作者: travelntravel 時間: 2025-3-18 12:01 標題: 豐澤開倉買相機
請問有無師兄知,豐澤荃灣開倉,過往有無相機賣? 係咪真係會平過鋪頭?(扣除商場回贈)。因為想買部相機下星期用,豐澤賣緊1萬左右,諗緊響商場買定等多幾日去開倉好d. 謝謝
作者: platinum 時間: 2025-3-18 12:35
很舊, 很少, 有都係canon
不過曾經執過一部d7200
作者: axeoil 時間: 2025-3-18 12:47
呢D開倉就唔好諗, 有著數嘅貨, 職員食一波, 2手佬再食埋個尾, 街客係買唔到著數貨的
作者: rx78_nt-1 時間: 2025-3-18 17:15
武林大會都幾難有好野
作者: TH30 時間: 2025-3-18 20:01
這些機會不是屬於我的.gif
作者: cmhd 時間: 2025-3-18 21:04
相機型號
作者: travelntravel 時間: 2025-3-18 22:38
SONY A7III or A7C
作者: travelntravel 時間: 2025-3-18 22:39
要第一日最早時段去嗎?
作者: t19922006 時間: 2025-3-19 10:45
回覆 1# travelntravel
不如買水貨
90%都係陳列品
作者: sands 時間: 2025-3-19 10:59
相機怕已經玩到內傷
作者: usei 時間: 2025-3-19 14:38
Sony 機水行價錢爭得少
作者: vacuum.tube 時間: 2025-3-21 10:04
印象中無相機.
通常係出售陳列 電視,手提電腦,手機(多數大陸牌子),智能手錶...家庭電器為主.
作者: Auk 時間: 2025-3-21 14:28
今次好似有一仟零一部相機賣,上網就check到係邊部
作者: goalsp 時間: 2025-3-22 15:53
相機陣列品其實有乜所謂
作者: goalsp 時間: 2025-3-22 15:56
一時時, 有時最後幾日先有筍嘢
作者: aaoo. 時間: 2025-3-22 16:37
回覆 14# goalsp
快門組件係損耗品黎 呢d機 擺係度比人試個連拍 分分鐘一個客都打你一千幾佰飛
作者: goalsp 時間: 2025-3-22 16:44
唔插卡, 點拍到咁多張呢?
作者: 必思 時間: 2025-3-22 16:49
快門數唔理有冇插咭,你當佢係開關
作者: goalsp 時間: 2025-3-22 21:17
狂撳快門, 又唔係影, Sales 唔黑面咩?
作者: manman1998 時間: 2025-3-22 21:44
以前跟格價網上忘記 x京定另一間買6D,係比正常價平左$仟幾的,但返去影完發覺以有2千幾快門,不過又覺冇咩所胃
作者: t19922006 時間: 2025-3-24 10:35
回覆 19# goalsp
sales賣到貨佢理你點試部機, 部機公司資源變廢鐵都唔關佢事
作者: evil666 時間: 2025-3-24 13:24
剛剛行完,唔見有相機賣

