作者: lau951753 時間: 2013-12-10 22:56 標題: 港行G2出咗10C 更新!
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bobopig 時間: 2013-12-10 22:57
有乜更新左 ?
作者: lau951753 時間: 2013-12-10 23:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lau951753 時間: 2013-12-11 12:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jpcjpc 時間: 2013-12-11 12:37
本帖最後由 jpcjpc 於 2013-12-11 22:02 編輯
UPDATE 咗~
RAM 分別唔大~
都係使用1.11GB, 714GB
開APPS 快少少~
作者: cpk 時間: 2013-12-11 13:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: frankiepoon 時間: 2013-12-11 13:09
10D dl唔到

作者: starcube168 時間: 2013-12-11 17:16
吓冇喎 ! 我啱啱先至更新完,最新都係得10c咋喎
作者: cpk 時間: 2013-12-11 17:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cwc289 時間: 2013-12-11 19:14
有OTA, 係咪58.33MB?
作者: lau951753 時間: 2013-12-11 19:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cwc289 時間: 2013-12-11 19:36
多RAM左, 第一次見有一激Free
作者: ~Mac迷~ 時間: 2013-12-11 19:52
啱啱搭地鐵嘅時候OTA update左,free ram明顯多左,其他暫時未有感覺住
韓版已經去到11g,港版仲係10c

作者: michaelyiu10 時間: 2013-12-11 20:22
今日港行 6點鐘收到OTA update左
作者: joinphpbb 時間: 2013-12-11 21:26
值得update。開apps速度明顯快左。
作者: jpcjpc 時間: 2013-12-11 21:56
本帖最後由 jpcjpc 於 2013-12-11 22:08 編輯
http://lg-phone-firmware.com/index.php?id_mod=36
香港真係慢D~
中國都出咗 V10E, F, G LGD802
KOREA 出咗 V11K LGF320S
作者: lau951753 時間: 2013-12-11 22:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jpcjpc 時間: 2013-12-11 22:48
哈哈, 刷咗其他地區咪無保
我主要指lg 升級版本唔统一
韓國同中國升級比香港快
作者: 啊甘 時間: 2013-12-11 23:04
水貨更新了 開網怏左 介面更順 開程式更怏
作者: lau951753 時間: 2013-12-11 23:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 啊甘 時間: 2013-12-11 23:26
本帖最後由 啊甘 於 2013-12-11 23:28 編輯
我見你地有有更新咪 入設定試 手動更新
更新11k
作者: frankiepoon 時間: 2013-12-12 10:00
OTA更新中

作者: marco173 時間: 2013-12-12 10:24
我用行貸琴晚已UP
但用電好似多過之前
呢家仲睇緊係咪真係多左用電(要過埋今日晚先知)
作者: n2user 時間: 2013-12-12 11:00
已更新, 暫時唔知有咩好左
作者: bh2648 時間: 2013-12-12 12:00
刷左cwm recovery, 按左ota之後, 開機不停進入recovery之後開唔到機..
可以點搞?
thanks
作者: casper326 時間: 2013-12-12 12:08
入DOWNLOAD MODE, 直刷kdz....
之後factory reset一次.
不過會連storage 入面既野都洗埋.
作者: bh2648 時間: 2013-12-12 12:16
本帖最後由 bh2648 於 2013-12-12 12:26 編輯
入DOWNLOAD MODE, 直刷kdz....
之後factory reset一次.
不過會連storage 入面既野都洗埋. ...
casper326 發表於 2013-12-12 12:08
請問港行kdz係邊可以下載?
同埋我入唔到download mode, 一開機自已去左recovery mode... (vol - & vol+)
thanks!
作者: casper326 時間: 2013-12-12 12:26
回復 27# bh2648
http://csmgdl.lgmobile.com/dn/do ... 3213/D80210C_00.kdz
作者: bh2648 時間: 2013-12-12 12:36
Thanks a lot but how to entry the download mode...
please help..
作者: casper326 時間: 2013-12-12 13:25
不如.....
你試下係google 打... lg g2 download mode....
作者: bh2648 時間: 2013-12-12 13:28
我有search過的, 前一個post有講, 按左都入唔到download mode...
作者: casper326 時間: 2013-12-12 13:32
咁個step 係教你點做呢?
作者: bh2648 時間: 2013-12-12 14:05
vol+ & vol-一齊按, 之後插usb
都係自已入recovery mode...
作者: rk884 時間: 2013-12-12 14:11
回復 33# bh2648
同你一樣情况
作者: bh2648 時間: 2013-12-12 14:15
師兄, 有無idea點搞?
暫時諗到係recovery果度sideload果度flash返個cm入去, 之後再還原去官方rom....
但係公司部腦入開唔到adb...
作者: casper326 時間: 2013-12-12 14:21
如果係lg g2 行貨.
係完全power off 既情況下. 按實上制 之後插usb cable.
作者: rk884 時間: 2013-12-12 14:30
回復 36# casper326
係行貨,試過禁上,下,上下一齊都唔得,部機入面有個cm10.2zip,可否裝左之後再裝返stock rom?
但係唔識點裝個kdz file
作者: casper326 時間: 2013-12-12 14:42
轉去stock rom 即係要flash kdz file.
即係點都要入download mode.
你而家點power off 部機? 係cwm 入面power off?
入gfan.com 有flash kdz 既教學.
作者: rk884 時間: 2013-12-12 14:53
yes cwm 入面power off
作者: casper326 時間: 2013-12-12 14:57
冇野可以剷走個download mode.
power off之後等10秒先按住個vol 上制, 再慢慢插個usb 啦. 其間係一直按實個vol 上制.
(唔洗按power 制).
我個時flash cm11 都係咁無限入recovery mode, 之後都係flash kdz
作者: rk884 時間: 2013-12-12 15:07
Flash完cm 10.2 reboot都係入返cwm
作者: casper326 時間: 2013-12-12 15:14
得係得一個方法.
入download mode
不如你detail d 講下點入download mode...
作者: rk884 時間: 2013-12-12 15:21
本帖最後由 rk884 於 2013-12-12 15:23 編輯
我係禁實上制之後插usb線,一直都入唔到download mode,個cm10.2係之前無事嘅時候flash入去
作者: casper326 時間: 2013-12-12 15:25
睇落正常....唯有慢慢試喇, 會唔會唔夠50% 電唔比入呢? (靠估...)
不過你都只係得e 個方法可以救部機....
入到cwm 都mount 唔到做usb drive, mount 到都仲可以抄其他rom 落去試.
作者: rk884 時間: 2013-12-12 15:46
攞上LG搞唔搞到?唔知當唔當人為損傷呢?
作者: mcflurry 時間: 2013-12-12 15:46
師兄, 有無idea點搞?
暫時諗到係recovery果度sideload果度flash返個cm入去, 之後再還原去官方rom....
但係 ...
bh2648 發表於 2013/12/12 14:15
我都中左招,不過搞掂左
1)你部腦個DRIVER 要裝齊哂
2)CWM 個 VER 要 6.04.4,或者其他都得,但要支援ADB ACCESS
3)部腦個ADB 要最新
4)download 呢個FILE http://pan.baidu.com/s/1GMb6q
5)UNZIP RUN 一次,咁就可以BYPASS RECOVERY,入番ANDROID
6)之後可以入番DOWNLOAD MODE(按實VOL+ , 插USB),咁就可以刷返官ROM.
作者: casper326 時間: 2013-12-12 15:50
回復 45# rk884
放心~~~
絕對會當係人為損壞....
mcflurry 兄個方案有d 睇頭, 快d 試試啦~
作者: bh2648 時間: 2013-12-12 16:19
我都入得返download mode了, 我係刷左twrp去搞
作者: joslau 時間: 2013-12-12 16:37
本帖最後由 joslau 於 2013-12-12 16:39 編輯
個OTA會搞Recovery?
如果之前刷過CWM 6.0.4.4係可以熄住機入CWM Recovery
方法係
按住 - VOL後按緊開機制唔放
等10秒左右個LG Logo會閃一閃
見佢閃一閃之後
放手再即按緊 - VOL + 開機制
就會入到個白畫面問你係咪Factory reset (無CWM Recovery真係會Factory reset , 有就唔會)
按兩次開機制就會入到CWM Recovery
twrp可唔可以熄住機入?
唔可以熄住機入recovery
撞到boot loop都幾頭痕
作者: sonywong 時間: 2013-12-12 16:48
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2451696
今朝我都係咁,跟住呢條link個方法就可以開番機
作者: rk884 時間: 2013-12-12 17:04
真係搞唔掂,請問邊度可以揾到人救機,唔該哂,如果上LG搞又要收幾錢?
作者: bh2648 時間: 2013-12-12 17:07
師兄住邊, 住我附近幫你搞搞
我都搞掂左了
作者: lau951753 時間: 2013-12-12 17:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rk884 時間: 2013-12-12 17:26
回復 52# bh2648
近油麻地,flash左刷機大師都係只能入到recover mode
作者: rk884 時間: 2013-12-12 17:28
回復 53# lau951753
如果唔使錢,我上lg搞算啊,唔該咁多位師兄
作者: bh2648 時間: 2013-12-12 17:47
你係recovery 用sideload flash twrp入去, 之後再打果個code咁就入得返download mode
你flash過recovery, 拎上LG未必會整...
作者: casper326 時間: 2013-12-12 17:47
CHECK 到佢用3RD CWM, 都唔洗收錢咁正?
作者: 關心研究所 時間: 2013-12-12 18:24
本身root咗g2都有更新
更新完都重有root access
作者: rk884 時間: 2013-12-12 18:50
上左LG,話部機root左機保養唔包,如果放低整要報價,就算係整都要換底板,大約二千,為有返屋企試下自救
作者: casper326 時間: 2013-12-12 19:54
二千蚊... 救唔到都要硬食架喇.
作者: rk884 時間: 2013-12-12 20:02
希望救得到,二千蚊買教訓,鬼叫自己識少少咩

作者: corolla2003 時間: 2013-12-12 20:38
更新沒有解決csl 4g 吃電問題
作者: ~Mac迷~ 時間: 2013-12-12 21:08
root左整機收2千,不如去搶
作者: rk884 時間: 2013-12-12 22:38
本帖最後由 rk884 於 2013-12-12 22:39 編輯
我真係搞唔掂,睇唔明adb shell 係咩,請問邊度可以請人救機?
作者: mcflurry 時間: 2013-12-12 22:53
邊度返工,睇下幫唔幫到你?
作者: lau951753 時間: 2013-12-12 22:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rk884 時間: 2013-12-12 22:56
回復 65# mcflurry
油麻地近旺角
作者: rk884 時間: 2013-12-12 22:58
回復 66# lau951753
無flash死,開機自動入recover mode
作者: marco173 時間: 2013-12-12 23:12
lg 冇錯wor , flash 死左唔通免費幫你求?
作者: marco173 時間: 2013-12-12 23:15
c兄你都係睇下有冇c兄近你可以幫下你手吧, 如果真係攪唔到就搵tb人幫手,我睇另一谷都有人flash死都係搵tb人幫手求
作者: casper326 時間: 2013-12-12 23:25
本帖最後由 casper326 於 2013-12-12 23:27 編輯
連DOWNLOAD MODE 都入唔翻...
即係玩爛左個BOOTLOADER, 同FLASH 死冇分別...
不過我就覺得好奇怪... 我都係咁FLASH 部LG G2.
但係冇一PART 會郁到BOOTLOADER... 係FLASH KERNEL 同ROM...
作者: rk884 時間: 2013-12-13 00:06
啱啱有師兄pm可以幫手,希望搞得掂
作者: casper326 時間: 2013-12-13 00:19
Good Luck!
作者: sonywong 時間: 2013-12-13 09:56
有冇睇我reply? 我琴日都救得番我部機(要入到twrp)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2451696
跟呢條link
唔洗adb shell都救到, 喺terminal 打
“dd if=/dev/zero of=/dev/block/platform/msm_sdcc.1/by-name/fota”
"If you DONT have ADB access (because of an early build of TWRP), you can simply use TWRP's awesome "terminal command" option to run the following:
Code:
dd if=/dev/zero of=/dev/block/platform/msm_sdcc.1/by-name/fota
You'll have to type that whole thing out, and be VERY careful with spaces and punctuation. One wrong letter and you could nuke your phone.

