前水壼摺龜年代一路去到Nokia稱霸嘅近代若冇得 ...
salesman 發表於 2017-9-1 21:42

而家係調返轉用家覺得內置電仲好過有得換電咁  

不能理解呢個邏輯

via HKEPC Reader for Android
作者: Timooo    時間: 2017-9-1 21:52

係咪防水防塵就要無得換電

via HKEPC Reader for Android
翹 發表於 2017-9-1 21:48

防水機有換電 (防塵唔肯定)

日系機經驗

via HKEPC Reader for Android
作者: Strike_Zero    時間: 2017-9-1 22:18

本帖最後由 Strike_Zero 於 2022-6-18 11:52 編輯

Del......
作者: 翹    時間: 2017-9-1 22:21

防水機有換電 (防塵唔肯定)

日系機經驗

via HKEPC Reader for Android
Timooo 發表於 2017-9-1 21:52

既然做到,韓機應該都做到

via HKEPC Reader for Android
作者: water668    時間: 2017-9-1 22:24

其實以前買過三星同紅米可以換電手機,果陣懶醒,買定D後備電,點知用到換機,果D後備電根本未郁過,原來果舊電仍然健康非常。
作者: salesman    時間: 2017-9-1 22:30

理想同現實兩回事
人地擺明唔出換電架啦,咁你係咪唔用?

重有你比喻好錯,地溝油會食死人。內置電 ...
Andyios 發表於 2017-9-1 21:25

轉會iPhone係對呢班奸商嘅最佳回應

Mobile
作者: Timooo    時間: 2017-9-1 22:34

轉會iPhone係對呢班奸商嘅最佳回應  

Mobile
salesman 發表於 2017-9-1 22:30

我一直都雙系統。

如果水果出全手動影相我就放棄 An了

最多留部平版睇美劇同漫畫  

via HKEPC Reader for Android
作者: salesman    時間: 2017-9-1 22:35

其實大部分人換機快過粒電老化,唔出換電係好合理。

不過對於少換機的人,例如老人家,其實換電係有價值, ...
mtng223 發表於 2017-9-1 21:29

呢D叫歪理,乜嘢叫大部份人?數據從何宜來?我反而見D人係因為電老化而焗住換機

Mobile
作者: EVA001    時間: 2017-9-1 22:38

其實粒電用耐咗唔得,内置嘅都可以拎去原廠換,嫌貴嘅咪拎去俾街鋪換或自己淘落來換

via HKEPC Reader for Android
作者: salesman    時間: 2017-9-1 22:41

唔係咁點逼你換新機呢
冇得換電一定係未來既基本設定。。
最多都係整大d容量等你唔駛跟尿袋。。 ...
RayzC 發表於 2017-9-1 21:44

10000ma爆彈仲比唔比上機?超級核電部機會幾厚重?用QC幾大容量結果都係死快D冇分別

Mobile
作者: salesman    時間: 2017-9-1 22:44

其實粒電用耐咗唔得,内置嘅都可以拎去原廠換,嫌貴嘅咪拎去俾街鋪換或自己淘落來換

via HKEPC Reader for ...
EVA001 發表於 2017-9-1 22:38

當原廠話再冇供應換條毛?街舖唔驚比人偷件?

Mobile
作者: Kis`s    時間: 2017-9-1 23:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: salesman    時間: 2017-9-1 23:18

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: RayzC    時間: 2017-9-1 23:52

10000ma爆彈仲比唔比上機?超級核電部機會幾厚重?用QC幾大容量結果都係死快D冇分別

Mobile ...
salesman 發表於 2017-9-1 22:41


我相信技術會不斷咁進步既,以前都大大舊啦電話,
可能10000a都可以做到好薄呢,爆唔爆炸就唔識啦。
諗咁多做乜,唔係我地可以改變到既野
作者: salesman    時間: 2017-9-1 23:59

我相信技術會不斷咁進步既,以前都大大舊啦電話,
可能10000a都可以做到好薄呢,爆唔爆炸就唔識啦。
諗咁 ...
RayzC 發表於 2017-9-1 23:52

香港情況差同政府質素有關,你睇D代理幾西就知,台灣已經差好遠告到排隊換機換板,花旗仲可以告到有錢分,至於响大陸呢D叫尋釁滋事

Mobile
作者: EVA001    時間: 2017-9-2 07:57

本帖最後由 EVA001 於 2017-9-2 08:00 編輯
當原廠話再冇供應換條毛?街舖唔驚比人偷件?

Mobile
salesman 發表於 2017-9-1 22:44

同一道理啫,可換電手機原廠再冇供應你都係換條毛

你乜都要驚,咁最好買定部可換電手機,配返十粒八粒原廠電,應該夠你玩幾年

via HKEPC Reader for Android
作者: salesman    時間: 2017-9-2 08:27

本帖最後由 salesman 於 2017-9-2 08:32 編輯
同一道理啫,可換電手機原廠再冇供應你都係換條毛

你乜都要驚,咁最好買定部可換電手機,配返十粒八粒原 ...
EVA001 發表於 2017-9-2 07:57

換得電就自然有副廠出電,大把選擇,不過首選當然係正廠,從不需要担心冇電供應,尤其是宜家淘x時代,重點係自行換電唔駛比代理用冇電供應做借口判你部機死刑

Mobile
作者: godchoi    時間: 2017-9-2 08:49

本帖最後由 godchoi 於 2017-9-2 08:52 編輯

其實講黎都哂氣,EPC咁多人鐘意做太監比人閹割,自然會周圍同人講做左太監嘅好處,發表'JJ無用論'  

*我始終堅持有JJ好過做閹人,你哋點講我都唔會改變自己嘅諗法

via HKEPC Reader for Android
作者: Cartesius    時間: 2017-9-2 09:21

都係果句
可能有啲人覺得用唔著
但點都係有好過無
作者: mesi    時間: 2017-9-2 09:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: salesman    時間: 2017-9-2 09:33

其實講黎都哂氣,EPC咁多人鐘意做太監比人閹割,自然會周圍同人講做左太監嘅好處,發表'JJ無用論'    ...
godchoi 發表於 2017-9-2 08:49

排除咗奸商嘅打手成份後,淨底果D可能真係如樓上師兄所指嘅斯德哥爾摩症候群
https://zh.m.wikipedia.org/zh-hk/斯德哥爾摩症候群

mobile
作者: daemongmong    時間: 2017-9-2 09:43

本帖最後由 daemongmong 於 2017-9-2 09:47 編輯

其實數年前推出的Android電話,現在仍可使用,雖然速度可能慢,但仍可以安裝app,如果Android版本不兼容的話可以刷新ROM,這點是為何不少人覺得Android電話可換電是那麼重要。

Android v4.1,只要有1GB記憶體,現在使用起來仍然可以接受。

至於為何現在廠商不推出可換電電話,其中一個原因是不想用戶用副廠電池,恐怕電池出事時候,雖然只是用戶和副廠電池廠商的問題,但公眾仍會將問題歸咎於電話廠商。
作者: salesman    時間: 2017-9-2 09:44

有得換電係一定好過無,呢點無得拗。

但隨著CPU或其它硬件更慳電,電池容量亦大增,一部電話可以十幾廿個 ...
mesi 發表於 2017-9-2 09:30

重點係部機嘅使用年期唔會被電池壽命或供應所限制,焦點應該放番响呢度。
我用咗咁耐換電機日常真係有需要拆出嚟換一個月都唔知有冇一次,但去旅行由朝到晚狂影相WhatsApp就可以一日換兩三舊,至於等舊電老化抽換出嚟轉後備就年半左右,物盡其用,一D都冇嘥

mobile
作者: salesman    時間: 2017-9-2 09:53

本帖最後由 salesman 於 2017-9-2 09:54 編輯
其實數年前推出的Android電話,現在仍可使用,雖然速度可能慢,但仍可以安裝app,如果Android版本不兼容的 ...
daemongmong 發表於 2017-9-2 09:43

我宜家主力就係用緊1gb ram 嘅Xperia L,root咗裝firewall, apps 行link2sd裝响張32gb card,原裝4.22rom都仲好順, 玩模擬器打機又得,聽歌Walkman又唔差,影相一般snapshot唔失禮,輕巧又好揸手

mobile
作者: billyyau    時間: 2017-9-2 10:01

可換電嘅話,一定會影響到個設計!
以前流行塑膠機身的年代當然可以輕易採用換電方案,到咗而家流行一體化機身,換電設計變得不太可行!

另一個理由是因爲市面上太多假電,以往有多宗用假電而導致手機爆炸嘅意外,商方為求自保而一刀切都是無可厚非的!
作者: Timooo    時間: 2017-9-2 10:05

可換電嘅話,一定會影響到個設計!
以前流行塑膠機身的年代當然可以輕易採用換電方案,到咗而家流行一體化 ...
billyyau 發表於 2017-9-2 10:01

日系機同埋v20都一樣好薄係金屬機, 一樣可換電

似乎係商業考慮多過技術問題

via HKEPC Reader for Android
作者: tkhtkh    時間: 2017-9-2 10:19

多人買非正廠電而爆炸,加上換電令人唔買新機
老母仲用緊三星S2
作者: kzzs5zs5    時間: 2017-9-2 10:37

其實講黎都哂氣,EPC咁多人鐘意做太監比人閹割,自然會周圍同人講做左太監嘅好處,發表'JJ無用論'    ...
godchoi 發表於 2017-9-2 08:49


你既epc 太監論 笑x 到我核爆。 好似 d 有幾十年玩膽機濕8+1 磚家睇少 300B 話佢只會出太監聲, 所以叫人唔好買。  連膽機都唔x 識買, 買著d 同佢一路既 太監人砌出黎既膽機, 就以為全世界人都係太監。  
作者: mesi    時間: 2017-9-2 10:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mark仔    時間: 2017-9-2 10:46

用尿袋要插住條線放唔到落褲袋最慘!


回覆 1# evan11
作者: salesman    時間: 2017-9-2 11:11

本帖最後由 salesman 於 2017-9-2 11:25 編輯
可換電嘅話,一定會影響到個設計!
以前流行塑膠機身的年代當然可以輕易採用換電方案,到咗而家流行一體化 ...
billyyau 發表於 2017-9-2 10:01

廠起喜歡點設計都得,唔駛幫D廠講嘢吖,咩而家流行咪又係廠整乜你要用乜,有名証言順嘅副廠電又駛乜驚買假電,副廠唔驚個朵嗅?買正廠唔番代理唔通去淘揾自己嚟玩?

mobile
作者: Cartesius    時間: 2017-9-2 11:16

可換電嘅話,一定會影響到個設計!
以前流行塑膠機身的年代當然可以輕易採用換電方案,到咗而家流行一體化 ...
billyyau 發表於 2017-9-2 10:01 AM


我又調返轉諗
以前爆炸可以懶顧客用假電
而家爆炸無得拗,內置電實係原廠問題
作者: salesman    時間: 2017-9-2 11:23

你既epc 太監論 笑x 到我核爆。 好似 d 有幾十年玩膽機濕8+1 磚家睇少 300B 話佢只會出太監聲, 所以叫人 ...
kzzs5zs5 發表於 2017-9-2 10:37

佢形容緊嘅太監係D人被奸商揾完笨仲要幫廠講好話,同你講果D咩膽機又300b完全兩回事,一個係講人性一個係講hi-fi不能類比,除咗太監兩個字眼係一樣,風馬牛不相及

mobile
作者: salesman    時間: 2017-9-2 11:24

我又調返轉諗
以前爆炸可以懶顧客用假電
而家爆炸無得拗,內置電實係原廠問題 ...
Cartesius 發表於 2017-9-2 11:16

今次真係note 7足蟲入屎忽

mobile
作者: 啊甘    時間: 2017-9-2 11:47

同一道理啫,可換電手機原廠再冇供應你都係換條毛

你乜都要驚,咁最好買定部可換電手機,配返十粒八粒原 ...
EVA001 發表於 2017-9-2 07:57

用過世添
作者: Timooo    時間: 2017-9-2 13:06

我又調返轉諗
以前爆炸可以懶顧客用假電
而家爆炸無得拗,內置電實係原廠問題 ...
Cartesius 發表於 2017-9-2 11:16

轉為賴用假線假charger  

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2