作者: kazami00 時間: 2019-4-11 11:26 標題: Sony A7R3新固件4月11日
本帖最後由 kazami00 於 2019-4-11 13:53 編輯
http://support.d-imaging.sony.co ... E7RM3V300.exe?fm=cn
Sony A7R3新固件終於出現啦!
Sony’s popular α7R III and α7 III full-frame cameras will both receive enhanced Real-time Eye AF performance with the upcoming firmware version 3.0. This will be available in AF-C mode with a simple half-press of the shutter button. Real-Time Eye AF for animals (i) will also be available.
The cameras will also receive interval recording functionality that will allow for simple creation of time-lapse movies (vii). The new feature can be set for anywhere between 1 and 60 seconds, with a total number of shots from 1 to 9999. AE tracking sensitivity can also be adjusted to “High”, “Mid” or “Low” during interval recording, allowing for reduced changes in exposure over the shooting interval.
升级内容
*增加动物的眼控实时对焦。[注1]
*可以通过半按快门按钮或按住AF-ON按钮进行眼控实时对焦。
*增加间隔拍摄功能。
*可通过RMT-P1BT进行远程遥控(另售)。
*其他改善:
-[MENU]键可设置为自定义按键。
-Fn按键中的显示Tap可以进行自定义。
*提高了相机的整体稳定性。
[attach]2119925[/attach]
作者: 我係小魚兒 時間: 2019-4-11 12:45
WA... 要買要買!!!!!
作者: wingkps2 時間: 2019-4-11 12:54
唉.冇帶........A6400有未啊.
作者: kazami00 時間: 2019-4-11 13:43
唉....連亞柒勾iii 同亞柒iii 刀終於有 in-camera interval shooting
幾時仙下放到禾部
作者: chromechan 時間: 2019-4-11 13:44
回覆 2# 我係小魚兒
買買買
作者: aichun 時間: 2019-4-11 13:44
邊部?
作者: aichun 時間: 2019-4-11 13:46
賣左又買返?
作者: 我係小魚兒 時間: 2019-4-11 15:06
有更新姐係A7R IV 就出-3-
作者: chromechan 時間: 2019-4-11 15:24
回覆 8# 我係小魚兒
係都a7s3先啦
作者: freefdhk 時間: 2019-4-11 15:26
用緊 7 , 想換機應該買 7iii 定 7r iii 好 ?
7RIII 追得返 7III 既功能未?
作者: ja6901 時間: 2019-4-11 15:27
Real time tracking同af-c有咩分別
作者: 我係小魚兒 時間: 2019-4-11 15:56
7RIII 超越 7III 功能好耐....
有錢直上 7RIII
作者: wingkps2 時間: 2019-4-11 15:57
回覆 10# freefdhk
R3一直都冇輸過俾A7III喎.
作者: calvin83 時間: 2019-4-11 16:24
回復 8 #我係小魚兒
有更新即係冇咁快。
作者: 必思 時間: 2019-4-11 16:46
機械快門連拍A73快d
作者: riceball2005 時間: 2019-4-11 17:04
A73 同R3 應該一樣wor...
作者: 必思 時間: 2019-4-11 17:16
記錯,連拍係一樣十張,係A9得五張
A73 PDAF有693點,A7R3得399點
作者: mail4kawai 時間: 2019-4-11 18:03
都係10fps之嘛
作者: mail4kawai 時間: 2019-4-11 18:05
用Tracking基本上一定係AFC, 但AFC唔一定有Tracking.
作者: tcbyxo 時間: 2019-4-11 19:12
本帖最後由 tcbyxo 於 2019-4-11 19:59 編輯
Up 左 A7M3
A7M3 + MB5 + Canon 2870 f2.8
人眼對焦全部正常,對焦反應尚快。
因我無養貓狗,拎左隻毛毛熊公仔試,公仔對眼係黑色實心圓形對稱,可以找到而且對到焦。
另一隻黑色大圓形,中央白色圓形就認唔到。
唯一不方便要去 Menu 設定人眼對焦,影動物就選番動物對焦,唔能夠 AI 自動判斷系人定動物。
但改變左半按快門有眼對焦功能,真係抵讚 Sony
用番原廠鏡可能更勝一籌。
作者: wingkps2 時間: 2019-4-11 20:50
回覆 20# tcbyxo
可set fn 鍵。都好方便啦。
作者: freefdhk 時間: 2019-4-11 22:10
對焦系統 唔係 A7 III , A9 是相同.
而A7 RIII 是舊一些慢一些 ?
作者: wingkps2 時間: 2019-4-11 22:17
回覆 22# freefdhk
A7iii 未玩過。a9 先快。同黐得較實。a6400 亦講有a9 咁勁。
但只覺快dd.
作者: freefdhk 時間: 2019-4-11 23:10
a9 買吾起, 所以只能考慮 A7 RIII / A7 III.
但又怕 a7 rIII 對焦速度、對焦點數目 較 A7 III 輸蝕影得冇咁好.
影小朋友、貓狗 其實會吾會需要更快對焦 ?
A7 RIII 足吾足夠應付 ?
作者: wingkps2 時間: 2019-4-11 23:34
回覆 24# freefdhk
A7r3絕對夠。
作者: XexeX 時間: 2019-4-12 09:39
Update完使唔使去Menu設定,先可以用半按快門Eye-AF?
作者: hod 時間: 2019-4-12 09:47
a9個價唔係接近 A7 RIII 咩?
作者: tcbyxo 時間: 2019-4-12 10:35
本帖最後由 tcbyxo 於 2019-4-12 10:42 編輯
回覆 26# XexeX
唔需要,預設係開左,但無研究過有無開關設定!!
作者: tcbyxo 時間: 2019-4-12 10:41
A7M3我都覺得黐得無咁實,有時係眼周圍誤判。
作者: riceball2005 時間: 2019-4-12 11:16
A9 > A7R3 > A73
作者: freefdhk 時間: 2019-4-12 17:58
街價
A7 III : 13500
A7 RIII : 17600
A9 : 24700
A9 個價絕對貴過 A7 III / A7 RIII 很多吧 .
作者: mail4kawai 時間: 2019-4-12 19:15
只係EVF個追焦顯示跟唔上,但張相係中焦嘅
作者: tcbyxo 時間: 2019-4-14 00:59
回覆 32# mail4kawai
試左用支 Sony 原廠鏡追得貼好多!!
作者: Kis`s 時間: 2019-4-15 21:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: freefdhk 時間: 2019-4-15 23:21
竟然有同道中人~~
我而家煩緊 買 A73 還是 A7R3 好. 兩者價錢差 2000左右, 但像數差一倍.
不過A7R3對焦好似差過 A73 一個GRADE , 而且 2017年貨, 好似就來出 A7R4...
買A7R3 又怕 影得差 到時錢就白花了.
作者: happychanbb 時間: 2019-4-15 23:30
回覆 35# freefdhk
A7R3 EVF 120fps , A73 60fps
像數差一倍, file size都係
仲要考慮埋ISO問題
作者: mail4kawai 時間: 2019-4-15 23:37
差2千我覺得揀R3好啲,A7R3比A7M3好嘅有
1) EVF同LCD都靚啲
2) 防震高半級
3) 冇LPF
4) 多一個Custom Mode
5) APSC Mode都仲有千八萬像素
6) 多左個 Pixel Shift HiRes.
AF效能黎講其實唔洗擔心,假如A9算係100分,R3點都有85~90分。
不過如果拍片多,又或者覺得R3像素太高,咁就可能揀A7M3好啲。
作者: freefdhk 時間: 2019-4-15 23:39
差2千我覺得揀R3好啲,A7R3比A7M3好嘅有
1) EVF同LCD都靚啲
2) 防震高半級
3) 冇LPF
4) 多一個Custom Mod ...
mail4kawai 發表於 2019-4-15 23:37
CHING , 如果 AF 來講. 請幫忙評分一下.
A9 100分、A7R3 85~90分 、A73 、 A7 .
至少知道跟用緊的A7 1代 提升了多少決心會更堅定~~
哈哈
作者: mail4kawai 時間: 2019-4-15 23:49
本帖最後由 mail4kawai 於 2019-4-15 23:51 編輯
A7M3我其實可以話係冇用過,只試用朋友部機影過幾張相
至於A7一代我又係掂都冇掂過,但用過A7M2一年,同三代機比效能係兩個世界。
R3仲有一個優勢,就係佢個快門有50萬次壽命,A9同A7M3都係得廿萬次。
作者: riceball2005 時間: 2019-4-16 11:32
如果你用到可以分到A7R3對焦差過 A73 一個GRADE, 咁你應該要買A9
作者: wingkps2 時間: 2019-4-16 11:36
A7R3,,我已覺得勁快...快到我控制不到.
作者: wingkps2 時間: 2019-4-16 11:37
回覆 39# mail4kawai
你唔講我唔知有50萬快門壽命....
作者: kazami00 時間: 2019-4-16 19:48
回覆 39# mail4kawai
Hm.....
For the A9, Sony claims a shutter life expectancy of 500 000 actuations.
作者: mail4kawai 時間: 2019-4-16 19:55
回覆 mail4kawai
Hm.....
For the A9, Sony claims a shutter life expectancy of 500 000 act ...
kazami00 發表於 2019-4-16 19:48
咁我記錯
咪睇呢啲啦,去睇記招
作者: kazami00 時間: 2019-4-16 21:14
禾毛咗0暈~
作者: mail4kawai 時間: 2019-4-16 22:07
你係咪接我套R啫?
作者: kazami00 時間: 2019-4-17 20:18
唉, 燈已滅..…....


