Board logo

標題: [測試] 港行G2出咗10C 更新! [打印本頁]

作者: lau951753    時間: 2013-12-10 22:56     標題: 港行G2出咗10C 更新!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bobopig    時間: 2013-12-10 22:57

有乜更新左 ?
作者: lau951753    時間: 2013-12-10 23:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lau951753    時間: 2013-12-11 12:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jpcjpc    時間: 2013-12-11 12:37

本帖最後由 jpcjpc 於 2013-12-11 22:02 編輯
lau951753 發表於 2013-12-11 12:23


UPDATE 咗~
RAM 分別唔大~
都係使用1.11GB, 714GB
開APPS 快少少~
作者: cpk    時間: 2013-12-11 13:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: frankiepoon    時間: 2013-12-11 13:09

10D dl唔到
作者: starcube168    時間: 2013-12-11 17:16

吓冇喎 ! 我啱啱先至更新完,最新都係得10c咋喎
作者: cpk    時間: 2013-12-11 17:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cwc289    時間: 2013-12-11 19:14

有OTA, 係咪58.33MB?
作者: lau951753    時間: 2013-12-11 19:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cwc289    時間: 2013-12-11 19:36

多RAM左, 第一次見有一激Free
作者: ~Mac迷~    時間: 2013-12-11 19:52

啱啱搭地鐵嘅時候OTA update左,free ram明顯多左,其他暫時未有感覺住
韓版已經去到11g,港版仲係10c
作者: michaelyiu10    時間: 2013-12-11 20:22

今日港行 6點鐘收到OTA update左
作者: joinphpbb    時間: 2013-12-11 21:26

值得update。開apps速度明顯快左。
作者: jpcjpc    時間: 2013-12-11 21:56

本帖最後由 jpcjpc 於 2013-12-11 22:08 編輯
啱啱搭地鐵嘅時候OTA update左,free ram明顯多左,其他暫時未有感覺住
韓版已經去到11g,港版仲係1 ...
~Mac迷~ 發表於 2013-12-11 19:52



    http://lg-phone-firmware.com/index.php?id_mod=36

香港真係慢D~
中國都出咗 V10E, F, G  LGD802
KOREA 出咗 V11K LGF320S
作者: lau951753    時間: 2013-12-11 22:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jpcjpc    時間: 2013-12-11 22:48

又係你
每個地區版本都唔同,邊有得比
lau951753 發表於 2013-12-11 22:30



    哈哈, 刷咗其他地區咪無保
我主要指lg 升級版本唔统一
韓國同中國升級比香港快
作者: 啊甘    時間: 2013-12-11 23:04

水貨更新了   開網怏左   介面更順  開程式更怏
作者: lau951753    時間: 2013-12-11 23:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 啊甘    時間: 2013-12-11 23:26

本帖最後由 啊甘 於 2013-12-11 23:28 編輯
姐係水貨分幾個出, 港行一次過出
lau951753 發表於 2013-12-11 23:16



    我見你地有有更新咪  入設定試  手動更新

更新11k
作者: frankiepoon    時間: 2013-12-12 10:00

OTA更新中
作者: marco173    時間: 2013-12-12 10:24

我用行貸琴晚已UP
但用電好似多過之前
呢家仲睇緊係咪真係多左用電(要過埋今日晚先知)
作者: n2user    時間: 2013-12-12 11:00

已更新, 暫時唔知有咩好左
作者: bh2648    時間: 2013-12-12 12:00

刷左cwm recovery, 按左ota之後, 開機不停進入recovery之後開唔到機..
可以點搞?
thanks
作者: casper326    時間: 2013-12-12 12:08

刷左cwm recovery, 按左ota之後, 開機不停進入recovery之後開唔到機..
可以點搞?
thanks ...
bh2648 發表於 2013-12-12 12:00


入DOWNLOAD MODE, 直刷kdz....
之後factory reset一次.
不過會連storage 入面既野都洗埋.
作者: bh2648    時間: 2013-12-12 12:16

本帖最後由 bh2648 於 2013-12-12 12:26 編輯
入DOWNLOAD MODE, 直刷kdz....
之後factory reset一次.
不過會連storage 入面既野都洗埋. ...
casper326 發表於 2013-12-12 12:08

請問港行kdz係邊可以下載?
同埋我入唔到download mode, 一開機自已去左recovery mode... (vol - & vol+)
thanks!
作者: casper326    時間: 2013-12-12 12:26

回復 27# bh2648


http://csmgdl.lgmobile.com/dn/do ... 3213/D80210C_00.kdz
作者: bh2648    時間: 2013-12-12 12:36

回復  bh2648
casper326 發表於 2013-12-12 12:26

Thanks a lot but how to entry the download mode...
please help..
作者: casper326    時間: 2013-12-12 13:25

Thanks a lot but how to entry the download mode...
please help..
bh2648 發表於 2013-12-12 12:36



不如.....

你試下係google 打...   lg g2 download mode....
作者: bh2648    時間: 2013-12-12 13:28

不如.....

你試下係google 打...   lg g2 download mode....
casper326 發表於 2013-12-12 13:25

我有search過的, 前一個post有講, 按左都入唔到download mode...
作者: casper326    時間: 2013-12-12 13:32

我有search過的, 前一個post有講, 按左都入唔到download mode...
bh2648 發表於 2013-12-12 13:28


咁個step 係教你點做呢?
作者: bh2648    時間: 2013-12-12 14:05

vol+ & vol-一齊按, 之後插usb
都係自已入recovery mode...
作者: rk884    時間: 2013-12-12 14:11

回復 33# bh2648


    同你一樣情况
作者: bh2648    時間: 2013-12-12 14:15

回復  bh2648


    同你一樣情况
rk884 發表於 2013-12-12 14:11

師兄, 有無idea點搞?
暫時諗到係recovery果度sideload果度flash返個cm入去, 之後再還原去官方rom....
但係公司部腦入開唔到adb...
作者: casper326    時間: 2013-12-12 14:21

如果係lg g2 行貨.
係完全power off 既情況下. 按實上制 之後插usb cable.
作者: rk884    時間: 2013-12-12 14:30

回復 36# casper326


係行貨,試過禁上,下,上下一齊都唔得,部機入面有個cm10.2zip,可否裝左之後再裝返stock rom?
但係唔識點裝個kdz file
作者: casper326    時間: 2013-12-12 14:42

轉去stock rom 即係要flash kdz file.
即係點都要入download mode.

你而家點power off 部機?  係cwm 入面power off?
入gfan.com 有flash kdz 既教學.
作者: rk884    時間: 2013-12-12 14:53

yes cwm 入面power off
作者: casper326    時間: 2013-12-12 14:57

yes cwm 入面power off
rk884 發表於 2013-12-12 14:53


冇野可以剷走個download mode.
power off之後等10秒先按住個vol 上制, 再慢慢插個usb 啦. 其間係一直按實個vol 上制.
(唔洗按power 制).

我個時flash cm11 都係咁無限入recovery mode, 之後都係flash kdz
作者: rk884    時間: 2013-12-12 15:07

Flash完cm 10.2 reboot都係入返cwm
作者: casper326    時間: 2013-12-12 15:14

Flash完cm 10.2 reboot都係入返cwm
rk884 發表於 2013-12-12 15:07


得係得一個方法.
入download mode

不如你detail d 講下點入download mode...
作者: rk884    時間: 2013-12-12 15:21

本帖最後由 rk884 於 2013-12-12 15:23 編輯

我係禁實上制之後插usb線,一直都入唔到download mode,個cm10.2係之前無事嘅時候flash入去
作者: casper326    時間: 2013-12-12 15:25

禁實上制之後插usb線
rk884 發表於 2013-12-12 15:21


  睇落正常....
唯有慢慢試喇, 會唔會唔夠50% 電唔比入呢? (靠估...)

不過你都只係得e 個方法可以救部機....

入到cwm 都mount 唔到做usb drive, mount 到都仲可以抄其他rom 落去試.
作者: rk884    時間: 2013-12-12 15:46

攞上LG搞唔搞到?唔知當唔當人為損傷呢?
作者: mcflurry    時間: 2013-12-12 15:46

師兄, 有無idea點搞?
暫時諗到係recovery果度sideload果度flash返個cm入去, 之後再還原去官方rom....
但係 ...
bh2648 發表於 2013/12/12 14:15


我都中左招,不過搞掂左
1)你部腦個DRIVER 要裝齊哂
2)CWM 個 VER 要 6.04.4,或者其他都得,但要支援ADB ACCESS
3)部腦個ADB 要最新
4)download 呢個FILE http://pan.baidu.com/s/1GMb6q
5)UNZIP RUN 一次,咁就可以BYPASS RECOVERY,入番ANDROID
6)之後可以入番DOWNLOAD MODE(按實VOL+ , 插USB),咁就可以刷返官ROM.
作者: casper326    時間: 2013-12-12 15:50

回復 45# rk884
放心~~~

絕對會當係人為損壞....

mcflurry 兄個方案有d 睇頭, 快d 試試啦~
作者: bh2648    時間: 2013-12-12 16:19

我都入得返download mode了, 我係刷左twrp去搞
作者: joslau    時間: 2013-12-12 16:37

本帖最後由 joslau 於 2013-12-12 16:39 編輯

個OTA會搞Recovery?

如果之前刷過CWM 6.0.4.4係可以熄住機入CWM Recovery

方法係

按住 - VOL後按緊開機制唔放
等10秒左右個LG Logo會閃一閃
見佢閃一閃之後
放手再即按緊 - VOL + 開機制
就會入到個白畫面問你係咪Factory reset (無CWM Recovery真係會Factory reset , 有就唔會)
按兩次開機制就會入到CWM Recovery

twrp可唔可以熄住機入?
唔可以熄住機入recovery
撞到boot loop都幾頭痕
作者: sonywong    時間: 2013-12-12 16:48

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2451696

今朝我都係咁,跟住呢條link個方法就可以開番機
作者: rk884    時間: 2013-12-12 17:04

真係搞唔掂,請問邊度可以揾到人救機,唔該哂,如果上LG搞又要收幾錢?
作者: bh2648    時間: 2013-12-12 17:07

真係搞唔掂,請問邊度可以揾到人救機,唔該哂,如果上LG搞又要收幾錢?
rk884 發表於 2013-12-12 17:04

師兄住邊, 住我附近幫你搞搞
我都搞掂左了
作者: lau951753    時間: 2013-12-12 17:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rk884    時間: 2013-12-12 17:26

回復 52# bh2648


    近油麻地,flash左刷機大師都係只能入到recover mode
作者: rk884    時間: 2013-12-12 17:28

回復 53# lau951753


    如果唔使錢,我上lg搞算啊,唔該咁多位師兄
作者: bh2648    時間: 2013-12-12 17:47

回復  bh2648


    近油麻地,flash左刷機大師都係只能入到recover mode
rk884 發表於 2013-12-12 17:26

你係recovery 用sideload flash twrp入去, 之後再打果個code咁就入得返download mode
你flash過recovery, 拎上LG未必會整...
作者: casper326    時間: 2013-12-12 17:47

行機唔使錢
lau951753 發表於 2013-12-12 17:23



CHECK 到佢用3RD CWM, 都唔洗收錢咁正?
作者: 關心研究所    時間: 2013-12-12 18:24

本身root咗g2都有更新
更新完都重有root access
作者: rk884    時間: 2013-12-12 18:50

上左LG,話部機root左機保養唔包,如果放低整要報價,就算係整都要換底板,大約二千,為有返屋企試下自救
作者: casper326    時間: 2013-12-12 19:54

二千蚊...  救唔到都要硬食架喇.
作者: rk884    時間: 2013-12-12 20:02

希望救得到,二千蚊買教訓,鬼叫自己識少少咩
作者: corolla2003    時間: 2013-12-12 20:38

更新沒有解決csl 4g 吃電問題
作者: ~Mac迷~    時間: 2013-12-12 21:08

上左LG,話部機root左機保養唔包,如果放低整要報價,就算係整都要換底板,大約二千,為有返屋企試下自救 ...
rk884 發表於 2013-12-12 18:50



root左整機收2千,不如去搶
作者: rk884    時間: 2013-12-12 22:38

本帖最後由 rk884 於 2013-12-12 22:39 編輯

我真係搞唔掂,睇唔明adb shell 係咩,請問邊度可以請人救機?
作者: mcflurry    時間: 2013-12-12 22:53

邊度返工,睇下幫唔幫到你?
作者: lau951753    時間: 2013-12-12 22:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rk884    時間: 2013-12-12 22:56

回復 65# mcflurry


    油麻地近旺角
作者: rk884    時間: 2013-12-12 22:58

回復 66# lau951753


    無flash死,開機自動入recover mode
作者: marco173    時間: 2013-12-12 23:12

root左整機收2千,不如去搶
~Mac迷~ 發表於 2013-12-12 21:08
lg 冇錯wor , flash 死左唔通免費幫你求?
作者: marco173    時間: 2013-12-12 23:15

我真係搞唔掂,睇唔明adb shell 係咩,請問邊度可以請人救機?
rk884 發表於 2013-12-12 22:38
c兄你都係睇下有冇c兄近你可以幫下你手吧, 如果真係攪唔到就搵tb人幫手,我睇另一谷都有人flash死都係搵tb人幫手求
作者: casper326    時間: 2013-12-12 23:25

本帖最後由 casper326 於 2013-12-12 23:27 編輯
回復  lau951753


    無flash死,開機自動入recover mode
rk884 發表於 2013-12-12 22:58


連DOWNLOAD MODE 都入唔翻...
即係玩爛左個BOOTLOADER, 同FLASH 死冇分別...

不過我就覺得好奇怪...   我都係咁FLASH 部LG G2.
但係冇一PART 會郁到BOOTLOADER...     係FLASH KERNEL 同ROM...
作者: rk884    時間: 2013-12-13 00:06

啱啱有師兄pm可以幫手,希望搞得掂
作者: casper326    時間: 2013-12-13 00:19

啱啱有師兄pm可以幫手,希望搞得掂
rk884 發表於 2013-12-13 00:06

Good Luck!
作者: sonywong    時間: 2013-12-13 09:56

我真係搞唔掂,睇唔明adb shell 係咩,請問邊度可以請人救機?
rk884 發表於 2013-12-12 22:38


有冇睇我reply? 我琴日都救得番我部機(要入到twrp)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2451696
跟呢條link
唔洗adb shell都救到, 喺terminal 打
“dd if=/dev/zero of=/dev/block/platform/msm_sdcc.1/by-name/fota”

"If you DONT have ADB access (because of an early build of TWRP), you can simply use TWRP's awesome "terminal command" option to run the following:

Code:
dd if=/dev/zero of=/dev/block/platform/msm_sdcc.1/by-name/fota
You'll have to type that whole thing out, and be VERY careful with spaces and punctuation. One wrong letter and you could nuke your phone.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2