Board logo

標題: 突發!!Galaxy A9做2298,HKU優惠 [打印本頁]

作者: calvinleeabc    時間: 2016-8-9 14:19     標題: 突發!!Galaxy A9做2298,HKU優惠

本帖最後由 calvinleeabc 於 2016-8-9 14:32 編輯

http://www.hknotebook.com/np16/h ... info?pid=samsung_a9

狗沖先,抵玩過乜米max
作者: cpk    時間: 2016-8-9 14:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: calvinleeabc    時間: 2016-8-9 14:27

回覆  calvinleeabc
係咪一定港大生先用得?
cpk 發表於 2016-8-9 14:25


All HKU students (both full-time and part-time), staff, alumni and Centennial College students
作者: cpk    時間: 2016-8-9 14:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: calvinleeabc    時間: 2016-8-9 14:34

回覆  calvinleeabc
你要寫明嘛
cpk 發表於 2016-8-9 14:29

標題加翻,我都係搵fd買

via HKEPC Reader for Android
作者: z888888    時間: 2016-8-9 14:52

J7 (2016)都 $2K ,,,,A9個價有無錯
作者: diotong    時間: 2016-8-9 15:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkabcdefg    時間: 2016-8-9 15:16

可惜兩張sim唔係support 4G+3G.
作者: erickeikk    時間: 2016-8-9 15:22

太空人都得
作者: bw706    時間: 2016-8-9 15:53

S7如果平多1K就好
作者: RoyKwan    時間: 2016-8-9 15:56

可惜兩張sim唔係support 4G+3G.
hkabcdefg 發表於 2016-8-9 15:16



一個簡單既設定轉卡唔係好煩
作者: usei    時間: 2016-8-9 16:00

校友都得
作者: ksksksks    時間: 2016-8-9 16:08

回復 11 #RoyKwan

你知道甚麼叫4G+3G嗎
他所說的,不是你所想的.
作者: fai1888    時間: 2016-8-9 16:12

HKU SPACE得唔得?
作者: 8    時間: 2016-8-9 16:12

本帖最後由 8 於 2016-8-9 16:13 編輯

A9 無陀螺儀。
http://www.mobilesetting.com.hk/ ... 83%BD%EF%BC%9F.html
如果唔打機,2298真係幾抵.
作者: Monet90    時間: 2016-8-9 16:14

依到有無校友幫手買
作者: kellykk    時間: 2016-8-9 16:18

一個人可唔可以買兩部呢?
作者: calvinleeabc    時間: 2016-8-9 16:19

A9 無陀螺儀。

如果唔打機,2298真係幾抵.
8 發表於 2016-8-9 16:12

唔打機,睇片一流

via HKEPC Reader for Android
作者: hellfighter    時間: 2016-8-9 16:22

回覆 14# fai1888


    HKU SPACE 既notebook plan 同HKU 係分開的.
作者: sivin1015    時間: 2016-8-9 16:22

問左, space 唔可以買....
作者: hellfighter    時間: 2016-8-9 16:24

回覆 12# usei


    每年既大學機, 校友不嬲都可以買的. 只係有手機賣就好少有
作者: 8    時間: 2016-8-9 16:26

唔打機,睇片一流

via HKEPC Reader for Android
calvinleeabc 發表於 2016-8-9 16:19


因為我friend用a9, 佢話pokemon go有問題。
作者: usei    時間: 2016-8-9 16:27

回覆  usei


    每年既大學機, 校友不嬲都可以買的. 只係有手機賣就好少有  ...
hellfighter 發表於 2016-8-9 16:24


我有 XA 都想買部 A9
作者: mlyu    時間: 2016-8-9 16:31

A9 無陀螺儀。

如果唔打機,2298真係幾抵.
8 發表於 2016-8-9 16:12



但係好多講佢個 spec 話有 gyro o既??
作者: mlyu    時間: 2016-8-9 16:31

因為我friend用a9, 佢話pokemon go有問題。
8 發表於 2016-8-9 16:26



有乜問題?
作者: hellfighter    時間: 2016-8-9 16:32

回覆 20# sivin1015


    HKU SPACE 有自己既student notebook plan 的. 賣既牌子未必同HKU 一樣的.
SPACE 唔俾買好正常
作者: fai1888    時間: 2016-8-9 16:37

回覆 26# hellfighter


    ok
作者: kawing    時間: 2016-8-9 16:40

狗沖先,抵玩過乜米max
calvinleeabc 發表於 2016-8-9 14:19


6" 細過米 max

3+32 要 2298 ???

米 max 3+64+652 唔使 2000

你慢慢沖埋去隻狗度啦
作者: zoin0000    時間: 2016-8-9 16:45

6" 細過米 max

3+32 要 2298 ???

米 max 3+64+652 唔使 2000

你慢慢沖埋 ...
kawing 發表於 2016-8-9 16:40


A9其實咩U佢只寫八核(4 核 1.8GHz + 4 核 1.4GHz)
作者: z888888    時間: 2016-8-9 16:48

A9其實咩U佢只寫八核(4 核 1.8GHz + 4 核 1.4GHz)
zoin0000 發表於 2016-8-9 16:45



    Snapdragon 652
作者: jeffchan    時間: 2016-8-9 17:09

正喎, THANKS
作者: cn98cn    時間: 2016-8-9 17:14

Thanks  
作者: smallfaihk1111    時間: 2016-8-9 17:16

紅note3賣緊$1399
作者: smallfaihk1111    時間: 2016-8-9 17:16

2298買128gb米max
作者: z888888    時間: 2016-8-9 17:45

校友都得,,,咁要問下FD先 ...
作者: hiace之男    時間: 2016-8-9 18:29

等幾多日攞機?
作者: nigel    時間: 2016-8-9 18:35

Dcf 有人賣了
作者: sivin1015    時間: 2016-8-9 18:45

Dcf 有人賣了
nigel 發表於 2016-8-9 18:35



有?未見到HKU offer 機.

岩岩先借到acc. 要排到9月尾
作者: 我係二少    時間: 2016-8-9 19:00

但係好多講佢個 spec 話有 gyro o既??
mlyu 發表於 2016-8-9 16:31

沒有gyro

via HKEPC Reader for Android
作者: kellychen    時間: 2016-8-9 20:00

幾時拎得?
作者: buynaka    時間: 2016-8-9 21:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkgcx    時間: 2016-8-9 21:28

明明講A9,都唔知關米乜事,
哩度D粉真係!

via HKEPC Reader for Android
作者: kcthomlau    時間: 2016-8-9 21:32

好吸引, 可惜已有s7
作者: Miipp    時間: 2016-8-9 21:34

明明講A9,都唔知關米乜事,
哩度D粉真係!

via HKEPC Reader for Android
hkgcx 發表於 2016-8-9 21:28


呢度的人係咁鬼煩. 現實又唔見佢地夠疆指住用大陸品牌的人來笑.
  
有本身就笑埋身邊同事/朋友/親戚, 當面
  

作者: moslwc    時間: 2016-8-9 22:01

明明講A9,都唔知關米乜事,
哩度D粉真係!

via HKEPC Reader for Android
hkgcx 發表於 2016-8-9 21:28



    因為X米 MAX 有用 Qualcomm 652, 跟 A9 同一粒CPU
作者: kellychen    時間: 2016-8-9 22:08

A9 係咪 made in korea?
作者: jht123    時間: 2016-8-9 22:15

6" 細過米 max

3+32 要 2298 ???

米 max 3+64+652 唔使 2000

你慢慢沖埋 ...
kawing 發表於 2016-8-9 16:40

大佬係都冇理由拎小米同*** 比呀?
就算大家都係用s652 咁又點呀, infiniti q30 同 benz A 仔夠係用同一個底盤啦, 咁你有錢會衝架日產定mercedes 呀?

via HKEPC Reader for Android
作者: cckkwc2002    時間: 2016-8-9 22:32

每人限買幾多部呢
作者: moslwc    時間: 2016-8-9 22:34

回覆 1# calvinleeabc


    現在已經 500 Internal Server Error
作者: 200801    時間: 2016-8-9 22:34

A9 係咪 made in korea?
kellychen 發表於 2016-8-9 22:08



    中國
作者: moslwc    時間: 2016-8-9 23:17

回覆 48# cckkwc2002


    一部
作者: sivin1015    時間: 2016-8-9 23:44

回覆  calvinleeabc


    現在已經 500 Internal Server Error
moslwc 發表於 2016-8-9 22:34


仲可以,不過已經要26/9
作者: gamezz    時間: 2016-8-9 23:55

回復 41 #buynaka

無部i瘋o係手,點可以自認沸青大學生?點會買三星。

via HKEPC Reader for Android
作者: gamezz    時間: 2016-8-9 23:59

回復 42 #hkgcx

a系列係中階機,當然同紅米比,唔通同iphone比咩?事實係平左成千都唔抵,仲要搵人幫手訂,訂完又要等成個月,唔知會唔會再delay, 到時機都out埋,有咩謂。

via HKEPC Reader for Android
作者: kawing    時間: 2016-8-10 00:07

本帖最後由 kawing 於 2016-8-10 09:03 編輯
大佬係都冇理由拎小米同*** 比呀?
就算大家都係用s652 咁又點呀, infiniti q30 同 benz A 仔夠係用同一 ...
jht123 發表於 2016-8-9 22:15



    咩叫冇奶油 ?

你話冇奶油就冇奶油 ?

邊位呀你係?
作者: kawing    時間: 2016-8-10 00:09

明明講A9,都唔知關米乜事,
哩度D粉真係!

via HKEPC Reader for Android
hkgcx 發表於 2016-8-9 21:28


咁又點 ? 犯板規 ? 定黑警會拉我 ?
作者: hk133    時間: 2016-8-10 00:13

回復 buynaka

無部i瘋o係手,點可以自認沸青大學生?點會買三星。

via HKEPC Reader for Android ...
gamezz 發表於 2016-8-9 23:55



    吓?仲i瘋?起碼都要幾萬蚊一部vertu先可以突顯自己高貴嘅身份架。
作者: Man@MFHK    時間: 2016-8-10 00:16

回復 hkgcx

a系列係中階機,當然同紅米比,唔通同iphone比咩?事實係平左成千都唔抵,仲要搵人幫手訂,訂 ...
gamezz 發表於 2016-8-9 23:59

到時你班大學生幫手清晒批倉底貨就出A9 Pro,問你死未
作者: EVIS    時間: 2016-8-10 00:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: z888888    時間: 2016-8-10 00:57

9月尾先有貨,太耐了,,,到時唔知乜世界....D錢又要俾曬............
作者: smallfaihk1111    時間: 2016-8-10 06:57

三叔都玩期货
作者: kellychen    時間: 2016-8-10 07:11

回覆 52# sivin1015

之前訂係幾時拎?
作者: cckkwc2002    時間: 2016-8-10 09:15

回覆 51# moslwc


咦?我朋友話可以落到單買幾部喎,信用咭仲扣左數,咁點算
作者: hellfighter    時間: 2016-8-10 09:30

本帖最後由 hellfighter 於 2016-8-10 09:31 編輯

間間大學既大學機都係要9月尾左右先有機攞的.
plan 主要係賣notebook 的. 只係今年有些奇怪有埋電話賣.
作者: kellychen    時間: 2016-8-10 10:00

回覆 63# cckkwc2002


    notebook 會不會都落到幾部?
作者: hellfighter    時間: 2016-8-10 10:08

大學機正常係每一年, 一個人限1部notebook 同1部平板的
作者: bobopig    時間: 2016-8-10 10:11

回覆  calvinleeabc
你要寫明嘛
cpk 發表於 2016-8-9 14:29

會唔會係翻新機,多問題個 D

遲D 可能有平機丟出黎

等接貨

via HKEPC Reader for Android
作者: mswong789    時間: 2016-8-10 10:22

hku生 收返小小水腳幫買a9 有意pm
作者: cckkwc2002    時間: 2016-8-10 10:38

回覆 65# kellychen


唔知,佢話notebook/tablet寫明只可以一部,但又無提手機嘅限額
作者: usei    時間: 2016-8-10 10:47

9月尾先有貨,太耐了,,,到時唔知乜世界....D錢又要俾曬............
z888888 發表於 2016-8-10 00:57


新 iphone 一出
And 機又會縮一縮

中階機可能會
作者: cckkwc2002    時間: 2016-8-10 10:54

出黎炒就話啫,出黎自用都唔會爭好遠,$2299仲想點,一個月呢啲中階機會劈到低過$2299吧(街價仲賣緊三千幾)
作者: sivin1015    時間: 2016-8-10 10:55

回覆  sivin1015

之前訂係幾時拎?
kellychen 發表於 2016-8-10 07:11



8月17 1轉
9月5   1轉
9月26 1轉
作者: kellychen    時間: 2016-8-10 11:29

回覆 72# sivin1015

Miss 左, 9-26 咁耐
作者: sivin1015    時間: 2016-8-10 11:34

回覆  sivin1015

Miss 左, 9-26 咁耐
kellychen 發表於 2016-8-10 11:29



唔急用可以等下.
我就唔信去到9月尾會drop到e個價
作者: Oscon    時間: 2016-8-10 11:39

只要登記身分證頭四位及畢業年份。。。。
作者: Oscon    時間: 2016-8-10 11:40

冇6GB ram 點用...
加多幾百買1=3 好過啦
EVIS 發表於 2016-8-10 00:37


小米max平好多!
作者: z888888    時間: 2016-8-10 11:43

只要登記身分證頭四位及畢業年份。。。。
Oscon 發表於 2016-8-10 11:39



    阿豬阿狗都買到,,,登記左就可以買
作者: kellychen    時間: 2016-8-10 11:46

回覆 77# z888888


    但拎時要出示hku身份呀?
作者: kellychen    時間: 2016-8-10 11:49

HELIX reserves the right to claim the difference between the market price and the special price offered by this event if any Applicant purchases more than the quantity above.

訂多左收原價
作者: Oscon    時間: 2016-8-10 12:07

HELIX reserves the right to claim the difference between the market price and the special price offe ...
kellychen 發表於 2016-8-10 11:49


訂得多實死啦。
作者: kellychen    時間: 2016-8-10 12:07

去 kl bay office 拎 15/9
作者: buynaka    時間: 2016-8-10 13:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kellychen    時間: 2016-8-10 13:27

回覆 82# buynaka

但冇講電話可以買幾部
作者: kellychen    時間: 2016-8-10 13:28

回覆 80# Oscon


    3998
作者: cckkwc2002    時間: 2016-8-10 14:34

回覆 79# kellychen


咁x大鑊
作者: wht    時間: 2016-8-10 15:15

會不會做完這次優惠, 便出A9Pro
作者: cckkwc2002    時間: 2016-8-10 15:19

已經check左唔可以再order smartphone一部以上,應該啱啱update左,之前可能有bug
作者: kellychen    時間: 2016-8-10 16:57

回覆 87# cckkwc2002


    咁可能照俾貨
作者: hkabcdefg    時間: 2016-8-10 23:28

一個簡單既設定轉卡唔係好煩
RoyKwan 發表於 2016-8-9 15:56



    我唔係好明, 我的意思係sim1用4G或3G, sim2只support 2G, 但而家香港的2G接收好差, 去到日本直頭冇2G, 同轉唔轉咭有咩關係?
作者: moslwc    時間: 2016-8-12 19:07

好似網頁無得訂手機
作者: kellychen    時間: 2016-8-12 19:46

係wo. 冇價又冇得訂
作者: lazyqueen    時間: 2016-8-12 19:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: z888888    時間: 2016-8-12 19:47

無曬價錢.............
作者: tele    時間: 2016-8-12 20:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kellychen    時間: 2016-8-12 20:08

之前買十幾廿部果d 咪賺到笑
作者: fairtrade    時間: 2016-8-19 17:29

有無師兄係roadshow買,幾時有得攞?
作者: fairtrade    時間: 2016-8-19 17:33

我打過hotline問, 所有關於smartphone嘅問題唔答/唔識答/唔知道, 只負責有關notebook嘅問題
作者: jovi123456    時間: 2016-9-3 18:17

有無ching知道仲有無得買
作者: weirdoxlee    時間: 2016-9-3 19:40

有無ching知道仲有無得買
jovi123456 發表於 2016-9-3 18:17


唔洗再問啦
買電話要買多部notebook唔可以單買
A9平左要加部notebook都算啦,j7同S7都要你買埋我個份
作者: diotong    時間: 2016-9-3 19:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2