Board logo

標題: 點解強國手機甘平甘抵既? [打印本頁]

作者: 小毛    時間: 2014-2-6 16:56     標題: 點解強國手機甘平甘抵既?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 167pk    時間: 2014-2-6 17:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ango    時間: 2014-2-6 17:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 0zone0    時間: 2014-2-6 17:21

都無比專利費,好似啲強國乜乜影片網咁,點解又乜戲乜片都有得你睇?咁都唔明?
作者: qscaxz    時間: 2014-2-6 17:24

都無比專利費,好似啲強國乜乜影片網咁,點解又乜戲乜片都有得你睇?咁都唔明? ...
0zone0 發表於 2014-2-6 17:21


無俾專利費??
笑話MODE??
作者: 小毛    時間: 2014-2-6 17:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kym.kym    時間: 2014-2-6 18:40

成本問題
作者: ny911    時間: 2014-2-6 18:46

冇廣告,成本減得盡,質素冇保證,睇下邊個唔好彩中招買到機王。
作者: ny911    時間: 2014-2-6 18:50

而家mtk系列性價比比以前低左,因為大牌子機都平左。我下部機都會用番出左半年到嘅牌子機
作者: soldatyager    時間: 2014-2-6 18:51

唔係大陸機平, 係國際品牌機貴.
作者: arrychiu    時間: 2014-2-6 18:59

依家相同配置大牌子同山寨牌子距離近咗好多
作者: jacktsui    時間: 2014-2-6 18:59

本帖最後由 jacktsui 於 2014-2-6 19:04 編輯

除左某D機特別落本 ( HTC ONE金屬外殼, 特大鏡頭等等...)
呢2年D機根本好多原件都係倒模咁既 ( IPS MON, SONY 鏡頭, MTK/高通 CPU ... )
同級機成本應該差唔多

國產機平在開發冇咁落本去設計, 食水冇咁深,因為競爭好大,產品又冇咩特色, 唯有一味靠平去吸引人買
作者: turth    時間: 2014-2-6 19:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 阿峰    時間: 2014-2-6 19:29

都無比專利費,好似啲強國乜乜影片網咁,點解又乜戲乜片都有得你睇?咁都唔明? ...
0zone0 發表於 2014-2-6 17:21


WCDMA要比專利費,錢由CPU果到比左
作者: dannylck    時間: 2014-2-6 19:46

點解lv 貴過adidas 咁多,一樣道理啫嘛,lv d 料的確係貴咁多
作者: alex008    時間: 2014-2-6 19:48

除左某D機特別落本 ( HTC ONE金屬外殼, 特大鏡頭等等...)
呢2年D機根本好多原件都係倒模咁既 ( IPS MON, SO ...
jacktsui 發表於 2014-2-6 18:59



    祇可以話大陸想用量攻占市場X有率!所以利潤吾洗賺太多!目標系世界排前線!
作者: lineager    時間: 2014-2-6 19:50

WCDMA要比專利費,錢由CPU果到比左
阿峰 發表於 2014-2-6 19:29

有冇好似htc咁每賣一部機都要比專利費比Microsoft?

via HKEPC Reader for Android
作者: lovercharlene    時間: 2014-2-6 19:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: soldatyager    時間: 2014-2-6 19:55

唔明點解你地話國產機質素差
你地唔見國際品牌機都經常有問題?

真心唔覺得國際品牌機質素好d, 佢地d 成本更多只係去左marketing度, 當然機身用料, 外型設計投入成本都比國產機多, 但內部零件質素唔見得比國產好
作者: 書中出舉人    時間: 2014-2-6 20:02

本帖最後由 書中出舉人 於 2014-2-6 20:21 編輯

(唔好意思,少少離題,之前唔記得呢度係ANDROID PHONE版)
唔得閒上大陸的話(好多機大陸版正過港行,如華X最明顯),托啲大陸囡囡(自由行方便)/新移民人妻買,大多數情況都買到,俾少少甜頭佢哋賺囉,收得返嘅
作者: 278278    時間: 2014-2-6 20:07

俾你同樣價錢,一部三星、一部偽三星,價錢一樣你會點。一句一分錢一分貨,平無問題,你用得安心可以。不過以中國人心態有點錢都買外國野。

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: 書中出舉人    時間: 2014-2-6 20:22

俾你同樣價錢,一部三星、一部偽三星,價錢一樣你會點。一句一分錢一分貨,平無問題,你用得安心可以。不過 ...
278278 發表於 2014-2-6 20:07



    反而三星先最唔可信
作者: lovercharlene    時間: 2014-2-6 20:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dulik    時間: 2014-2-6 21:00

以前聽過話強國手機, 好多的IMEI係自己作落去, 無正式向一個國際機構申請編配的, 咁呢度成本會少左. 但少幾多, 我就唔知

記得, 有一個國家, 唔准強國牌子手機進口, 因為其IMEI無得追查, 可能會令到恐怖份子做的手機炸彈少了可跟進的線索

如有錯, 請各位指正
作者: 1388    時間: 2014-2-6 21:04

回復 10# soldatyager


    同意極了
作者: 1388    時間: 2014-2-6 21:06

回復 15# dannylck

極唔同意
作者: 阿峰    時間: 2014-2-6 21:07

以前聽過話強國手機, 好多的IMEI係自己作落去, 無正式向一個國際機構申請編配的, 咁呢度成本會少左. 但少幾 ...
dulik 發表於 2014-2-6 21:00


幾多年前的新聞 ?
依家買國產一二線牌子,己經冇呢支歌仔唱
(中華聯酷,小米,Meizu,K-touch,Zopo,)
除非買D四五線山寨出口去非洲果D.........
作者: dom2007    時間: 2014-2-6 21:09

有平有貴啦,有d機幾舊水都有,好似d舊款3.5"屏既機,當後備都唔錯.
小毛 發表於 2014-2-6 17:52

幾舊新款机都有!
作者: dulik    時間: 2014-2-6 21:30

一二線當然唔會
但師兄都講有4,5線,對嗎?
作者: wyk2010    時間: 2014-2-6 22:23

老翻, 唔洗R&D 錢
作者: superki    時間: 2014-2-6 23:01

R&D成本低好多...跟人地之嘛
另外大陸既人均收入幾多呀???  有D錢可以去買IPHONE, 但大部份人月薪2K咋

佢地生意模式係賣平谷個銷量, (平既當然安全唔會好有保證)
講咩去打造品牌去賣貴D賣多D喎, 大陸人始終唔係咁在行
作者: panda360    時間: 2014-2-6 23:25

手機真係好好賺,  手腦電腦都係幾千元一部。
作者: 叉燒餐包    時間: 2014-2-7 01:09

點解大陸啲電器咁平
點解大陸食嘢咁平
點解大陸撘車咁平
點解大陸啲樓咁平
點解大陸啲人工咁平

作者: EOS5    時間: 2014-2-7 02:18

我一向好想知樣野,就係android手機生產商每造一部手機,需唔需要逐部計向Google提交OS版權費?如果要以每部計,大陸品牌 (例如聯想) 同外國品牌 (例如三星) 又會唔會一樣版權費呢?不知名山寨機又有冇俾?
作者: RoyalHKRegiment    時間: 2014-2-7 04:11

回復 13# turth
各有各喜歡, 若質素垃圾, 咁為何有人買, 君不見很多人討論國産平板?
作者: RoyalHKRegiment    時間: 2014-2-7 04:16

回復 33# 叉燒餐包

點解有些香港人拿中國特區護照,用中國東西電腦等等, 却滿腦子英國夢, 真不明白????
作者: 0zone0    時間: 2014-2-7 04:26

中國特區護照?乜嘢嚟架?
點解咁多中國人乜乜領導人,又講做中國人,又全家移民去美國、英國,滿腦美國夢、英國夢?真喺唔明?
作者: turth    時間: 2014-2-7 08:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 630    時間: 2014-2-7 08:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: f16    時間: 2014-2-7 08:17

呢個問題即係問:點解 LV 袋咁貴,但大陸牌子手袋又咁平!
作者: 630    時間: 2014-2-7 08:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CaptainNerd    時間: 2014-2-7 08:59

becoz its made in china
作者: woodhkepc    時間: 2014-2-7 09:02

大陸的產品質數追仍不上國際品牌,不過都是一分錢一分貨
作者: hahahalpc    時間: 2014-2-7 09:29

反而三星先最唔可信
書中出舉人 發表於 6/2/2014 20:22


O rly?
咁大陸機最適合你不過啦
作者: k_02    時間: 2014-2-7 09:54

O rly?
咁大陸機最適合你不過啦
hahahalpc 發表於 2014-2-7 09:29



    三星以價錢黎講,,真係最唔可信~
作者: kong1234    時間: 2014-2-7 09:58

唔係大陸機平, 係國際品牌機貴.
soldatyager 發表於 2014-2-6 18:51

接近同一個spec, 可以貴成千蚊
作者: lovercharlene    時間: 2014-2-7 09:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bigpo    時間: 2014-2-7 10:09

Business model 唔同,大陸啲廠係以接近成本價去賣機,以底價去吸納用戶,即係碌人頭,到有咁上下customer base,就會放風吹自己市值值幾多,跟手就會揾啲有勢力人士同埋富豪去融資,實情係已經傾掂數谷個好大嘅數字出嚟,通常就會話以1%公司股份融資左幾多百億美金,再係咁碌落去直至有一日收網,就係IPO喇,當然公司賣左之後就關人...
作者: turth    時間: 2014-2-7 10:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gtoyerew1    時間: 2014-2-7 11:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 叉燒餐包    時間: 2014-2-7 13:36

三星以價錢黎講,,真係最唔可信~
k_02 發表於 2014-2-7 09:54


問過HTC未
ONE MAX S600賣過$6k
作者: 叉燒餐包    時間: 2014-2-7 13:41

呢個問題即係問:點解 LV 袋咁貴,但大陸牌子手袋又咁平!
f16 發表於 2014-2-7 08:17


點解唔問埋:
點解香港一丁面咁平日本一丁面咁貴?
作者: asgiga    時間: 2014-2-7 13:53

主要係外國手機商要"利潤大"、個代理又"食水深".......
舉例:iP. 5s 成本只需 HK$1600、三叔成本僅人仔1400元咋~~~
http://unwire.hk/2013/09/26/appl ... t-173/mobile-phone/

http://mobile.163.com/13/1006/10/9AGEJTQG0011179O.html
作者: k_02    時間: 2014-2-7 14:37

問過HTC未
ONE MAX S600賣過$6k
叉燒餐包 發表於 2014-2-7 13:36



    HTC冇禁多人用,,好少人俾佢呃~***好多受害者~
作者: 叉燒餐包    時間: 2014-2-7 15:04

HTC冇禁多人用,,好少人俾佢呃~***好多受害者~
k_02 發表於 2014-2-7 14:37


原來呢樣就係"以價錢黎講,,真係最唔可信"嘅理據
作者: jc917    時間: 2014-2-7 15:07

回復 53# asgiga


    marketing reseaRch.. 品牌都係錢..無得咁計
作者: ellis    時間: 2014-2-7 15:09

回復 22# 書中出舉人


    買偽三星好過
反正都係爆
作者: firexboard    時間: 2014-2-7 15:12

點解唔問埋:
點解香港一丁面咁平日本一丁面咁貴?
叉燒餐包 發表於 2014-2-7 13:41



    咁又唔完全一,樣日丁同Lv手袋都係外國做, 差唔多所有手機都大陸做
作者: dulik    時間: 2014-2-7 15:15

三叔近期出雙MON摺機
1.7G 雙核
夠膽賣62XX
真係[傻的嗎]
唔好去搶

講明, 我唔係三叔或N記打手,亦唔淨踩三叔, 總之, 我覺得唔合理, 就發言, 唔理係SA, SO, N,  H , 而我用緊NOTE 3
作者: Frozen    時間: 2014-2-7 15:24

因為包容
作者: CaptainNerd    時間: 2014-2-7 15:42

low quality mnsa
作者: kinghung    時間: 2014-2-7 16:39

唔係人地平,係外國野毛利高,即食水深,人地一年廣告都可能十億計,國內平手機一般乜都無
作者: hkguy80    時間: 2014-2-7 17:04

因為無QC....
作者: chenght    時間: 2014-2-7 17:23

外國 samsung, apple
廣告 ,代言人 ,鋪租,打官司
全部成本轉介到消費者身上   加上利潤高  你去check apple

國內品牌少好多類似開支
價錢自然平好多
作者: tak01    時間: 2014-2-7 17:40

最主要背後有中國政府支持
作者: cyleung19    時間: 2014-2-7 18:11

回復 65# tak01


    我覺得最主要係MTK既SoC平靚正,加埋Android免費同成熟!
作者: iiiepc    時間: 2014-2-7 19:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dieago    時間: 2014-2-7 21:23

毛山寨... d機會賣幾錢, 水胡摺歸以前四五萬.

名廠機先最憎山寨,
我賣吾賣山寨都支持山寨, demand&supply
作者: hkguy80    時間: 2014-2-7 21:32

因為無QC....
hkguy80 發表於 2014-2-7 17:04


同埋冇保養....
作者: iiiepc    時間: 2014-2-7 21:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkguy80    時間: 2014-2-7 21:53

回復 70# iiiepc


    呢句真..外國冇得比.........haha...
作者: RoyalHKRegiment    時間: 2014-2-8 02:42

本帖最後由 RoyalHKRegiment 於 2014-2-8 03:01 編輯

回復 38# turth
兄台很多香港人都買, 照兄台講是否即是買大陸貨的香港人都是無知??不是正常人
作者: RoyalHKRegiment    時間: 2014-2-8 02:48

本帖最後由 RoyalHKRegiment 於 2014-2-8 02:57 編輯

回復 49# turth

谷哥都入股聨想, 買韓水壞了寄回韓國整, 誰敢保證不是大陸机不會壞, 有錢俾得起便俾5,6千買貴野, 無咁多錢便買平野, 唔怪得連大學生賺幾萬銀, 一出來便想買樓, 咁邊有錢買樓
作者: RoyalHKRegiment    時間: 2014-2-8 02:50

回復 37# 0zone0

絶大部份香港人拿中國特區護照
作者: 0zone0    時間: 2014-2-8 02:56

本帖最後由 0zone0 於 2014-2-8 02:58 編輯

回復 74# RoyalHKRegiment
我無聽過世界上有本叫“中國特區護照”    喎?乜嘢嚟?新出架?
重講大部份?唔好吹得就吹喎?
作者: 小子    時間: 2014-2-8 02:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RoyalHKRegiment    時間: 2014-2-8 02:59

回復 75# 0zone0

全名中華人民共和國香港特別行政區護照, 去Google找找, 未聽過
作者: beggar1210    時間: 2014-2-8 03:09

大陸野除左粒CPU, RAM 係出得街之外, 其他 PARTS 都係CHEAP野.
而且個DESIGN 係抄返來, 少人做PRODUCT TESTING. 又唔使請人寫 CUSTOM APPS. 廣告又唔使點出錢
作者: 0zone0    時間: 2014-2-8 03:21

本帖最後由 0zone0 於 2014-2-8 03:38 編輯
回復  0zone0

全名中華人民共和國香港特別行政區護照, 去Google找找, 未聽過 ...
RoyalHKRegiment 發表於 2014-2-8 02:59

哦,你講哩本嘢呀!我無用喎!不過,你之前講喺無香港兩個字,得中國,咁就差好遠啦,得中國個名就得10幾個垃圾國家認,多香港個名就百幾個國家認,香港個名響過中國好多!外國都喺只信香港唔信中國!
不過,我唔知你做乜喺電腦論壇講護照?有乜關系呀?
作者: 0zone0    時間: 2014-2-8 03:32

本帖最後由 0zone0 於 2014-2-8 03:40 編輯

大陸嘢點解咁平?
無比專利費!
無design,抄人
無R & D,又喺抄人
除CPU、display買外國貨外(自己做唔到呀),其他就用雞料!呀MTK,都喺外國嘢,唔喺中國嘢!
加上用啲騙徒手法推鎖,好似啲乜乜30秒網上賣完(30秒點樣可以填好form又過錢呢?)等等手法,制造好賣假象。
當然時不時爆炸啦
作者: ~Mars~    時間: 2014-2-8 03:45

本帖最後由 ~Mars~ 於 2014-2-8 04:00 編輯
中國人短視, 眼前$最重要
外國人會考慮營商環境, 信譽

簡單d講, 中國貨過海神仙, 外國貨就負責任

so, 大6 ...
turth 發表於 2014-2-7 10:14

:o)
Ever used Huawei, ZTE, Xiaomi etc.?
你自己要用啲四五線山寨廠嘅話就抵你死
作者: ckfs    時間: 2014-2-8 03:52

只係差個牌子
希望聯想華為等大廠有一日做得出品牌可以一齊食水深
作者: hkguy80    時間: 2014-2-8 03:57

I just heard another reason. Someone said the china company wanna earn money from App Store instead of hardware.
作者: ~Mars~    時間: 2014-2-8 04:00

確同好多產品一樣
國際品牌勝在個名響, 信心度大, 相對marketing投資大, support會多d
然而產品本身的用料 ...
小子 發表於 2014-2-8 02:59

同啲井底蛙講都晒Q氣

再講,所謂外國大牌子support多,有問題起上嚟十之八九咪又係叫你上佢forum自己搞掂

真正十扑好嘅,用過 *** LG AAPL 係得生活態度算滿意
作者: ckfs    時間: 2014-2-8 04:12

中國人短視, 眼前$最重要
外國人會考慮營商環境, 信譽

簡單d講, 中國貨過海神仙, 外國貨就負責任

so, 大6 ...
turth 發表於 2014-2-7 10:14



講下笑好啦
天下烏鴉一樣黑
作者: RoyalHKRegiment    時間: 2014-2-8 07:12

回復 79# 0zone0

中國籍香港特別行政區居民嘅護照, 咁請教甚麼是中國籍?? 不是拿這種護照, 即是拿外國護照 - 雙重國籍, 或拿 BNO啦
作者: RoyalHKRegiment    時間: 2014-2-8 07:18

本帖最後由 RoyalHKRegiment 於 2014-2-8 08:11 編輯

回復 79# 0zone0

有些人心態在英國, 但用中國造東西, 如中國是垃圾護照,有事便不用去中國領事館求助. 如不知便可去谷哥査査, 得罪
在這裡是指出有些人拿中國香港特區護照, 心態説是英國香港人,但用中國造東西, 如用錯詞語, 道歉. 但普通常識都知大多數香港人都用中國特區護照出入, 不知特區是指香港乎
作者: RoyalHKRegiment    時間: 2014-2-8 07:21

回復 78# beggar1210

買三叔生果等等, 可知買机價錢有幾多佔在廣告費
作者: RoyalHKRegiment    時間: 2014-2-8 07:33

不是偏幫大陸, 以前個個話日本郵船遲早完, 韓國東西不要買, 日本韓國最初有無抄襲和造假野, 造冒牌貨, 日本自豪聾作曲家, 欺騙了世界18年, 話自己作曲,結果是別人代作曲, 現在搶住買日本韓國東西, 不知是否要俾時間大陸改革, 得罪
作者: lovercharlene    時間: 2014-2-8 08:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RockYou    時間: 2014-2-8 09:23

大陸真係好多質素低啲手機, 幾百蚊有交易
但大陸出既就一定差 ?
聯想華為出既叫無保證 ?

其實, 電話成本好低, 唔係蘋果同三星點樣百億千億咁賺錢
作者: bbyubb    時間: 2014-2-8 09:25

加上用啲騙徒手法推鎖,好似啲乜乜30秒網上賣完(30秒點樣可以填好form又過錢呢?)等等手法,制造好賣假象。
0zone0 發表於 2014-2-8 03:32


邊間咁無恥 ?
作者: anzeye    時間: 2014-2-8 10:13

本帖最後由 anzeye 於 2014-2-8 10:16 編輯

30秒賣完嘅意思係等於30秒派曬籌嘅意思,落單LOOK咭有24個鐘頭你慢慢做。
我都唔信小米每次真係有咁多數量賣,不過某D CHING又無買過又要批評,既唔知又要鬧,我都覺得幾好笑。
作者: manitoba    時間: 2014-2-8 11:13

本帖最後由 manitoba 於 2014-2-8 11:15 編輯

回復 87# RoyalHKRegiment
挑,嫌煩咪唔好收返香港囉,咁多事實,唔收返我地咪搵英國領事館,香港人好想收返㗎,喺大6佬死要面嗟
作者: turth    時間: 2014-2-8 12:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 關心研究所    時間: 2014-2-8 12:45

邊間咁無恥 ?
bbyubb 發表於 2014-2-8 09:25

點知啫
可能係白米 糙米 糯米公司呢
作者: firexboard    時間: 2014-2-8 12:52

30秒賣完嘅意思係等於30秒派曬籌嘅意思,落單LOOK咭有24個鐘頭你慢慢做。
我都唔信小米每次真係有咁多數量 ...
anzeye 發表於 2014-2-8 10:13



    係呀30秒定係排隊者填表可以慢慢田
作者: 19900202    時間: 2014-2-8 12:56

蘋果一部成本唔洗2百美金
作者: firexboard    時間: 2014-2-8 13:00

同埋最緊要唔好经router,同埋小心唔好入錯安全碼,錯左要再排過
作者: pass0418    時間: 2014-2-8 13:22

成本主要講生產成本(即係材料,零件,人工), 銷售成本(即係包裝,宣傳,代理收入), 科研成本(即係開發,研究各類零件互相配合, 品牌成本(即係最多人講山塞同外國貨分品)
咁多樣成本最低就係生產成本,山塞機唔注重其他成本, 所以可以咁平, 而且人地主要客戶係國內用家, 4~5千一部機都仲未可以係國內普及, 仲有好多人係會有品牌(唔一定係貴先算品牌,平有平品牌, 貴有貴品牌)習慣, 用開邊個牌子就會係同條件情況下選返用開果隻, 用低價搶佔市場, 係可以有效保障以後客路





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2