作者: wingkps2 時間: 2017-9-30 13:41 標題: 有冇C兄有D850自家 原相呀?
本帖最後由 我係小魚兒 於 2017-9-30 15:14 編輯
有冇C兄有D850自家 原相呀?
因老細好不滿意部機.叫佢上朗豪佢又唔去.日日係度煩.叫我睇D相話有幾唔清,同D5比好大差別喎.
作者: mail4kawai 時間: 2017-9-30 13:49
Dpreview冇咩?
如果唔係部機有問題,D850點都唔會差得去邊掛。
via HKEPC Reader for Android
作者: wingkps2 時間: 2017-9-30 13:52
回覆 2# mail4kawai
真係好煩囉.不停係門口影.跟手又講唔清,一日起碼講5次.
叫佢上朗豪,又話乜又話乜.有錢人真係唔知個腦諗咩.
作者: s20012797 時間: 2017-9-30 13:56
http://www.photonstophotos.net/Charts/PDR.htm#Nikon%20D5,Nikon%20D850,Sony%20ILCE-7RM2
直接比E條link佢


作者: killuakam 時間: 2017-9-30 13:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wingkps2 時間: 2017-9-30 13:59
回覆 5# killuakam
呀..打錯...D850先係
作者: s20012797 時間: 2017-9-30 14:01
http://camera-wiki.org/wiki/Canon_EOS_850
人地又直係有wo
作者: wingkps2 時間: 2017-9-30 14:04
本帖最後由 wingkps2 於 2017-9-30 14:14 編輯
不過我都覺佢部野有問題。人地m01d相。
好利。佢部同舊d 5 比差好多
作者: 必思 時間: 2017-9-30 14:26
駛唔駛我幫你試?
作者: wingkps2 時間: 2017-9-30 14:36
回覆 9# 必思
你得閒過黎試下喇.
作者: s20012797 時間: 2017-9-30 14:55
似乎mr.新手又準備買新玩具了,記得放多D"爛相"上來大家研究下
作者: yick 時間: 2017-10-1 01:55
部機乜野唔得先~?
ISO?
AF?
IMAGE QULITY?
COLOR?
SHARPNESS?
作者: NPNT 時間: 2017-10-1 01:57
回覆 1# wingkps2
不如放你老細d相出黎睇下
會唔會係走焦?
作者: tolo2036 時間: 2017-10-1 02:56
係個人唔得

作者: tolo2036 時間: 2017-10-1 02:58
等幾個月又有全新二手賣
作者: wingkps2 時間: 2017-10-1 10:16
本帖最後由 wingkps2 於 2017-10-1 10:22 編輯
回覆 13# NPNT
襟一野會轉大圖.上面張係R2影..都係差唔多SETTING 800快門F4...因我支SONY得F4
[img]
[/img]
作者: mail4kawai 時間: 2017-10-1 10:37
唔覺得有咩問題丫
作者: wingkps2 時間: 2017-10-1 10:41
回覆 17# mail4kawai
N記部朦D喎.
作者: hongnelson 時間: 2017-10-1 10:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wingkps2 時間: 2017-10-1 10:51
回覆 19# hongnelson
用最新支70200 F2.8 好似黑七.不過我兩支都係用返F4影
作者: 必思 時間: 2017-10-1 10:55
要真係比較就唔好影兩個唔同既主體啦
作者: wingkps2 時間: 2017-10-1 10:58
回覆 21# 必思
咁一陣我影個垃圾桶
作者: hongnelson 時間: 2017-10-1 10:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wingkps2 時間: 2017-10-1 11:00
回覆 23# hongnelson
吓.....係咩?死,,又攪錯..
作者: chung5200 時間: 2017-10-1 11:14
我都見到係F2.8~
作者: naomi 時間: 2017-10-1 11:15
真係2.8
作者: chung5200 時間: 2017-10-1 11:15
D850 試埋用Liveview影"
作者: yick 時間: 2017-10-1 11:20
你老闆有強迫症~
作者: wingkps2 時間: 2017-10-1 11:23
咁再黎.




作者: wingkps2 時間: 2017-10-1 11:25
倣ED測試,真係好辛苦.但日日俾人煩.重辛苦.
作者: chung5200 時間: 2017-10-1 11:31
第二張好似D850 Sharp D....但只185mm....即係支鏡申盡200mm軟?
作者: mail4kawai 時間: 2017-10-1 11:32
冇問題
作者: 必思 時間: 2017-10-1 11:37
唔覺D850有問題喎
作者: wingkps2 時間: 2017-10-1 11:39
咁點算.........好煩.......不過....佢一開低D快門..就真係差好多.如安全快門.
作者: naomi 時間: 2017-10-1 11:42
本帖最後由 naomi 於 2017-10-1 11:46 編輯
下面嗰張開咗曝光補償
+0.33EV
同埋用左人像模式
可能會比較柔和
第一張係用標準模式
作者: NPNT 時間: 2017-10-1 11:44
好似有少少偏移,整塊調焦板試下..
作者: NPNT 時間: 2017-10-1 11:49
一係學佢試下
http://www.128px.com/2015/05/Focus-Test.html
作者: luixyz 時間: 2017-10-1 11:51
真心沒問題, 係味set左唔知咩野
作者: 必思 時間: 2017-10-1 11:57
重設部機用手動去比較啦
作者: wingkps2 時間: 2017-10-1 12:01
回覆 39# 必思
佢今朝先重新設定過.

作者: wingkps2 時間: 2017-10-1 12:05
回覆 37# NPNT
我真係冇佢咁得閒,只係佢日日講.攪到我今日拎部R2俾佢俾佢睇.
睇下有咩反應.唔係NAOMI C兄講佢開左人像.我都唔知.
就咁對.佢又SHARP過我部R2喎.
作者: wingkps2 時間: 2017-10-1 12:05
回覆 38# luixyz
佢重新設定左喇.不過有時睇又冇乜問題.
作者: 必思 時間: 2017-10-1 12:06
重申一次:要AB比較兩部機係要用同樣設定,同樣情況下使用
作者: wingkps2 時間: 2017-10-1 12:09
回覆 43# 必思
唉...冇腳架.好難攪...佢都係話佢部有問題...煩死我.等佢自己出朗豪.等D專人調教下算.
作者: mail4kawai 時間: 2017-10-1 12:09
應該要買多set, apple to apple咁比先知係咪有問題
作者: 必思 時間: 2017-10-1 12:15
應該要買多幾部唔同批次試真d
作者: calvin83 時間: 2017-10-1 13:25
搵番CS搞最好.
作者: wingkps2 時間: 2017-10-1 13:46
回覆 47# calvin83
我已經勸左佢出朗豪喇.
作者: EOS5 時間: 2017-10-1 14:40
本帖最後由 EOS5 於 2017-10-1 14:44 編輯
睇完咁多版,唔覺d相有乜問題,只可以講句:買機唔送技術。
愈高解像度機身相應對於使用者拍攝穩定度愈高,同時對於鏡頭光學質素、對焦準確要求亦相應提高,如果以2000萬像素D5同4600萬像素D850作品開100%聞相,後者一定失望特別多,因為只要拍攝時有極輕微手震或對焦未夠精準,2000像素相片中未必可以睇到,一樣覺得好sharp,但如果於4600萬像素相片中100%顯示,就暴露出問題,樓主如果想將D850同D5直接比較,首先應該將D850相片resize至D5同一解像度..... 所以高解像相機並唔係咁易用,要時間適應兼習慣,有需要時甚至需要用腳架保持穩定度、liveview手動對焦保持對焦準確,咁至可以真正感受到4600萬像素威力。
作者: calvin83 時間: 2017-10-1 16:08
人地係專業測試員, 有要求好正常.
作者: tolo2036 時間: 2017-10-1 16:44
同意,所以5ds日光日白都要上腳架影
這類機擺明唔啱手震友用
作者: yick 時間: 2017-10-2 09:54
100% VIEW ,
呢類機係易震同粗粒粒~
要認真試最好落腳影
作者: yick 時間: 2017-10-2 09:55
咦, 你係度既~
作者: EOS5 時間: 2017-10-2 15:49
自從果邊改版後覺得版面好差,d相又成日變形,已經好少過去,反為多左黎呢邊八。

