Board logo

標題: Samsung Galaxy PRO B7510 簡體中文版 [打印本頁]

作者: yingwai_chow    時間: 2011-8-3 04:42     標題: Samsung Galaxy PRO B7510 簡體中文版

見大家玩得好開心,
入左部B7510 返黎試下
千頭, 有QWERTY 用同價位比較機算係快, 而家送返個真皮套, 都叫抵玩既
見隔離Forum 猩猩玩得咁開心裝MORELOCALE 做偽中文黎賣街, 等我郁郁手將佢變成真中文
入左全簡體落部機度, 部機而家100% 全簡化, 唔似得人地得D Google Maps 有中文
有Android Market, YouTube 等Google Apps, 唔怕轉左之後無晒
其他野一貫Samsung 靚做工
全套跟2gb card, 叉機, 火牛, 線, 耳筒
作者: chochun    時間: 2011-8-3 06:13

回復 1# yingwai_chow
呢部都幾抵玩$1200有找!師兄有冇入白色貨呢?我玩過部白色我覺得白色靚仔啲!
作者: yingwai_chow    時間: 2011-8-3 06:19

回復  yingwai_chow
呢部都幾抵玩$1200有找!師兄有冇入白色貨呢?我玩過部白色我覺得白色靚仔啲! ...
chochun 發表於 3-8-2011 06:13 AM


暫時得黑色咋
作者: chochun    時間: 2011-8-3 06:27

回復 3# yingwai_chow

水貨機嚟講3星真係算OK!就算水貨都大把人賣!你另一post果部3d而家就真係跌得快!其實呢部lg我個人真係覺得OK、但係可能真係牌子問題!
作者: Cetin    時間: 2011-8-3 09:07

請問有無倉頡輸入法
作者: yingwai_chow    時間: 2011-8-3 11:46

請問有無倉頡輸入法
Cetin 發表於 3-8-2011 09:07 AM



    原裝有個打簡體
可以裝個Changjie Keyboard
作者: monkey288    時間: 2011-8-3 12:18

本帖最後由 monkey288 於 2011-8-3 12:24 編輯

$1200, 800Mhz cpu, unbelievably cheap
作者: yingwai_chow    時間: 2011-8-3 12:22

$1200, 800Mhz cup, unbelievably cheap
monkey288 發表於 3-8-2011 12:18 PM



    唔洗千2
作者: antony    時間: 2011-8-3 13:19

都係 Charm 靚仔D
作者: yingwai_chow    時間: 2011-8-3 15:15

都係 Charm 靚仔D
antony 發表於 3-8-2011 01:19 PM



    兩部我都有,但覺得呢部爽得多!
作者: 泥涌    時間: 2011-8-3 15:31

回復 8# yingwai_chow

又係重慶買?

其實夠唔夠力睇 youtube/tvb.com?
作者: QAFHK    時間: 2011-8-3 17:07

香港 d 什麼機海戰術,
samsung 一部 full keyboard 嘅機都無。
full keyboard 機唔好賣?
還是俾 bb 食晒嗰 market ?
還是 D 人都係喜歡 mon 大 , 輕身機?
作者: cyruschan112    時間: 2011-8-3 20:52

白色真係幾好樣
btw
哩部究竟行唔行到flash?
同ace一樣,超頻版800mhz?
作者: yingwai_chow    時間: 2011-8-3 23:28

白色真係幾好樣
btw
哩部究竟行唔行到flash?
同ace一樣,超頻版800mhz?
cyruschan112 發表於 3-8-2011 08:52 PM



    官網話行到,但冇試過
作者: yingwai_chow    時間: 2011-8-3 23:29

香港 d 什麼機海戰術,
samsung 一部 full keyboard 嘅機都無。
full keyboard 機唔好賣?
還是俾 bb 食晒 ...
QAFHK 發表於 3-8-2011 05:07 PM



    香港主要market 都係大mon touch screen 機加啦,始終qwerty 最方便係英文語系國家
作者: aeioo    時間: 2011-8-4 10:38

...始終qwerty 最方便係英文語系國家 ...
yingwai_chow 發表於 2011-8-3 23:29

我覺得qwerty最方便係用嚟打中文喎。
[attach]1227197[/attach]
作者: yingwai_chow    時間: 2011-8-4 14:27

我覺得qwerty最方便係用嚟打中文喎。
aeioo 發表於 4-8-2011 10:38 AM



    我相信係習慣問題!好似iphone 咁,我見十個有六七個都係手寫
作者: hin0219    時間: 2011-8-5 09:10

請問支援cedime 速成輸入嗎?
作者: hkalan    時間: 2011-8-5 12:40

which cpu?
ram?
rom?
specification?
作者: yingwai_chow    時間: 2011-8-5 13:58

請問支援cedime 速成輸入嗎?
hin0219 發表於 5-8-2011 09:10 AM


support 的
作者: yingwai_chow    時間: 2011-8-5 13:58

which cpu?
ram?
rom?
specification?
hkalan 發表於 5-8-2011 12:40 PM



    http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_pro_b7510-3850.php
作者: 大口仔xd板    時間: 2011-8-5 15:07

回復 17# yingwai_chow


手寫煩到嘔..筆劃/寫得唔好都打唔到...當要係短時間內打100字左右訊息..用手寫??隻手指好似抽筋咁.就會好明白有個實體鍵盤係好正...用速成/倉頡..都好過手寫
作者: 泥涌    時間: 2011-8-5 16:27

其實呢部同邊一部電話同級?
作者: hin0219    時間: 2011-8-5 18:48

我覺得qwerty最方便係用嚟打中文喎。
aeioo 發表於 2011-8-4 10:38



    請問是邊隻輸入法?叫咩名
作者: xknight    時間: 2011-8-5 19:30

這部實側多小ram
例如xperia mini pro 512ram 標明實側可用是360ram
作者: Keroro    時間: 2011-8-5 22:29

st 買冇2gb card+套
作者: yys922    時間: 2011-8-5 22:54

如果里部同xperia mini pro比,
邊部好用D呀?我也是經常打信息的人,
我未用過推出黎的keyborad,
xperia mini pro部機好似好細,
我驚打字會好迫= =
作者: casper326    時間: 2011-8-5 23:01

如果里部同xperia mini pro比,
邊部好用D呀?我也是經常打信息的人,
我未用過推出黎的keyborad,
xperia mini ...
yys922 發表於 2011-8-5 22:54


計KEYBOARD 同MON SIZE...    SAMSUNG E 部仲細過MINI....
MINI 個KEYBOARD 每個制之間都有空位~  好按好多....
作者: killer_queen    時間: 2011-8-5 23:10

個盒張相睇落去修長D wor !? 實物好似 . . . .
作者: aeioo    時間: 2011-8-6 10:56

請問是邊隻輸入法?叫咩名
hin0219 發表於 2011-8-5 18:48

我用的是青檸,貪佢可以用自訂碼表。
我部desktop電腦、netbook、平板、舊Treo手機、新Galaxy Pro手機,都統一用相同碼表的倉頡輸入法,重碼字一定是出常用字,香港字照打,「啲嘅嘢啫啱咗嚟攞嚿踎氹冚邨埗鰂」乜都得,一字一碼,保證打字最快。
作者: eiheiei    時間: 2011-8-8 05:10

官方話flash行到, 但我睇唔到.
有乜ching睇得到? 請教小弟!
作者: yys922    時間: 2011-8-8 12:41

計KEYBOARD 同MON SIZE...  

即係xperia mini pro打字比galaxy pro差..?
作者: lockheed    時間: 2011-8-8 15:10

support 3G in Hong Kong?
作者: eiheiei    時間: 2011-8-8 19:57

用了一星期,行幾快,初時當玩具機,上手後都唔錯
唯獨Flash 10.1 睇唔到,同個Mon 弱咗D(解像度低& no multi-touch)
作者: s108186    時間: 2011-8-8 20:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkplace    時間: 2011-8-9 11:58

only 簡英 ?
作者: tung0402    時間: 2011-8-9 12:03

樓主,我想知道個 MON 係唔係只可以 一點觸控?
睇唔睇到、打唔打到香港字?例如:乜、啱等等。
另外,實際有幾多 MB Ram 係可以用架?
我對呢部都有少少少少興趣~ 如果 1200 就真係可以當後備機。
作者: aeioo    時間: 2011-8-9 15:45

坐地鐵見啲師奶玩自閉機,成日要不停用手指掃畫面,本來可以簡單㩒一個掣就得嘅操作,都要動作大大至做到。好簡單舉一個例子,睇網頁時我隻手指長期擺在向下掣位置,輕輕㩒一下就可以scroll畫面,手指動作幅度只須0.5mm,但玩自閉機的人,就一定要掃畫面至得,動作幅度通常要2cm。

當然,玩自閉機的人都覺得自己好潮好型,不過,小弟就覺得佢地好淒涼,真係好可憐囉!

用實體keyboard機,唔駛下下touchscreen咁麻煩,除咗英文輸入快,打中文更快,日常操作都好快,開Programs(而家普遍叫Apps)可以自訂shortcut,連睇網頁zoom in/zoom out都有shortcut掣,唔駛出動兩隻手指去撐畫面咁Q麻煩。

以下轉載用實體keyboard可以充份發揮快速操作嘅shortcuts:

You can set shortcuts to open applications quickly by modifying the options in Settings > Applications > Quick Launch.
The default settings are as follows:
Search + c opens Contacts
Search + e opens Email
Search + p opens Music
Search + s opens Messaging

ANDROID KEYBOARD SHORTCUTS FOR GMAIL
• F: Forward current message (works only while inside the message)
• R: Reply to current message (works only while inside the message)
• A: Reply-all to current message (works only while inside the message)
• Y: Archive message (works from within message or while on main inbox list)
• Menu + U: Refresh inbox
• Menu + C: Compose new e-mail
• Enter: Open an e-mail (from the main inbox list)
• Alt + Up: Jump to top of inbox
• Alt + Down: Jump to bottom of inbox
Android Keyboard Shortcuts for Typing
• Alt + Spacebar: Insert a special character
• Shift + Del: Delete the character to the right of the cursor
• Alt + Del: Delete an entire line
• Shift + Shift (press it twice): Activate caps-lock; press shift once more to exit
• Alt + Left: Move cursor to beginning of line
• Alt + Right: Move cursor to end of line
• Alt + Up: Move cursor to top of page
• Alt + Down: Move cursor to bottom of page
• Shift + Left/Right: Highlight text for cutting or copying
• Menu + X: Cut text (will cut all text on-screen unless specific characters are highlighted)
• Menu + C: Copy text to clipboard (will copy all text on-screen unless specific characters are highlighted)
• Menu + V: Paste text from clipboard
• Menu + A: Select all text in the current field

ANDROID KEYBOARD SHORTCUTS FOR SCROLLING
• Spacebar: Page down in any Web page/document view
• Shift + Spacebar: Page up in any Web page/document view

ANDROID KEYBOARD SHORTCUTS FOR BROWSING
• Menu + I: Zoom in
• Menu + O: Zoom out
• Menu + J: Go back a page
• Menu + K: Go forward a page
• Menu + R: Refresh current page
• Menu + F: Find on page
• Menu + B: Open bookmarks
• Menu + S: Open social network sharing menu
• Menu + H: View browsing history

ANDROID KEYBOARD SHORTCUTS FOR APPS
• Search + B: Open browser
• Search + C: Open contacts
• Search + E: Open e-mail
• Search + G: Open Gmail
• Search + I: Open calendar
• Search + M: Open maps
• Search + P: Open music
• Search + S: Open text messaging
• Search + Y: Open YouTube
作者: AC07    時間: 2011-8-9 15:59

如果里部同xperia mini pro比,
邊部好用D呀?我也是經常打信息的人,
我未用過推出黎的keyborad,
xperia mini ...
yys922 發表於 2011-8-5 22:54


我一直覺得推出來既keyboard十分無用兼XX.. 因為點都要兩隻手喳住黎打字.... 直身keyboard就完全可以單手操作/打字
作者: gut1983    時間: 2011-8-9 17:22

但 res ...太低了~ 320 240 如果 有 480 360 都好 d. . .
作者: aeioo    時間: 2011-8-9 19:01

本帖最後由 aeioo 於 2011-8-9 19:02 編輯
樓主,我想知道個 MON 係唔係只可以 一點觸控?
睇唔睇到、打唔打到香港字?例如:乜、啱等等。
另外,實際有幾多 MB Ram 係可以用架?
我對呢部都有少少少少興趣~ 如果 1200 就真係可以當後備機。
tung0402 發表於 2011-8-9 12:03

此機並無多點觸控,用得keyboard機,追求實際,gimmick嘢可以慳番,要扮有型千其咪揀呢部機。
部機嘅字型檔內香港字已經幾齊,打唔打得出就要睇你裝邊款輸入法,唔識裝輸入法千其咪揀呢部機。
部機內置User Memory有512MB,扣除系統(DXKC4版)佔用,實際可用RAM為得279MB,要多RAM千其咪揀呢部機。
$1200都要「如果」?如果你畀$1200,已經畀多咗,實情應該有錢找至啱。
作者: chung0816    時間: 2011-8-9 21:26

Where can buy it?
作者: tung0402    時間: 2011-8-9 21:42

此機並無多點觸控,用得keyboard機,追求實際,gimmick嘢可以慳番,要扮有型千其咪揀呢部機。
部機嘅字型 ...
aeioo 發表於 2011-8-9 19:01


師兄又唔係咁強調 「XXXX 千其咪揀呢部機。」
問清楚用家,免得到時又鬧呢樣,又鬧個樣啫~

BTW,最近有某個網站以「Samsung Galaxy Pro 水貨售價企硬 $1,880」,我先加個「如果」啫~
Anyway,多謝你的解答~
作者: aeioo    時間: 2011-8-11 12:04

Where can buy it?
chung0816 發表於 2011-8-9 21:26

有賣水貨嘅手機舖,SSP鴨記、MK先記搵下就會有。
當然唔係間間有,keyboard機屬於冷門機,無乜幾多人識欣賞,所以唔係間間有得賣。
作者: weggie3388    時間: 2011-8-11 12:45

喺边到買!?
作者: aeioo    時間: 2011-8-11 19:25

呢部水貨機雖然只有簡體中文或英文介面,但本身已可顯示繁體字,香港字都算幾齊吓,未root機換font file已經可以打出好多香港字:

[attach]1231534[/attach]
作者: yingwai_chow    時間: 2011-8-13 13:20

喺边到買!?
weggie3388 發表於 11-8-2011 12:45 PM



    Yahoo 咪有得賣
作者: yingwai_chow    時間: 2011-8-13 13:23

support 3G in Hong Kong?
Olockheed 發表於 8-8-2011 03:10 PM



    All operator working
作者: STUPIDFUZK    時間: 2011-8-13 21:04

我用左一個星期
有日冇端端自動熄左機就開唔返
有冇人知邊度有得整?
thanks
作者: aeioo    時間: 2011-8-15 15:40

我用左一個星期
有日冇端端自動熄左機就開唔返
有冇人知邊度有得整?
thanks ...
STUPIDFUZK 發表於 2011-8-13 21:04

按開機掣5秒鐘才放手。
充電充耐少少再開機。
有萬能錶的話,量一量電池電壓,看是否正常。
試下按Power/Lock+T看能否進入recovery模式。
攞去旺角仙達、深水埗鴨記、深圳華強畀人整。
作者: yingwai_chow    時間: 2011-8-15 21:19

回復 49# STUPIDFUZK


    Q+PWR 有無反應
作者: g11    時間: 2011-8-16 22:39

呢部水貨機雖然只有簡體中文或英文介面,但本身已可顯示繁體字,香港字都算幾齊吓,未root機換font file已 ...
aeioo 發表於 2011-8-11 19:25



    點換font file?個方向鍵有乜地方可以用?
作者: aeioo    時間: 2011-8-17 10:14

點換font file?個方向鍵有乜地方可以用?
g11 發表於 2011-8-16 22:39

用Root Explorer將DroidSansFallback.ttf抄入去/system/fonts,Overwrite就得,非常容易。
唔識唔緊要,反正原本啲香港字都已經好齊下。

方向掣極好用,大部分畫面都用得,除了用來scroll,還可以用來跳field,任何情況下打字又可以將cursor上下左右移動,方便edit文字。

方向掣極適合快速操作,有方向掣用,就唔駛成日要用手指掃畫面咁麻煩。
作者: amdwii    時間: 2011-8-17 13:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aeioo    時間: 2011-8-17 13:57

有冇人知呢部機有冇其它rom 可以 flash ?
amdwii 發表於 2011-8-17 13:15

Europe
B7510XWKD1
B7510XWKF2
Asia
B7510DXKC4
B7510DDKC4
Arabic
B7510JPKC4
作者: amdwii    時間: 2011-8-17 20:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: STUPIDFUZK    時間: 2011-8-18 03:15

按開機掣5秒鐘才放手。
充電充耐少少再開機。
有萬能錶的話,量一量電池電壓,看是否正常。
試下按Power/L ...
aeioo 發表於 2011-8-15 15:40



以上方法 部機都係冇反應..
遲d拎上華強睇下先
thanks
作者: STUPIDFUZK    時間: 2011-8-18 03:16

回復  STUPIDFUZK


    Q+PWR 有無反應
yingwai_chow 發表於 2011-8-15 21:19


無反應
thanks
作者: aeioo    時間: 2011-8-18 10:35

Where can I find the rom ? How can flash it ? Thank you
amdwii 發表於 2011-8-17 20:56

Use Google to find the rom.
Use Odin Multi Downloader to flash.
作者: amdwii    時間: 2011-8-18 10:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mtr0930    時間: 2011-8-18 10:45

好似 nokia
作者: yingwai_chow    時間: 2011-8-18 10:48

找到 rom 和教學,但試過 load rom 去個 flash program, 從但 load 唔入,個 OPS 冇反應
,請問有冇人試過 ...
amdwii 發表於 18-8-2011 10:45 AM



    冇問題,一切正常
作者: aeioo    時間: 2011-8-18 10:56

以上方法 部機都係冇反應..
遲d拎上華強睇下先
thanks
STUPIDFUZK 發表於 2011-8-18 03:15

是否只是壞充電器?或壞充電插頭?
試下取出電池,用萬能充來充滿佢,又或用另一火牛充。
入downloading mode要同時按Q及Power掣5秒以上。
去華強最好在大運會過後。
作者: amdwii    時間: 2011-8-18 13:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: amdwii    時間: 2011-8-18 13:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yingwai_chow    時間: 2011-8-18 14:05

成功!想問呢二個版本有乜分別?
Asia
B7510DXKC4
B7510DDKC4
amdwii 發表於 18-8-2011 01:06 PM


DX 先有中文
作者: STUPIDFUZK    時間: 2011-8-18 17:17

是否只是壞充電器?或壞充電插頭?
試下取出電池,用萬能充來充滿佢,又或用另一火牛充。
入downloading m ...
aeioo 發表於 2011-8-18 10:56


我試過拎朋友粒電都冇反應.

其實壞之前部機已經成日自動關機.

作者: aeioo    時間: 2011-8-18 17:26

本帖最後由 aeioo 於 2011-8-18 17:30 編輯

回復 67# STUPIDFUZK
檢查機底的電池接觸點有否因曾錯誤方向放進電池而不正常屈曲。
作者: yingwai_chow    時間: 2011-8-18 17:29

回復  STUPIDFUZK
咁就無計,攞上深圳畀人整啦,通常幾十蚊至百幾蚊就可以整番,1個鐘內可以整好。 ...
aeioo 發表於 18-8-2011 05:26 PM



    應該唔止掛
作者: amdwii    時間: 2011-8-18 17:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kinching2010    時間: 2011-8-19 18:12

玩唔玩到talk box wts app果d 0.0?
作者: yingwai_chow    時間: 2011-8-19 20:34

玩唔玩到talk box wts app果d 0.0?
kinching2010 發表於 19-8-2011 06:12 PM



    可以用到的
作者: kinching2010    時間: 2011-8-19 22:07

見大家玩得好開心,
入左部B7510 返黎試下
千頭, 有QWERTY 用同價位比較機算係快, 而家送返個真皮套, 都叫抵 ...
yingwai_chow 發表於 2011-8-3 04:42



    C HING 大小幾多 我都有D想買:)
作者: arktos    時間: 2011-8-20 02:25

請問個皮套大約係點樣, 有冇得買? 我買果陣無得送~
作者: yingwai_chow    時間: 2011-8-20 10:58

C HING 大小幾多 我都有D想買:)
kinching2010 發表於 19-8-2011 10:07 PM



    Dimensions        108.6 x 66.7 x 10.7 mm
Weight        103.4 g
作者: 他一個人    時間: 2011-8-20 21:24

本人都幾鐘意似黑苺手機個種格類feel
可惜的是韓國牌子唔係好like
有qwerty同行android既手機又唔係好多選擇
不過算係幾抵玩
作者: gut1983    時間: 2011-8-20 23:49

.....真係好抵用, 因為我買 $850 .......
其實 320x240 真係好鬼難睇, 但$850 就咁算啦
你買部 二手 nokia 機 e72 都可能貴過 e 部機 ~
作者: kinching2010    時間: 2011-8-21 00:31

.....真係好抵用, 因為我買 $850 .......
其實 320x240 真係好鬼難睇, 但$850 就咁算啦
你買部 二手 nok ...
gut1983 發表於 2011-8-20 23:49



    850邊度買/口\

作者: gut1983    時間: 2011-8-21 00:34

850邊度買/口\

kinching2010 發表於 2011-8-21 00:31


Hee eheee 二手99%new 既 向 丁丙fever 度bid 的
作者: aeioo    時間: 2011-8-21 00:48

回復 77# gut1983
$850?嘩!好抵喎!二手?
作者: charleschan    時間: 2011-8-21 22:52

點樣揀互聯網模式??
我係用68蚊people上網個plan
入左張sim card揀左個network可以打出打入
但係上唔到網
請問應該點樣set...
作者: Sempron2400+    時間: 2011-8-22 00:22

點樣揀互聯網模式??
我係用68蚊people上網個plan
入左張sim card揀左個network可以打出打入
但係上唔到網
...
charleschan 發表於 2011-8-21 22:52


上網找people的apn setting 吧, 我都係星期六先做機主
作者: yingwai_chow    時間: 2011-8-22 01:33

上網找people的apn setting 吧, 我都係星期六先做機主
Sempron2400+ 發表於 22-8-2011 12:22 AM



    Proples APN: peoples.net
作者: reborn0603    時間: 2011-8-23 08:46

好快我都會入手
但flash 10.3 真係用唔到?
作者: hahahalpc    時間: 2011-8-23 09:44

好快我都會入手
但flash 10.3 真係用唔到?
reborn0603 發表於 2011-8-23 08:46


呢部CPU唔係行MSM7227咩
唔係ARMv7以上點支援flash player?
作者: reborn0603    時間: 2011-8-23 20:18

我岩岩買左部電話啦
點解用左guage 看電有幾多%既軟件
但我見到100%  但充多成個鐘都仲有充電圖案既
作者: charleschan    時間: 2011-8-23 22:55

Proples APN: peoples.net
yingwai_chow 發表於 2011-8-22 01:33

洗唔洗SET埋 PROXY MMS 果堆的..?
作者: ben_law    時間: 2011-8-24 13:10

1200蚊是底玩!但mon真係細了一點~.~
作者: aeioo    時間: 2011-8-25 15:38

1200蚊是底玩!但mon真係細了一點~.~
ben_law 發表於 2011-8-24 13:10

有得有失啦!睇你重唔重視輸入。
畫面係細,但有physical keyboard,打字輸入快幾倍;發信息、打email、記事,真係超方便。
用virtual keyboard打字,間唔中打幾隻字就得,要一句句咁打嘅時候真係好淒涼。

No physical keyboard → large screen, good for "read only" users.
With physical keyboard → smaller screen, good for "read/write" users.
作者: arktos    時間: 2011-8-28 01:21

係乜乜FEVER 見到比劣評呢部機果個人, 我真係想話..佢係咪唔識用ANDROID...同埋佢用幾錢買部機...我覺得呢部機性價比算好高...
作者: alan28    時間: 2011-8-28 16:04

回復 85# hahahalpc

有ARMv6既 FLASH 10.1 DL
作者: kof2002    時間: 2011-8-29 12:49

有部GALAXY M PRO 發佈左, 唔知幾時有, 同幾錢。B7510同HTC CHA CHA 比,which better ?
作者: aeioo    時間: 2011-8-29 13:26

Galaxy M Pro無實體(physical)方向掣,不適合快速、準確、「有實在感」的操作。
個人認為,佢個細touch Point,是多餘的設計,如果我要touch,我touch screen仲好啦!It is just a stupid "stylish" design, but not ergonomic at all!  我要有型或者要潮,我駛乜買佢?買得keyboard機,都係重視輸入及快速操作嘅人,邊得閒同你慢慢「摸下摸下」?
作者: kof2002    時間: 2011-8-29 14:56

點解 GALAXY PRO 唔出行貨, 會唔會係因為本身( 可能訊號格式等) 唔岩香港用??
作者: aeioo    時間: 2011-8-29 22:35

點解 GALAXY PRO 唔出行貨, 會唔會係因為本身( 可能訊號格式等) 唔岩香港用??
kof2002 發表於 2011-8-29 14:56

大部分香港人都淨係鍾意touch screen大mon機,Samsung HK唔賣呢部機好正常。
真係好采有水貨賣!

不過老實講,就算有行貨都肯定好貴,大部分人都會買返水貨。
作者: jasonwkc    時間: 2011-8-29 22:52

chacha出行貨
resolution又更靚
推!
作者: kinching2010    時間: 2011-8-31 22:49

有冇人知道我本身用3 既iphone plan 用呢部機得gprs 會唔會另外收錢=(
作者: kronosw    時間: 2011-8-31 22:55

chacha出行貨
resolution又更靚
推!
jasonwkc 發表於 2011-8-29 22:52



    不過 chacha ROM細, application 裝左去 SD 都係成日話唔夠位 希望 motorola pro+ 香港會出行貨
作者: aeioo    時間: 2011-9-1 10:46

回復 98# kronosw
Motorola Pro+連方向掣都無,真係咪搞,設計果條友都幾無腦。
作者: cheney    時間: 2011-9-1 10:53

回復  kronosw
Motorola Pro+連方向掣都無,真係咪搞,設計果條友都幾無腦。
aeioo 發表於 2011-9-1 10:46



    右下角算唔算





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2