Board logo

標題: 有冇影響你買華為的意欲? [打印本頁]

作者: diotong    時間: 2016-1-18 12:00     標題: 有冇影響你買華為的意欲?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkwtongme    時間: 2016-1-18 12:03

試舉例說明。
作者: 小伙子    時間: 2016-1-18 12:04

如果要比入門機三叔唔好得去邊 華仔太多庫存係香港 5x mate8 港行遙遙無期
作者: paddead    時間: 2016-1-18 12:27

本帖最後由 paddead 於 2016-1-18 12:28 編輯

用過華為,質量真係,,,,,

上到維修部其他客都係衰同一個問題


用緊 bt device,再用 wifi 打晒折扣
作者: bennylouisa    時間: 2016-1-18 12:38

咩事?最近少上網看新聞

人,多數以手頭用緊個部決定是否繼續支持該品牌。

作者: diotong    時間: 2016-1-18 12:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bennylouisa    時間: 2016-1-18 12:43

好大件事?
擺條link睇睇
作者: impotence    時間: 2016-1-18 12:53

到底乜野事呀 ? 可唔可以講清楚少少 ........
作者: beggar1210    時間: 2016-1-18 12:56

呢度好多人推幾千蚊部華為
作者: bicycle_bicycle    時間: 2016-1-18 13:08

大陸機貴過2000 no way
作者: NeTZoO    時間: 2016-1-18 13:15

有咩品牌有做好事?
作者: 食色性也    時間: 2016-1-18 13:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Inty    時間: 2016-1-18 13:31

冇影響, 因為從來都唔考慮.
作者: cpk    時間: 2016-1-18 14:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mesodo1    時間: 2016-1-18 14:07

一直都唔買大陸牌子,今次件事後更加係。
但估唔到咁多人唔知發生乜事。
作者: wingkps2    時間: 2016-1-18 14:16

大家都係互相利用既啫.
冇乜所謂.
作者: stephen1029dog    時間: 2016-1-18 14:22

應該是華為對周子瑜事件的即時反應
反正呢間嘢在台灣不嬲都冇運行
cpk 發表於 2016-1-18 02:02 PM

如果係依單嘢只不過apple係大選時做大龍鳳,現在選完,佢重有冇講?

via HKEPC Reader for Android
作者: bennylouisa    時間: 2016-1-18 14:23

原來係取消代言一事。
這個反應好正常,
以華為的背景來講。
作者: leungzboy    時間: 2016-1-18 14:33

唔會因為一個人既代言買手機
同時都唔會取消代言而唔買手機
一單就還一單 你係都要混埋用黎做瀨屎牛丸都冇計
作者: leungzboy    時間: 2016-1-18 14:35

好似好多人都唔多理世情,又唔睇新聞。
又可能人翻唔到牆,睇唔到真新聞。 ...
diotong 發表於 2016-1-18 12:39



    有好多人自以為是
單新聞就係人都知 取消代言手搵鬼知咩
地球已圍著你轉
作者: kaygood    時間: 2016-1-18 14:50

其實成件事係內地人推動, 吾係廠商話抽起就抽起. 當咁多人(主要客户群)都不滿代言人行為嘅時候, 你仲用果個代言人, 你就要承擔好大風險, 你D貨隨時被罷買, 一般商人都取消合約.
之前杜汶澤言論出位咗D都差D俾大快活取消代言人合約, 始終代言人嘅言行會影響公司形象.
作者: diotong    時間: 2016-1-18 14:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Once    時間: 2016-1-18 14:57

本帖最後由 Once 於 2016-1-18 14:59 編輯

買二手罪大/L豬都唔用大陸牌子同三叔
作者: hi.friend    時間: 2016-1-18 15:01

樓豬點解淨喺針對大陸廠,又唔加韓國廠…

周子瑜被華為LG聯手封殺
作者: kaygood    時間: 2016-1-18 15:06

回覆 24# hi.friend


佢叫你吾好買大陸機, 大陸機廠商壞事一籮籮, 但韓國廠得一件壞事
作者: fung147    時間: 2016-1-18 15:07

回復 24 #hi.friend

LG U+好似係代理商代理華為機係南韓賣,咁老闆要求唔用好難唔做野

via HKEPC Reader for Android
作者: 鱷魚    時間: 2016-1-18 15:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk    時間: 2016-1-18 15:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: diotong    時間: 2016-1-18 15:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stephen1029dog    時間: 2016-1-18 15:08

樓豬點解淨喺針對大陸廠,又唔加韓國廠…
hi.friend 發表於 2016-1-18 03:01 PM

因為佢只為反中。

via HKEPC Reader for Android
作者: kaygood    時間: 2016-1-18 15:09

回覆 28# cpk


可能聽日拎支區旗會無咗份工
作者: kaygood    時間: 2016-1-18 15:13

回覆 29# diotong


一開始用華為就應該睇下華為嘅起源
作者: wingkps2    時間: 2016-1-18 15:29

我都係個句.我理得佢乜代言人.
4千幾要買佢..根本冇可能.
作者: billyck2    時間: 2016-1-18 15:32

千鬆D小米機,用得不知幾滿意,理得你地搞咩
反正一堆人說杯葛說制裁,身體卻很誠實
作者: oldman    時間: 2016-1-18 15:34

最實際係睇價錢
作者: n2user    時間: 2016-1-18 15:47

唔喜歡大陸機的人, 你同佢講咩都係浪費時間, 邊有客觀的意見
作者: devil226    時間: 2016-1-18 16:02

有. 肯定有, 絕對有.
作者: gen77    時間: 2016-1-18 16:09

買部電話姐, 洗唔洗睇埋咁多野呀?
作者: DGCNYO    時間: 2016-1-18 16:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 200801    時間: 2016-1-18 16:43

華為唔會買行貨
作者: kaygood    時間: 2016-1-18 16:56

回覆 39# DGCNYO


因為最大客户群係本地打工一族, 而吾係貴族或內地人(雖然好多水貨客都食大快X), 所以佢無炒佢都算正確決定
作者: kennylam25    時間: 2016-1-18 17:00

從來唔考慮 所以冇影響
作者: 0kcal    時間: 2016-1-18 17:02

從來唔考慮 , 等唔到MOTO 等NOKIA 算.
作者: kaygood    時間: 2016-1-18 17:03

回覆 39# DGCNYO


同埋大快X進步最快, 服務及食物質素吾錯(以快餐計), e.g.有幫長者拎餐, 繁忙時間安排坐位, 價錢只係比其他快餐貴幾$但份量足夠, ...
作者: thz-u    時間: 2016-1-18 17:23

千鬆D小米機,用得不知幾滿意,理得你地搞咩
反正一堆人說杯葛說制裁,身體卻很誠實 ...
billyck2 發表於 2016-1-18 15:32

咪就係,一邊反日一邊去日本旅行掃貨
作者: sneakaholic    時間: 2016-1-18 17:33

真係今次對華為有d反感
不過諗深一層大陸太多糞青唔咁做又唔得

via HKEPC Reader for Android
作者: dom    時間: 2016-1-18 17:37

千鬆D小米機,用得不知幾滿意,理得你地搞咩
反正一堆人說杯葛說制裁,身體卻很誠實 ...
billyck2 發表於 18-1-2016 03:32 PM


望住個荷包 就最誠實, 港豬不嬲都睇錢份上架啦
呢頭鬧走私客, 果頭自己去日本又係走水貨
作者: MAX100    時間: 2016-1-18 17:41

香港就係咁
香港人去韓國日本一箱二箱就遊客
大陸落黎買同一樣野就係水客….
作者: jeffchan    時間: 2016-1-18 17:46

無影響。唔明點解係要將所有野同政治拉埋一齊講

via HKEPC Reader for Android
作者: paddead    時間: 2016-1-18 17:47

大陸廠大陸生產
QC, design 真係始終唔及大外國廠

雖然大家都係大陸生產

冇意慕犯, 用家實話實說
作者: ernesttsim    時間: 2016-1-18 17:48

冇,買部手機惗咁多嘢
作者: iREC    時間: 2016-1-18 17:56

樓豬點解淨喺針對大陸廠,又唔加韓國廠…
hi.friend 發表於 2016-1-18 15:01


其實 LG U+ 都係幫 HUAWEI 喺南韓 sell 嘢,華為要求唔好用只能咁啦,算唔上話「聯手」
作者: cpk    時間: 2016-1-18 18:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: thz-u    時間: 2016-1-18 18:37

香港就係咁
香港人去韓國日本一箱二箱就遊客
大陸落黎買同一樣野就係水客…. ...
MAX100 發表於 2016-1-18 17:41

日復日,一兩個鐘過一次關帶貨都唔係走水貨?
作者: uwantwant    時間: 2016-1-18 18:45

千鬆D小米機,用得不知幾滿意,理得你地搞咩
反正一堆人說杯葛說制裁,身體卻很誠實 ...
billyck2 發表於 2016-1-18 15:32



    千幾蚊山寨機係冇問題, 相信大家係笑緊幾千買山寨個D
作者: wingkps2    時間: 2016-1-18 18:56

內地電話有目共睹.咁多人買必有因.
只係唔知咩因.
作者: DGCNYO    時間: 2016-1-18 18:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: free3sky    時間: 2016-1-18 19:08

華為唔差wor,最近部3c放左4 -5日,拿起手仲有40幾%電
但近年無得換電
無信心買lg 三叔大廠,一般買國產機都係性價比
作者: 199802    時間: 2016-1-18 19:48

其實 LG U+ 都係幫 HUAWEI 喺南韓 sell 嘢,華為要求唔好用只能咁啦,算唔上話「聯手」 ...
iREC 發表於 2016-1-18 17:56
那會有人清楚LG U+只係賣機
不過這件對華為就唔太緊要,本身係台灣同南韓銷量不算特別好
LG就麻煩些,惹禍,台灣市場將受考驗
作者: cpk    時間: 2016-1-18 19:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小伙子    時間: 2016-1-18 20:01

平囉,平囉

俾唔起錢買好囉.....貴果D我就真係唔明
DGCNYO 發表於 2016-1-18 18:58


當你經歷過 三叔機用兩年變色, 罪大內置電睡死, g4底板門, help this company 唔夠長氣
而有多餘錢當買玩具咁既心態買多部貴既大陸機來玩下都出奇


內置電睡死手機
http://www.appledaily.com.tw/rea ... ew/20151113/731908/
作者: hyperbola    時間: 2016-1-18 20:23

好多網友可能唔應該再用/買MIC 既機或用品,可能要轉買MIT (made in taiwan or thailand).

現在全球一體化,應該邊處平用/買那裡既東西。
作者: hiace之男    時間: 2016-1-18 20:41

呢啲行為極度可恥,欺凌弱小,已經對強國所有產品反感
作者: stephen1029dog    時間: 2016-1-18 20:48

本帖最後由 stephen1029dog 於 2016-1-18 20:49 編輯
平囉,平囉

俾唔起錢買好囉.....貴果D我就真係唔明
DGCNYO 發表於 2016-1-18 06:58 PM

你講啱一半,另一半係有錢,但應為貴機唔值嗰個價唔買。
相反只係用電話去分俾唔俾起錢買就…


via HKEPC Reader for Android
作者: bdrom    時間: 2016-1-18 20:51

本帖最後由 bdrom 於 2016-1-18 20:57 編輯
平囉,平囉

俾唔起錢買好囉.....貴果D我就真係唔明
DGCNYO 發表於 2016-1-18 18:58
睇到呢度咁多人咁睇唔起大陸牌子高階機我覺得好奇怪
就講最近華為部NEXUS 6P,我睇外國好多熱門手機評測網站/頻道都將佢評為2015最佳Android手機:
https://youtu.be/UBuVR8_Mybw?t=10m10s
https://youtu.be/h_EYABIr5Gc?t=1m37s
https://youtu.be/fHm2GeL0Nsw?t=2m11s
https://youtu.be/SKJBF0tS0-c?t=1m24s
再睇埋一D外國熱門討論區如Reddit,呢排最多人講既Android手機亦係NEXUS 6P,講LG V10既就少人得多
反而係同一時間既香港就掉返轉,最多人講既係LG V10,NEXUS 6P卻無乜人提
究竟係某D香港人同世界脫節定係佢地眾人皆醉我獨醒?
作者: 199802    時間: 2016-1-18 20:57

回覆 65# bdrom
Nexus 系在HK的市佔率一向不高
但係外國Nexus系係最賣得android之一
知道Nexus系存在的人少了有少
作者: bdrom    時間: 2016-1-18 21:00

本帖最後由 bdrom 於 2016-1-18 21:28 編輯
回覆  bdrom
Nexus 系在HK的市佔率一向不高
但係外國Nexus系係最賣得android之一
知道Nexus系存在的人少了 ...
199802 發表於 2016-1-18 20:57

問題係係香港最多人嫌棄NEXUS 6P既原因係咩先?
你我心知肚明吧...

香港好少人知道Nexus系存在嗎?真係唔係幾覺...
作者: wingkps2    時間: 2016-1-18 21:06

其實冇話玩大陸電話就係冇錢既.
有D人 咩電話都會買.在乎果下癮..
但要去到4千幾買內地電話.就攪笑D.
再加埋強國做D野愈黎愈過份.迫使我更加唔會買佢.
作者: cyberyeah    時間: 2016-1-18 21:15

咁大班打手嘅
作者: QANTAS825    時間: 2016-1-18 21:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 7喜    時間: 2016-1-18 21:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 199802    時間: 2016-1-18 21:52

問題係係香港最多人嫌棄NEXUS 6P既原因係咩先?
你我心知肚明吧...

香港好少人知道Nexus系存在嗎?真係唔係 ...
bdrom 發表於 2016-1-18 21:00
Nexus 5X 同V10邊部買得過?
無可否認我自己對PRC品牌都有戒心
作者: cpk    時間: 2016-1-18 22:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 199802    時間: 2016-1-18 22:10

平心,除咗某些硬件風險+hotspot bug外,n6P係一部唔錯的高階選擇
可惜,華為.... ...
cpk 發表於 2016-1-18 22:09
5X有冇問題?
作者: 啊甘    時間: 2016-1-18 22:13

呢D牌子不考慮 仲要幾千蚊
等於三sing出單反 不考慮
作者: iREC    時間: 2016-1-18 22:15

平心,除咗某些硬件風險+hotspot bug外,n6P係一部唔錯的高階選擇
可惜,華為.... ...
cpk 發表於 2016-1-18 22:09


所以我買 Nexus 5X
雖然本身 N6P 太大係主因
作者: jokestotell    時間: 2016-1-18 22:37

始終買大牌子穩定的
作者: seaangel    時間: 2016-1-18 22:53

送都唔要,所以無影響
作者: Kis`s    時間: 2016-1-18 23:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk    時間: 2016-1-18 23:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: paddead    時間: 2016-1-18 23:22

用落你就知有D好基本毛病出現

跑分睇SPEC 冇乜意思
作者: stephen1029dog    時間: 2016-1-19 00:17

始終買大牌子穩定的
jokestotell 發表於 2016-1-18 10:37 PM

唔一定,sony都有大伏。

via HKEPC Reader for Android
作者: wingkps2    時間: 2016-1-19 00:19

SONY有伏我都唔會買華為機囉...
LG都有伏...3星都有伏..
但都唔會買內地大伏.
作者: KwokAngus    時間: 2016-1-19 00:23

唔支持華為小米會唔會傷到大陸人嘅玻璃心先?
作者: goalsp    時間: 2016-1-19 01:16

華為CEO話ON啦係華為最高階產品
作者: goalsp    時間: 2016-1-19 01:17

大6好多WATER FISH
作者: akitohk    時間: 2016-1-19 06:32

本帖最後由 akitohk 於 2016-1-19 06:42 編輯

轉返水區吹啦,
俾反國內機派係咁重覆同一言論儲分.....

講黎講去都係個句, 總之佢個DNA已經係原罪咁

我2015只係玩過十部機左右,
香港以往認知既大牌旗艦(M9/Z5P/NOTE5/V10/G4)
我上年都有用過, SO FAR真係得6S+ 同MATE 8叫滿意


之前講親NEXUS6P總有人出黎講"垃圾機"等無養份言論
我唔係幫華為, 我基本個個牌子都會試, 放眼世界啦.
作者: chansom    時間: 2016-1-19 08:32

啱用啱價錢就買囉,理得佢邊個國家邊個代言。
作者: roytam1    時間: 2016-1-19 08:40

幾千蚊一部華為買過,用落幾好冇投訴,不過係switch
華為手機摸過我買唔落手
作者: stephen1029dog    時間: 2016-1-19 09:14

SONY有伏我都唔會買華為機囉...
LG都有伏...3星都有伏..
但都唔會買內地大伏. ...
wingkps2 發表於 2016-1-19 12:19 AM

所以你講跟本唔成立,你一句話針對就ok


via HKEPC Reader for Android
作者: wingkps2    時間: 2016-1-19 09:38

回覆 90# stephen1029dog


    冇針對啊...對我黎講.只係唔買大陸機.好簡單.
正如你家中.我諗你有D野都唔會買大陸呀.
咁你都唔明?
作者: deschau    時間: 2016-1-19 09:39

自從刷錯官方rom變軟磚, 救機時間仲貴過部機

而且唔尊重繁體字使用者, 手寫輸入個簡單字都要寫幾次, 設定了出繁體字又出埋簡體字俾你揀

現在用華碩又平又好用又'安全'
作者: stephen1029dog    時間: 2016-1-19 09:44

本帖最後由 stephen1029dog 於 2016-1-19 09:46 編輯
回覆  stephen1029dog


    冇針對啊...對我黎講.只係唔買大陸機.好簡單.
正如你家中.我諗你有D野都唔會 ...
wingkps2 發表於 2016-1-19 09:38 AM

唔明,你講大陸冇問題都唔買,令願買有問題外國貨。你唔係針對係乜?
你都係點吹水區講la.

via HKEPC Reader for Android
作者: wingkps2    時間: 2016-1-19 09:58

回覆 93# stephen1029dog


    唔係啊.我買SONY機.魔記...LG    3星.  華碩...
咁我真係冇出過咩問題.
反而我係唔喜歡手頭上部I 風.
有啱我都會換左佢.

就係咁咋....你覺得大陸機係一定冇問題.唔代表我覺得佢有冇問題啊.
我一直都冇講大陸機有問題.
只係話我唔鐘意用大陸機咋..
作者: thz-u    時間: 2016-1-19 10:00

政治手機就咪鬼混為一談啦
Kis`s 發表於 2016-1-18 23:01

咪係囉,華為真係小朋友
作者: stephen1029dog    時間: 2016-1-19 10:14

回覆  stephen1029dog


    唔係啊.我買SONY機.魔記...LG    3星.  華碩...
咁我真係冇出過咩問題.
反而 ...
wingkps2 發表於 2016-1-19 09:58 AM

我冇講大陸機一定冇問題,小米都唔係部部得,華為機都係得幾款ok.
你講你個人唔鐘意國牌就正常la.

via HKEPC Reader for Android
作者: wingkps2    時間: 2016-1-19 10:15

回覆 96# stephen1029dog


    未係囉...我都冇講個大陸機有問題.
只係我唔鐘意.就係咁.
作者: kaygood    時間: 2016-1-19 11:26

吾否定某D外國品牌寫軟件功力好D,
e.g. 用2部機, 1部S0ny, 1部牙石,
牙石處理FM訊號能力差, 好多地方聽都渣渣聲,
而S0ny會嘗試轉單聲道, 自動用D filter去降雜聲, 所以S0ny聽收音機好少渣渣聲, 只係有時突然細聲咗
至於華為, 用過3C, 但港行吾出upgrade, 有bug 都吾fix
作者: KwokAngus    時間: 2016-1-19 11:39

政治手機就咪鬼混為一談啦
Kis`s 發表於 2016-1-18 23:01



    #95 樓ching 又抽得幾應棍 華為都唔應該將政治同手機混為一談
作者: Monkey2016    時間: 2016-1-19 11:45

本帖最後由 Monkey2016 於 2016-1-19 14:05 編輯

華為:你估我想架?
我對買或唔買華為都無意見
不會要他人表態,也不會批判。
如果話計backdoor,華為是唯一被權威美國政府認証過是清白既:
BBC中文網- 國際新聞- 「白宮未發現華為間諜活動證據」http://www.bbc.com/zhongwen/simp ... huawai_spying.shtml





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2