Board logo

標題: [圖片] 小魚買左GH5+GF9+新鏡 (#247, #269更新) [打印本頁]

作者: 我係小魚兒    時間: 2017-8-19 22:25     標題: 小魚買左GH5+GF9+新鏡 (#247, #269更新)

本帖最後由 我係小魚兒 於 2017-8-30 20:15 編輯

首先就介紹上年唔小心買ge Sony A7R II先啦
[attach]2005621[/attach]

咁證明D鬆弛熊係我GE啦~
之後就介紹下今次主角

[attach]2005622[/attach]

尋日由早上買到晚上10點幾, 都未買齊
今日再去繼續買, 又買左幾千蚊, 唉
上面果set 有水, 有行, 有2手的, 不過都唔重要!

[attach]2005624[/attach]

當一日碌左幾萬蚊, 果下真係好爽,
但爽完要找數果下, 先醒覺到破產邊緣!

我終於明攝影窮三代,單反毀一生!
有朋友問我: 咁貴, 值咩?
我答佢: 唔值o架, 但人生只得一次, 所以我想咩都試一試!

相就係得咁多, 所以唔會話係開箱文,
D相機有咩好睇, 不如睇女女
為左大家幸福, 我今日特登去左個EVENT 影女女

送上新相報答大家支持!
[attach]2005634[/attach]
[attach]2005635[/attach]
[attach]2005636[/attach]
[attach]2005641[/attach]
[attach]2005642[/attach]
[attach]2005637[/attach]


其中一個我識的, 所以先去影相=]

好啦, 報告完畢 多謝收睇

(#247, #269 有相片同鏡頭更新及缺點)

作者: DoraemonKing    時間: 2017-8-19 22:33

WOW
RICE KING
作者: mail4kawai    時間: 2017-8-19 22:34

首先就介紹上年唔小心買ge Sony A7R II先啦


咁證明D鬆弛熊係我GE啦~
之後就介紹下今次主角



尋日 ...
我係小魚兒 發表於 2017-8-19 22:25

HKDI? 有呢啲Event嘅?
作者: eddychoy04    時間: 2017-8-19 22:35

板主請勿介意, D色水好似有問題,個個麻豆都好似僵屍咁嘅?
作者: mail4kawai    時間: 2017-8-19 22:37

板主請勿介意, D色水好似有問題,個個麻豆都好似僵屍咁嘅?
eddychoy04 發表於 2017-8-19 22:35

係冷左啲,不過應該未慣啫
作者: 我係小魚兒    時間: 2017-8-19 22:39

板主請勿介意, D色水好似有問題,個個麻豆都好似僵屍咁嘅?
eddychoy04 發表於 2017-8-19 22:35



    係呀....調暖返D LOW@~@
慣左偏藍 sorry
作者: killuakam    時間: 2017-8-19 22:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NPNT    時間: 2017-8-19 22:46

囡囡
作者: 我係小魚兒    時間: 2017-8-19 22:47

係冷左啲,不過應該未慣啫
mail4kawai 發表於 2017-8-19 22:37



   
板主請勿介意, D色水好似有問題,個個麻豆都好似僵屍咁嘅?
eddychoy04 發表於 2017-8-19 22:35



    改左, 師兄有冇好D?
作者: eddychoy04    時間: 2017-8-19 22:51

改左, 師兄有冇好D?
我係小魚兒 發表於 2017-8-19 22:47

尾二、三個小妹妹張臉都係白紙一張, 佢係咪真係查好厚粉呀?
作者: 我係小魚兒    時間: 2017-8-19 22:54

尾二、三個小妹妹張臉都係白紙一張, 佢係咪真係查好厚粉呀?
eddychoy04 發表於 2017-8-19 22:51



    有血色返啦=] 有冇好D?
作者: killuakam    時間: 2017-8-19 22:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eddychoy04    時間: 2017-8-19 22:57

有血色返啦=] 有冇好D?
我係小魚兒 發表於 2017-8-19 22:54

好D啦。
作者: 我係小魚兒    時間: 2017-8-19 22:59

本帖最後由 我係小魚兒 於 2017-8-19 23:03 編輯
呢set 野要幾萬?好似唔多似啵
killuakam 發表於 2017-8-19 22:54



    都未買晒....GH5 都萬幾, GF9 都幾千, 仲有7.5, 15, 42.5, 45-175
仲有幾張全球最快SD卡, 幾粒後備電, SONY袋, SONY讀卡器, 咪袋, 收音咪
副廠充電, micro sd, sony聽筒, 轉插等
可能仲要買多幾樣...總知未完-3-
但應承左要找數MA><

好D啦。
eddychoy04 發表於 2017-8-19 22:57



    咁就好啦, 多謝師兄
作者: eddychoy04    時間: 2017-8-19 22:59

呢set 野要幾萬?好似唔多似啵
killuakam 發表於 2017-8-19 22:54

兩机四鏡, 咪, 燈, 咭,應最小三萬幾。
作者: 必思    時間: 2017-8-19 23:03

板主請勿介意, D色水好似有問題,個個麻豆都好似僵屍咁嘅?
eddychoy04 發表於 2017-8-19 22:35



    基本上佢唔調可能會比較好
作者: killuakam    時間: 2017-8-19 23:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒    時間: 2017-8-19 23:04

原來上面d 菜鐘都係,我誤會左上年買
killuakam 發表於 2017-8-19 23:03



    果D係上年GA....菜唔關事的
作者: 我係小魚兒    時間: 2017-8-19 23:04

基本上佢唔調可能會比較好
必思 發表於 2017-8-19 23:03



    咁姐係要冷定暖...><...
冷D就偏白, 岩女女要求, 要暖就岩師兄們喜愛
作者: eddychoy04    時間: 2017-8-19 23:08

咁姐係要冷定暖...>
我係小魚兒 發表於 2017-8-19 23:04

女女鐘意呃自己............夠白。
作者: 必思    時間: 2017-8-19 23:09

咁姐係要冷定暖...>
我係小魚兒 發表於 2017-8-19 23:04



    呢d cosplay通常係冇面色架嗎
作者: killuakam    時間: 2017-8-19 23:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒    時間: 2017-8-19 23:11

本帖最後由 我係小魚兒 於 2017-8-19 23:14 編輯
用啊布d 風格檔啦,d 相簿入面有d 有,真心強,試下
killuakam 發表於 2017-8-19 23:09



   
呢d cosplay通常係冇面色架嗎
必思 發表於 2017-8-19 23:09



   
女女鐘意呃自己............夠白。
eddychoy04 發表於 2017-8-19 23:08



    是旦啦, 最緊要我找左數, 你地睇得開心
我個人鐘意偏冷/藍多D... 白D
反正raw o黎, 係PS 按2下就OK=3=
作者: killuakam    時間: 2017-8-19 23:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒    時間: 2017-8-19 23:19

本帖最後由 我係小魚兒 於 2017-8-19 23:25 編輯
此樓一直起,有排玩,慢慢玩
killuakam 發表於 2017-8-19 23:15



    希望啦, 之後D相/東西都貼返係M43 同SONY到啦...只係今次找數先咁開下JA
作者: 我係小魚兒    時間: 2017-8-19 23:25

不過其實我唔識用部機...突然覺得SONY MENU 好用好多=....=
果D 咩6K/ 4K 功能, 美顏都唔識用><
點樣拍片可以整到180 fps?
作者: eddychoy04    時間: 2017-8-19 23:34

不過其實我唔識用部機...突然覺得SONY MENU 好用好多=....=
果D 咩6K/ 4K 功能, 美顏都唔識用><
點樣拍片可 ...
我係小魚兒 發表於 2017-8-19 23:25

用用下就慣, 我部 O 記用左三日至揾到 iso 點校。
作者: killuakam    時間: 2017-8-19 23:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: naomi    時間: 2017-8-19 23:46

啲相影得靚
任何色溫都可以叫做風格

如果啲相影到鬼五馬六
色溫幾準都 ......
作者: 我係小魚兒    時間: 2017-8-20 00:07

啲相影得靚
任何色溫都可以叫做風格

如果啲相影到鬼五馬六
色溫幾準都 ......  ...
naomi 發表於 2017-8-19 23:46



    唔關事...model先決...
model靚, 點影都靚...=3=
作者: killuakam    時間: 2017-8-20 00:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: calvin83    時間: 2017-8-20 00:17

正, 睇到都
作者: 我係小魚兒    時間: 2017-8-20 00:17

本帖最後由 我係小魚兒 於 2017-8-20 01:02 編輯
你d 鏡全部都係我想要既,但係唔捨得買,用14 2.5 代替15 ,45代替42.5 1.2,用三洋7.5 代替老蛙 ...
killuakam 發表於 2017-8-20 00:11



    我冇買42.5 1.2
我買1.7ja...唔好誤會呀...><
1.2 最平都$7千4....夠買多部EM5 M2啦..../ M6 +22+11-22
我唔會買咁貴鏡, 最貴一定唔過4千
同埋15都唔係好貴...Y唔入枝15?

正, 睇到都
calvin83 發表於 2017-8-20 00:17



    師兄D老鏡應該仲多過我成SET><.....
作者: tolo2036    時間: 2017-8-20 07:48

唔關事...model先決...
model靚, 點影都靚...=3=
我係小魚兒 發表於 2017-8-20 00:07


咁手機影算喇! 還點都分唔到
作者: Cartesius    時間: 2017-8-20 08:03

有朋友問我: 咁貴, 值咩?
我答佢: 唔值o架, 但人生只得一次, 所以我想咩都試一試!
我係小魚兒 發表於 2017-8-19 10:25 PM




期待有多d gf9分享
作者: wingkps2    時間: 2017-8-20 08:38

真係堅。一次買咁多。
作者: jeffryho    時間: 2017-8-20 08:59

本帖最後由 jeffryho 於 2017-8-20 09:02 編輯
真係堅。一次買咁多。
wingkps2 發表於 2017-8-20 08:38


望番自己個組合, 真係食晒葡萄

你同佢的分別是佢是一次過, 你是1個月內, 只是50步笑100步.
作者: jeffryho    時間: 2017-8-20 08:59

期待有多d gf9分享
Cartesius 發表於 2017-8-20 08:03


GF9佢應該當玩具玩JE
作者: jeffryho    時間: 2017-8-20 09:01

你d 鏡全部都係我想要既,但係唔捨得買,用14 2.5 代替15 ,45代替42.5 1.2,用三洋7.5 代替老蛙 ...
killuakam 發表於 2017-8-20 00:11


我最想要部GH5
作者: 我係小魚兒    時間: 2017-8-20 09:03

咁手機影算喇! 還點都分唔到
tolo2036 發表於 2017-8-20 07:48



    冇TEL 同景深=﹏=
解決到依個物理問題, 我一定會用手機-3-
作者: jeffryho    時間: 2017-8-20 09:04

咁手機影算喇! 還點都分唔到
tolo2036 發表於 2017-8-20 07:48


咁又唔好咁講, 唔係我們邊有咁多開箱POST睇
作者: wingkps2    時間: 2017-8-20 09:30

回覆 37# jeffryho


    禾儲得好辛苦
作者: eddychoy04    時間: 2017-8-20 09:33

其實計下計下, 我成套 M4/3 系統都係兩機四鏡, 又都係三萬幾, 不過唔同嘅係我分開五年買,
儲儲下買D, 好似供樓咁, 邊有樓主咁豪一Q過。
作者: jeffryho    時間: 2017-8-20 09:42

其實計下計下, 我成套 M4/3 系統都係兩機四鏡, 又都係三萬幾, 不過唔同嘅係我分開五年買,
儲儲下買D, 好似 ...
eddychoy04 發表於 2017-8-20 09:33


2機4鏡都3萬幾? 是什麼來?
作者: wingkps2    時間: 2017-8-20 09:44

回覆 44# jeffryho


   384  714    E兩支都兩皮幾喇.
作者: eddychoy04    時間: 2017-8-20 09:46

回覆 44# jeffryho

Panasonic G5 $6K
OM EM1 Mk II  $ 13K
OM 60 2.8  $3.6K
OM 12~50 $3K
Lumix 25 1.4 $3.4K
Lumix 45~175 $3.6K
Total $32.6 K
作者: wingkps2    時間: 2017-8-20 09:59

回覆 46# eddychoy04


    你部OM平左我成一千銀,,,
作者: 必思    時間: 2017-8-20 10:00

望番自己個組合, 真係食晒葡萄

你同佢的分別是佢是一次過, 你是1個月內, 只是50步笑1 ...
jeffryho 發表於 2017-8-20 08:59



Wing sir有既係磁狗力,月月爆
作者: 必思    時間: 2017-8-20 10:01

GF9佢應該當玩具玩JE
jeffryho 發表於 2017-8-20 08:59



    你錯了、佢所有機鏡都係當玩具玩先岩
作者: 必思    時間: 2017-8-20 10:07

我最想要部GH5
jeffryho 發表於 2017-8-20 09:01



賣咗你宜家d器材換囉
作者: wingkps2    時間: 2017-8-20 10:07

回覆 48# 必思


E個月冇爆
作者: 我係小魚兒    時間: 2017-8-20 10:10

你錯了、佢所有機鏡都係當玩具玩先岩
必思 發表於 2017-8-20 10:01



    一定唔係GA>< 我好愛錫佢地....
作者: jeffryho    時間: 2017-8-20 10:12

Wing sir有既係磁狗力,月月爆
必思 發表於 2017-8-20 10:00


同富士山一樣是易爆的男人
作者: jeffryho    時間: 2017-8-20 10:13

回覆  eddychoy04


    你部OM平左我成一千銀,,,
wingkps2 發表於 2017-8-20 09:59


早買早享受
作者: calvin83    時間: 2017-8-20 10:13

回覆  必思


E個月冇爆
wingkps2 發表於 2017-8-20 10:07

冇爆鏡頭啫.
作者: jeffryho    時間: 2017-8-20 10:13

回覆  jeffryho

Panasonic G5 $6K
OM EM1 Mk II  $ 13K
OM 60 2.8  $3.6K
OM 12~50 $3K
Lumix 25 1.4 $3. ...
eddychoy04 發表於 2017-8-20 09:46


呢個組合都不錯
作者: wingkps2    時間: 2017-8-20 10:15

回覆 55# calvin83


  哈.....又俾你知道,我已經好低調....
作者: wingkps2    時間: 2017-8-20 10:15

回覆 56# jeffryho


我套都唔錯掛.  
作者: 必思    時間: 2017-8-20 10:19

其實計下計下, 我成套 M4/3 系統都係兩機四鏡, 又都係三萬幾, 不過唔同嘅係我分開五年買,
儲儲下買D, 好似 ...
eddychoy04 發表於 2017-8-20 09:33


我從來冇計過,剩係知我好似有幾機幾鏡,但用來用去都係kit鏡多
作者: 必思    時間: 2017-8-20 10:20

回覆  必思


E個月冇爆
wingkps2 發表於 2017-8-20 10:07



    呢個月未完喎
作者: 必思    時間: 2017-8-20 10:25

呢個組合都不錯
jeffryho 發表於 2017-8-20 10:13


你個組合都唔差
作者: wingkps2    時間: 2017-8-20 10:31

回覆 60# 必思


但已經糧尾了.
作者: 必思    時間: 2017-8-20 10:35

回覆  必思


但已經糧尾了.
wingkps2 發表於 2017-8-20 10:31



    我長期都係糧尾
作者: 必思    時間: 2017-8-20 10:53

同富士山一樣是易爆的男人
jeffryho 發表於 2017-8-20 10:12



    Wing sir同富士山都爆得好爽快,事前冇乜徵兆就爆,我呢d死火山谷極都冇得爆
作者: mail4kawai    時間: 2017-8-20 10:54

同富士山一樣是易爆的男人
jeffryho 發表於 2017-8-20 10:12

我唔易架,有正野先會爆

手上啲m43野跌價跌到傻,以今日網價比較仲平過我套罪大少少……
作者: killuakam    時間: 2017-8-20 13:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 必思    時間: 2017-8-20 14:52

我不迷機身,夠用就得,我喜歡睇鏡,淨係望住流口水,不過我知道我唔會買,幾鐘意都好,冇必要就唔 ...
killuakam 發表於 2017-8-20 13:15



    我對買機鏡興趣不大,最想有假期去影相
作者: jeffryho    時間: 2017-8-20 16:32

我不迷機身,夠用就得,我喜歡睇鏡,淨係望住流口水,不過我知道我唔會買,幾鐘意都好,冇必要就唔 ...
killuakam 發表於 2017-8-20 13:15


我成日影小朋友, 發現GX8的AF始終唔夠快, 但GH5那個就真係好鬼快
作者: jeffryho    時間: 2017-8-20 16:42

我對買機鏡興趣不大,最想有假期去影相
必思 發表於 2017-8-20 14:52


這都是我的希望
作者: jeffryho    時間: 2017-8-20 16:43

你個組合都唔差
必思 發表於 2017-8-20 10:25


通常都是隔離飯香
作者: killuakam    時間: 2017-8-20 16:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eddychoy04    時間: 2017-8-20 16:54

回覆  eddychoy04


    你部OM平左我成一千銀,,,
wingkps2 發表於 2017-8-20 09:59

你早買早享受嘛。
作者: jeffryho    時間: 2017-8-20 16:57

afs 定afc? 我就淨用afs, 打乜野都afs,食指不停按,係咁咇,唔會連拍,手動狂拍,成功率都好高。
我用gx85 ...
killuakam 發表於 2017-8-20 16:54


我都是用AFS
作者: 我係小魚兒    時間: 2017-8-20 17:27

我成日影小朋友, 發現GX8的AF始終唔夠快, 但GH5那個就真係好鬼快
jeffryho 發表於 2017-8-20 16:32



    都係...按一下快門影左20張=.= DEL到手痛
作者: killuakam    時間: 2017-8-20 17:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dave911    時間: 2017-8-20 17:35

本帖最後由 dave911 於 2017-8-20 17:38 編輯

有$就是任性,我仲用緊em5 1代,想換em1 2代想左幾個月都未出到手
作者: killuakam    時間: 2017-8-20 17:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒    時間: 2017-8-20 17:57

新機爽唔爽呀,上手未呀
killuakam 發表於 2017-8-20 17:34



    未....要繼續上youtube睇教學點用...好複雜呀...
多功能到可怕=...= 佢連D MENU 位都可以轉來轉去....感覺有好有唔好

有$就是任性,我仲用緊em5 1代,想換em1 2代想左幾個月都未出到手
dave911 發表於 2017-8-20 17:35


支持你換, 依到都有師兄剛剛入左升級左, 係第2個POST到, 你可以問佢意見
作者: aichun    時間: 2017-8-20 19:40

首先就介紹上年唔小心買ge Sony A7R II先啦


咁證明D鬆弛熊係我GE啦~
之後就介紹下今次主角



尋日 ...
我係小魚兒 發表於 2017-8-19 22:25


恭喜魚導
作者: calvin83    時間: 2017-8-20 19:42

已經入左兩次em5 1代的路過.
作者: eddychoy04    時間: 2017-8-20 19:43

本帖最後由 eddychoy04 於 2017-8-20 19:45 編輯
支持你換, 依到都有師兄剛剛入左升級左, 係第2個POST到, 你可以問佢意見


多謝交波。

有$就是任性,我仲用緊em5 1代,想換em1 2代想左幾個月都未出到手
dave911 發表於 2017-8-20 17:35

  梗係支持你換啦, 減左價,又有快卡送, 個優惠到月尾咋, 仲有十日你可以諗下。

我的 OMD EM1 Mark II 開箱文:
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=16&tid=2393263&extra=page%3D1
作者: aichun    時間: 2017-8-20 19:44

我成日影小朋友, 發現GX8的AF始終唔夠快, 但GH5那個就真係好鬼快
jeffryho 發表於 2017-8-20 16:32


換啦
作者: eddychoy04    時間: 2017-8-20 19:46

我成日影小朋友, 發現GX8的AF始終唔夠快, 但GH5那個就真係好鬼快
jeffryho 發表於 2017-8-20 16:32


換啦..........
作者: eddychoy04    時間: 2017-8-20 19:48

已經入左兩次em5 1代的路過.
calvin83 發表於 2017-8-20 19:42



" 入左兩次......" ????
有兩部??
作者: aichun    時間: 2017-8-20 19:49

已經入左兩次em5 1代的路過.
calvin83 發表於 2017-8-20 19:42



    夠長情
作者: aichun    時間: 2017-8-20 19:50

" 入左兩次......" ????
有兩部??
eddychoy04 發表於 2017-8-20 19:48


入左賣左再入返
作者: calvin83    時間: 2017-8-20 19:54

回覆 84# eddychoy04
睇#86.
作者: calvin83    時間: 2017-8-20 19:54

入左賣左再入返
aichun 發表於 2017-8-20 19:50

冇錯/
作者: eddychoy04    時間: 2017-8-20 19:57

回覆  eddychoy04
睇#86.
calvin83 發表於 2017-8-20 19:54

明白,
你唔係第一個係咁。
我個朋友, 賣 N 記 D4 上 D4s 唔鐘意, 賣 D4s 上 D5, 又唔鐘意, 賣 D5 買番 D4, 兜個圈, 冇左十萬。
作者: calvin83    時間: 2017-8-20 20:01

明白,
你唔係第一個係咁。
我個朋友, 賣 N 記 D4 上 D4s 唔鐘意, 賣 D4s 上 D5, 又唔鐘意, 賣 D5 買番 D4, ...
eddychoy04 發表於 2017-8-20 19:57

我兩部都係二手.
作者: eddychoy04    時間: 2017-8-20 20:05

我兩部都係二手.
calvin83 發表於 2017-8-20 20:01

用得開心就得...........
作者: calvin83    時間: 2017-8-20 20:17

用得開心就得...........
eddychoy04 發表於 2017-8-20 20:05

其實E家都係買番來放係度先, 玩兩下可能又賣左佢.
作者: 我係小魚兒    時間: 2017-8-20 20:19

恭喜魚導
aichun 發表於 2017-8-20 19:40


THX


   
已經入左兩次em5 1代的路過.
calvin83 發表於 2017-8-20 19:42


點解要咁入2次??
作者: killuakam    時間: 2017-8-20 20:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: calvin83    時間: 2017-8-20 20:24

THX


   

點解要咁入2次??
我係小魚兒 發表於 2017-8-20 20:19

唔玩就放, 防潮箱冇位放咁多相機.
作者: killuakam    時間: 2017-8-20 20:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eddychoy04    時間: 2017-8-20 20:36

好癲...
killuakam 發表於 2017-8-20 20:20


佢又準備囀會 S 記
作者: calvin83    時間: 2017-8-20 20:38

佢又準備囀會 S 記
eddychoy04 發表於 2017-8-20 20:36

A9?????
作者: eddychoy04    時間: 2017-8-20 20:42

A9?????
calvin83 發表於 2017-8-20 20:38

Yes............
作者: jeffryho    時間: 2017-8-20 20:50

換啦
aichun 發表於 2017-8-20 19:44


邊有錢





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2