作者: 大有仔 時間: 2012-11-6 13:19 標題: Taobao買電話用什麼快遞寄回來香港?
跟標題
作者: Crash9898 時間: 2012-11-6 13:23
EMS ... 中國鄱政。 Tariff is Y20 ~ 30 for 1st 1 Kg if sending from ShenZhen.
回復 1# 大有仔
作者: buscocamp 時間: 2012-11-6 13:43
普遍用ems(特快專遞)/sf(順風速運)
作者: ray_au5 時間: 2012-11-6 14:18
大部都唔寄香港..
我都係係深圳拿
作者: hkhang 時間: 2012-11-6 14:59
EMS
作者: JKE 時間: 2012-11-6 15:23
不過EMS既速度慢得好恐怖,我試過成箱貨消失左一個禮拜,嚇Q死

作者: kelvin8348 時間: 2012-11-6 15:24
回復 4# ray_au5
c hing去深圳拿~點拿?可詳細講下嗎?THANKS~
另外上得深圳不如自己去睇,知唔知華強邊度有F160K實機,我想上去買.
作者: jhch1992121 時間: 2012-11-6 15:53
我上次係TAOBAO買左部E210K 係用申通
唔洗一日就到,不過佢唔係度度都上門
可能要收附加費
作者: kelvin8348 時間: 2012-11-6 15:58
就係成日都話華強北有,去過都找唔到,同埋好多都係DEMO,又無咩LG機,想睇下有無CHING可以話我知個地址直接上去買,90%,95%,99%可圈可點,始終都係想自己睇過先放心.反正我時不時都上去,又唔急要換機.
作者: jhch1992121 時間: 2012-11-6 16:04
其實TB都好方便,部機送到之後你可以任CHECK,CHECK到你OK為止先去確認收貨,咁TB先會過數比賣家,而家仲多左個運費保,即係如果你買左運費保,件貨有問題需要退貨的話就有得CLAIM番
作者: aiyume 時間: 2012-11-6 16:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aiyume 時間: 2012-11-6 16:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kelvin8348 時間: 2012-11-7 00:37
就係唔駛佢寄~又可CHECK清楚先,要退就煩啦~有無華強好介紹?
作者: warrensd 時間: 2012-11-7 01:17
飛揚, 長城, 遠望數碼城個D逛逛吧
作者: kelvin8348 時間: 2012-11-7 01:25
回復 14# warrensd
遠望數碼城知係邊~但係飛揚, 長城係邊樹呢?
作者: warrensd 時間: 2012-11-7 01:30
科學館站出去後,向華強站方向行,行到有間麥記轉左,前D就飛揚,飛揚後面就長城,問下人就知
作者: kelvin8348 時間: 2012-11-7 01:35
回復 16# warrensd
唔該晒~好清楚!
作者: 027367 時間: 2012-11-7 01:35
我上次用ems都係兩日就到,郵差送上門的
作者: warrensd 時間: 2012-11-7 01:44
基本上如果你行成日,我會先去長城,然後飛揚,再行返過麥記對面馬路直去遠望
用GOOGLE MAP GOO下到睇到D位置
作者: Crash9898 時間: 2012-11-7 09:29
點解唔在華強站 ... 華強北站 出 ? 華強北站 EXIT A 一出過馬路對面就是吧
作者: 陳豪 時間: 2012-11-7 10:41
集運....
作者: mike864 時間: 2012-11-7 12:47
想快既就SF
作者: brucelai708 時間: 2012-11-7 13:45
十八大期間, 間間都話唔送香港, 試過一間話EMS得, 但係最少收百三蚊人仔, 集運就唔知肯唔肯寄...
作者: jhch1992121 時間: 2012-11-7 13:52
點解?十八大關物流咩事?
作者: jhch1992121 時間: 2012-11-7 13:54
我仲諗住淘部NEXUS4落黎
作者: brucelai708 時間: 2012-11-7 13:59
回復 25# jhch1992121
我問過幾間, 話查得好緊喎, 其實我都唔明架
作者: jhch1992121 時間: 2012-11-7 14:16
十八大係幾時?
作者: louisney 時間: 2012-11-7 14:38
遠望有好多f160k , 依家全新水 2200-2300
不過淘寶平小小, 多垃圾野送
作者: 泥涌 時間: 2012-11-7 14:42
dimbuy寄過, 無問題.
作者: kelvin8348 時間: 2012-11-7 14:56
回復 28# louisney
TB好多都係L板,我想找部K板,不過無咁平wo,咁真係要去睇睇,唔該晒
作者: avataryu 時間: 2012-11-7 15:11
China to HK or HK to China sf(順風速運)
作者: louisney 時間: 2012-11-7 15:13
本帖最後由 louisney 於 2012-11-7 15:15 編輯
我上星期先去遠望行過, 真係見到F160k 報價 2200-2300 人仔
不過二樓個度好亂, 有d烏煙瘴氣, 小心財物
作者: kelvin8348 時間: 2012-11-7 15:53
回復 32# louisney
哦~人仔~咁TB都有~最怕佢95%當新機,咁不如平D買90%95%99%,所以先諗住自己睇過先放心,不過煩D要上去,不過我都係上開先過去睇下~順便買多2部係香港放都好,見到D二手價2300-2500,另外再問下呢,SKY O個D機有無架?我想睇埋,840好似幾好,850我覺得大部(我自己用緊NOTE1,係咪有D思覺失調)哈哈,就係差唔多大想換部細D再加部IPAD MINI.
作者: 羊仔 時間: 2012-11-7 18:17
回復 8# jhch1992121
下, ching可以寄申通架咩, 佢地成日話EMS先得, 申通真係快好多
作者: jhch1992121 時間: 2012-11-7 18:19
你叫個賣家用邊間寄就OK
有一次用申通,但我住荃灣唔送,要去LAI CHI KOK拎
第二次醒左用SF 運費差唔多 但直接送上門
作者: smallfaihk1111 時間: 2012-11-7 18:32
申通好快,但可能要自己到門市拿貨
作者: ptawong 時間: 2012-11-7 19:27
回復 36# smallfaihk1111
同我八字唔夾,話海關deay 成個星期.一早到香港又唔理,第二日下午打電說自取或遍遠地區明天派加三十or四十...

作者: 羊仔 時間: 2012-11-8 14:36
回復 35# jhch1992121
SF & 申通速度邊間快D?
仲想問下呢, 其實鋰電可以過嫁咩?
我買手機間店主話唔俾, 我先用EMS, 真係慢到七彩
作者: jhch1992121 時間: 2012-11-8 14:39
如果SZ寄落黎基本上一樣,只要賣家晚上發(8,9點到)
12點就去到SZ轉運中心
清晨5點幾就到HK
我用開順豐,可以送上門
第二日既12點左右就送到我屋企(荃灣)
作者: 羊仔 時間: 2012-11-8 15:01
回復 39# jhch1992121
very fast ... i had used ems, shenzhen to hk need to take six days
作者: (朗尼) 時間: 2012-11-8 15:02
請問深圳用順豐寄一部電話到香港門市取多少元?
作者: 羊仔 時間: 2012-11-8 15:02
回復 39# jhch1992121
what phone do you buy?
it is 鋰battery inside ?
作者: billy555 時間: 2012-11-8 18:34
(陸運)35人仔
作者: jhch1992121 時間: 2012-11-8 19:20
E210K 可換電架
作者: fourfour918 時間: 2012-11-8 19:44
順風肯送電子產品咩?
作者: QAFHK 時間: 2012-11-8 20:19
集 ems, gz to hk, 4 days
內陸 sz to gz 1 day

