作者: win168 時間: 2016-10-6 08:50 標題: 行貨红米NOTE4吸引力很大
本帖最後由 win168 於 2016-10-6 08:56 編輯
小米中心買,行貨,有保養,可插卡,兼64G,$1500, 吸引力很大. 現時有NOTE2都心思思想入隻。
作者: mdws2002 時間: 2016-10-6 10:15
對比起Note 2都係少咗可換電同埋3Card(Note 4係2+1)。
不過,佢就多返個4G+3G。
如果係可以換電同3卡就正啦。
不過,可惜市面上好似唔見咁樣嘅機存在。(4G + 3G + 3卡 + 可換電)
作者: keroro-n 時間: 2016-10-6 10:34
x20 wo
作者: win168 時間: 2016-10-6 10:57
早幾天去中心買了粒Note2 電,雖然新但去電都快,Note4 粒電應該大啲,續航力不知怎樣。
我現時Note2 是16 G (水貨出時買,當時冇32G), 啲App 又不能搬去SD card, 所以便考慮換Note4.
唔G Note 2 去鴨記有冇人收,二三百都好過丟垃圾桶。
作者: calvinleeabc 時間: 2016-10-6 10:59
肥花五舊大把人要
via HKEPC Reader for Android
作者: kingkiu 時間: 2016-10-6 10:59
唔打機用x20 冇問題啵.
而且米碌4 擺明sell造功
作者: smallfaihk1111 時間: 2016-10-6 11:00
唔打机可以。
作者: smallfaihk1111 時間: 2016-10-6 11:01
ching, $300 note2 我要。thx
作者: mdws2002 時間: 2016-10-6 11:02
網上放都仲可以放到五舊左右。(早前)
因為佢之後真係無乜邊部係有我講嗰幾樣嘢。
適合一啲,好似我咁樣係都想有齊嗰幾樣嘢嘅人………
作者: mdws2002 時間: 2016-10-6 11:06
唔係一定個個都非SnapDragon不揀嘅。
好似我咁,以現時嘅處理器性能,無論係SnapDragon或者係MTK,都滿足到我。
至於你話遊戲方面,只係玩下轉珠,Candy之類嘅Kill Time Game,GPU性能嘅要求其實都唔係太高啫。
所以,價錢低,容量大,更為實際。
作者: win168 時間: 2016-10-6 11:11
肥花是什麼?
作者: win168 時間: 2016-10-6 11:13
賣機前要怎樣清洗?
作者: mdws2002 時間: 2016-10-6 11:18
DCFever
作者: mdws2002 時間: 2016-10-6 11:20
插入電腦,delete晒所有Folder。
再嚟多個factory reset就OK啦。
作者: ck1668hk 時間: 2016-10-6 11:21
恢服原廠設定
作者: topwai~威威 時間: 2016-10-6 11:21
我在肥花放左$600 32G ROM版。
via HKEPC Reader for Android
作者: kungmp 時間: 2016-10-6 11:31
如果可以改用s652就更完美
作者: ron1975 時間: 2016-10-6 11:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kingken2006 時間: 2016-10-6 12:02
唔打機值得入..
作者: win168 時間: 2016-10-6 12:20
RPG game 看戲看youtube ok 嗎?
作者: zoin0000 時間: 2016-10-6 12:27
本帖最後由 zoin0000 於 2016-10-6 12:29 編輯
Note3G=350
Note4G=400
Note2=600
公價
紅米2S=550
我最近2個放呢個價(全國行),港行平50-100,因為港行廢d所以會平少少
作者: usei 時間: 2016-10-6 12:32
我用 T2U 都玩到這隻 game (特效無全開)
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2323296
用 MTK 玩 game 會破圖 , 還是直頭開唔 game 來玩 ?
作者: joeckh 時間: 2016-10-6 12:43
我都係用緊紅米note2, 想換部note 4 , 唸住等雙11睇下到時有冇得再平d
作者: keroro-n 時間: 2016-10-6 12:48
X20 is hot or not?
作者: alex008 時間: 2016-10-6 12:58
這部除了無得換電,其他都ok
三星 Galaxy On7 (G6100) 2016 臻金版 全网通4G手机
作者: win168 時間: 2016-10-6 13:21
三星七仔上唔到飛機.
作者: kkwong33 時間: 2016-10-6 13:30
我就係想買這樣子的手機
作者: ksksksks 時間: 2016-10-6 13:39
本帖最後由 ksksksks 於 2016-10-6 13:44 編輯
回復 2 #mdws2002
疑似V20
via HKEPC Reader for Android
作者: kingken2006 時間: 2016-10-6 18:21
回覆 25# alex008
這部真的不錯.又唔想人話你用大陸牌子.又要性能好低價的..這部首選
作者: luis2909 時間: 2016-10-6 18:27
note4 同紅米3S又點比
差MON
CPU差好多?
作者: marcolee96 時間: 2016-10-6 18:35
1500蚊平玩其實真係幾抵..
粗用都抵,同埋佢金屬後背幾吸引
作者: cello13814 時間: 2016-10-6 18:48
本帖最後由 cello13814 於 2016-10-6 18:49 編輯
Note 4 港行用左幾日,可能個 rom 未 fine tune 好,有時會停左係度,用慣 note. 3 , 總覺佢慢一拍,但影相對焦比 note 3 快及準,希望佢快啲 tune 好個 rom , 因為個 look 比 note 3好
補充一下,note 3比佢慳電啲
作者: 貧果 時間: 2016-10-6 18:50
回覆 32# cello13814
C 兄評語最中肯, 可靠
作者: cello13814 時間: 2016-10-6 18:58
回覆 33# 貧果
師兄見笑了
作者: cello13814 時間: 2016-10-6 18:59
回覆 17# kungmp
用返650已經唔錯了
作者: hk133 時間: 2016-10-6 19:16
今時今日MTK已經好過以前唔少,打機都算係流暢,性能都唔差,唔再係高分低能。
但用過舊時嘅MTK U,心中難免會有一條刺咁囉。
作者: 貧果 時間: 2016-10-6 19:27
回覆 36# hk133
我有好多條剌

作者: Monkey2016 時間: 2016-10-6 19:32
MTK有較陽春既新功能,亦有幾好既新功能例如將影片提升到每秒60幅播放
我對MTK無抗拒
作者: hk133 時間: 2016-10-6 19:32
回覆 37# 貧果
邊及得上我吖?
以前用紅米1,係咁lag機,打機lag、上網lag、睇片lag、影相lag……
wifi斷流差唔多係日日都會經歷,又要成日hang機,加埋4GB ROM完全唔夠用。
再加埋micron內存事件成功中伏、閃屏事件又成功中伏,真係黑仔到冇得再黑。
作者: zoin0000 時間: 2016-10-6 19:36
要性能Note3, 要樣Note4
完
作者: zoin0000 時間: 2016-10-6 19:42
個人覺得性能上Note4同3S同級
作者: g4compu 時間: 2016-10-6 20:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doppelganger 時間: 2016-10-6 20:25
今天冇X20,明天就沒有X30
大家支持下啦
利申:我只買SnapDragon 頂端CPU
作者: Rubi 時間: 2016-10-6 20:41
其實唔打機都怕用MTK 3G/WIFI模組
個人重停係訊號弱斷流斷線既印象
作者: Xingson 時間: 2016-10-6 20:41
S400都玩到デレステ咁堅?
android手機我冇玩
但用iPad4都唔太夠做佢d特效
兼且電好似倒水咁倒
結果長開2D輕量兼關效果音
有時node多都會間唔中畫面窒一窒⋯
應該係解像度做成嘅分別掛?
作者: hk133 時間: 2016-10-6 20:45
以前嗰代就好廢,宜家helio做得都算幾好,信號接收幾穩定。
作者: hk133 時間: 2016-10-6 20:47
回覆 41# zoin0000
X20性能係對標S810/650。
作者: 小伙子 時間: 2016-10-6 20:55
真係半斤八兩
不過里部機出左後
m3 Note收得皮
沒有比較就沒有傷害
作者: card_captor 時間: 2016-10-6 21:03
我都心郁郁想買部. 不過會玩Line Farm, 光之谷同HIT..
作者: doppelganger 時間: 2016-10-6 21:07
如果我只打SEGA CC同POKEMAN GO,X20夠唔夠力
作者: win168 時間: 2016-10-6 22:05
本帖最後由 win168 於 2016-10-6 22:08 編輯
$1500 64G 對比我那部紅米Note2 16G 真的殺哂。16 G 如果下載一個較為大的Game 玩便要delete 一堆少用的App. 玩完game 再把那些app 重裝。説到cpu 性能,camera 同畫面是沒有一㸃比Note 2 差。惟獨Note 2 可以換電而小米中心己有官方電出售。
作者: win168 時間: 2016-10-6 22:10
我諗沒有新出品(Note5) 前不會減價。
作者: letsplay 時間: 2016-10-6 23:10
咪玩啦,3S 真係得個平字
性能完全唔夠 Note 4 比
真係純粹打出打入,打機勉強,開多啲apps 都 lag lag 地
via HKEPC Reader for Android
作者: henrycow 時間: 2016-10-6 23:16
諗緊買金色定灰色好?
via HKEPC Reader for Android
作者: k107044 時間: 2016-10-6 23:21
有冇用紅米note 4可以分享下用咩保護套/保護殼/mon貼?
作者: 符碌 時間: 2016-10-6 23:30
等下年NOTE 5用返高通U先再出手啦
作者: chuwest 時間: 2016-10-7 00:04
note 2 5g wifi load 空氣...死症黎..最慘佢無得lock 死用2.4g

16g 就睇你點用...相片全部放入sd, 應該都慳到1-2gb 既
作者: 食色性也 時間: 2016-10-7 00:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: joeckh 時間: 2016-10-7 00:43
今日上左旺角小米之家試埋部note4 , 銀白色比想像中ok , 但我想問佢前置鏡頭有冇入塵問題? 因為我部note 2 個前cam 入晒塵
作者: Midas 時間: 2016-10-7 01:25
請問小米之家喺咪有 Note4 現貨賣?
作者: kllo 時間: 2016-10-7 02:15
Yes, I bought one on Monday.
作者: zoin0000 時間: 2016-10-7 12:06
你用過X20打機先lag到爆
作者: zoin0000 時間: 2016-10-7 12:07
MKT U打機天生廢人幾級
Note4性能win唔到Note3
作者: zoin0000 時間: 2016-10-7 12:08
你用過未先
作者: letsplay 時間: 2016-10-7 12:15
試過用過
開 play store 個一下有停頓
3g 網接收唔算穩定
利申:我試港版
via HKEPC Reader for Android
作者: zoin0000 時間: 2016-10-7 12:21
小米代代MKT都係有問題,想安心使用都你QS係好D,你睇樣買Note4,
MKT其實等於Intel同AMD,同級永遠差幾班,
Note4用MKT賣1500完全唔值今代係得個樣好睇
作者: zoin0000 時間: 2016-10-7 12:25
本帖最後由 zoin0000 於 2016-10-7 12:30 編輯
X20根本唔係650對手呢個係人都知,唔好水人X20勁
1500買MKT,係比多100買小米Max
作者: win168 時間: 2016-10-7 12:36
香港有行貨嗎? 解像同內存與Note4 一樣嗎?
作者: rvonio 時間: 2016-10-7 12:40
唔打機真系好OK. 我買左部國行, 人仔1199, 3G/64G, So far So Good. 粒U有D熱但系在接受範圍. S652 一樣系有小小熱, 同樣在接受範圍. 敢概價錢, 性價比合理.
作者: jht123 時間: 2016-10-7 12:42
魅藍note3, E, max 全部用mtk p10, 雖則係慳電, 但性能真係皮已收, 等下代p20 啦, 到時會有力一戰
via HKEPC Reader for Android
作者: cello13814 時間: 2016-10-7 13:02
回覆 66# zoin0000
完全同意,週末得閑轉返用 note 3 算了
作者: cello13814 時間: 2016-10-7 13:04
回覆 68# win168
小米 Max 港行得32G , 要64G要買水貨了
作者: cello13814 時間: 2016-10-7 13:06
回覆 69# rvonio
你用過652,都接受到?
作者: zoin0000 時間: 2016-10-7 13:33
本帖最後由 zoin0000 於 2016-10-7 13:35 編輯
3隻香港都有
http://www.mi.com/hk/index.html
作者: win168 時間: 2016-10-7 15:16
水貨要$2000, 同紅米Note4 比差$500 兼冇保,似乎有點不值。
玩機內存十分重要,現時啲app 越來越大食,32G 開機己不見了三份一,入幾個必選程式已經要慳住來駛,有64G 便行步路都輕鬆。
作者: zoin0000 時間: 2016-10-7 15:18
本帖最後由 zoin0000 於 2016-10-7 15:19 編輯
官方買的水貨有保,係你香港買的水貨先多數無保,32GB點開樹唔見三份一你可唔可以貼圖睇下
作者: zoin0000 時間: 2016-10-7 15:29
Note4都係等死機, 下有Note3完勝, 上有小米Max KO,
真係唔明小米出部得個樣睇的垃圾做咩
作者: usei 時間: 2016-10-7 15:34
2D輕量關效果音無點 lag
MV 可以開 3D輕量
作者: kawing 時間: 2016-10-7 15:39
本帖最後由 kawing 於 2016-10-7 15:41 編輯
max 64GB 水貨而家 1700-1900 都有啦
作者: Xingson 時間: 2016-10-7 15:48
MV的話iPad4可以用3D標準特效全開都唔覺窒
但一般REGULAR難度開3D輕量已經間中窒
玩同齋睇分別好大
作者: smallfaihk1111 時間: 2016-10-7 15:57
正解。
作者: smallfaihk1111 時間: 2016-10-7 16:00
唔緊要,等佢出note4 s652版,$1299有64gb。
作者: mcdull 時間: 2016-10-7 16:12
如果來多次 MTK crossover SnapD, 啲米粉反枱都似.
到而家note 3 雙網乜update都冇.
作者: zoin0000 時間: 2016-10-7 16:22
MKT Note3版我估小米放棄左, 紅米Note3G今時今日仲有update
作者: calvinleeabc 時間: 2016-10-7 16:25
根本mtk就係原罪垃圾,妖米仲力谷,無恥
via HKEPC Reader for Android
作者: hk133 時間: 2016-10-7 18:07
回覆 48# 小伙子
睇樣嘅話,有幾多人會揀紅米note4?
作者: hk133 時間: 2016-10-7 18:11
回覆 85# calvinleeabc
helio系列冇以前咁廢,用過都知。
作者: zoin0000 時間: 2016-10-7 19:35
比下性能好過佢的Note3平佢100,比上大Mon同cpu勁過佢小米max貴100,你係客你買邊部
作者: thomasli2014 時間: 2016-10-7 19:37
Note 4 , 因為64GB
作者: zoin0000 時間: 2016-10-7 19:40
本帖最後由 zoin0000 於 2016-10-7 19:43 編輯
為左64GB買部性能不足的廢物我用個100買張SD Card唔好
100update左32GB Rom但downgrade CPU
作者: kawing 時間: 2016-10-7 19:50
Max 64 gb 水1700-1900
作者: xperiac2014 時間: 2016-10-7 19:52
點為之"性能不足"?
我用緊Lenovo A7020 (Helio P10) 咪要掉落垃圾桶?!
作者: zoin0000 時間: 2016-10-7 19:53
本帖最後由 zoin0000 於 2016-10-7 19:56 編輯
同一CPU你會買4GB+32GB定3GB+64GB
3GB+64GB比4GB+32GB貴100
作者: hk133 時間: 2016-10-7 20:43
我淨係想知,今時今日仲有邊部手機性能不足?
我用helio P10+3G RAM,絕對夠日常用。
除非要玩大型game,玩開大型game都唔會買千元機,最起碼都買部兩三千嘅大陸旗艦機啦?
唔好成日停留思維喺幾年前,宜家MTK算唔上廢,最多叫做“冇咁好”。
作者: 無奈 時間: 2016-10-7 20:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小伙子 時間: 2016-10-7 21:20
沒有MTK,高通 s617都殺曬 中階機
s801配大陸牌子咪一樣差
作者: 小伙子 時間: 2016-10-7 21:31
128GB 4G S652 8核全開全速
红米NOTE4尊享版 $1599
X25 我都照殺
如果有出
作者: win168 時間: 2016-10-8 10:07
我本來都是咁諗,但用紅米NOTE2才知程式是不能轉去
SD CARD 便要重新考慮.
作者: win168 時間: 2016-10-8 10:08
最重要.
作者: xperiac2014 時間: 2016-10-8 15:30
我都係咁話,是但抄套720P都4.38GB啦.....

