Board logo

標題: [開箱] F0.95 的誘惑 [打印本頁]

作者: marcochl    時間: 2017-7-15 02:14     標題: F0.95 的誘惑

話說上上下網發現原來中一出左支35mm F0.95, 仲要有EF-M Mount, 身體內既惡魔又跳左出黎了
原來手動鏡配埋M6 個效果係幾好 , 唯一問題係冇Lens profile, 要後期再執
去相! (全部都係M6 + F0.95)







作者: killuakam    時間: 2017-7-15 07:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒    時間: 2017-7-15 09:47

個鬆弛熊係咩黎? 好有興趣!!
作者: marcochl    時間: 2017-7-15 12:05

回覆 2# killuakam

本地入手啊
作者: marcochl    時間: 2017-7-15 12:07

回覆 3# 我係小魚兒

其實係一個好迷你既袋仔,裝到一支搖控咁上下
係鬆弛熊館執既
作者: chiman127    時間: 2017-7-15 12:12

話說上上下網發現原來中一出左支35mm F0.95, 仲要有EF-M Mount, 身體內既惡魔又跳左出黎了
原來手動 ...
marcochl 發表於 2017-7-15 02:14



    嘩。。幾正咁喎。。好似有富直mount 師兄幾錢入手呀
作者: marcochl    時間: 2017-7-15 13:21

回覆 6# chiman127

3550 入手呀
中間部分都叫sharp 既, 做工唔錯
作者: 我係小魚兒    時間: 2017-7-15 13:50

回覆  我係小魚兒

其實係一個好迷你既袋仔,裝到一支搖控咁上下
係鬆弛熊館執既 ...
marcochl 發表於 2017-7-15 12:07



    係呀, 咁唔買LU@~@ 太細唔岩用-3-
作者: aichun    時間: 2017-7-15 14:00

回覆  chiman127

3550 入手呀
中間部分都叫sharp 既, 做工唔錯
marcochl 發表於 2017-7-15 13:21


恭喜晒
作者: chiman127    時間: 2017-7-15 19:09

回覆  chiman127

3550 入手呀
中間部分都叫sharp 既, 做工唔錯
marcochl 發表於 2017-7-15 13:21


色水散景都唔錯呀。。不過3千幾感覺有的貴
作者: lv123    時間: 2017-7-15 20:27

7 工匠?現在國産手動鏡頭好進取,不過有D 人仲有偏見,不過售後服務又是問題,QC 又是問題。
作者: calvin83    時間: 2017-7-15 20:44

7 工匠?現在國産手動鏡頭好進取,不過有D 人仲有偏見,不過售後服務又是問題,QC 又是問題。 ...
lv123 發表於 2017-7-15 20:27

一分錢一分貨, 睇餸食飯.
作者: marcochl    時間: 2017-7-15 21:18

回覆 11# lv123

中一光學啊
呢支mk2 比我感覺幾好,對焦環同光圈環都好smoth
作者: zenith    時間: 2017-7-22 14:37

回覆 1# marcochl


請問師兄支鏡喺香港邊度買?
作者: marcochl    時間: 2017-7-22 16:09

回覆 14# zenith

Borwin
作者: s20012797    時間: 2017-7-22 16:31

我做魚大導演會對E兩枝有與趣D
SLR Magic 50mm T0.95 Hyperprime Cine Lens MFT(M43)
http://www.price.com.hk/product.php?p=204996
SLR Magic 50mm T0.95 Hyperprime Cine Lens (FF)
http://www.price.com.hk/product.php?p=205279
作者: marcochl    時間: 2017-7-22 16:33

回覆 16# s20012797

太over la
作者: zenith    時間: 2017-7-22 16:40

回覆 14# zenith


多謝師兄解答, 再請問一下, 呢支鏡係咪 SpeedMaster 系列? 鏡頭前面有無印住 SPEEDMASTER 字樣?
作者: marcochl    時間: 2017-7-22 16:55

回覆 18# zenith

係speed master, 有印啊!
作者: zenith    時間: 2017-7-22 17:05

回覆  zenith

係speed master, 有印啊!
marcochl 發表於 2017-7-22 16:55



恭喜師兄買到支好鏡! 聽講呢支鏡同徠卡支Noctilux 50mm f0.95 好似, 但係就只係 17 份之一價錢, 就有徠卡既 9 成以上功力, 正!!
作者: marcochl    時間: 2017-7-22 17:07

回覆 20# zenith

呢支影近野真係幾好, 但一去到低光影遠野就唔得了
同M6 合體

作者: zenith    時間: 2017-7-22 17:13

回覆 21# marcochl



都唔可以怪呢支鏡, 低光影遠野以 APS-C 嚟講支支鏡都咁上下
作者: marcochl    時間: 2017-7-22 17:38

本帖最後由 marcochl 於 2017-7-22 17:39 編輯

回覆 22# zenith

講實際用途其實係22/2 更好用
認真要影就會+adapter 插返支35L II, 甚至搬埋5D4
作者: calvin83    時間: 2017-7-22 17:55

恭喜師兄買到支好鏡! 聽講呢支鏡同徠卡支Noctilux 50mm f0.95 好似, 但係就只係 17 份之一價錢, 就有徠 ...
zenith 發表於 2017-7-22 17:05


   
我唔覺有noct九成功力。

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android
作者: marcochl    時間: 2017-7-22 18:54

回覆 24# calvin83

的確冇





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2