作者: 我係小魚兒 時間: 2017-8-19 22:25 標題: 小魚買左GH5+GF9+新鏡 (#247, #269更新)
本帖最後由 我係小魚兒 於 2017-8-30 20:15 編輯
首先就介紹上年唔小心買ge Sony A7R II先啦
[attach]2005621[/attach]
咁證明D鬆弛熊係我GE啦~
之後就介紹下今次主角
[attach]2005622[/attach]
尋日由早上買到晚上10點幾, 都未買齊
今日再去繼續買, 又買左幾千蚊, 唉
上面果set 有水, 有行, 有2手的, 不過都唔重要!
[attach]2005624[/attach]
當一日碌左幾萬蚊, 果下真係好爽,
但爽完要找數果下, 先醒覺到破產邊緣!
我終於明攝影窮三代,單反毀一生!
有朋友問我: 咁貴, 值咩?
我答佢: 唔值o架, 但人生只得一次, 所以我想咩都試一試!
相就係得咁多, 所以唔會話係開箱文,
D相機有咩好睇, 不如睇女女
為左大家幸福, 我今日特登去左個EVENT 影女女
送上新相報答大家支持!
[attach]2005634[/attach]
[attach]2005635[/attach]
[attach]2005636[/attach]
[attach]2005641[/attach]
[attach]2005642[/attach]
[attach]2005637[/attach]
其中一個我識的, 所以先去影相=]
好啦, 報告完畢
(#247, #269 有相片同鏡頭更新及缺點)
作者: DoraemonKing 時間: 2017-8-19 22:33
WOW
RICE KING
作者: mail4kawai 時間: 2017-8-19 22:34
HKDI? 有呢啲Event嘅?
作者: eddychoy04 時間: 2017-8-19 22:35
板主請勿介意, D色水好似有問題,個個麻豆都好似僵屍咁嘅?

作者: mail4kawai 時間: 2017-8-19 22:37
係冷左啲,不過應該未慣啫
作者: 我係小魚兒 時間: 2017-8-19 22:39
係呀....調暖返D LOW@~@
慣左偏藍 sorry
作者: killuakam 時間: 2017-8-19 22:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NPNT 時間: 2017-8-19 22:46
囡囡
作者: 我係小魚兒 時間: 2017-8-19 22:47
改左, 師兄有冇好D?
作者: eddychoy04 時間: 2017-8-19 22:51
尾二、三個小妹妹張臉都係白紙一張, 佢係咪真係查好厚粉呀?
作者: 我係小魚兒 時間: 2017-8-19 22:54
有血色返啦=] 有冇好D?
作者: killuakam 時間: 2017-8-19 22:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eddychoy04 時間: 2017-8-19 22:57
好D啦。
作者: 我係小魚兒 時間: 2017-8-19 22:59
本帖最後由 我係小魚兒 於 2017-8-19 23:03 編輯
都未買晒....GH5 都萬幾, GF9 都幾千, 仲有7.5, 15, 42.5, 45-175
仲有幾張全球最快SD卡, 幾粒後備電, SONY袋, SONY讀卡器, 咪袋, 收音咪
副廠充電, micro sd, sony聽筒, 轉插等
可能仲要買多幾樣...總知未完-3-
但應承左要找數MA><
咁就好啦, 多謝師兄
作者: eddychoy04 時間: 2017-8-19 22:59
兩机四鏡, 咪, 燈, 咭,應最小三萬幾。
作者: 必思 時間: 2017-8-19 23:03
基本上佢唔調可能會比較好
作者: killuakam 時間: 2017-8-19 23:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒 時間: 2017-8-19 23:04
果D係上年GA....菜唔關事的
作者: 我係小魚兒 時間: 2017-8-19 23:04
咁姐係要冷定暖...><...
冷D就偏白, 岩女女要求, 要暖就岩師兄們喜愛
作者: eddychoy04 時間: 2017-8-19 23:08
女女鐘意呃自己............夠白。
作者: 必思 時間: 2017-8-19 23:09
呢d cosplay通常係冇面色架嗎
作者: killuakam 時間: 2017-8-19 23:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒 時間: 2017-8-19 23:11
本帖最後由 我係小魚兒 於 2017-8-19 23:14 編輯
是旦啦, 最緊要我找左數, 你地睇得開心
我個人鐘意偏冷/藍多D... 白D
反正raw o黎, 係PS 按2下就OK=3=
作者: killuakam 時間: 2017-8-19 23:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒 時間: 2017-8-19 23:19
本帖最後由 我係小魚兒 於 2017-8-19 23:25 編輯
希望啦, 之後D相/東西都貼返係M43 同SONY到啦...只係今次找數先咁開下JA
作者: 我係小魚兒 時間: 2017-8-19 23:25
不過其實我唔識用部機...突然覺得SONY MENU 好用好多=....=
果D 咩6K/ 4K 功能, 美顏都唔識用><
點樣拍片可以整到180 fps?
作者: eddychoy04 時間: 2017-8-19 23:34
用用下就慣, 我部 O 記用左三日至揾到 iso 點校。
作者: killuakam 時間: 2017-8-19 23:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: naomi 時間: 2017-8-19 23:46
啲相影得靚
任何色溫都可以叫做風格
如果啲相影到鬼五馬六
色溫幾準都 ......
作者: 我係小魚兒 時間: 2017-8-20 00:07
唔關事...model先決...
model靚, 點影都靚...=3=
作者: killuakam 時間: 2017-8-20 00:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: calvin83 時間: 2017-8-20 00:17
正, 睇到都
作者: 我係小魚兒 時間: 2017-8-20 00:17
本帖最後由 我係小魚兒 於 2017-8-20 01:02 編輯
我冇買42.5 1.2
我買1.7ja...唔好誤會呀...><
1.2 最平都$7千4....夠買多部EM5 M2啦..../ M6 +22+11-22
我唔會買咁貴鏡, 最貴一定唔過4千
同埋15都唔係好貴...Y唔入枝15?
師兄D老鏡應該仲多過我成SET><.....
作者: tolo2036 時間: 2017-8-20 07:48
咁手機影算喇! 還點都分唔到

作者: Cartesius 時間: 2017-8-20 08:03
期待有多d gf9分享
作者: wingkps2 時間: 2017-8-20 08:38
真係堅。一次買咁多。
作者: jeffryho 時間: 2017-8-20 08:59
本帖最後由 jeffryho 於 2017-8-20 09:02 編輯
作者: jeffryho 時間: 2017-8-20 08:59
作者: jeffryho 時間: 2017-8-20 09:01
作者: 我係小魚兒 時間: 2017-8-20 09:03
冇TEL 同景深=﹏=
解決到依個物理問題, 我一定會用手機-3-
作者: jeffryho 時間: 2017-8-20 09:04
作者: wingkps2 時間: 2017-8-20 09:30
回覆 37# jeffryho
禾儲得好辛苦
作者: eddychoy04 時間: 2017-8-20 09:33
其實計下計下, 我成套 M4/3 系統都係兩機四鏡, 又都係三萬幾, 不過唔同嘅係我分開五年買,
儲儲下買D, 好似供樓咁, 邊有樓主咁豪一Q過。
作者: jeffryho 時間: 2017-8-20 09:42
作者: wingkps2 時間: 2017-8-20 09:44
回覆 44# jeffryho
384 714 E兩支都兩皮幾喇.
作者: eddychoy04 時間: 2017-8-20 09:46
回覆 44# jeffryho
Panasonic G5 $6K
OM EM1 Mk II $ 13K
OM 60 2.8 $3.6K
OM 12~50 $3K
Lumix 25 1.4 $3.4K
Lumix 45~175 $3.6K
Total $32.6 K
作者: wingkps2 時間: 2017-8-20 09:59
回覆 46# eddychoy04
你部OM平左我成一千銀,,,

作者: 必思 時間: 2017-8-20 10:00
Wing sir有既係磁狗力,月月爆
作者: 必思 時間: 2017-8-20 10:01
你錯了、佢所有機鏡都係當玩具玩先岩
作者: 必思 時間: 2017-8-20 10:07
賣咗你宜家d器材換囉
作者: wingkps2 時間: 2017-8-20 10:07
回覆 48# 必思
E個月冇爆

作者: 我係小魚兒 時間: 2017-8-20 10:10
一定唔係GA>< 我好愛錫佢地....
作者: jeffryho 時間: 2017-8-20 10:12
作者: jeffryho 時間: 2017-8-20 10:13
作者: calvin83 時間: 2017-8-20 10:13
冇爆鏡頭啫.
作者: jeffryho 時間: 2017-8-20 10:13
回覆 jeffryho
Panasonic G5 $6K
OM EM1 Mk II $ 13K
OM 60 2.8 $3.6K
OM 12~50 $3K
Lumix 25 1.4 $3. ...
eddychoy04 發表於 2017-8-20 09:46
作者: wingkps2 時間: 2017-8-20 10:15
回覆 55# calvin83
哈.....又俾你知道,我已經好低調....
作者: wingkps2 時間: 2017-8-20 10:15
回覆 56# jeffryho
我套都唔錯掛.
作者: 必思 時間: 2017-8-20 10:19
我從來冇計過,剩係知我好似有幾機幾鏡,但用來用去都係kit鏡多
作者: 必思 時間: 2017-8-20 10:20
呢個月未完喎
作者: 必思 時間: 2017-8-20 10:25
你個組合都唔差
作者: wingkps2 時間: 2017-8-20 10:31
回覆 60# 必思
但已經糧尾了.
作者: 必思 時間: 2017-8-20 10:35
我長期都係糧尾
作者: 必思 時間: 2017-8-20 10:53
Wing sir同富士山都爆得好爽快,事前冇乜徵兆就爆,我呢d死火山谷極都冇得爆
作者: mail4kawai 時間: 2017-8-20 10:54
我唔易架,有正野先會爆
手上啲m43野跌價跌到傻,以今日網價比較仲平過我套罪大少少……
作者: killuakam 時間: 2017-8-20 13:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 必思 時間: 2017-8-20 14:52
我對買機鏡興趣不大,最想有假期去影相

作者: jeffryho 時間: 2017-8-20 16:32
作者: jeffryho 時間: 2017-8-20 16:42
作者: jeffryho 時間: 2017-8-20 16:43
作者: killuakam 時間: 2017-8-20 16:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eddychoy04 時間: 2017-8-20 16:54
你早買早享受嘛。
作者: jeffryho 時間: 2017-8-20 16:57
作者: 我係小魚兒 時間: 2017-8-20 17:27
都係...按一下快門影左20張=.= DEL到手痛
作者: killuakam 時間: 2017-8-20 17:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dave911 時間: 2017-8-20 17:35
本帖最後由 dave911 於 2017-8-20 17:38 編輯
有$就是任性,我仲用緊em5 1代,想換em1 2代想左幾個月都未出到手
作者: killuakam 時間: 2017-8-20 17:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒 時間: 2017-8-20 17:57
未....要繼續上youtube睇教學點用...好複雜呀...
多功能到可怕=...= 佢連D MENU 位都可以轉來轉去....感覺有好有唔好
支持你換, 依到都有師兄剛剛入左升級左, 係第2個POST到, 你可以問佢意見
作者: aichun 時間: 2017-8-20 19:40
恭喜魚導
作者: calvin83 時間: 2017-8-20 19:42
已經入左兩次em5 1代的路過.

作者: eddychoy04 時間: 2017-8-20 19:43
本帖最後由 eddychoy04 於 2017-8-20 19:45 編輯
支持你換, 依到都有師兄剛剛入左升級左, 係第2個POST到, 你可以問佢意見
多謝交波。
梗係支持你換啦, 減左價,又有快卡送, 個優惠到月尾咋, 仲有十日你可以諗下。

我的 OMD EM1 Mark II 開箱文:
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=16&tid=2393263&extra=page%3D1
作者: aichun 時間: 2017-8-20 19:44
換啦
作者: eddychoy04 時間: 2017-8-20 19:46
換啦..........
作者: eddychoy04 時間: 2017-8-20 19:48
" 入左兩次......" ????
有兩部??
作者: aichun 時間: 2017-8-20 19:49
夠長情
作者: aichun 時間: 2017-8-20 19:50
入左賣左再入返
作者: calvin83 時間: 2017-8-20 19:54
回覆 84# eddychoy04
睇#86.
作者: calvin83 時間: 2017-8-20 19:54
冇錯/
作者: eddychoy04 時間: 2017-8-20 19:57
明白,
你唔係第一個係咁。
我個朋友, 賣 N 記 D4 上 D4s 唔鐘意, 賣 D4s 上 D5, 又唔鐘意, 賣 D5 買番 D4, 兜個圈, 冇左十萬。

作者: calvin83 時間: 2017-8-20 20:01
明白,
你唔係第一個係咁。
我個朋友, 賣 N 記 D4 上 D4s 唔鐘意, 賣 D4s 上 D5, 又唔鐘意, 賣 D5 買番 D4, ...
eddychoy04 發表於 2017-8-20 19:57
我兩部都係二手.
作者: eddychoy04 時間: 2017-8-20 20:05
用得開心就得...........

作者: calvin83 時間: 2017-8-20 20:17
其實E家都係買番來放係度先, 玩兩下可能又賣左佢.
作者: 我係小魚兒 時間: 2017-8-20 20:19
THX
點解要咁入2次??
作者: killuakam 時間: 2017-8-20 20:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: calvin83 時間: 2017-8-20 20:24
唔玩就放, 防潮箱冇位放咁多相機.
作者: killuakam 時間: 2017-8-20 20:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eddychoy04 時間: 2017-8-20 20:36
佢又準備囀會 S 記
作者: calvin83 時間: 2017-8-20 20:38
A9?????
作者: eddychoy04 時間: 2017-8-20 20:42
Yes............
作者: jeffryho 時間: 2017-8-20 20:50

