Board logo

標題: 想買J Butterfly 3, 會唔會有伏? [打印本頁]

作者: bearman23    時間: 2015-11-27 22:32     標題: 想買J Butterfly 3, 會唔會有伏?

睇中左J Butterfly 3, 有紅色, spec 幾好, 又夠平
但係好似無乜人講, 係咪部機有伏?
作者: cpk    時間: 2015-11-27 22:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bearman23    時間: 2015-11-28 00:14

回覆 2# cpk

乜會再鎖機架! 仲以為台灣機應該無乜伏
完全無見過相關信息
作者: cpk    時間: 2015-11-28 00:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkplace    時間: 2015-11-28 01:26

Update no problem. I useing.
作者: salem    時間: 2015-11-28 07:39

I am also using it for 1 day, so far so good !

我在淘X買,hk$2124 連dotview cover 等配件,咁嘅價,收貨啦
作者: longleg    時間: 2015-11-28 08:09

I am also using it for 1 day, so far so good !

我在淘X買,hk$2124 連dotview cover 等配件,咁嘅價, ...
salem 發表於 2015-11-28 07:39

J Butterfly 3 2124?!!!! 咁平!
作者: kkk2008216    時間: 2015-11-28 09:12

我睇淘寶, d人評論話粒電用得8個鐘左右 , 有冇人有機係手可以講下粒電係咪真係咁唔得
作者: calvinleeabc    時間: 2015-11-28 09:16

不如買g4日版
作者: salem    時間: 2015-11-28 18:22

sham shui po 深之都有間剛插,都係2298 咋,早知唔Q駛淘!

舊電如果不打機頂到一日,同我老虎部LG g4 咁上下。

但呢部 bf3個 Mon 堅係靚,我望落去同 g4 不相伯眾。


回覆 7# longleg
作者: gserli    時間: 2015-11-29 11:02

sham shui po 深之都有間剛插,都係2298 咋,早知唔Q駛淘!

舊電如果不打機頂到一日,同我老虎部LG g4 咁 ...
salem 發表於 2015-11-28 18:22

唔知遲d有冇得flash台版ROM,避左個upgrade sim lock佢

via HKEPC Reader for Android
作者: coraweb    時間: 2015-11-29 18:59

我用緊。升級不會鎖,已用OTA升了幾次。比起韓水LG機,少了韓文電話keyboard。由造工,屏幕至手感一流。

最大缺點是電力。打機的一日必要再charge。乖乖地平常用,長開省電mode(佢有兩個,我只用少省mode),應勉強一日。

申利-韓水G3及日水Butterfly 3用家
作者: salem    時間: 2015-11-29 20:11

慳住用一日都好忟水。希望快啲有得上6.0 慳電啲。 2k Mon 真係食電怪。
我用緊。升級不會鎖,已用OTA升了幾次。比起韓水LG機,少了韓文電話keyboard。由造工,屏幕至手感一流。

...
coraweb 發表於 2015-11-29 18:59

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: coraweb    時間: 2015-11-29 20:26

HTC 話明有得上棉花糖,只是時間問題。不過個屏幕真的好正。
作者: gserli    時間: 2015-11-30 10:02

有望取代L24 L22低機旗艦寶座
打低小米

via HKEPC Reader for Android
作者: gserli    時間: 2015-11-30 10:04

我用緊。升級不會鎖,已用OTA升了幾次。比起韓水LG機,少了韓文電話keyboard。由造工,屏幕至手感一流。

...
coraweb 發表於 2015-11-29 18:59

認真,上下epc, 9gag, Instagram, whatsapp都冇一日電?

via HKEPC Reader for Android
作者: coraweb    時間: 2015-11-30 13:09

回覆 16# gserli

咁點都頂到一日。
作者: normalyan    時間: 2015-11-30 14:02

2700mah s810!      
作者: LarSing    時間: 2015-11-30 14:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billyyau    時間: 2015-11-30 15:07

日系機可以HK 正常OTA update?
定淨係呢部得?
LarSing 發表於 2015-11-30 14:50



    LG嘅日系機都得,不過升到鎖機!
作者: coraweb    時間: 2015-11-30 16:53

可能因為是au, 沒有太多限制。仲有日本已規定解鎖,只是網路商走位只會6個月後才可解鎖。
作者: jeffchan    時間: 2015-11-30 17:36

有台灣用家反映影相反應好慢,樓主要留意下
作者: coraweb    時間: 2015-11-30 17:58

大概是因為au, 沒有那麼緊。其實日本已不可鎖機,只是網路商走位,6個月才可解鎖。
作者: coraweb    時間: 2015-11-30 18:01

有台灣用家反映影相反應好慢,樓主要留意下
jeffchan 發表於 2015-11-30 17:36


比Sony z5真是慢,但我個人可接受。始終首次玩duo
作者: hktmt    時間: 2015-11-30 18:37

有台灣用家反映影相反應好慢,樓主要留意下
jeffchan 發表於 2015-11-30 17:36


已經比 desire 826 快了. haha.
作者: hktmt    時間: 2015-11-30 18:38

回覆  bearman23
單腳4G,升級可能再鎖機.....
呢兩點已經唔使考慮
買機不是貼$買難受 ...
cpk 發表於 2015-11-27 22:58


雖然單腳, 但收得比我之前部 m8 仲好. 響 office 之前 m8 會跌落 "h", 而家就唔會.
作者: cpk    時間: 2015-11-30 18:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ccchhhuuunnn    時間: 2015-11-30 18:57

其實除咗雙鏡+2K屏,我再找不到買B3的理由
根本係大膠版M9
現在M9跌價到咁,何必貼$買難受? ...
cpk 發表於 2015-11-30 18:47

因為M9跌到斷市

via HKEPC Reader for Android
作者: calvinleeabc    時間: 2015-11-30 19:07

其實除咗雙鏡+2K屏,我再找不到買B3的理由
根本係大膠版M9
現在M9跌價到咁,何必貼$買難受? ...
cpk 發表於 2015-11-30 18:47


防水
作者: cpk    時間: 2015-11-30 19:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: calvinleeabc    時間: 2015-11-30 19:34

回覆  calvinleeabc
不過又唔係人人要.....
cpk 發表於 2015-11-30 19:13


水冷810
作者: jeffchan    時間: 2015-11-30 19:52

回復 27 #cpk

各有喜好嘛,蝴蝶機係有班忠實fans的

via HKEPC Reader for Android
作者: lafy    時間: 2015-11-30 19:58

B3有行貨我會諗諗,水貨真係吸引唔到我,我而家玩A9仲開心。


via HKEPC Reader for Android
作者: billyyau    時間: 2015-11-30 20:12

其實除咗雙鏡+2K屏,我再找不到買B3的理由
根本係大膠版M9
現在M9跌價到咁,何必貼$買難受? ...
cpk 發表於 2015-11-30 18:47


2k mon配810cpu,比m9規格還要高
作者: LuminouShadow    時間: 2015-11-30 20:56

回覆 9# calvinleeabc

LGV32 解左鎖啦咩?
作者: JLV1818    時間: 2015-11-30 21:17

BF3水貨, 不如買g4台水好過啦
作者: gserli    時間: 2015-11-30 21:50

回覆  calvinleeabc
不過又唔係人人要.....
cpk 發表於 2015-11-30 19:13

防水同個樣就係買日水機既最好理由
而家正統日系沒落,呢d外商日機咁平咪想試下玩

via HKEPC Reader for Android
作者: calvinleeabc    時間: 2015-11-30 22:02

回覆  calvinleeabc

LGV32 解左鎖啦咩?
LuminouShadow 發表於 2015-11-30 20:56


一早解左
作者: LuminouShadow    時間: 2015-12-1 12:37

本帖最後由 LuminouShadow 於 2015-12-1 17:47 編輯
一早解左
calvinleeabc 發表於 2015-11-30 22:02


請問幾錢, 同埋邊度有?

一直以為要等AU 180日官解, 我問過好幾間日水鋪都話未有..
作者: haluu    時間: 2015-12-1 12:52

想問下 b3喺香港用唔用到 volte??
同埋香港係咪無台水買?
單腳4g 用csl 同 3hk 接收弱好多?還是4g 速度慢?
電量同htc m8相比邊部襟用?
thanks

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: cpk    時間: 2015-12-1 12:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: haluu    時間: 2015-12-1 13:33

其實係咪而家所有日系機都係可以ota 更新無sim lock??
日系機更新係咪少過或慢過國際版?
蝴蝶日版有無得root?

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: haluu    時間: 2015-12-1 13:34

蝴蝶三而家最update 版本係android 5.1?


作者: coraweb    時間: 2015-12-1 14:13

蝴蝶三而家最update 版本係android 5.1?
haluu 發表於 2015-12-1 13:34



    仲係5.0.2
作者: coraweb    時間: 2015-12-1 14:15

想問下 b3喺香港用唔用到 volte??
同埋香港係咪無台水買?
單腳4g 用csl 同 3hk 接收弱好多?還是4g 速度慢 ...
haluu 發表於 2015-12-1 12:52



    台灣本土都賣緊HKD4600, 有港行都只會再貴。
作者: haluu    時間: 2015-12-1 16:48

日水個前鏡有無自動對焦?? 上網睇post 有d話有有d又話無...


作者: haluu    時間: 2015-12-1 16:49

台灣本土都賣緊HKD4600, 有港行都只會再貴。
coraweb 發表於 2015-12-1 14:15
嘩,雙倍價錢...


(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: coraweb    時間: 2015-12-1 20:24

日水個前鏡有無自動對焦?? 上網睇post 有d話有有d又話無...
haluu 發表於 2015-12-1 16:48



    有
作者: haluu    時間: 2015-12-1 22:42


coraweb 發表於 2015-12-1 20:24



    thanks

有無root 機教學啊各位?
作者: coraweb    時間: 2015-12-2 09:09

thanks

有無root 機教學啊各位?
haluu 發表於 2015-12-1 22:42



   仲未找到,不如等佢升棉花糖仲好。
作者: Maxico    時間: 2015-12-2 14:00

用左三日, 除左通話細聲&打機時熱之外,二千幾蚊真係好低玩!

ps 膽粗粗 update 過一次,暫時無問題......

via HKEPC Reader for Android
作者: salem    時間: 2015-12-2 18:05

用左三日, 除左通話細聲&打機時熱之外,二千幾蚊真係好低玩!  

ps 膽粗粗 update 過一次,暫時無問 ...
Maxico 發表於 2015-12-2 14:00

我部通話好大聲喎。


(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: Maxico    時間: 2015-12-2 19:05

回復 52 #salem

有d咁既事,我果部係街要開擴音先聽到.......

via HKEPC Reader for Android
作者: coraweb    時間: 2015-12-2 22:51

本帖最後由 coraweb 於 2015-12-3 10:53 編輯

用了4日評價如下:
優點
1. 2K屏幕超正
2. 快和順
3. 穩定
4. 機身手工一流
5. 大小在我而言剛剛好
6. 色靚
7. 可用OTA升級
8. 電話數字可以不出現日文
9. 內置原生中文
10. 生活防水
缺點
a. 無得換電
b. 打機時變身為暖蛋
c. 欠佩件
d. 鏡頭對焦不及Z5, 但可接受
e. 奇怪可touch screen on, 但touch screen off只可在lock screen (因習慣LG的knock on/off)

經過四日練試及熱身,電量终可應付一日平常用,只是不能打機太多。聽筒開始時不習慣位置,以為細聲,原來要就位低一點便十分大聲。

基本上以二千多元,是一部超值的手機。期待棉花糖再進一步。

申利: 韓水LG G3用家
作者: bobopig    時間: 2015-12-3 01:39

防水
calvinleeabc 發表於 2015-11-30 19:07



    仲有小撞款. 唔駛通街襟兄弟.
作者: coraweb    時間: 2015-12-3 10:44

Root機教學已有
forum.xda-developers.com/butterfly-3/development/guide-rooting-guide-twrp-2-8-7-0-t3251434
作者: morganpeers315    時間: 2015-12-3 11:24

仲有小撞款. 唔駛通街襟兄弟.
bobopig 發表於 2015-12-3 01:39

前後cam都勁
個相機無油畫化和duo cam多野玩
都唔錯,比豬四,易set伍抵玩
作者: Maxico    時間: 2015-12-3 23:03

回復 54 #coraweb

聽筒真係要就啱位先大聲.....

via HKEPC Reader for Android
作者: linggle    時間: 2015-12-4 02:42

想問係咪單腳4G?
如果用中移香港4G會唔會收得好差?
作者: 451KL    時間: 2015-12-4 03:32

想問係咪單腳4G?
如果用中移香港4G會唔會收得好差?
linggle 發表於 2015-12-4 02:42

係,單腳 4G。如果用 CMHK,唔建議買。
作者: Cartesius    時間: 2015-12-4 05:02

最衰無雙卡……

posted by mobile
作者: delta01    時間: 2015-12-4 07:30

係,單腳 4G。如果用 CMHK,唔建議買。
451KL 發表於 2015-12-4 03:32


我就係用中移4g吾覺好大問題。

利申: SC01G, htv31使用中。
作者: linggle    時間: 2015-12-4 09:34

回覆 62# delta01


thanks ching, 諗住買部可防水影相OK既機帶住跑步用, 呢部好似幾抵玩咁
作者: salem    時間: 2015-12-5 10:31

輕輕的提一提各位部日水bf3 的gps 係定不到位的。一定要靠mobile data 或 wifi 先定到位。

解决方法大陸網友已出。要 root
完再改個 system file。

我做嘢去啲荒山野嶺一無電
話訊號想靠gps 在 off line 地圖上定位就死唒火。
作者: gserli    時間: 2015-12-5 12:18

輕輕的提一提各位部日水bf3 的gps 係定不到位的。一定要靠mobile data 或 wifi 先定到位。

解决方法大陸網 ...
salem 發表於 2015-12-5 10:31

已經有root?
有冇keyword

via HKEPC Reader for Android
作者: kc2wong    時間: 2015-12-5 12:26

我用L22+CMHK,完全唔覺接收差
但我部L24+CMHK就勁有問題,慢到好似用緊2G上網咁


係,單腳 4G。如果用 CMHK,唔建議買。
451KL 發表於 2015-12-4 03:32

作者: calvinleeabc    時間: 2015-12-5 12:43

已經有root?
有冇keyword

via HKEPC Reader for Android
gserli 發表於 2015-12-5 12:18


http://forum.xda-developers.com/ ... rp-2-8-7-0-t3251434
作者: linggle    時間: 2015-12-5 14:20

回復 64 #salem

gps唔識work就真係買唔過。。。跑步app都可能唔work...

via HKEPC Reader for Android
作者: gserli    時間: 2015-12-5 18:35

calvinleeabc 發表於 2015-12-5 12:43

姐係可以del快門聲

via HKEPC Reader for Android
作者: a886    時間: 2015-12-5 18:51

回覆 54# coraweb


    Z5 既對焦 係佢旗艦賣點~
你拎部唔係旗艦機黎比
作者: 從本瘦人    時間: 2016-1-15 12:41

我係yahoo見到有人賣話刷到台ROM, GPS, 地圖全部用到, 伏唔伏?
作者: gserli    時間: 2016-1-15 14:18

我係yahoo見到有人賣話刷到台ROM, GPS, 地圖全部用到, 伏唔伏?
從本瘦人 發表於 2016-1-15 12:41

通常呢d野係某高溫點做,我有冇估錯
我都聽呢度唔少人喺嗰度買,不過多數去門市,多數聽呢間d評價都係話貴姐

via HKEPC Reader for Android
作者: 從本瘦人    時間: 2016-1-15 15:11

通常呢d野係某高溫點做,我有冇估錯
我都聽呢度唔少人喺嗰度買,不過多數去門市,多數聽呢間d評價都係話 ...
gserli 發表於 2016-1-15 14:18



    唔知怕唔怕更新唔到 / root唔到
作者: 451KL    時間: 2016-1-15 17:06

唔知怕唔怕更新唔到 / root唔到
從本瘦人 發表於 2016-1-15 15:11

換左台灣版 ROM 的話有可能已經 Root 左,日後更新「可能」有問題。反而用日本版 ROM 因為只係 S-Off 解鎖,OTA 更新冇受到影響。

via HKEPC Reader for Android
作者: salem    時間: 2016-1-15 18:02

其實用返日版rom, 剩係flash 返個 gps 更正的 file 重好啦,起碼應該重 ota 升到級。


換左台灣版 ROM 的話有可能已經 Root 左,日後更新「可能」有問題。反而用日本版 ROM 因為只係 S-Off 解 ...
451KL 發表於 2016-1-15 17:06

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: 從本瘦人    時間: 2016-1-15 18:26

其實用返日版rom, 剩係flash 返個 gps 更正的 file 重好啦,起碼應該重 ota 升到級。





(由 HKEPC Andro ...
salem 發表於 2016-1-15 18:02



  但好似仲要flash番4G module...
作者: shiukaun    時間: 2016-2-10 18:05

用左三日, 除左通話細聲&打機時熱之外,二千幾蚊真係好低玩!  

ps 膽粗粗 update 過一次,暫時無問 ...
Maxico 發表於 2015-12-2 14:00

真係好低玩
AGREE!
作者: carloyuen2014    時間: 2016-2-12 22:30

我係yahoo見到有人賣話刷到台ROM, GPS, 地圖全部用到, 伏唔伏?
從本瘦人 發表於 2016-1-15 12:41

台版 用不到 NFC。NFC jj被人切左


via HKEPC Reader for Android
作者: Kinheimiu1001    時間: 2016-2-13 21:03

係 hot sell point 買左 $2000 咩都改好曬

via HKEPC Reader for Android
作者: Kinheimiu1001    時間: 2016-2-13 21:03

回復 79 #Kinheimiu1001

用左一星期 感覺好滿意

via HKEPC Reader for Android
作者: TKTK    時間: 2016-2-15 00:07

大家好, 有幾個問題想請教,
1. 請問有無PLAYSTORE?
2. 想入手, 有無好鋪推介?

THX!!
作者: ray0522    時間: 2016-2-16 07:05

係 hot sell point 買左 $2000 咩都改好曬

via HKEPC Reader for Android
Kinheimiu1001 發表於 2016-2-13 21:03

師兄買左HSP股票定係股東?

見你出晒力咁,啪啪聲啦
作者: gserli    時間: 2016-2-16 07:08

大家好, 有幾個問題想請教,
1. 請問有無PLAYSTORE?
2. 想入手, 有無好鋪推介?

THX!! ...
TKTK 發表於 2016-2-15 00:07

日機有playstore
鋪就唔知

via HKEPC Reader for Android
作者: Kinheimiu1001    時間: 2016-2-16 12:17

回復 82 #raymondyipsp

股票

via HKEPC Reader for Android
作者: ray0522    時間: 2016-2-16 12:42

回復 raymondyipsp

股票

via HKEPC Reader for Android
Kinheimiu1001 發表於 2016-2-16 12:17

就黎可以分拆上市      
作者: Kinheimiu1001    時間: 2016-2-16 13:00

回復 85 #raymondyipsp

唔清楚 只有 0.0000000000001% 股分

via HKEPC Reader for Android
作者: ray0522    時間: 2016-2-16 13:45

回復 raymondyipsp

唔清楚 只有 0.0000000000001% 股分

via HKEPC Reader for Android
Kinheimiu1001 發表於 2016-2-16 13:00

HSP幾時再集資先?貴公司咁大規模,我都想試下做小股東
作者: Kinheimiu1001    時間: 2016-2-16 14:05

回復 87 #raymondyipsp

打電話問問

via HKEPC Reader for Android
作者: ray0522    時間: 2016-2-16 14:21

回復 raymondyipsp

打電話問問

via HKEPC Reader for Android
Kinheimiu1001 發表於 2016-2-16 14:05

幾號電話?順便幫貴號宣傳下
作者: Kinheimiu1001    時間: 2016-2-16 15:17

回復 89 #raymondyipsp

上 Facebook search Hot Sell Point 就有

via HKEPC Reader for Android
作者: ray0522    時間: 2016-2-16 19:09

回復 raymondyipsp

上 Facebook search Hot Sell Point 就有

via HKEPC Reader for Android
Kinheimiu1001 發表於 2016-2-16 15:17

師兄賣廣告唔爭在賣到尾啦
作者: morganpeers315    時間: 2016-2-18 12:32

台版 用不到 NFC。NFC jj被人切左  


via HKEPC Reader for Android
carloyuen2014 發表於 2016-2-12 22:30


    刷改台版後是用唔到nfc , gps, td-lte
重有d x商吹到改台版有2600頻
作者: dc97_2013    時間: 2016-2-19 13:48

放工去深都買~
用咩ROM好~
作者: jamesleung    時間: 2016-2-27 00:28

放工去深都買~
用咩ROM好~
dc97_2013 發表於 2016-2-19 13:48

我也買左部白色 老勢幫我刷台版 rom
但我發覺 開 nfc 個位 開極開唔到呀
請問點先用到?

via HKEPC Reader for Android
作者: dc97_2013    時間: 2016-2-27 10:29

台版CUT左NFC
作者: morganpeers315    時間: 2016-2-27 10:52

我也買左部白色 老勢幫我刷台版 rom
但我發覺 開 nfc 個位 開極開唔到呀  
請問點先用到?

via HKE ...
jamesleung 發表於 2016-2-27 00:28

無計
刷台版是沒有nfc gps tdlte
作者: okt05120    時間: 2016-2-27 12:00

我用緊台版機,有NFC
作者: henryac    時間: 2016-2-27 12:47

作為一個butterfly2嘅用家,我真心咁同你講,米嘥錢,啱啱買返黎係ok 好正,用左年幾就出現問題,部機有時會好lag ,我都已經唔係成日裝app del app 嘅人,最近開始連個聽筒都壞壞地,以後唔會再買HTC 機
作者: dc97_2013    時間: 2016-2-27 14:21

年幾出問題差吾多LA~
唔好要求咁耐用~
作者: henryac    時間: 2016-2-27 18:15

佢出果時係打正旗號話係旗艦料架喎,你話係d中低階機出事我都無咁嬲啦
回覆 99# dc97_2013





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2