標題: Mate7港行最平只要..... [打印本頁]
作者: cpk 時間: 2014-11-2 19:45 標題: Mate7港行最平只要.....
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: joewucompany 時間: 2014-11-2 19:56
cpk 師兄,想請教那間可$3K4,請比hint, 謝謝
作者: cpk 時間: 2014-11-2 19:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: man32b 時間: 2014-11-3 08:47
回覆 1# cpk
師兄邊樹咁平,請PM。謝謝
作者: stephen1029dog 時間: 2014-11-3 09:53
佢唔差,等佢落到2千幾會諗下佢。
via HKEPC Reader for Android
作者: bbyubb 時間: 2014-11-3 10:10
同一條街應該格價,不過M真人多人D
作者: cpk 時間: 2014-11-3 10:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: king1688 時間: 2014-11-3 13:43
其實佢自家粒麒麟CPU究竟得唔得?
作者: cpk 時間: 2014-11-3 14:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AA1051 時間: 2014-11-3 21:12
或者A和B一樣,
作者: cpk 時間: 2014-11-3 21:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: andypson 時間: 2014-11-3 22:15
等高階板出左再考慮人唔人手玩下.
希望到時柏X一樣可以做低個價.
作者: a886 時間: 2014-11-4 07:18
回覆 9# cpk
當真?我用緊note2應應該係mali,但無咩問題wor
作者: latvia 時間: 2014-11-4 08:02
柏x有嗎?入去好像沒有這機, m p 就賣3580。
作者: ~Mac迷~ 時間: 2014-11-4 09:36
唔係32GB+3GB RAM完全冇興趣
作者: Vincent2006 時間: 2014-11-4 09:48
擒日行過柏X,吾見有呢部機

