作者: seolla 時間: 2017-8-23 20:37 標題: SONY IFA 2017討論區
本帖最後由 seolla 於 2017-9-2 19:09 編輯
XA1 / XZ1 Compact / XA1 Plus正式發佈
香港區開賣日 : 9月13日預定(XZ1 & XZ1 Compact)
秋季預定(XA1 Plus)
售價 : 待定
XPERIA XZ1
S835
5.2吋FULL HD HDR螢幕
4GB RAM
64GB ROM(UFS)
19MP相機(Motion Eye) + 13MP前置相機
2700mAh電池(QC 3.0 + USB PD)
148 x 73 x 7.4 mm , 156g
USB Type C(3.1)
指紋sensor
Stereo speaker with S-Force Front Surround
防水防塵
Android 8.0
黑 , 銀 , 藍 , 粉紅
XPERIA XZ1 Compact
S835
4.6吋HD 螢幕
4GB RAM
32GB ROM(UFS)
19MP相機(Motion Eye) + 8MP前置相機
2700mAh電池(QC 3.0 + USB PD)
129 x 65 x 9.3 mm , 143g
USB Type C
指紋sensor
Stereo speaker with S-Force Front Surround
防水防塵
Android 8.0
黑 , 白 , 天藍 , 粉紅

XPERIA XA1 Plus
P20
5.5吋FULL HD 螢幕
4GB RAM
32 / 64GB ROM(eMMC)
23MP相機 + 8MP前置相機
3430mAh電池(MediaTek Pump Express Plus 2.0)
155 x 75 x 8.7 mm , 190g
USB Type C
指紋sensor
Android 7.0
黑 , 金 , 藍 , 粉紅
作者: seolla 時間: 2017-8-23 21:33
本帖最後由 seolla 於 2017-8-23 21:39 編輯
FROM:XPERIA BLOG
XZ1 Dummy流出
[attach]2006747[/attach]
------------
FORM:unknown source
XZ1黑色官方圖流出
[attach]2006748[/attach]
作者: EVANGELION 時間: 2017-8-23 22:43
就咁睇,除左4k mon同android8外,同xzp無咩大分別
作者: funny1 時間: 2017-8-23 23:21
留名。。
作者: happylesson3003 時間: 2017-8-24 01:14
本帖最後由 happylesson3003 於 2017-8-24 01:18 編輯
FORM: Amazon UK
SONY Xperia XZ1 Pink
SONY Xperia XZ1 Black
19 MP Main Camera
13 MP Front Facing Camera
5.2" FHD-HDR TRILUMINOS Display
Fingerprint Sensor
High Resolution Audio
[attach]2006813[/attach]
[attach]2006816[/attach]
[attach]2006814[/attach]
[attach]2006809[/attach][attach]2006810[/attach]
[attach]2006815[/attach]
作者: yanchoki 時間: 2017-8-24 06:24
仲係大額頭下巴,不了
via HKEPC Reader for Android
作者: 究極之普通人 時間: 2017-8-24 07:17
個樣唔入流
PIXEL 2 算
作者: jacktsui 時間: 2017-8-24 08:01
想問問之前啲款有冇寫High Resolution Audio?
via HKEPC Reader for Android
作者: hisashix 時間: 2017-8-24 10:31
希望可以大聲D.......係嘈D既地方聽電話好辛苦
,其他方面已不錯作者: usei 時間: 2017-8-24 14:09
價格應該會低過 XZP
到 Q4 今年的機應該會整體減價
作者: CASABLANCA 時間: 2017-8-24 16:25
就咁睇,XZ1同XZs的分別似乎只是S835同UFS的分別..........
作者: howaihenry 時間: 2017-8-24 19:51
有點失望, 少少外型都唔改, 真係放軟手腳?
作者: yankees 時間: 2017-8-24 20:00
z 用到而家,個 design fee 真係抵
作者: av117 時間: 2017-8-24 20:06
唔知升咗Android Oreo 之後SONY MOBILE 既機款會唔會追加支援 LDAC?
作者: av117 時間: 2017-8-24 20:07
回覆 12# howaihenry
一早講咗,設計要到2018年至會換
作者: ShekBoy 時間: 2017-8-24 20:12
下,sony手機唔係一直都支援LDAC架咩?
作者: av117 時間: 2017-8-24 20:21
回覆 16# ShekBoy
知道 XZP 同XZs 有,但 XA1 果類中低階好似冇?
作者: ShekBoy 時間: 2017-8-24 20:47
又真係冇...
作者: happylesson3003 時間: 2017-8-25 01:58
本帖最後由 happylesson3003 於 2017-8-25 02:00 編輯
回覆 17# av117
應該有的,因為Sony 授權google 將 LDAC 加入 Android O內,除非Sony 開發新的技術 或者升級 LDAC Plus, 所以如果行Android O同硬件支援的話,不論是否Sony 機也應該支援 LDAC。
( 如果用經營策略來講,增加機會吸引到其他人買Sony 音響產品同其他商業專利使用授權 etc)

作者: hahakei 時間: 2017-8-25 02:12
希望compact有雙卡
via HKEPC Reader for Android
作者: seolla 時間: 2017-8-26 09:57
FROM:XPERIA BLOG
XZ1 Comact官方圖流出
[attach]2007228[/attach]
作者: usei 時間: 2017-8-27 15:07
中低階應該一年更新一次
明年有望升級 P23/X30
作者: 666 時間: 2017-8-27 15:39
真係無眼睇....
作者: alanchan2010 時間: 2017-8-27 17:35
x2 冇有錯

作者: akitohk 時間: 2017-8-27 17:40
如果雙前喇叭既代價係大額頭同大下巴
其實我真係無所謂
(當然如果可以維持到雙「前置」喇叭既同時可以細多少少(真係少少就夠)額頭下巴我都想
要極細額頭下巴買S8 NOTE8 G6 V30啦
但就單喇叭
作者: yanchoki 時間: 2017-8-27 17:52
電話喇叭,聲唔爛已經足夠,咁細喇叭,都唔要求有乜好聲,寧願要獨立dac配靚耳筒。反而邊寬mon細真係唔掂
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPad
作者: akitohk 時間: 2017-8-27 18:16
大家要求唔同啦
你可能唔會就咁用機身喇叭睇Youtube, 我成日會
無話要好似無間道咁高音甜, 中音準, 低音勁
而係側面喇叭仲要得一邊既單喇叭睇片真係完全唔好feel
比較節哀d既做法, 一邊側面喇叭再加earpiece做另一邊前面
個效果都同雙「前置」係另一回事
作者: secretman 時間: 2017-8-27 19:20
個框多左好多橫條, 好醜樣

作者: benchan2 時間: 2017-8-27 19:25
框粗下巴又大。。。
作者: Tube 時間: 2017-8-27 19:27
連強國機都超前佢,佢真係只想留嚟賣咗個xperia brand 比人,好似vaio 咁
作者: ABP25 時間: 2017-8-27 19:30
apple跟samsung一齊玩18.5:9,只怕sony也沒辦田堅持落去,佢上下巴其實好平衡,左右,上下邊框就再縮d就好perfect....
作者: chromechan 時間: 2017-8-27 19:53
回覆 31# ABP25
Apple嗰部全屏機,傳聞中 2800 x 1242,大約係20:9,同另一個正常比例21:9非常接近
咩18:9,18.5:9,其實根本係懶係多咗嘢睇,用對角尺寸呃人話個mon大咗
18:9減去虛擬鍵,其實就係16:9
作者: TKY 時間: 2017-8-27 23:31
單喇叭同雙喇叭出聲差好遠
有時喺間房打機睇片唔會吓吓都用耳機聽,個前置喇叭好緊要
作者: funny1 時間: 2017-8-28 00:32
s8就係咁單邊大聲喇叭但唔好声
利申我有s8+同xzp作者: beenoliu 時間: 2017-8-28 02:03
冇錯,而家啲機冇雙喇叭真係差咁啲,
尤其係單喇叭之餘仲要放喺機背嗰啲
所以一日 Sony 機有雙喇叭,都淨係會用 Sony
晚晚用 XZP 開 Apple Music 聽歌瞓覺
via HKEPC Reader for Android
作者: CASABLANCA 時間: 2017-8-28 12:15
其實上下框係粗左D,但整體外型又唔算差。
現在只有2大主流,一是全面屏,即S8、G6咁,一是類IPHONE設計,如HTC、ONE PLUS 5、小米6、最新的ZENFONE 4等,都係大同小異。
唯獨SONY走回自己的路線,好不好看就睇個人,但起碼唔會係公模機.....
作者: gserli 時間: 2017-8-28 23:13
幾時先生性,整部上下左右都收窄嘅款
via HKEPC Reader for Android
作者: usei 時間: 2017-8-29 15:31
今年 XA1 / XA1 U 降價慢 , 可能賣得不錯
明年有 ois 可能會有起色
作者: YCW1402 時間: 2017-8-29 16:40
如果$3000 budget, 應買 xz 定等 xzs 減價?
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: akitohk 時間: 2017-8-29 16:44
等XZs減
3gb ram 同4gb ram 分別好大
作者: chromechan 時間: 2017-8-29 22:37
回覆 39# YCW1402
其實可以嘅話,儲多啲,一係XZP,一係XZ1
因為S835同S820分別更大
雖然XZs嘅流暢程度都非常高,不過S835極為慳電
作者: 550d 時間: 2017-8-29 23:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: YCW1402 時間: 2017-8-29 23:10
Thx so much.
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: YCW1402 時間: 2017-8-29 23:11
Many thx. 820 用黎打機會好熱降頻?
835有大改善?
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: chromechan 時間: 2017-8-29 23:39
回覆 44# YCW1402
打機唔會係極熱,但都係熱,降頻又唔算多
而S835就好似係熱都熱唔起,同埋好慳電
所以儲多啲錢,UFS+S835+Sony系統真係算夢幻組合
作者: kennylam25 時間: 2017-8-29 23:44
Many thx. 820 用黎打機會好熱降頻?
835有大改善?
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone ...
YCW1402 發表於 2017-8-29 23:11
835係想佢熱都難 跑到盡都係少少暖 好大分別
作者: funny1 時間: 2017-8-30 07:59
Many thx. 820 用黎打機會好熱降頻?
835有大改善?
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone ...
YCW1402 發表於 2017-8-29 23:11
Xzp打機好難令佢熱
作者: usei 時間: 2017-8-30 10:40
明年出 S845
XZ1 3500 買到
作者: chromechan 時間: 2017-8-30 10:42
回覆 48# usei
到時如果佢儲到錢,咁咪直接S845,分分鐘仲好作者: YCW1402 時間: 2017-8-30 11:43
謝謝。 Xzp 太大,可能等 xz1.
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: YCW1402 時間: 2017-8-30 11:44
年頭有冇機會?
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: YCW1402 時間: 2017-8-30 11:46
835 都 ok, 最好 $3500 內。
見到 xz 跌到三千,有吸引力,但 820 同 835 差咁遠,都係等下。
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: chromechan 時間: 2017-8-30 11:49
回覆 50# YCW1402
怕大就XZ1 Compact
作者: vaio 時間: 2017-8-30 12:23
本帖最後由 vaio 於 2017-8-30 12:25 編輯
疑似XZ系列Ultra。6.2" 4K大Mon,4GB+128GB
唔知聽日IFA 2017有冇機會現身呢?
[attach]2008113[/attach]
作者: danny839 時間: 2017-8-30 16:30
回覆 54# vaio
流料黎
作者: pk1667 時間: 2017-8-30 16:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: funny1 時間: 2017-8-30 17:53
本帖最後由 funny1 於 2017-8-30 18:23 編輯
12.3寸4k mon
作者: ok041094 時間: 2017-8-30 20:05
以這消息看是一部FHD 6.2吋
一部4K12.3吋
作者: seolla 時間: 2017-8-30 20:50
FROM:XPERIA BLOG
Press Conference前最後一回(?)放料
XZ1
[attach]2008207[/attach]
[attach]2008205[/attach]
[attach]2008203[/attach]
XZ1 Compact
[attach]2008204[/attach]
[attach]2008206[/attach]
作者: av117 時間: 2017-8-30 21:33
本帖最後由 av117 於 2017-8-30 21:35 編輯
XZ1 比 XZs 薄0.7mm 但電量少了200mah,算是等價交換吧
現在只差售價了
作者: 真.史提御姐 時間: 2017-8-30 21:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doppelganger 時間: 2017-8-30 21:54
本帖最後由 doppelganger 於 2017-8-30 21:56 編輯
12'3" 4K平板
係就預我一部
作者: vaio 時間: 2017-8-30 21:58
本帖最後由 vaio 於 2017-8-30 22:01 編輯
唔好FF喇!
應該係照FHD嘅比例,對比4K係12.3"
呢樣嘢,響XZP都出現過:
[attach]2008229[/attach]
作者: chromechan 時間: 2017-8-30 22:02
回覆 61# 真.史提御姐
相信短期內唔會有更好嘅CPU
主要係效能上提升
今次嘅省電係基於10nm帶嚟嘅好處,除非7nm,甚至5nm提早極多,如果唔係.......嘥gas
作者: chromechan 時間: 2017-8-30 22:03
回覆 63# vaio
所以有機會係一部行1080P,並使用4K屏幕嘅6.2"大機
作者: vaio 時間: 2017-8-30 22:05
但劉生話流料喎!
作者: chromechan 時間: 2017-8-30 22:12
回覆 66# vaio
話說之前好似有一部E5,過海關嘅時候好似係一部6"機,到最後出嚟....5",有人開心死,到最後
作者: ok041094 時間: 2017-8-30 22:31
4K 6.2吋...有廠有出過?好似未聽過
作者: chromechan 時間: 2017-8-30 22:37
回覆 68# ok041094
淨係講4K,都好似無廠商出過,包括Tablet
作者: killuazaoldyeck 時間: 2017-8-30 22:39
XZ1跌到 3500 真係好吸引嘅,
但跌穿到3800都可以接受到。
不要要睇埋Nokia 8 個定價先有得講究竟可以接受XZ1乜價位
作者: seolla 時間: 2017-8-31 07:05
FROM:XPERIA BLOG
衰多口
XA1 Plus流出
P20 + 5.5" Full HD+ 4GB RAM + 32GB ROM + 23MP相機 + 3430mAh + Type C
[attach]2008295[/attach]
作者: deonz 時間: 2017-8-31 09:15
好明顯計錯數亂估啦
要4塊6.2寸1080拼合先係12.4寸4K
點摺疊?對摺再對摺?
真係外星科技
http://www.hkepc.com/forum/redir ... mp;ptid=2394543]62# doppelganger
作者: ok041094 時間: 2017-8-31 10:40
等多幾個鐘睇下有咩新野出就得了
via HKEPC Reader for Android
作者: yswjazz 時間: 2017-8-31 10:43
改咁少仲呃錢過iPhone
via HKEPC Reader for Android
作者: chromechan 時間: 2017-8-31 10:58
回覆 72# deonz
Default DPI問題
12“係假嘅,因為要同Android講DPI
所以部嘢應該係6”左右,玩S835就真係有啲措手不及…理解不能
作者: usei 時間: 2017-8-31 11:08
FROM:XPERIA BLOG
衰多口
XA1 Plus流出
P20 + 5.5" Full HD+ 4GB RAM + 32GB ROM + 23MP相機 + 3430 ...
seolla 發表於 2017-8-31 07:05
即是 XA1 大電版
ROM 不夠 都是買番 XA1 U
作者: 師奶股神 時間: 2017-8-31 11:13
Panasonic, Dell有4K Tablet
作者: chromechan 時間: 2017-8-31 12:09
回覆 77# 師奶股神
Android
作者: vaio 時間: 2017-8-31 13:18
本帖最後由 vaio 於 2017-8-31 13:20 編輯
兩部都係Win Tab
http://shop.panasonic.com/home-and-office/computing-tablets-fax-machines/tablets/UT-MB5025.html
http://www.dell.com/en-us/shop/dell-laptops/xps-12-2-in-1-laptop/spd/xps-12-9250
作者: EVIS 時間: 2017-8-31 13:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vaio 時間: 2017-8-31 14:30
本帖最後由 vaio 於 2017-8-31 14:36 編輯
唔叫Tablet叫咩?叫佢做tablet一啲問題都冇囉!
Z4T我都用咗一個禮拜當手機用,
冇用handfree就咁響街講電話。
即係Z4T都算係一部大啲Mon嘅手機。
作者: beenoliu 時間: 2017-8-31 14:40
回復 75 #chromechan
6 吋超旗艦都好呀
via HKEPC Reader for Android
作者: sony_vaio 時間: 2017-8-31 16:14
一早已經放棄左等待
作者: akitohk 時間: 2017-8-31 16:16
好難相信索尼會再涉足6吋以上旗艦級厘個領域
作者: chromechan 時間: 2017-8-31 16:17
回覆 82# beenoliu
發夢啦你
HTML嘅嘢,點改都得
gfxbench個網都無
作者: ok041094 時間: 2017-8-31 19:18
好了,終於到手機了
作者: ok041094 時間: 2017-8-31 19:27
XZ1同XZ1C是9月發售
作者: leveelu123 時間: 2017-8-31 19:33
仲有2個星期就可以買到XZ1
利申 9up
via HKEPC Reader for Android
作者: ok041094 時間: 2017-8-31 19:37
XZ1
https://www.sonymobile.com/global-en/products/phones/xperia-xz1/
XZ1C
https://www.sonymobile.com/globa ... xperia-xz1-compact/
作者: ok041094 時間: 2017-8-31 19:39
XZ1C
65x129x9.3
140G
835+4GB+32GB UFS ROM
4.6HD mon
IP65/68 water resistant2 design
作者: happylesson3003 時間: 2017-8-31 19:41
[attach]2008395[/attach]
[attach]2008396[/attach]
WF-1000X好吸引,不知道幾時有
- AUTO adjust noise-cancellation,
雖然電量就一般,3小時使用,full charge 1小時,不過足夠平日返工用,但如果支援google assistant就perfect
作者: ok041094 時間: 2017-8-31 19:42
XZ1 699.99USD
XZ1C 599.99USD
作者: happylesson3003 時間: 2017-8-31 19:45
但XZ1是否用返XZ的 ALKALEIDO™ ??
作者: ok041094 時間: 2017-8-31 19:46
是膠...不是金屬背
作者: chromechan 時間: 2017-8-31 19:52
回覆 93# happylesson3003
唔係,不過都係金屬
作者: leveelu123 時間: 2017-8-31 19:56
一體金屬
via HKEPC Reader for Android
作者: vaio 時間: 2017-8-31 20:07

作者: ShekBoy 時間: 2017-8-31 20:29
對個3d creator有興趣,唔知xzp之後有冇得更新用到呢,話哂都同一個鏡頭,睇有篇野講話android oreo更新之後會有,唔知真定假
http://www.techradar.com/news/so ... android-oreo-update
作者: chromechan 時間: 2017-8-31 20:45
回覆 98# ShekBoy
睇圖片就有嘅
作者: akitohk 時間: 2017-8-31 20:54
XZ1, XZ1c 預載oreo 九月上市
可以預期XZP 10-12月有得升嗎
另外兩部其他牌九月十月出既新機依然預載7.1

