Board logo

標題: 年尾了,各大廠上棉花糖為何可以搞成咁? [打印本頁]

作者: cpk    時間: 2015-12-31 21:56     標題: 年尾了,各大廠上棉花糖為何可以搞成咁?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chromechan    時間: 2015-12-31 21:59

回覆 1# cpk

聽講6.0至6.0.1,呢兩個版本嘅Mute function預設埋就算連鬧鐘都係無聲

廠商要搞就好麻煩,所以可能要等Google整個6.0.2 patch返呢個問題
作者: andrewli    時間: 2015-12-31 22:06

回覆 1# cpk
我部G4 up 咗上棉花糖又冇事喎
有咩bug ah
作者: cpk    時間: 2015-12-31 22:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chromechan    時間: 2015-12-31 22:13

回覆 4# cpk

http://www.ubergizmo.com/2015/12/dnd-till-next-alarm-missing/
可能我理解錯咗,又或者你咁啱冇中bug
作者: sneakaholic    時間: 2015-12-31 22:35

係咪6.0既分別太大
速度慢過5.0個時咁多

via HKEPC Reader for Android
作者: ccchhhuuunnn    時間: 2015-12-31 22:38

港行,除咗bug到失控的G4外,得返32bit的毛肚X上到,其他全部連車尾燈都未見
外國,好似都係32bit的M8和G3( ...
cpk 發表於 2015-12-31 21:56

美版無鎖M9已上

via HKEPC Reader for Android
作者: a527692384    時間: 2015-12-31 22:40

留名學習
睇下幾時先無bug
作者: cpk    時間: 2015-12-31 22:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: andrewli    時間: 2015-12-31 22:54

回覆 5# chromechan
我個alarm冇事呀
我較嘅時候
佢講明就算靜音都會響
作者: cpk    時間: 2015-12-31 22:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kencpli    時間: 2016-1-1 14:08

回覆  andrewli
輕則冇咗Vo LTE,重則死機
cpk 發表於 2015-12-31 22:56


    我升左幾日,除左電好似無咁耐用,其他一切正常。
作者: cpk    時間: 2016-1-5 00:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BoredAtWork    時間: 2016-1-5 01:04

因為 encryption問題
作者: chromechan    時間: 2016-1-5 01:08

回覆 13# cpk

冇錯,所以,總結Nexus都仲係白老鼠
作者: masseffect    時間: 2016-1-5 01:14

回覆  cpk


可能我理解錯咗,又或者你咁啱冇中bug
chromechan 發表於 2015-12-31 22:13


你呢篇嘢係講無左DND UNTIL NEXT ALARM..
即係DND 到下一個ALARM為止...同鬧鐘有冇聲無關
我用NEXUS CUSTOM ROM,有DND UNTIL NEXT ALARM
有TOTAL SILENCE 又有ALARM ONLY
作者: masseffect    時間: 2016-1-5 01:14

回覆  cpk

冇錯,所以,總結Nexus都仲係白老鼠
chromechan 發表於 2016-1-5 01:08


NEXUS 一樣有ROM用...而且只會比SONY 機多
作者: chromechan    時間: 2016-1-5 01:16

回覆 17# masseffect

唔係嗰個都識得改ROM架
大多數買Nexus嘅人係見佢平啲先買
作者: chromechan    時間: 2016-1-5 01:18

回覆 16# masseffect

可能係我理解錯咗,或者我搵錯source
http://soft.zol.com.cn/560/5602442.html
作者: cpk    時間: 2016-1-5 01:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LarSing    時間: 2016-1-5 08:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zoin0000    時間: 2016-1-5 09:01

應該係話
Android 都去到6.0
都仲係咁

純個人睇法
有時都唔怪得晒D廠
尤其年年機海果D  ...
LarSing 發表於 2016-1-5 08:55


2睇,ios得一個品牌,但an有幾百個品牌
作者: masseffect    時間: 2016-1-5 10:41

回覆  masseffect

可能係我理解錯咗,或者我搵錯source
chromechan 發表於 2016-1-5 01:18

你呢條LINK講嘅嘢同上面條LINK一樣
講嘅係無左DND UNTIL NEXT ALARM
同鬧鐘有冇聲無關
作者: masseffect    時間: 2016-1-5 10:42

回覆  masseffect

唔係嗰個都識得改ROM架
大多數買Nexus嘅人係見佢平啲先買 ...
chromechan 發表於 2016-1-5 01:16

以前就係,而家NEXUS 一啲都唔平啦
作者: KwokAngus    時間: 2016-1-5 11:09

HTC 出A9 default 就 6.0 都要custom fix 埋一大堆問題先正式賣街,結果retailing 推遲
其他機,你話呢
作者: cpk    時間: 2016-1-5 11:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DGCNYO    時間: 2016-1-5 11:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jacktsui    時間: 2016-1-5 11:49

本帖最後由 jacktsui 於 2016-1-5 11:54 編輯
回覆  KwokAngus
呢度只能說係寫軟件技師的功力如何
毛肚班技師已經做得好好,HTC?算吧喇 ...
cpk 發表於 2016-1-5 11:16


其實... 係毛肚ROM貼近原生, 少野要轉姐,  
我部DROID TURBO 上左5.1 多左好多細BUG , 好彩係無傷大雅果啲
作者: cpk    時間: 2016-1-5 11:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LarSing    時間: 2016-1-5 11:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk    時間: 2016-1-5 12:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 陳豪    時間: 2016-1-5 12:29

港行G3有.....
我F400 都未見影
作者: KwokAngus    時間: 2016-1-8 00:26

回覆  KwokAngus
呢度只能說係寫軟件技師的功力如何
毛肚班技師已經做得好好,HTC?算吧喇 ...
cpk 發表於 2016-1-5 11:16



    HTC 都叫算吧啦 咁bug bug nexus 肯定係最好嘅

AOSP 5.0一個bluedroid bug 害幾多用Bluetooth 嘅user 倒電
作者: samc3838    時間: 2016-1-8 00:55

其實出得到6.0都算唔錯,但如果6.0應有的特別功能cut咗就差D,so far,MotoX個6.0好似係最似樣無咩大問题,又有6.0特有的功能,其次HTC也好似不错,但LG G4好似多咗問题,镬氣都唔少。

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2