Board logo

標題: 今日小米4c 平200.. [打印本頁]

作者: kenlau    時間: 2016-3-8 11:23     標題: 今日小米4c 平200..

剛剛入手一部,高配先1299 rmb.. 808, 3GB ram.. 對我黎講夠哂..
大家有arm 都可以上佢官網買,個人覺得對比4s,  5更抵買:agree:
作者: himhimhk    時間: 2016-3-8 12:02

原來同紅米note 3 差100, 咁好似好抵喎, 話哂都叫小米系列 高過紅米LEVEL
作者: leave    時間: 2016-3-8 12:07

呢個價錢抵玩,小米系列個相機好過紅米好多(雖然像素差唔多)
作者: kenlau    時間: 2016-3-8 12:11

呢個價錢抵玩,小米系列個相機好過紅米好多(雖然像素差唔多)
leave 發表於 2016-3-8 12:07
係,依樣都係我其中一樣concern,
上網睇返4c d 相都一d 都吾差,我個人覺得仲好過mi5...不過MI 5 就有ois lo
作者: hk2054    時間: 2016-3-8 12:18

如何運到香港?
作者: himhimhk    時間: 2016-3-8 12:21

我想問小米5 有ultra pixel  得4百萬, 但4 S 同4C 都有5百萬, 邊樣好D
作者: kenlau    時間: 2016-3-8 12:36

如何運到香港?
hk2054 發表於 2016-3-8 12:18
集運:silent:
作者: bennylouisa    時間: 2016-3-8 12:40

抵玩。
作者: blackcat666    時間: 2016-3-8 13:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: johnleedicko    時間: 2016-3-8 13:19

Ching , 邉間集運可信
作者: leave    時間: 2016-3-8 14:49

無google play?
blackcat666 發表於 2016-3-8 13:08

無。可自己裝。
作者: leave    時間: 2016-3-8 15:01

另外,Mi 4C係xda有唔錯既support,有相當穩定而且經常更新既CM12.1/13 ROM。
作者: kenlau    時間: 2016-3-8 17:28

另外,Mi 4C係xda有唔錯既support,有相當穩定而且經常更新既CM12.1/13 ROM。
leave 發表於 2016-3-8 15:01

師兄依家用緊?...有無咩bug 咁?..
因為我之前moto g 就算有CM12.1...就算更新極都硬係有D 少問題...整到迫住用返官方rom..
作者: kenlau    時間: 2016-3-8 17:32

本帖最後由 kenlau 於 2016-3-8 17:34 編輯
Ching , 邉間集運可信
johnleedicko 發表於 2016-3-8 13:19

我自己用開果間無講吾運得電/電子device...
你google 依句野就會搵到:
"成立於2014年,是一間由香港人經營的集運公司。擁有六千尺貨倉,提供低價、快捷、可靠的集運服務。"


利申: 本人同以上公司無任何關係...亦不負責使用以上公司所造成之任何損失...
作者: leave    時間: 2016-3-8 17:48

師兄依家用緊?...有無咩bug 咁?..
因為我之前moto g 就算有CM12.1...就算更新極都硬係有D 少問題...整到迫 ...
kenlau 發表於 2016-3-8 17:28

用緊Team Superluminal 既 CM13,日日用,唔覺有咩bug,好穩定。論壇上會有人report bug,但一般都係濕碎野,唔係部部機都會出現。
作者: 腐竹    時間: 2016-3-8 18:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Johnfish31    時間: 2016-3-8 19:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ok.    時間: 2016-3-8 19:51

老老實實, 你買部手機係為咩, 日日刷ROM更新試新BUG, 定係穩穩陣陣過日子收打電話

大廠賣得貴至少包你穩 ...
腐竹 發表於 2016-3-8 18:18



    我用緊原裝 ROM,唔覺得唔穩定。而且快過同期嘅其他品牌 ROM 好多。
作者: kenlau    時間: 2016-3-8 21:31

本帖最後由 kenlau 於 2016-3-8 21:41 編輯
老老實實, 你買部手機係為咩, 日日刷ROM更新試新BUG, 定係穩穩陣陣過日子收打電話

大廠賣得貴至少包你穩 ...
腐竹 發表於 2016-3-8 18:18

依家只係講緊有得刷同無得刷..你吾想試用返佢stable version 官方一樣stable..
但有額外野可以玩點會係壞事?...同樣道理..nexus 就係有得刷係外國先咁受歡迎
作者: 腐竹    時間: 2016-3-8 21:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billyyau    時間: 2016-3-19 22:31

啱啱買咗部,認真唔錯!
夠輕,唔慢,電量ok,尤其是5寸mon於今時今日買少見少,不過冇得插咭的確麻煩!
作者: 東方泛明    時間: 2016-3-19 23:56

呢個價抵喎C兄...多謝提供
作者: oscar2    時間: 2016-3-20 00:18

會唔會有香港版嗎??





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2