作者: chisell 時間: 2015-5-11 13:50 標題: k3 note定 zf2
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kkk2008216 時間: 2015-5-11 14:00
k3 note我覺得好d, 最驚係呼吸燈同刷機, zf2高楷版聽人講好食電
作者: kwanyan 時間: 2015-5-11 14:07
尋日入左部k3note, 唔怕煩,root機、裝google、鏟大陸app…(某d人會覺得係樂趣), 絕對抵玩,唔知果d一線牌子低、中階機點生存.…
via HKEPC Reader for Android
作者: buynaka 時間: 2015-5-11 14:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: semuel 時間: 2015-5-11 14:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kfcat 時間: 2015-5-11 14:22
Zenfone 2 $1400 應該係香港版, 咁我覺得k3note 抵d, 可以換電,fhd mon, 又輕d, 部機幾好揸手,我都係第一次買大陸水貨機,咁既價錢,如果用到一年都值啦。
作者: chisell 時間: 2015-5-11 14:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lazyking 時間: 2015-5-11 14:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kingkiu 時間: 2015-5-11 14:55
本帖最後由 kingkiu 於 2015-5-11 14:57 編輯
大神F2 SETTING 入面有GMS 包安裝... 好簡單.
其實我都諗緊k3 note 定zf2 好. mtk vs intel, 兩款u 都未用過

作者: 利蜜棗 時間: 2015-5-11 14:58
我見有間舖幫你裝埋google play,重設都唔怕無咗
啱晒我呢啲又懶又惷嘅人用
(可惜我部note 2仍然好生猛)
作者: semuel 時間: 2015-5-11 15:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chisell 時間: 2015-5-11 15:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kfcat 時間: 2015-5-11 15:12
我買個間都係裝埋google play 同繁體,早幾日部手機升級後冇左root 同google play, 我攞返部機去鋪頭,佢都幫我裝返,都唔駛半個鐘。
作者: kwanyan 時間: 2015-5-11 15:25
我買k3note果時都有考慮大神f2…,最後都係買K3note…始終Lenovo名氣比較大,軟件更新應該比較有優勢
via HKEPC Reader for Android
作者: kwanyan 時間: 2015-5-11 15:30
其實root左機,安裝"地區設定"set做zh, tw, 就會有繁中…
情況同我部韓水Vega a880一樣 via HKEPC Reader for Android
作者: chisell 時間: 2015-5-11 15:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chisell 時間: 2015-5-11 15:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ktau 時間: 2015-5-11 15:57
K3 note 比較好..
作者: whatasite 時間: 2015-5-11 15:59
K3 唔清楚, 不過見有FD 用緊ZENFONE 2, 玩過幾得
作者: kwanyan 時間: 2015-5-11 16:02
本帖最後由 kwanyan 於 2015-5-11 16:05 編輯
一張4G,一張2G,不過可軟件切換,唔使換卡,同埋2G果張都可以上網
via HKEPC Reader for Android
作者: shukfam 時間: 2015-5-11 16:20
呢個係咪水貨價錢黎?
作者: semuel 時間: 2015-5-11 16:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 陳豪 時間: 2015-5-11 16:40
Intel Cpu load野慢一截
親身體驗過
作者: 利蜜棗 時間: 2015-5-11 17:07
其實K3 Note呢啲咁好嘅機,唔知點解香港會無行貨?
作者: yytly 時間: 2015-5-11 17:31
部機上邊都唔憂賣,鬼得閒理我哋呢D港燦咩
作者: chisell 時間: 2015-5-11 17:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aafs99 時間: 2015-5-11 18:08
如果買zf...一定最低買32g $2099
no compare
作者: kong1234 時間: 2015-5-11 18:15
始終香港唔係佢地第一首選既市場, 同埋如果係香港出的咁高性價比既機, 其他廠會"炸形"
作者: moslwc 時間: 2015-5-11 18:33
回覆 24# 利蜜棗
咁快出港行,K3 點算?
作者: semuel 時間: 2015-5-11 18:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 利蜜棗 時間: 2015-5-11 20:16
做生意,應該不擇手段
作者: chisell 時間: 2015-5-12 09:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: smchkman 時間: 2015-5-12 11:10
zf2 就係sim2 只可通话冇得上網,所以的人先鳥獸散之嘛
作者: fungcrazy 時間: 2015-5-12 12:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: acd33199 時間: 2015-5-12 14:27
k3 note....一洗我對大陸機印象
作者: chisell 時間: 2015-5-12 14:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: smartlam 時間: 2015-5-12 15:17
我用緊 Zenfone 6,Intel CPU 真係慢一截,同埋粒 U 四線程仕天侯開啟,非常食電~
作者: smartlam 時間: 2015-5-12 15:19
Sim 2 連 2G 網絡都上唔到網咩???
作者: kamkammm 時間: 2015-5-12 15:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chisell 時間: 2015-5-12 16:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lotus123 時間: 2015-5-12 16:17
請問mytv 系唔系都一樣慢一截,因為mytv 個apk 裏面見到有Intel 同 ARM 的library。
作者: 陳豪 時間: 2015-5-12 16:23
本帖最後由 陳豪 於 2015-5-12 16:36 編輯
我果陣是台電平板試的
我電話A880S S800 CPU
我電話入到GAME,佢仲係度好痛苦甘LOAD緊心
睇MOVIE果d無咩影響
LOAD SOFTWARE 就總係差一截
其實好多人都唔知,因為未試過
1.INTEL用落ANDROID
2.ASUS 電話
有幾甘大既伏
作者: smartlam 時間: 2015-5-12 16:24
與其去雅虎呢個冇保障拍賣買手機,點解唔去 SSP 門市親身試,然就 check 清楚 root 埋安心咁買?
作者: 陳豪 時間: 2015-5-12 16:30
我公司一白痴吹水同事
咩都大大聲
話部zen2 咩4G ram 呀
又話64 BIT U
又話幾快
人地講又話人唔識野又唔聽又話人地機廢
我都費事睬佢
作者: chisell 時間: 2015-5-12 16:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: smartlam 時間: 2015-5-12 17:01
本帖最後由 smartlam 於 2015-5-12 17:07 編輯
加上 ZENFONE 手機好多 Bug,例如:
(1)來電顯示頭像非常細小
(2)用耳機收聽電話後自動刪除所有通話記錄,包括來電顯示。
(3)非常食電 (係我用所有智能手機中最食電一部)
(4)相機拍攝短片如設定 TV 模式像素就拍唔到
(5)相機連拍時常失靈
(6)重設出廠模式 Ram 長期得 1xx ~ 2 xx MB
去台灣官方網站論壇,投訴多到嚇死你,而且官方兩個幾月都修正唔到問題,加上不停講大話應承發放新 ROM,之後又食言,已經俾台灣同胞鬧到 hi hi 聲!!!
http://www.asus.com/zentalk/tw/f ... mdisplay&fid=42
作者: 我係二少 時間: 2015-5-12 17:21
我個人覺得第2同第6點屬重大Bug
作者: kwanyan 時間: 2015-5-12 18:38
$1158,但要硬食$40保護貼,白色仲要貴多$30…我星期日出左部
via HKEPC Reader for Android
作者: chisell 時間: 2015-5-12 18:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gigikkk000 時間: 2015-5-12 19:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: buynaka 時間: 2015-5-12 19:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 陳豪 時間: 2015-5-12 20:43
早前淘左一張鋼化,點知衰左
而家淘多張加個膠套再送張高清
29元一仔
作者: 陳豪 時間: 2015-5-12 20:45
回覆 48# kwanyan
平過我淘寶
作者: hinchun93 時間: 2015-5-12 20:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 陳豪 時間: 2015-5-12 20:47
平過我淘寶呀
講真40元張貼OK 啦
有得試幫你貼埋,仲想點
有咩佢點都會幫你跟下
作者: 陳豪 時間: 2015-5-12 20:49
呢部野唔係甘水
你有時自己返上去寄順豐俾佢
之後叫佢寄返俾你集運再轉
其他果D貴既水就大問題囉
作者: chinglam 時間: 2015-5-12 23:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dannyg44 時間: 2015-5-12 23:28
k3note個rom更新得快
作者: smartlam 時間: 2015-5-12 23:49
ASUS ZENFONE 系列手機問題多多,兩個多月都未有任何小修正,台灣官方論壇嘈到拆天!
作者: liederho 時間: 2015-5-12 23:50
不過佢硬件真係唔錯,軟件可以修正既
作者: smartlam 時間: 2015-5-12 23:55
弊在工程部可能得一個工程人員,而且可能受壓力賊左工呢!!! 呢兩三個月,每月都承諾一定有新 ROM 出,點知側側膊唔多覺又冇影 !!!

作者: 天之皇者 時間: 2015-5-13 00:51
zenfone2 個SPEC 好吸引,但討論區話部機好多問題
作者: smchkman 時間: 2015-5-13 01:39
所以的人立即鳥獸散
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2187346
作者: fungcrazy 時間: 2015-5-13 08:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: smartlam 時間: 2015-5-13 09:21
但反而我部 ZENFONE 6 的 SIM2 又可以 2G 上網喎 !?
作者: 校草 時間: 2015-5-13 09:51
2G 上唔上到網都無咩所謂, 又唔係快
作者: smartlam 時間: 2015-5-13 10:36
乜咁講呀?! 我返大陸用國内充值咭得 2G 上網,在網上訂機票車票、跟國內所有人在微信聯絡,都係靠 2G 上網咋!
作者: hinchun93 時間: 2015-5-13 11:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 天之皇者 時間: 2015-5-13 11:33
或者等一個好既custom rom,軟件改善到,部機就真係抵用

