作者: kenlau 時間: 2016-3-8 11:23 標題: 今日小米4c 平200..
剛剛入手一部,高配先1299 rmb.. 808, 3GB ram.. 對我黎講夠哂..
大家有arm 都可以上佢官網買,個人覺得對比4s, 5更抵買:agree:
作者: himhimhk 時間: 2016-3-8 12:02
原來同紅米note 3 差100, 咁好似好抵喎, 話哂都叫小米系列 高過紅米LEVEL
作者: leave 時間: 2016-3-8 12:07
呢個價錢抵玩,小米系列個相機好過紅米好多(雖然像素差唔多)
作者: kenlau 時間: 2016-3-8 12:11
係,依樣都係我其中一樣concern,
上網睇返4c d 相都一d 都吾差,我個人覺得仲好過mi5...不過MI 5 就有ois lo
作者: hk2054 時間: 2016-3-8 12:18
如何運到香港?
作者: himhimhk 時間: 2016-3-8 12:21
我想問小米5 有ultra pixel 得4百萬, 但4 S 同4C 都有5百萬, 邊樣好D
作者: kenlau 時間: 2016-3-8 12:36
集運:silent:
作者: bennylouisa 時間: 2016-3-8 12:40
抵玩。
作者: blackcat666 時間: 2016-3-8 13:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: johnleedicko 時間: 2016-3-8 13:19
Ching , 邉間集運可信
作者: leave 時間: 2016-3-8 14:49
無。可自己裝。
作者: leave 時間: 2016-3-8 15:01
另外,Mi 4C係xda有唔錯既support,有相當穩定而且經常更新既CM12.1/13 ROM。
作者: kenlau 時間: 2016-3-8 17:28
師兄依家用緊?...有無咩bug 咁?..
因為我之前moto g 就算有CM12.1...就算更新極都硬係有D 少問題...整到迫住用返官方rom..
作者: kenlau 時間: 2016-3-8 17:32
本帖最後由 kenlau 於 2016-3-8 17:34 編輯
我自己用開果間無講吾運得電/電子device...
你google 依句野就會搵到:
"成立於2014年,是一間由香港人經營的集運公司。擁有六千尺貨倉,提供低價、快捷、可靠的集運服務。"

利申: 本人同以上公司無任何關係...亦不負責使用以上公司所造成之任何損失...
作者: leave 時間: 2016-3-8 17:48
用緊Team Superluminal 既 CM13,日日用,唔覺有咩bug,好穩定。論壇上會有人report bug,但一般都係濕碎野,唔係部部機都會出現。
作者: 腐竹 時間: 2016-3-8 18:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Johnfish31 時間: 2016-3-8 19:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ok. 時間: 2016-3-8 19:51
我用緊原裝 ROM,唔覺得唔穩定。而且快過同期嘅其他品牌 ROM 好多。
作者: kenlau 時間: 2016-3-8 21:31
本帖最後由 kenlau 於 2016-3-8 21:41 編輯
依家只係講緊有得刷同無得刷..你吾想試用返佢stable version 官方一樣stable..
但有額外野可以玩點會係壞事?...同樣道理..nexus 就係有得刷係外國先咁受歡迎
作者: 腐竹 時間: 2016-3-8 21:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billyyau 時間: 2016-3-19 22:31
啱啱買咗部,認真唔錯!
夠輕,唔慢,電量ok,尤其是5寸mon於今時今日買少見少,不過冇得插咭的確麻煩!
作者: 東方泛明 時間: 2016-3-19 23:56
呢個價抵喎C兄...多謝提供
作者: oscar2 時間: 2016-3-20 00:18
會唔會有香港版嗎??

