Board logo

標題: [教學] 想淘隻三腳支 有什麼好介紹呢 [打印本頁]

作者: coffeewah    時間: 2017-5-15 21:53     標題: 想淘隻三腳支 有什麼好介紹呢

本帖最後由 coffeewah 於 2017-5-15 22:10 編輯

想淘隻三腳支 有什麼好介紹呢
用緊D5500  +  18-200
作者: calvin83    時間: 2017-5-15 22:02

最少你都提供上咩機鏡,使唔使長曝之類。

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android
作者: coffeewah    時間: 2017-5-15 22:11

回覆 2# calvin83


    用緊D5500  +  18-200
作者: calvin83    時間: 2017-5-15 22:23

回覆  calvin83


    用緊D5500  +  18-200
coffeewah 發表於 2017-5-15 22:11


   
E set買一號脚應該都夠。

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android
作者: ahshing    時間: 2017-5-15 23:14

屙屎慢Kozman
https://s.taobao.com/search?init ... &source=suggest

呢支即係mobile01介紹馬小路果支
https://www.mobile01.com/newsdetail/20285/marsace-c15i
作者: chiman127    時間: 2017-5-16 08:24

屙屎慢Kozman


呢支即係mobile01介紹馬小路果支
ahshing 發表於 2017-5-15 23:14



    好似幾好喎 ...
作者: ichigo1000    時間: 2017-5-16 11:25

如果用無反機, 旅行用, 又有咩推介? Thx
作者: wingkps2    時間: 2017-5-16 11:36

回覆 7# ichigo1000


    E...C兄你又玩相機啊.
作者: ichigo1000    時間: 2017-5-16 11:38

係啊! 你邊版見過我? 耳機版?

回覆 8# wingkps2
作者: wingkps2    時間: 2017-5-16 11:39

回覆 9# ichigo1000


    我開箱OPUS #3同K3啊.
作者: ichigo1000    時間: 2017-5-16 11:43

我知喇! 你頭像改咗所以我唔認得, 失敬失敬

回覆 10# wingkps2
作者: wingkps2    時間: 2017-5-16 11:45

回覆 11# ichigo1000


  唔駛濕徑..  
我都係跟E度D 高手學梗野喳.
作者: 亞姆.雷    時間: 2017-5-16 11:50

唔知會唔會太貴, 但我淘過3支velbon (有大有細)
UT43 for 旅行, 細細支開合都快, 多數頂5d2+wide+細閃
so far 用左好幾年都仲用緊
作者: 京    時間: 2017-5-16 11:53

如果用無反機, 旅行用, 又有咩推介? Thx
ichigo1000 發表於 2017-5-16 11:25



    八爪魚腳
作者: ichigo1000    時間: 2017-5-16 11:58

我呢D新手係度跟各位大師學野

回覆 12# wingkps2
作者: ichigo1000    時間: 2017-5-16 12:00

又係喎! 真係一言驚醒夢中人 Thanks. 我好似有隻八爪魚係床下底...

八爪魚腳
京 發表於 2017-5-16 11:53

作者: 京    時間: 2017-5-16 14:07

又係喎! 真係一言驚醒夢中人 Thanks. 我好似有隻八爪魚係床下底...
ichigo1000 發表於 2017-5-16 12:00



    E隻野好有用架~
又細又輕 去旅行 行山 自拍都好有用
作者: ichigo1000    時間: 2017-5-16 15:58

以前單反用唔夠力, 所以收埋咗係床下底 而家去旅行用無反可以拿反出黎用

E隻野好有用架~
又細又輕 去旅行 行山 自拍都好有用
京 發表於 2017-5-16 14:07

作者: aichun    時間: 2017-5-16 19:16

我知喇! 你頭像改咗所以我唔認得, 失敬失敬

回覆  wingkps2
ichigo1000 發表於 2017-5-16 11:43


wing sir你都唔識?攝區紅人
作者: aichun    時間: 2017-5-16 19:18

又係喎! 真係一言驚醒夢中人 Thanks. 我好似有隻八爪魚係床下底...
ichigo1000 發表於 2017-5-16 12:00


慳返可以唔使買
作者: 京    時間: 2017-5-17 12:56

以前單反用唔夠力, 所以收埋咗係床下底 而家去旅行用無反可以拿反出黎用

...
ichigo1000 發表於 2017-5-16 15:58



我都係轉用無反先用
不過安全起見都係買原裝好D (之前AMAZON同BH平香港鋪頭賣都幾多下)
有FD買過A貨 用用下甩腳
作者: 唔方好人    時間: 2017-5-20 19:26

富圖寶X-4C或X-4CE 點睇





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2