Board logo

標題: 真定假? 新版 Nexus 5 跑分突破八萬五. [打印本頁]

作者: andypson    時間: 2015-7-15 18:14     標題: 真定假? 新版 Nexus 5 跑分突破八萬五.

點解GPU得12500分?

[attach]1809860[/attach]
作者: 199802    時間: 2015-7-15 18:41

回覆 1# andypson
because of Snapdragon 808
The scores of its 2D graphics and 3D graphics parts are similar to G4
作者: cpk    時間: 2015-7-15 18:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ccchhhuuunnn    時間: 2015-7-15 18:47

回覆  andypson
because of Snapdragon 808
The scores of its 2D graphics and 3D graphics parts are si ...
199802 發表於 2015-7-15 18:41


G4行2K
1080行差唔多分, 即係仲弱過 Adreno 418 (S808)
作者: sleepnd    時間: 2015-7-15 19:56

2D 仲低分過粒 801

via HKEPC Reader for Android
作者: Mr.scy    時間: 2015-7-15 19:56

我覺得係華為果部大機會D,mtk一向都 CPU勁 GPU屎
作者: whs    時間: 2015-7-15 20:56

多核D分爆得好緊要, 會唔會係ERROR咋
作者: ccchhhuuunnn    時間: 2015-7-15 22:20

我覺得係華為果部大機會D,mtk一向都 CPU勁 GPU屎
Mr.scy 發表於 2015-7-15 19:56


華為就可能用自家Kirin
不過GPU都一樣係屎屎地
作者: yoyo348    時間: 2015-7-15 22:27

i7 4700hq
[attach]1809898[/attach]
作者: monkeybilly88    時間: 2015-7-16 01:00

點解GPU得12500分?
andypson 發表於 2015-7-15 18:14


見到 Ching 個 post title, 即時諗到個爛gag:

到時係咪會有人走出黎講話 8萬5 已經唔存在了......
作者: kongisp    時間: 2015-7-16 09:31

個分我覺得似用模擬器跑出黎咁...
作者: kongisp    時間: 2015-7-16 09:34



對比S810 D成績唔太合埋
作者: 浸食    時間: 2015-7-16 10:25

見到 Ching 個 post title, 即時諗到個爛gag:

到時係咪會有人走出黎講話 8萬5 已經唔存在了...... ...
monkeybilly88 發表於 2015-7-16 01:00


似改左型號同解析度~

(董伯伯對比貪曾狼英好好多囉...)
作者: getterwing    時間: 2015-7-16 11:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bobopig    時間: 2015-7-16 11:53

對比S810 D成績唔太合埋
kongisp 發表於 2015-7-16 09:34



    因為唔係 2K芒 ? 同埋原生 ANDROID 冇垃圾 ? ANDROID M ?
作者: kongisp    時間: 2015-7-16 11:56

因為唔係 2K芒 ? 同埋原生 ANDROID 冇垃圾 ? ANDROID M ?
bobopig 發表於 16/7/2015 11:53 AM


宜家係S820 CPU 配Full HD 3D跑分仲低分過S810配2k Mon....所以先話唔合理
作者: bobopig    時間: 2015-7-16 12:02

宜家係S820 CPU 配Full HD 3D跑分仲低分過S810配2k Mon....所以先話唔合理
kongisp 發表於 2015-7-16 11:56



    會唔會係粒 820 未 TUEN 好 ? 或者個跑分軟件未完全支援 820 ? 所以拉抵左個分 ?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2