作者: antony 時間: 2011-11-18 16:12 標題: MOTO RAZR 人仔台 -- $3980
本帖最後由 antony 於 2012-2-4 20:45 編輯
[attach]1277461[/attach]
啱啱行過人仔門市, 貼左張 RAZR 獨家接受預訂嘅紙出o黎!
問左紅色衫 MOTO 人,佢話 $4280 出機,落 $200 訂,下星期取機!
落訂送 $100 超市禮券!
佢仲話有 Promoter 果D分店先有得訂!
作者: tommytommy 時間: 2011-11-18 16:20
四千頭咁平
作者: FULLHD 時間: 2011-11-18 16:24
本帖最後由 FULLHD 於 2011-11-20 19:41 編輯
係淨機價定係要連埋個plan?
作者: reborn0603 時間: 2011-11-18 16:31
我想訂電訊數碼多的 唔知佢地出唔出呢
作者: tamalemon 時間: 2011-11-18 16:52
本帖最後由 tamalemon 於 2011-11-18 16:56 編輯
正價$4998
比我估中左魔記D行銷手法, RAZR定價果然平唔過iP4~
順帶提提大家一D網上護教或推銷員永逺幫你唔到的小貼仕
Milestone及atrix系列初出時亦係冇乜香港網絡商售賣
而兩者於早期都有個別用戶報告過同部份3G網絡出現問題
唯一幾乎保證冇兼容問題的只有中移的2G網絡
所以經網絡商出機唔單止中移package最抵, 亦最隱陣
作者: tamalemon 時間: 2011-11-18 16:56
試下去中移劏機
久唔久就有人徵求中移劏咭, 睇你遇唔遇到
作者: reborn0603 時間: 2011-11-18 16:56
即係我私人比返200舊水佢個的?>?
作者: tamalemon 時間: 2011-11-18 17:00
若當事人只想要$68任用, 你只想要$4300買机, 各取所需遮, 我估唔使比返幾舊水下話!?
我估至多pre-order來$100禮券你讓比人地囉~
作者: tamalemon 時間: 2011-11-18 17:07
另一個魔記網上員工冇提到的係中移的手續
以上次Galaxy S2為例, pre-order要登記, 交錢冇得退只可用來抵消出賣價, 佢宣稱用机次序排隊派貨, 而且收机果日必需要登記本人親自上台。(呢D方面文明過或硬性過其它網絡商)
今次我唔肯定係唔係一樣, 大家記得事先問清楚。
作者: ATRIX 時間: 2011-11-18 17:19
部机几靚!
作者: raymondtwm 時間: 2011-11-18 18:12
我問過冇.. 你邊間門市?
作者: reborn0603 時間: 2011-11-18 18:19
等等的我去荃灣看下先
作者: antony 時間: 2011-11-18 18:22
本帖最後由 antony 於 2011-11-18 20:17 編輯
鑽石山,個 Promoter 話屯門,沙田,旺角,銅鑼灣等都有得訂!
作者: mktong 時間: 2011-11-18 18:22
溫馨提示:
Moto RAZR 使用MicroSIM,
出機請換SIM 或先作自行處理.
作者: getronics 時間: 2011-11-18 19:18
MO 記同中移關系真係無得頂~~ 又快又多貨
作者: FULLHD 時間: 2011-11-18 19:23
本帖最後由 FULLHD 於 2011-11-18 19:36 編輯
睇定D定係即刻落訂好呢

本身用緊人仔,可唔可以有呢個價?
作者: 不OC的OC•illso 時間: 2011-11-18 20:00
有冇人想出
作者: 我係大頭文 時間: 2011-11-18 20:04
剛係SSP問左....12月頭有機拎...
作者: raymondtwm 時間: 2011-11-18 20:12
S2 or Razr ?作者: antony 時間: 2011-11-18 20:17
半年內無用過個手機優惠就可以,
不過用左買機優惠半年內唔可以轉走!
作者: darksome 時間: 2011-11-18 20:57
用咩plan先?
作者: cwc289 時間: 2011-11-18 20:59
GS2 VS Razr
作者: 清水灣 時間: 2011-11-18 21:01
請問係咪內置電池同埋要用MicroSIM咁?
作者: jollyccs 時間: 2011-11-18 21:03
本帖最後由 jollyccs 於 2011-11-18 21:05 編輯
有冇razr 既評測?
@@ 岩岩eprice有~
作者: antony 時間: 2011-11-18 21:18
Yes!
作者: 卍TCH卍 時間: 2011-11-18 22:27
本帖最後由 卍TCH卍 於 2011-11-18 23:58 編輯
聽日打去屯門問下先,
如果有就狗衝, 因為NEXUS肯定過五千, 呢部4千頭都OK

橫掂
我都用緊人仔作者: 清水灣 時間: 2011-11-18 22:47
好學唔學學埋死剩一半唔夠垃圾唉瘋d衰,
本來對佢好有興趣講得上買硬宜家三千都要諗!
作者: chochun 時間: 2011-11-18 23:04
回復 22# cwc289
睇完真係覺得冇買錯S2!
作者: 我就是自己 時間: 2011-11-18 23:06
機已訂
作者: cwc289 時間: 2011-11-18 23:23
機係好但優化做得唔好...
作者: lau9876547 時間: 2011-11-18 23:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Kobukuro 時間: 2011-11-18 23:39
本帖最後由 Kobukuro 於 2011-11-18 23:41 編輯
Agree !!
冇得換電真係...興趣大減!
作者: FULLHD 時間: 2011-11-18 23:49
回復 20# antony
即係之前上台冇出過機就可以有呢個價?
作者: lris2009 時間: 2011-11-19 00:40
等電訊數碼個PLAN算,真係好慢=.=
作者: antony 時間: 2011-11-19 00:42
可以呀,咩 Plan 都得
($35 都可以!)作者: z888888 時間: 2011-11-19 00:48
本帖最後由 z888888 於 2011-11-19 00:49 編輯
呢部有無Crystal talk function?
作者: gbalucard 時間: 2011-11-19 00:51
M3可以雙向錄音, 唔知都係MOTO出的這一部有沒有
作者: TAQ 時間: 2011-11-19 00:51
沙田果間開幾點??天日一早狗衝
$35 plan!!!!
作者: FULLHD 時間: 2011-11-19 01:03
回復 35# antony
thx ching
真係好吸引
作者: Giroro伍長 時間: 2011-11-19 01:05
呢部通話質素似乎好掂:
http://www.phonearena.com/review ... eview_id2896/page/5
作者: bigfrog 時間: 2011-11-19 08:16
真係好吸引
作者: cwc289 時間: 2011-11-19 08:45
咩黎?
作者: 傻瓜a 時間: 2011-11-19 09:03
Has LTE???
作者: bigfrog 時間: 2011-11-19 11:15
作者: lau9876547 時間: 2011-11-19 14:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ken476551134 時間: 2011-11-19 15:05
回復 45# lau9876547
點先睇到上面兩段片 用電腦
作者: cwc289 時間: 2011-11-19 15:13
睇MV?
作者: nelsonyin 時間: 2011-11-19 15:25
http://www.youtube.com/watch?v=vhjFk-yUIAw
作者: lau9876547 時間: 2011-11-19 15:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rick1412 時間: 2011-11-19 17:06
轉左細咭, 以後想換機就好麻煩-.-
作者: antony 時間: 2011-11-19 17:29
我試過 ATRIX 同 S2 都放到同用到 Micro-SIM
作者: TAQ 時間: 2011-11-19 18:16
機己訂, 放低$200留電話就走人, 不過就要28號先有機取...
荃灣
作者: ken476551134 時間: 2011-11-19 19:10
回復 48# nelsonyin
thx x2
作者: ken476551134 時間: 2011-11-19 19:10
作者: hey 時間: 2011-11-19 19:37
但係個網頁上下郁, moto 個部唔順呢, 快有咩用, 一格一格咁郁
作者: PATSY 時間: 2011-11-19 20:03
本帖最後由 PATSY 於 2011-11-19 20:05 編輯
你講既問題我有留意到,但你話快係冇用呢句就有D問題了~
我地應該客觀D睇每間廠既機種比較,呢兩部機係直接MATCH UP,無論價錢同SPEC都好相似
不過如果我話一個係用QHD,一個係用WVGA去RUN BENCHMARK又算唔算公平?
所以呢D數據只可以作參考,我個人認為RAZR會稍為佔優,而且大家都係用SA MON,一個叫PLUS,一個叫ADVANCE,已知S2仍然有偏藍問題+影相有紅中,RAZR未知之數
ANYWAY~其實兩部機真係好CLOSED,所以無論邊部機勝出,可以肯定係"險勝",絕非全勝!
至於外型嗎?>>>好主觀既東西,今次我又會撐番S2,因為邊框造得較薄些,而且襯CASE同IP4/S一樣PERFECT!
作者: 1301 時間: 2011-11-19 20:03
唔止網頁 縮放相片仲大獲
都唔知點解DUAL CORE仲係咁唔掂
作者: lau9876547 時間: 2011-11-19 20:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: antony 時間: 2011-11-19 21:47
上 Market 裝個 "Gallery 3D" 就 OK 啦!
作者: antony 時間: 2011-11-20 00:06
RAZR 的 Super AMOLED Advanced 與 Super AMOLED Plus 究竟有咩分別?
[attach]1278020[/attach]
作者: ken476551134 時間: 2011-11-20 00:56
回復 57# 1301
我霖唔關粒u事
應該系部機效果問題
作者: SZA 時間: 2011-11-20 01:43
人仔店有得訂去到11月24日
[attach]1278076[/attach][attach]1278077[/attach][attach]1278078[/attach]
作者: netmen 時間: 2011-11-20 01:44
直頭係軟件問題啦 , 睇圖放大永遠都係 原生果個順 , 咁大間公司 , 連看圖軟件都寫唔好,
寫唔好唔緊要 , 但係明知唔得有免費的又唔用 , D大公司就真係要咁自我 ?
作者: 934 時間: 2011-11-20 01:55
個outlook好似......
作者: SCCH 時間: 2011-11-20 02:09
就咁睇真係唔錯
但係....唔知女友仔肯唔肯同我一齊出情侶機
而家都係得3個choices
一係GS2,一係NOTE,一係呢部
最怕呢部配件不多,唔夠花巧,吸引唔到佢

作者: 又老又細 時間: 2011-11-20 02:18
Super AMOLED Advanced
Pentile matrix

作者: JackyMo 時間: 2011-11-20 02:30
回復 66# 又老又細
好過用TFT
有amoled用已經算好了
作者: cwc289 時間: 2011-11-20 07:42
咩事打晒格仔
作者: 200801 時間: 2011-11-20 08:03
NOTE
作者: nothing0310 時間: 2011-11-20 11:03
過大幾倍先係咁JA?"
肉眼唔覺?
作者: akitohk 時間: 2011-11-20 11:32
RAZR PPI同NEXUS ONE/DESIRE幾乎一樣
如果你唔覺NEXUS ONE用緊pentile RGBG既話RAZR都可以放心.
作者: loker8 時間: 2011-11-20 11:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: antony 時間: 2011-11-20 12:06
RAZR 要做到 7.1mm 咁薄就一定要用 AMOLED,
Samsung 會唔會賣最高等級果批 Mon 比 MOTO,我相信唔會;
但係 MOTO 係採購左批 Mon 返去之後係有做到二次開發嘅!
作者: akitohk 時間: 2011-11-20 12:11
RAZR 要做到 7.1mm 咁薄就一定要用 AMOLED,
Samsung 會唔會賣最高等級果批 Mon 比 MOTO,我相信唔會;
但係 ...
antony 發表於 2011-11-20 12:06
其實同***買面板驚唔驚RAZR要脅到***高階機既時候***又出返desire時期個招停止供應amoled面板
作者: lau9876547 時間: 2011-11-20 14:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bdjoli 時間: 2011-11-20 15:31
the look was good , if got the phone (2 pcs) expect how much may sell ?
作者: amdwii 時間: 2011-11-20 16:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SZA 時間: 2011-11-20 21:22
應該人仔全線都有得訂,吾係間間分店放在個假機出黎,你直接係分店問 Sales
作者: amdwii 時間: 2011-11-20 21:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SZA 時間: 2011-11-20 21:34
見到深水歩高登/黃金對面間人仔台有, Guess旺角門市都應該有(沒去睇過)
作者: SZA 時間: 2011-11-20 21:37
Kevlar coating 係防彈物料,打War Game時用,型到爆

作者: FULLHD 時間: 2011-11-20 23:31
有機個時,仲可唔可以用呢個價連plan買?
作者: SZA 時間: 2011-11-20 23:51
採用用以制作防彈衣的Kevlar®纖維,配上Corning® Gorilla®耐刮玻璃屏,
加上納米防水濺鍍膜,有咁強嘅保護力同防刮花能力,最岩拎去邊度玩呢?
打War Game時用 lol
[attach]1278405[/attach][attach]1278404[/attach]
作者: antony 時間: 2011-11-21 00:59
可以,不過照佢咁講應該無 $100 超市券送 lu
作者: netmen 時間: 2011-11-21 01:42
我覺得呢個技術係防止D人自己拆開換電 , 因為一拆就無左 ,
當然 , 只係冇左防水濺呢個功能而己 , 但係之後就要小心D用,
重點係, 咪電係咪真係堅料 , 唔想用唔夠一年粒電就得返7成效能
作者: pupupusher 時間: 2011-11-21 03:47
部野係咪勁過GS2?
作者: cwc289 時間: 2011-11-21 11:21
打和
作者: tamalemon 時間: 2011-11-21 11:51
根據過往經驗
moto電池不算特別易壞或特別易衰老
但智能手機使用時間不足預期, Wifi compatability, 觸控面板失靈...等才是moto比較明顯的問題
RAZR根本係設計成潮流産品, 冇打算照顧太長遠的問題
買得潮流野既顧客, 廠商就自然認定你定期換款
作者: FULLHD 時間: 2011-11-22 13:37
$100 超市禮券係唔係即刻有得拎?
作者: SZA 時間: 2011-11-22 13:55
人仔台 24小時客戶服務熱線 : 2945 8888
作者: arman 時間: 2011-11-22 22:58
http://www.motorola.com/Consumer ... MOTOROLA-RAZR-HK-ZH
作者: netmen 時間: 2011-11-23 00:03
買得潮流野既顧客, 廠商就自然認定你定期換款
你講得對 , 如果MOTO還是跟以前一樣的想法, RAZE都會跟之前一樣咁死 ,
改款---> 小改款 ----> 小小小改款 ( 但係料冇乜點改...) ----> 我地悶左 --->自動
死亡
作者: 超貧 時間: 2011-11-23 08:55
Is the compatibility issue still appear in Razr?
作者: havana 時間: 2011-11-23 12:11
行貨冇左LTE???
作者: antony 時間: 2011-11-24 01:07
得美國 XT912 用到 Verizon LTE;全球國際版 XT910 都係 HSPA+
作者: antony 時間: 2011-11-25 16:30
人仔預訂 RAZR 送 $100 超市禮卷延至 28/11
唔通真係 29號有機
作者: kyusa 時間: 2011-11-25 16:41
滯銷?

作者: havana 時間: 2011-11-25 16:47
我等緊新世界唔知有冇上台價

作者: havana 時間: 2011-11-25 16:49
冇LTE照殺, 已經賣左部Atrix等Razr
作者: cough 時間: 2011-11-25 17:22
想問知唔知有無門市有DEMO機玩下呢?

