Board logo

標題: 大陸版note 5第2張sim 係可以插sd card, 香港版得唔得? [打印本頁]

作者: longleg    時間: 2015-8-15 13:09     標題: 大陸版note 5第2張sim 係可以插sd card, 香港版得唔得?

大陸版note 5第2張sim 係可以插sd card, 香港版得唔得?
作者: fung147    時間: 2015-8-15 13:25

有無來源睇睇?_?
作者: supermeone    時間: 2015-8-15 13:29

一樣的,第二個slot唔插sim可插tf卡
作者: midtor    時間: 2015-8-15 13:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: midtor    時間: 2015-8-15 13:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: supermeone    時間: 2015-8-15 14:15

都話唔得囉。
midtor 發表於 2015-8-15 01:30 PM

咁衰,有冇機會係卡套問題呢?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2