作者: andypson 時間: 2015-7-15 18:14 標題: 真定假? 新版 Nexus 5 跑分突破八萬五.
點解GPU得12500分?
[attach]1809860[/attach]
作者: 199802 時間: 2015-7-15 18:41
回覆 1# andypson
because of Snapdragon 808
The scores of its 2D graphics and 3D graphics parts are similar to G4

作者: cpk 時間: 2015-7-15 18:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ccchhhuuunnn 時間: 2015-7-15 18:47
回覆 andypson
because of Snapdragon 808
The scores of its 2D graphics and 3D graphics parts are si ...
199802 發表於 2015-7-15 18:41
G4行2K
1080行差唔多分, 即係仲弱過 Adreno 418 (S808)
作者: sleepnd 時間: 2015-7-15 19:56
2D 仲低分過粒 801
via HKEPC Reader for Android
作者: Mr.scy 時間: 2015-7-15 19:56
我覺得係華為果部大機會D,mtk一向都 CPU勁 GPU屎
作者: whs 時間: 2015-7-15 20:56
多核D分爆得好緊要, 會唔會係ERROR咋
作者: ccchhhuuunnn 時間: 2015-7-15 22:20
華為就可能用自家Kirin
不過GPU都一樣係屎屎地
作者: yoyo348 時間: 2015-7-15 22:27
i7 4700hq
[attach]1809898[/attach]
作者: monkeybilly88 時間: 2015-7-16 01:00
見到 Ching 個 post title, 即時諗到個爛gag:
到時係咪會有人走出黎講話 8萬5 已經唔存在了......
作者: kongisp 時間: 2015-7-16 09:31
個分我覺得似用模擬器跑出黎咁...
作者: kongisp 時間: 2015-7-16 09:34

對比S810 D成績唔太合埋
作者: 浸食 時間: 2015-7-16 10:25
見到 Ching 個 post title, 即時諗到個爛gag:
到時係咪會有人走出黎講話 8萬5 已經唔存在了...... ...
monkeybilly88 發表於 2015-7-16 01:00
似改左型號同解析度~
(董伯伯對比貪曾狼英好好多囉...)
作者: getterwing 時間: 2015-7-16 11:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bobopig 時間: 2015-7-16 11:53
因為唔係 2K芒 ? 同埋原生 ANDROID 冇垃圾 ? ANDROID M ?
作者: kongisp 時間: 2015-7-16 11:56
宜家係S820 CPU 配Full HD 3D跑分仲低分過S810配2k Mon....所以先話唔合理
作者: bobopig 時間: 2015-7-16 12:02
會唔會係粒 820 未 TUEN 好 ? 或者個跑分軟件未完全支援 820 ? 所以拉抵左個分 ?

