Board logo

標題: 請推介DISPLAY CARD FOR 執相 [打印本頁]

作者: ronan    時間: 2017-9-11 23:07     標題: 請推介DISPLAY CARD FOR 執相

MON: 陳年EIZO S2233,

陳年spyder pro 3

剛剛換左電腦,config 如下

CPU: I7 3.6G 7700
RAM: 16G
SSD: 256G WD M.2

依家用緊張onboard display card

BUDGET $1k 左右, 有無好介紹?

thanks!
作者: calvin83    時間: 2017-9-11 23:15

唔換mon, 換過咭都冇咩用.
作者: wingkps2    時間: 2017-9-11 23:32

回覆 2# calvin83


    eizo 喎
作者: calvin83    時間: 2017-9-11 23:42

回覆  calvin83


    eizo 喎
wingkps2 發表於 2017-9-11 23:32

陳年 喎
作者: dilbret    時間: 2017-9-11 23:46

陳年 喎
calvin83 發表於 2017-9-11 23:42


陳年唔代表唔好
我估樓主只係唔滿意執相冇顯卡輔助加速吧
作者: s20012797    時間: 2017-9-11 23:46

leadtek NVS300 $1300
作者: wingkps2    時間: 2017-9-12 00:28

回覆 5# dilbret


我部i7 都好似冇。不過我唔識執相。
作者: waltyuen    時間: 2017-9-12 10:24

leadtek NVS300 $1300
s20012797 發表於 2017-9-11 23:46


   
p600 先會加速

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: calvin83    時間: 2017-9-12 10:46

陳年唔代表唔好
我估樓主只係唔滿意執相冇顯卡輔助加速吧
dilbret 發表於 2017-9-11 23:46

換個好D 4K mon, 保証睇落去唔同晒.
作者: ronan    時間: 2017-9-12 23:46

回覆  calvin83


    eizo 喎
wingkps2 發表於 2017-9-11 23:32


係呀,eizo mon 真係好掂,唔講耐用,只係講detail ,eizo mon 真係好好多

例如用eizo mon 執相,好易就可以見到model 面部的暗瘡印,但如果用普通mon 係睇唔到,要print 出黎先會睇到,色準更加唔駛點講
作者: ronan    時間: 2017-9-12 23:48

陳年唔代表唔好
我估樓主只係唔滿意執相冇顯卡輔助加速吧
dilbret 發表於 2017-9-11 23:46



好耐之前,起一個CHEAP CHEAP 的ACER CRT MON 底下,用ATI DISPLAY CARD 和INNO 3D DISPLAY CARD ,ATI 出黎的色彩和層次感係相差好遠
作者: ronan    時間: 2017-9-12 23:48

換個好D 4K mon, 保証睇落去唔同晒.
calvin83 發表於 2017-9-12 10:46



我一定唔會買4K MON ,因為RESOLUTION 太高,D 字好細

XDXDXDXD
作者: ronan    時間: 2017-9-12 23:51

回覆  calvin83


    eizo 喎
wingkps2 發表於 2017-9-11 23:32


係呀,EIZO MON 真係正好多,唔講耐用和色彩,只講DETAIL

例如用EIZO MON 好容易可以睇到MODEL 面部上面的暗瘡印,但如果用其他牌子的MON ,起MON 係睇唔到,要PRINT 出黎先會睇到
作者: ronan    時間: 2017-9-12 23:52

陳年唔代表唔好
我估樓主只係唔滿意執相冇顯卡輔助加速吧
dilbret 發表於 2017-9-11 23:46


講起速度

我本身有部MBR EARLY 2015 ,行PHOTOSHOP CC2015 好慢,所以買左部新DESKTOP ,起I7, 16G RAM 和SSD 256G M.2 情況下,行PHOTOHSOP CC2015 唔快得幾多

請問如果加左DISPLAY CARD ,部電腦因為用少左資源,會唔會快返?
作者: mail4kawai    時間: 2017-9-13 00:10

係呀,eizo mon 真係好掂,唔講耐用,只係講detail ,eizo mon 真係好好多

例如用eizo mon 執相,好易就 ...
ronan 發表於 2017-9-12 23:46

Eizo都有分好多唔同系列,如果係用CG當然好,但如果係Flexscan就一般般

via HKEPC Reader for Android
作者: mail4kawai    時間: 2017-9-13 00:11

本帖最後由 mail4kawai 於 2017-9-13 11:10 編輯
我一定唔會買4K MON ,因為RESOLUTION 太高,D 字好細

XDXDXDXD
ronan 發表於 2017-9-12 23:48

4K 27吋搭Win 10其實啲字唔會好細, 4K 32吋仲更加係啱啱好

via HKEPC Reader for Android
作者: mail4kawai    時間: 2017-9-13 00:13

講起速度

我本身有部MBR EARLY 2015 ,行PHOTOSHOP CC2015 好慢,所以買左部新DESKTOP ,起I7, 16G RAM  ...
ronan 發表於 2017-9-12 23:52

你邊part覺得慢?
我用緊差唔多Spec., 覺得效率唔錯

via HKEPC Reader for Android
作者: dilbret    時間: 2017-9-13 00:50

本帖最後由 dilbret 於 2017-9-13 00:54 編輯
好耐之前,起一個CHEAP CHEAP 的ACER CRT MON 底下,用ATI DISPLAY CARD 和INNO 3D DISPLAY CARD ,ATI  ...
ronan 發表於 2017-9-12 23:48


邊個好睇D

講起速度

我本身有部MBR EARLY 2015 ,行PHOTOSHOP CC2015 好慢,所以買左部新DESKTOP ,起I7, 16G RAM  ...
ronan 發表於 2017-9-12 23:52


載入慢同儲存有關.M2SSD都有分走咩線路,
SATA總線就同2.5" SSD一樣,成熟到爛既事物就冇咩好講
PCIE總線就堅係讀取快,寫入就睇主控同chips類型
以上既,查SEPC大概可以睇到PEAK/MAX/未爆SLC或MLC CACHE寫入速度
爆左cache既話TLC/3DNAND仲有百幾MB/S算係唔錯
做系統SSD,主要睇4K寫入有幾快,多零碎文件程式載入果陣會稍為快D

渲染慢同U/顯卡關係大,RAM既話應該唔會唔夠

利申:如果要認真修圖/對比既話我會用部XPS13 9343(5500u/8GDDR31600/onboard/M6G 512G/3K Touch)+CC2015睇, 環境比MBR2015Early更加惡劣
由於好少做呢D事,開RAW圖都係16MP/14MB一張,
開CC要用15秒,LOAD RAW 12秒
果種慢我接受到
作者: ahshing    時間: 2017-9-13 01:35

好耐之前,起一個CHEAP CHEAP 的ACER CRT MON 底下,用ATI DISPLAY CARD 和INNO 3D DISPLAY CARD ,ATI  ...
ronan 發表於 2017-9-12 23:48


CRT mon要睇張display既DAC靚唔靚,Matrox認第二冇人認第一
但到左DVI打後其實任何display分別都唔大
要投資都係投資落隻mon同calibrator度
作者: mail4kawai    時間: 2017-9-13 07:13

CRT mon要睇張display既DAC靚唔靚,Matrox認第二冇人認第一
但到左DVI打後其實任何display分別都唔大
要 ...
ahshing 發表於 2017-9-13 01:35

都唔係,前排跟呢度嘅師兄換左張WX3100, 真係比用開嘅970靚唔少

via HKEPC Reader for Android
作者: calvin83    時間: 2017-9-13 09:57

都唔係,前排跟呢度嘅師兄換左張WX3100, 真係比用開嘅970靚唔少  

via HKEPC Reader for Android ...
mail4kawai 發表於 2017-9-13 07:13


   
Setting 有冇唔同先?

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android
作者: DMAN    時間: 2017-9-13 10:57

回覆 13# ronan

唔係eizo就=睇得多d嘢,睇唔到多數係color management做得唔好, 所以coloredge series先咁值錢
http://www.eizo.com.tw/products/coloredge/cn/index.html
作者: naomi    時間: 2017-9-13 13:47

本帖最後由 naomi 於 2017-9-13 14:12 編輯

我用部2號機
i5 6600k
32gb Ram
SATA SSD
用 PS 2017
開 PS 加埋開張 225mb tif
都係五六秒左右
作者: naomi    時間: 2017-9-13 14:01

不過我有用 Ram Cache
作者: 京    時間: 2017-9-13 14:39

聽樓主講其實主要係指色水 可能找張ATI卡就夠
傳說ATI色水比較靚
作者: TeraBytes    時間: 2017-9-13 17:00

聽樓主講其實主要係指色水 可能找張ATI卡就夠
傳說ATI色水比較靚
京 發表於 2017-9-13 02:39 PM


只係傳說, 其實一樣
作者: kklaw286    時間: 2017-9-13 19:07

回覆 1# ronan
樓主你個mon仲新過我!!我剛想買新mon,cs2420...
[attach]2011316[/attach]
作者: ronan    時間: 2017-9-13 21:14

Eizo都有分好多唔同系列,如果係用CG當然好,但如果係Flexscan就一般般

via HKEPC Reader for Android ...
mail4kawai 發表於 2017-9-13 00:10


但我唔係搵食,s2233 已經都好夠用了

如果到時個s2233 壞,我都諗住買返個DELL 的IPS MON 算了
作者: ronan    時間: 2017-9-13 21:15

你邊part覺得慢?
我用緊差唔多Spec., 覺得效率唔錯

via HKEPC Reader for Android
mail4kawai 發表於 2017-9-13 00:13


LOAD PHOTOHSOP LOAD 得慢,有時按完無反應
作者: ronan    時間: 2017-9-13 21:18

CRT mon要睇張display既DAC靚唔靚,Matrox認第二冇人認第一
但到左DVI打後其實任何display分別都唔大
要 ...
ahshing 發表於 2017-9-13 01:35


係呀,果陣係VGA 年代

我依家只係用MB ONBOARD DISPLAY CARD ,覺得D 字化化地

不過我公司D 電腦,都係DELL 的I7 機仔配ATI 的DISPLAY CARD ,起DELL TN MON 的情況下,真係唔覺得特別靚
作者: ronan    時間: 2017-9-13 21:21

邊個好睇D



載入慢同儲存有關.M2SSD都有分走咩線路,
SATA總線就同2.5" SSD一樣,成熟到爛既事物就 ...
dilbret 發表於 2017-9-13 00:50


我部MBR 開PHOTOSHP CS 2015 大約8秒至10秒

而部I7 開PHOTO SHOP CS 2015 大約5 秒

其實5秒都算慢了





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2