Board logo

標題: [教學] Sony A7R3新固件4月11日 [打印本頁]

作者: kazami00    時間: 2019-4-11 11:26     標題: Sony A7R3新固件4月11日

本帖最後由 kazami00 於 2019-4-11 13:53 編輯

http://support.d-imaging.sony.co ... E7RM3V300.exe?fm=cn

Sony A7R3新固件終於出現啦!

Sony’s popular α7R III and α7 III full-frame cameras will both receive enhanced Real-time Eye AF performance with the upcoming firmware version 3.0. This will be available in AF-C mode with a simple half-press of the shutter button. Real-Time Eye AF for animals (i) will also be available.

The cameras will also receive interval recording functionality that will allow for simple creation of time-lapse movies (vii). The new feature can be set for anywhere between 1 and 60 seconds, with a total number of shots from 1 to 9999. AE tracking sensitivity can also be adjusted to “High”, “Mid” or “Low” during interval recording, allowing for reduced changes in exposure over the shooting interval.

升级内容
*增加动物的眼控实时对焦。[注1]
*可以通过半按快门按钮或按住AF-ON按钮进行眼控实时对焦。
*增加间隔拍摄功能。
*可通过RMT-P1BT进行远程遥控(另售)。
*其他改善:
-[MENU]键可设置为自定义按键。
-Fn按键中的显示Tap可以进行自定义。
*提高了相机的整体稳定性。

[attach]2119925[/attach]
作者: 我係小魚兒    時間: 2019-4-11 12:45

WA... 要買要買!!!!!
作者: wingkps2    時間: 2019-4-11 12:54

唉.冇帶........A6400有未啊.
作者: kazami00    時間: 2019-4-11 13:43


唉....連亞柒勾iii 同亞柒iii 刀終於有 in-camera interval shooting
幾時仙下放到禾部
作者: chromechan    時間: 2019-4-11 13:44

回覆 2# 我係小魚兒

買買買a73都有更新
作者: aichun    時間: 2019-4-11 13:44

唉....連亞柒勾iii 同亞柒iii 刀終於有 in-camera interval shooting
幾時仙下放到禾部 ...
kazami00 發表於 2019-4-11 13:43



    邊部?
作者: aichun    時間: 2019-4-11 13:46

WA... 要買要買!!!!!
我係小魚兒 發表於 2019-4-11 12:45


賣左又買返?
作者: 我係小魚兒    時間: 2019-4-11 15:06

回覆  我係小魚兒

買買買a73都有更新
chromechan 發表於 2019-4-11 13:44



    有更新姐係A7R IV 就出-3-
作者: chromechan    時間: 2019-4-11 15:24

回覆 8# 我係小魚兒

係都a7s3先啦
作者: freefdhk    時間: 2019-4-11 15:26

用緊 7 , 想換機應該買  7iii 定 7r iii 好 ?
7RIII 追得返 7III 既功能未?
作者: ja6901    時間: 2019-4-11 15:27

Real time tracking同af-c有咩分別
作者: 我係小魚兒    時間: 2019-4-11 15:56

用緊 7 , 想換機應該買  7iii 定 7r iii 好 ?
7RIII 追得返 7III 既功能未?
freefdhk 發表於 2019-4-11 15:26



    7RIII 超越 7III 功能好耐....
有錢直上 7RIII
作者: wingkps2    時間: 2019-4-11 15:57

回覆 10# freefdhk


R3一直都冇輸過俾A7III喎.
作者: calvin83    時間: 2019-4-11 16:24

回復 8 #我係小魚兒

有更新即係冇咁快。
作者: 必思    時間: 2019-4-11 16:46

回覆  freefdhk


R3一直都冇輸過俾A7III喎.
wingkps2 發表於 2019-4-11 15:57



    機械快門連拍A73快d
作者: riceball2005    時間: 2019-4-11 17:04

機械快門連拍A73快d
必思 發表於 2019-4-11 16:46



    A73 同R3 應該一樣wor...
作者: 必思    時間: 2019-4-11 17:16

A73 同R3 應該一樣wor...
riceball2005 發表於 2019-4-11 17:04



    記錯,連拍係一樣十張,係A9得五張
A73 PDAF有693點,A7R3得399點
作者: mail4kawai    時間: 2019-4-11 18:03

機械快門連拍A73快d
必思 發表於 2019-4-11 16:46

都係10fps之嘛
作者: mail4kawai    時間: 2019-4-11 18:05

Real time tracking同af-c有咩分別
ja6901 發表於 2019-4-11 15:27

用Tracking基本上一定係AFC, 但AFC唔一定有Tracking.
作者: tcbyxo    時間: 2019-4-11 19:12

本帖最後由 tcbyxo 於 2019-4-11 19:59 編輯

Up 左 A7M3
A7M3 + MB5 + Canon 2870 f2.8
人眼對焦全部正常,對焦反應尚快。
因我無養貓狗,拎左隻毛毛熊公仔試,公仔對眼係黑色實心圓形對稱,可以找到而且對到焦。
另一隻黑色大圓形,中央白色圓形就認唔到。
唯一不方便要去 Menu 設定人眼對焦,影動物就選番動物對焦,唔能夠 AI 自動判斷系人定動物。
但改變左半按快門有眼對焦功能,真係抵讚 Sony
用番原廠鏡可能更勝一籌。
作者: wingkps2    時間: 2019-4-11 20:50

回覆 20# tcbyxo


    可set fn 鍵。都好方便啦。
作者: freefdhk    時間: 2019-4-11 22:10

回覆  freefdhk


R3一直都冇輸過俾A7III喎.
wingkps2 發表於 2019-4-11 15:57



    對焦系統 唔係 A7 III  , A9 是相同.
而A7 RIII  是舊一些慢一些 ?
作者: wingkps2    時間: 2019-4-11 22:17

回覆 22# freefdhk


    A7iii 未玩過。a9 先快。同黐得較實。a6400 亦講有a9 咁勁。
但只覺快dd.
作者: freefdhk    時間: 2019-4-11 23:10

回覆  freefdhk


    A7iii 未玩過。a9 先快。同黐得較實。a6400 亦講有a9 咁勁。
但只覺快dd. ...
wingkps2 發表於 2019-4-11 22:17



    a9 買吾起, 所以只能考慮 A7 RIII / A7 III.
但又怕 a7 rIII  對焦速度、對焦點數目 較 A7 III 輸蝕影得冇咁好.

影小朋友、貓狗  其實會吾會需要更快對焦 ?
A7 RIII 足吾足夠應付 ?
作者: wingkps2    時間: 2019-4-11 23:34

回覆 24# freefdhk


    A7r3絕對夠。
作者: XexeX    時間: 2019-4-12 09:39

Update完使唔使去Menu設定,先可以用半按快門Eye-AF?
作者: hod    時間: 2019-4-12 09:47

a9個價唔係接近 A7 RIII 咩?
作者: tcbyxo    時間: 2019-4-12 10:35

本帖最後由 tcbyxo 於 2019-4-12 10:42 編輯

回覆 26# XexeX
唔需要,預設係開左,但無研究過有無開關設定!!
作者: tcbyxo    時間: 2019-4-12 10:41

A7M3我都覺得黐得無咁實,有時係眼周圍誤判。
作者: riceball2005    時間: 2019-4-12 11:16

Update完使唔使去Menu設定,先可以用半按快門Eye-AF?
XexeX 發表於 2019-4-12 09:39



    A9 > A7R3 > A73
作者: freefdhk    時間: 2019-4-12 17:58

a9個價唔係接近 A7 RIII 咩?
hod 發表於 2019-4-12 09:47


街價
    A7 III   : 13500
  A7 RIII  : 17600
  A9  : 24700

A9 個價絕對貴過 A7 III / A7 RIII 很多吧 .
作者: mail4kawai    時間: 2019-4-12 19:15

A7M3我都覺得黐得無咁實,有時係眼周圍誤判。
tcbyxo 發表於 2019-4-12 10:41

只係EVF個追焦顯示跟唔上,但張相係中焦嘅
作者: tcbyxo    時間: 2019-4-14 00:59

回覆 32# mail4kawai

試左用支 Sony 原廠鏡追得貼好多!!
作者: Kis`s    時間: 2019-4-15 21:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: freefdhk    時間: 2019-4-15 23:21

師兄~拍拍手
同為 A7 用家, 影小朋友 同影動物成日甩焦.....
靜態仲玩到下, 動態真係唔掂
我都好想換 A7 ...
Kis`s 發表於 2019-4-15 21:08



   

竟然有同道中人~~
我而家煩緊 買 A73 還是 A7R3 好.  兩者價錢差 2000左右, 但像數差一倍.
不過A7R3對焦好似差過 A73 一個GRADE , 而且 2017年貨, 好似就來出 A7R4...

買A7R3 又怕 影得差 到時錢就白花了.
作者: happychanbb    時間: 2019-4-15 23:30

回覆 35# freefdhk

A7R3 EVF 120fps , A73 60fps
像數差一倍, file size都係
仲要考慮埋ISO問題
作者: mail4kawai    時間: 2019-4-15 23:37

竟然有同道中人~~
我而家煩緊 買 A73 還是 A7R3 好.  兩者價錢差 2000左右, 但像數差一倍 ...
freefdhk 發表於 2019-4-15 23:21

差2千我覺得揀R3好啲,A7R3比A7M3好嘅有
1) EVF同LCD都靚啲
2) 防震高半級
3) 冇LPF
4) 多一個Custom Mode
5) APSC Mode都仲有千八萬像素
6) 多左個 Pixel Shift HiRes.

AF效能黎講其實唔洗擔心,假如A9算係100分,R3點都有85~90分。

不過如果拍片多,又或者覺得R3像素太高,咁就可能揀A7M3好啲。
作者: freefdhk    時間: 2019-4-15 23:39

差2千我覺得揀R3好啲,A7R3比A7M3好嘅有
1) EVF同LCD都靚啲
2) 防震高半級
3) 冇LPF
4) 多一個Custom Mod ...
mail4kawai 發表於 2019-4-15 23:37



    CHING ,  如果 AF 來講.  請幫忙評分一下.

A9 100分、A7R3  85~90分 、A73 、 A7 .
至少知道跟用緊的A7 1代  提升了多少決心會更堅定~~
哈哈
作者: mail4kawai    時間: 2019-4-15 23:49

本帖最後由 mail4kawai 於 2019-4-15 23:51 編輯
CHING ,  如果 AF 來講.  請幫忙評分一下.

A9 100分、A7R3  85~90分 、A73 、 A7 .
至少知道跟用 ...
freefdhk 發表於 2019-4-15 23:39

A7M3我其實可以話係冇用過,只試用朋友部機影過幾張相 , 但我同時用A9同R3幾個月,當時真係唔覺得兩部機AF效能有咩分別,不過而家A9上左v5.0 firmware之後似乎提升左唔少,但我部A9已經放生,冇得再拎黎比較。

至於A7一代我又係掂都冇掂過,但用過A7M2一年,同三代機比效能係兩個世界。

R3仲有一個優勢,就係佢個快門有50萬次壽命,A9同A7M3都係得廿萬次。
作者: riceball2005    時間: 2019-4-16 11:32

師兄~拍拍手
同為 A7 用家, 影小朋友 同影動物成日甩焦.....
靜態仲玩到下, 動態真係唔掂
我都好想換 A7 ...
Kis`s 發表於 2019-4-15 21:08

如果你用到可以分到A7R3對焦差過 A73 一個GRADE, 咁你應該要買A9
作者: wingkps2    時間: 2019-4-16 11:36

A7R3,,我已覺得勁快...快到我控制不到.
作者: wingkps2    時間: 2019-4-16 11:37

回覆 39# mail4kawai


    你唔講我唔知有50萬快門壽命....
作者: kazami00    時間: 2019-4-16 19:48

回覆 39# mail4kawai


    Hm.....
    For the A9, Sony claims a shutter life expectancy of 500 000 actuations. also
作者: mail4kawai    時間: 2019-4-16 19:55

回覆  mail4kawai


    Hm.....
    For the A9, Sony claims a shutter life expectancy of 500 000 act ...
kazami00 發表於 2019-4-16 19:48


咁我記錯

咪睇呢啲啦,去睇記招
作者: kazami00    時間: 2019-4-16 21:14

咁我記錯

咪睇呢啲啦,去睇記招
mail4kawai 發表於 2019-4-16 19:55



    禾毛咗0暈~
作者: mail4kawai    時間: 2019-4-16 22:07

禾毛咗0暈~
kazami00 發表於 2019-4-16 21:14

你係咪接我套R啫?
作者: kazami00    時間: 2019-4-17 20:18

你係咪接我套R啫?
mail4kawai 發表於 2019-4-16 22:07



    唉, 燈已滅..…....





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2