Board logo

標題: Mate7港行最平只要..... [打印本頁]

作者: cpk    時間: 2014-11-2 19:45     標題: Mate7港行最平只要.....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: joewucompany    時間: 2014-11-2 19:56

cpk 師兄,想請教那間可$3K4,請比hint, 謝謝
作者: cpk    時間: 2014-11-2 19:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: man32b    時間: 2014-11-3 08:47

回覆 1# cpk

師兄邊樹咁平,請PM。謝謝
作者: stephen1029dog    時間: 2014-11-3 09:53

佢唔差,等佢落到2千幾會諗下佢。

via HKEPC Reader for Android
作者: bbyubb    時間: 2014-11-3 10:10

回覆  joewucompany
柏X
cpk 發表於 2014-11-2 19:59


同一條街應該格價,不過M真人多人D
作者: cpk    時間: 2014-11-3 10:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: king1688    時間: 2014-11-3 13:43

其實佢自家粒麒麟CPU究竟得唔得?
作者: cpk    時間: 2014-11-3 14:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AA1051    時間: 2014-11-3 21:12

回覆  bbyubb
呢兩間有時A平過B,相反B平過A
cpk 發表於 2014-11-3 10:31


或者A和B一樣,
作者: cpk    時間: 2014-11-3 21:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: andypson    時間: 2014-11-3 22:15

等高階板出左再考慮人唔人手玩下.

希望到時柏X一樣可以做低個價.
作者: a886    時間: 2014-11-4 07:18

回覆 9# cpk

當真?我用緊note2應應該係mali,但無咩問題wor
作者: latvia    時間: 2014-11-4 08:02

等高階板出左再考慮人唔人手玩下.

希望到時柏X一樣可以做低個價.
andypson 發表於 2014-11-3 22:15


柏x有嗎?入去好像沒有這機, m p 就賣3580。
作者: ~Mac迷~    時間: 2014-11-4 09:36

唔係32GB+3GB RAM完全冇興趣
作者: Vincent2006    時間: 2014-11-4 09:48

擒日行過柏X,吾見有呢部機





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2