Board logo

標題: 麥花臣場館可唔可以拿相機出來影相? [打印本頁]

作者: WAI2    時間: 2018-11-14 00:40     標題: 麥花臣場館可唔可以拿相機出來影相?

本帖最後由 WAI2 於 2018-11-14 12:21 編輯

我記得機場博覧館唔俾帶相機入去,要拿去寄存
紅館d保安會拿電筒照你
九展冇管
唔知有冇人知麥花臣場館用單反得唔得?
作者: eric411    時間: 2018-11-14 03:41

有朋友上年入場睇陳奕迅演唱會,佢帶埋5D4+100~400mm鏡頭任影,冇職員阻止。
作者: asimo    時間: 2018-11-14 08:17

個個都有手機
所以可能覺得禁拿相機實際作用不大
作者: stanleymm    時間: 2018-11-14 09:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eric411    時間: 2018-11-14 17:31

本帖最後由 eric411 於 2018-11-14 17:39 編輯
個個都有手機
所以可能覺得禁拿相機實際作用不大
asimo 發表於 2018-11-14 08:17

以往好多時場館、主辦單位都以唔想觀眾拍攝時對其他觀眾造成騷擾,而禁止帶單鏡機、長鏡頭之類入場,但時代唔同,其實而家好多時手機對觀眾滋擾更大,因為拍攝時個大LCD mon一定著住,而且通常都舉到部機好高,遮住後排觀眾睇show,我試過最少三次睇演唱會時,見到附近觀眾發生口角爭執,原因就係前排自私觀眾舉高手機影相拍片,有d仲痴線到用神棍舉高,遮住後排而嘈交,反而用傳統單鏡機影相通常去到眼平,好少高過人頭 (部份自私鬼開liveview舉高另計),所以如果出發點只係唔想對觀眾造成騷擾 (而唔係保障主辦單位賣相收益,怕觀眾影得仲靚過自己),反而應該主力禁止將手機舉高於頭,並非針對專業相機。
作者: WAI2    時間: 2018-11-14 19:03

以往好多時場館、主辦單位都以唔想觀眾拍攝時對其他觀眾造成騷擾,而禁止帶單鏡機、長鏡頭之類入場,但時 ...
eric411 發表於 2018-11-14 17:31



有d仲痴線到用神棍舉高,真係幾煩人
作者: eric411    時間: 2018-11-14 22:09

有d仲痴線到用神棍舉高,真係幾煩人
WAI2 發表於 2018-11-14 19:03

又黎呢張經典舊相,個個都舉高手機、平板,到最後除最前一排觀眾之外,大家乜都睇唔到、影唔到,其實真係好戇居,場館唔該先管制呢類人。
[attach]2092717[/attach]
作者: dee30    時間: 2018-11-16 14:44

岩岩過去嘅9/20 9/21 陳潔麗演唱會 麥花神
第一場坐最尾個行 6d + 70-200 f4 無人理
第二場正面第一行 6d + 24-70 f4 拎住拍片都ok
作者: coffeelam    時間: 2018-11-16 14:59

本帖最後由 coffeelam 於 2018-11-16 15:03 編輯
岩岩過去嘅9/20 9/21 陳潔麗演唱會 麥花神
第一場坐最尾個行 6d + 70-200 f4 無人理
第二場正面第一行 6d + ...
dee30 發表於 2018-11-16 14:44


有人直情攞錄影機影咗成場放上youtube

唔通你係呀...

[attach]2092969[/attach]
作者: WAI2    時間: 2018-11-16 16:38

有人直情攞錄影機影咗成場放上youtube

唔通你係呀...
coffeelam 發表於 2018-11-16 14:59



咁誇張
作者: dee30    時間: 2018-11-16 23:33

回覆 9# coffeelam
我只放相 影片自己收藏 無上youtube





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2