Board logo

標題: 豐澤開倉買相機 [打印本頁]

作者: travelntravel    時間: 2025-3-18 12:01     標題: 豐澤開倉買相機

請問有無師兄知,豐澤荃灣開倉,過往有無相機賣? 係咪真係會平過鋪頭?(扣除商場回贈)。因為想買部相機下星期用,豐澤賣緊1萬左右,諗緊響商場買定等多幾日去開倉好d. 謝謝
作者: platinum    時間: 2025-3-18 12:35

很舊, 很少, 有都係canon
不過曾經執過一部d7200
作者: axeoil    時間: 2025-3-18 12:47

呢D開倉就唔好諗, 有著數嘅貨, 職員食一波, 2手佬再食埋個尾, 街客係買唔到著數貨的
作者: rx78_nt-1    時間: 2025-3-18 17:15

武林大會都幾難有好野
作者: TH30    時間: 2025-3-18 20:01

呢D開倉就唔好諗, 有著數嘅貨, 職員食一波, 2手佬再食埋個尾, 街客係買唔到著數貨的 ...
axeoil 發表於 2025-3-18 12:47 PM


這些機會不是屬於我的.gif
作者: cmhd    時間: 2025-3-18 21:04

相機型號
作者: travelntravel    時間: 2025-3-18 22:38

相機型號
cmhd 發表於 2025-3-18 21:04

SONY A7III or A7C
作者: travelntravel    時間: 2025-3-18 22:39

很舊, 很少, 有都係canon
不過曾經執過一部d7200
platinum 發表於 2025-3-18 12:35

要第一日最早時段去嗎?
作者: t19922006    時間: 2025-3-19 10:45

回覆 1# travelntravel

不如買水貨
90%都係陳列品
作者: sands    時間: 2025-3-19 10:59

相機怕已經玩到內傷
作者: usei    時間: 2025-3-19 14:38

回覆  travelntravel

不如買水貨
90%都係陳列品
t19922006 發表於 2025-3-19 10:45


Sony 機水行價錢爭得少
作者: vacuum.tube    時間: 2025-3-21 10:04

印象中無相機.
通常係出售陳列 電視,手提電腦,手機(多數大陸牌子),智能手錶...家庭電器為主.
作者: Auk    時間: 2025-3-21 14:28

今次好似有一仟零一部相機賣,上網就check到係邊部
作者: goalsp    時間: 2025-3-22 15:53

回覆  travelntravel

不如買水貨
90%都係陳列品
t19922006 發表於 2025-3-19 10:45



    相機陣列品其實有乜所謂
作者: goalsp    時間: 2025-3-22 15:56

要第一日最早時段去嗎?
travelntravel 發表於 2025-3-18 22:39


一時時, 有時最後幾日先有筍嘢
作者: aaoo.    時間: 2025-3-22 16:37

回覆 14# goalsp

快門組件係損耗品黎  呢d機 擺係度比人試個連拍 分分鐘一個客都打你一千幾佰飛
作者: goalsp    時間: 2025-3-22 16:44

唔插卡, 點拍到咁多張呢?
作者: 必思    時間: 2025-3-22 16:49

唔插卡, 點拍到咁多張呢?
goalsp 發表於 2025-3-22 16:44



    快門數唔理有冇插咭,你當佢係開關
作者: goalsp    時間: 2025-3-22 21:17

狂撳快門, 又唔係影, Sales 唔黑面咩?
作者: manman1998    時間: 2025-3-22 21:44

以前跟格價網上忘記 x京定另一間買6D,係比正常價平左$仟幾的,但返去影完發覺以有2千幾快門,不過又覺冇咩所胃
作者: t19922006    時間: 2025-3-24 10:35

回覆 19# goalsp

sales賣到貨佢理你點試部機, 部機公司資源變廢鐵都唔關佢事
作者: evil666    時間: 2025-3-24 13:24

剛剛行完,唔見有相機賣





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2