標題: 大陸版note 5第2張sim 係可以插sd card, 香港版得唔得? [打印本頁]
作者: longleg 時間: 2015-8-15 13:09 標題: 大陸版note 5第2張sim 係可以插sd card, 香港版得唔得?
大陸版note 5第2張sim 係可以插sd card, 香港版得唔得?
作者: fung147 時間: 2015-8-15 13:25
有無來源睇睇?_?
作者: supermeone 時間: 2015-8-15 13:29
一樣的,第二個slot唔插sim可插tf卡
作者: midtor 時間: 2015-8-15 13:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: midtor 時間: 2015-8-15 13:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: supermeone 時間: 2015-8-15 14:15
咁衰,有冇機會係卡套問題呢?

