Board logo

標題: 分辨率的迷惑! [打印本頁]

作者: 清明上河圖    時間: 2017-5-11 12:59     標題: 分辨率的迷惑!

[attach]1981861[/attach]

點解坊間都視高像素為買機首要條件,而然 大牌旗艦機 像素反而只有 ~ 2,000萬左右? 好明顯 質量 喺比 數量 更重要!
作者: wingkps2    時間: 2017-5-11 13:02

我用最簡單思想.....如以上既機行到4千幾萬......佢連拍讀入都應該幾係野.
作者: Midas    時間: 2017-5-11 13:14

點解坊間都視高像素為買機首要條件,而然 大牌旗艦機 像素反而只有 ~ 2,000萬左右? 好明顯 質量 喺比 數 ...
清明上河圖 發表於 2017-5-11 12:59



可想而知現在啲人嘅思維!
作者: calvin83    時間: 2017-5-11 20:57

Horse for course.

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android
作者: NPNT    時間: 2017-5-11 21:07

回覆 1# 清明上河圖
頂級係因為佢個用途,同像素無關...
作者: jeremymak    時間: 2017-5-11 21:17

點解坊間都視高像素為買機首要條件,而然 大牌旗艦機 像素反而只有 ~ 2,000萬左右? 好明顯 質量 喺比 數 ...
清明上河圖 發表於 2017-5-11 12:59



    要 高像素 , dr , iso


Fuji gfx la
作者: aichun    時間: 2017-5-11 21:33

要 高像素 , dr , iso


Fuji gfx la
jeremymak 發表於 2017-5-11 21:17



    真係咁perfect
作者: jeremymak    時間: 2017-5-11 21:47

真係咁perfect
aichun 發表於 2017-5-11 21:33


https://youtu.be/haMzWx5YTaE?lis ... IrrPPOyNO6jsmEXQ9MD

睇下 ad
作者: NPNT    時間: 2017-5-11 21:56

回覆 6# jeremymak
但得3 fps
作者: 清明上河圖    時間: 2017-5-11 21:57

回覆  清明上河圖
頂級係因為佢個用途,同像素無關...
NPNT 發表於 2017-5-11 21:07


本当に?
作者: jeremymak    時間: 2017-5-11 22:00

回覆  jeremymak
但得3 fps
NPNT 發表於 2017-5-11 21:56


佢個list 冇提到
      即係唔睇
作者: NPNT    時間: 2017-5-11 22:06

回覆 11# jeremymak
咁要用1億16bit 果粒
作者: jeremymak    時間: 2017-5-11 22:08

回覆  jeremymak
咁要用1億16bit 果粒
NPNT 發表於 2017-5-11 22:06




等你開箱
作者: NPNT    時間: 2017-5-11 23:11

回覆 13# jeremymak

咁貴... 唔啱我呢d窮鬼
作者: jeremymak    時間: 2017-5-11 23:42

回覆  jeremymak

咁貴... 唔啱我呢d窮鬼
NPNT 發表於 2017-5-11 23:11



    Gfx 其實價錢算親民
作者: 必思    時間: 2017-5-11 23:45

Gfx 其實價錢算親民
jeremymak 發表於 2017-5-11 23:42



    咁你買咗未?
作者: jeremymak    時間: 2017-5-11 23:47

咁你買咗未?
必思 發表於 2017-5-11 23:45



    再睇定的先

D 相冇645z 咁正

但聞相一流
作者: calvin83    時間: 2017-5-11 23:58

Gfx 其實價錢算親民
jeremymak 發表於 2017-5-11 23:42

五萬唔貴, 玩鏡一流.
作者: jeremymak    時間: 2017-5-12 00:05

五萬唔貴, 玩鏡一流.
calvin83 發表於 2017-5-11 23:58



    對比下。

叫平tim

Sensor 都係玩sony

冇左 富士色
作者: chiman127    時間: 2017-5-12 00:06

五萬唔貴, 玩鏡一流.
calvin83 發表於 2017-5-11 23:58



    可以玩好多鏡?有無例子呀
作者: marcochl    時間: 2017-5-12 00:17

回覆 1# 清明上河圖

你係真心定曲
作者: jeremymak    時間: 2017-5-12 00:21

回覆  清明上河圖

你係真心定曲
marcochl 發表於 2017-5-12 00:17



    想sell sony a9

又快又高iso 仲平d又食d

加adaptor  乜鏡都用到
作者: calvin83    時間: 2017-5-12 00:22

可以玩好多鏡?有無例子呀
chiman127 發表於 2017-5-12 00:06

https://www.flickr.com/photos/ja ... s/72157679320435032
作者: marcochl    時間: 2017-5-12 01:20

回覆 22# jeremymak

諗都唔會諗sony
(其實覺得FF 無反用支咁大既GM 鏡好on居, 手感差到嘔
作者: harryytm    時間: 2017-5-12 01:27

回覆  jeremymak
但得3 fps
NPNT 發表於 2017-5-11 21:56

Studio要咁高fps做咩先?
作者: harryytm    時間: 2017-5-12 01:37

點解坊間都視高像素為買機首要條件,而然 大牌旗艦機 像素反而只有 ~ 2,000萬左右? 好明顯 質量 喺比 數 ...
清明上河圖 發表於 2017-5-11 12:59

像素愈高,像點愈細,每個可以收到嘅光就愈少,而令像點可以測量嘅亮度等級就愈少,同時訊號會比較弱,容易會比雜訊蓋過所要嘅訊號。

而旗艦機要嘅係畫面嘅動態範圍,即係每個像點可以分辨幾多級嘅亮度,所以像點唔可以再細。
作者: NPNT    時間: 2017-5-12 02:17

回覆 25# harryytm
視乎點用、響邊度用啦... 無話唔得
樓主講緊 d5 、1dx
作者: harryytm    時間: 2017-5-12 03:10

本帖最後由 harryytm 於 2017-5-12 03:19 編輯
回覆  harryytm
視乎點用、響邊度用啦... 無話唔得
樓主講緊 d5 、1dx
NPNT 發表於 2017-5-12 02:17

你追清楚啲,我quote #9嗰個師兄回#6 GFX得3fps喎
作者: harryytm    時間: 2017-5-12 03:23

本帖最後由 harryytm 於 2017-5-12 03:30 編輯
回覆  jeremymak

諗都唔會諗sony
(其實覺得FF 無反用支咁大既GM 鏡好on居, 手感差到嘔 ...
marcochl 發表於 2017-5-12 01:20

唔好玩啦,Sony啲GM鏡個Mount雞到負荷唔到支鏡嘅重量而甩落嚟,我唔想影影下為支鏡個甩落嚟,仲要無跌過都當我人為唔肯保養。
https://youtu.be/qGvlX9BtiTQ
作者: jeremymak    時間: 2017-5-12 08:05

回覆  jeremymak

諗都唔會諗sony
(其實覺得FF 無反用支咁大既GM 鏡好on居, 手感差到嘔 ...
marcochl 發表於 2017-5-12 01:20


我吹ja
作者: wingkps2    時間: 2017-5-12 08:55

回覆 29# harryytm


    E個似係品質問題.好多鏡都係咁大碌.重量都係.SONY佢甩出黎.似質量差.唔關重唔重事.
作者: aichun    時間: 2017-5-12 09:28

calvin83 發表於 2017-5-12 00:22


睇完有d中毒
作者: jeremymak    時間: 2017-5-12 09:32

睇完有d中毒
aichun 發表於 2017-5-12 09:28



    big, heavy and not cheap
作者: calvin83    時間: 2017-5-12 09:35

回覆  harryytm


    E個似係品質問題.好多鏡都係咁大碌.重量都係.SONY佢甩出黎.似質量差.唔關重唔重事. ...
wingkps2 發表於 2017-5-12 08:55

又唔見你果支係咁.
作者: aichun    時間: 2017-5-12 09:37

big, heavy and not cheap
jeremymak 發表於 2017-5-12 09:32


中毒啫,唔等如會買
作者: 必思    時間: 2017-5-12 09:40

回覆  harryytm


    E個似係品質問題.好多鏡都係咁大碌.重量都係.SONY佢甩出黎.似質量差.唔關重唔重事. ...
wingkps2 發表於 2017-5-12 08:55



    反而枝50.2L有問題,外國Canon唔收錢,唔知香港會點呢?
https://www.flickr.com/groups/20 ... /72157621238107699/
作者: wingkps2    時間: 2017-5-12 09:43

本帖最後由 wingkps2 於 2017-5-12 09:47 編輯

回覆 36# 必思


    咁sony 衰格。
佢英文好似話整左好多錢?
Yet another Canon Fail.
- I agree with the above, the Hood DOES act as level to prise it off.

This same thing happened to me. Lens had/has never been dropped or the like, yet comes apart at the drop of a hat.

The fact you then have to pay a Fortune to fix and already expensive lens is nothing short of disgusting.

Clearly this lens has an issue with the front lens element which seemingly comes off with little effort - but we are the ones that have to keep paying for the fix over and over. It annoys me that Canon keeps doing this, and expects us to pay for there crap production flaws..
作者: wingkps2    時間: 2017-5-12 09:45

回覆 34# calvin83


  我供奉梗.應該唔會咁易甩
作者: 京    時間: 2017-5-12 09:47

對比下。

叫平tim

Sensor 都係玩sony

冇左 富士色
jeremymak 發表於 2017-5-12 00:05



    宜家FUJI APS機都係用SONY SENSOR
作者: mail4kawai    時間: 2017-5-12 09:49

本帖最後由 mail4kawai 於 2017-5-12 09:50 編輯
反而枝50.2L有問題,外國Canon唔收錢,唔知香港會點呢?
必思 發表於 2017-5-12 09:40

而家支24105II又有批次出問題。

其實每個品牌都有出事嘅機會,部EM1M2都俾人不停講紅光問題
作者: jeremymak    時間: 2017-5-12 09:50

宜家FUJI APS機都係用SONY SENSOR
京 發表於 2017-5-12 09:47



    玩半導導體 玩 sony
作者: wingkps2    時間: 2017-5-12 09:53

其實間間代理都有問題.消費者係好冇奈.唔係互相攻擊對方.
相比下.我壞左都唔會拎去整.多數都係放好耐之後就掉..  係試過爆MON既電話.重放係屋企.
我由細到大覺得..電子野.....整完都係咁......
作者: 必思    時間: 2017-5-12 09:54

宜家FUJI APS機都係用SONY SENSOR
京 發表於 2017-5-12 09:47



富士Senor一向係Sony代工,就算X-trans都係
用Sony sensor既好處係唔駛話訂單數量唔夠就唔生產,攪到X70要停產
作者: aichun    時間: 2017-5-12 10:01

而家支24105II又有批次出問題。

其實每個品牌都有出事嘅機會,部EM1M2都俾人不停講紅光問題 ...
mail4kawai 發表於 2017-5-12 09:49


支24105咩問題
作者: jeremymak    時間: 2017-5-12 10:04

而家支24105II又有批次出問題。

其實每個品牌都有出事嘅機會,部EM1M2都俾人不停講紅光問題 ...
mail4kawai 發表於 2017-5-12 09:49



    仲有。em1mk2對焦唔係咁好用
作者: mail4kawai    時間: 2017-5-12 10:05

支24105咩問題
aichun 發表於 2017-5-12 10:01

http://news.now.com/mobile/technology/player?newsId=220338
作者: wingkps2    時間: 2017-5-12 10:10

回覆 46# mail4kawai


    唔緊要...鐘意C記既人會睇唔到.
作者: aichun    時間: 2017-5-12 10:11

富士Senor一向係Sony代工,就算X-trans都係
用Sony sensor既好處係唔駛話訂單數量唔夠就唔生產,攪到X70 ...
必思 發表於 2017-5-12 09:54


x70唔停產,你諗住入?
作者: 必思    時間: 2017-5-12 10:21

x70唔停產,你諗住入?
aichun 發表於 2017-5-12 10:11



    我一向唔答呢D假設性既問題
作者: aichun    時間: 2017-5-12 11:38

我一向唔答呢D假設性既問題
必思 發表於 2017-5-12 10:21


其實出面仲有現貨的, 問題係你價錢啱唔啱啫
作者: NPNT    時間: 2017-5-12 13:11

回覆 28# harryytm
我咁追,我唔知你點追
樓主講緊d5 1dx 呢d旗艦機像素唔高,質數緊要
5樓我講用途唔同(需要高速連拍、高iso )
8樓就話 Fuji gfx ( 高像素 , dr , iso )
9樓我講得3fps (點同呢d機講速度)
25樓師兄就語Studio需唔需要高fps
26樓我就講視乎點用、響邊度用啦... 無話唔得 ,呢版樓主講緊 d5 、1dx
(gfx Studio低速當然得啦,連拍田徑,跳水.... 我估可以呱)
作者: 必思    時間: 2017-5-12 13:18

回覆  mail4kawai


    唔緊要...鐘意C記既人會睇唔到.
wingkps2 發表於 2017-5-12 10:10



    唔買那一批次咪冇問題囉
作者: 必思    時間: 2017-5-12 13:18

其實出面仲有現貨的, 問題係你價錢啱唔啱啫
aichun 發表於 2017-5-12 11:38



    呢部機既價錢我一向都唔岩
作者: wingkps2    時間: 2017-5-12 13:25

回覆 52# 必思

講到批號我就死得..我好小留意相機新聞..好多時都係E度睇到我先知.
    同埋.最緊要佢肯唔肯整..如果佢肯整,咁對比SONY就好.但唔整.就同SONY一樣.
根本冇得拗..但D人好喜歡放大SONY既問題..C記個D當睇唔到..
即係軍佬C兄咁講..
我都好怕大機...插支2470或細鏡咁.好似我塊面好大....但個鼻好細..睇我老細部D5插2470.我真係覺好核突.
不過都係個人喜好黎.大家都冇乜問題.
作者: NPNT    時間: 2017-5-12 13:29

回覆 31# wingkps2
wing sir 小心d
其實點樣可以咁甩,四口鑼絲齊斷,鏡身又一d事都無....
用緊跌落地無理由無花,平放自動斷又太跨張..
作者: 必思    時間: 2017-5-12 13:32

回覆  必思

講到批號我就死得..我好小留意相機新聞..好多時都係E度睇到我先知.
    同埋.最緊要佢肯唔肯 ...
wingkps2 發表於 2017-5-12 13:25



Pro機當然係配Pro鏡啦,你唔會上面老西下面短褲人字拖下話?
作者: aichun    時間: 2017-5-12 13:57

http://news.now.com/mobile/technology/player?newsId=220338
mail4kawai 發表於 2017-5-12 10:05


所以新產品,如果唔急用/追新野,都係睇定先入手
作者: wingkps2    時間: 2017-5-12 13:58     標題: RE: 分辨率的迷惑!

回覆 56# 必思


    所以我都冇老西

我老細個支都算叫pro 鏡黎架 .
作者: aichun    時間: 2017-5-12 14:02

回覆  必思


    所以我都冇老西

我老細個支都算叫pro 鏡黎架 .
wingkps2 發表於 2017-5-12 13:58


我雖然未見過你真人,但從你上一幅頭像睇,估你都係老粗一名,真係著起龍袍都唔似太子

得罪了
作者: 必思    時間: 2017-5-12 14:07

回覆  wingkps2
wing sir 小心d
其實點樣可以咁甩,四口鑼絲齊斷,鏡身又一d事都無....
用緊跌落地 ...
NPNT 發表於 2017-5-12 13:29


又一次證明Sony鏡係跌唔花,所以如果二手見到有花既話就要小心D,應該係唔止跌落地咁簡單
作者: wingkps2    時間: 2017-5-12 14:13     標題: RE: 分辨率的迷惑!

回覆 59# aichun


    大佬。。十幾年古里經驗架。唔係粗人唔通講自己c 文人呀 .


作者: wingkps2    時間: 2017-5-12 14:15     標題: RE: 分辨率的迷惑!

回覆 55# NPNT


    可能一跌落地,飛身接住。咁就冇事啦。
合乎劇情。
作者: 必思    時間: 2017-5-12 14:27

回覆  NPNT


    可能一跌落地,飛身接住。咁就冇事啦。
合乎劇情。
wingkps2 發表於 2017-5-12 14:15


Wing Sir可唔可以借你套機我試下個FE mount既韌度呀?
作者: NPNT    時間: 2017-5-12 14:31

回覆 62# wingkps2
我估佢放梳化,一野坐上去
作者: aichun    時間: 2017-5-12 14:38

回覆  NPNT


    可能一跌落地,飛身接住。咁就冇事啦。
合乎劇情。
wingkps2 發表於 2017-5-12 14:15


唔係個個身手敏捷
作者: aichun    時間: 2017-5-12 14:39

Wing Sir可唔可以借你套機我試下個FE mount既韌度呀?
必思 發表於 2017-5-12 14:27



    諗住點試?
作者: 必思    時間: 2017-5-12 14:42

諗住點試?
aichun 發表於 2017-5-12 14:39


未諗到,你有冇意見?
作者: calvin83    時間: 2017-5-12 20:27

諗住點試?
aichun 發表於 2017-5-12 14:39


   
應該最小都做下壓力測試。

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android
作者: chiman127    時間: 2017-5-12 21:22

calvin83 發表於 2017-5-12 00:22



   其實要用的咩MOUNT的鏡?
作者: 必思    時間: 2017-5-12 21:23

其實要用的咩MOUNT的鏡?
chiman127 發表於 2017-5-12 21:22



    要睇枝鏡既成像圈夠唔夠大
作者: chiman127    時間: 2017-5-12 21:26

要睇枝鏡既成像圈夠唔夠大
必思 發表於 2017-5-12 21:23



    要點先分到..有無指引
作者: aichun    時間: 2017-5-12 21:30

未諗到,你有冇意見?
必思 發表於 2017-5-12 14:42



    我係新手,邊識呢d野
作者: calvin83    時間: 2017-5-12 21:37

要點先分到..有無指引
chiman127 發表於 2017-5-12 21:26

你買左機先問啦.
作者: chiman127    時間: 2017-5-12 21:46

你買左機先問啦.
calvin83 發表於 2017-5-12 21:37



    咁又係...咁大部已經好難買來玩...何況無錢買
作者: 新遺失戰艦    時間: 2017-5-13 16:36

本帖最後由 新遺失戰艦 於 2017-5-13 16:41 編輯
點解坊間都視高像素為買機首要條件,而然 大牌旗艦機 像素反而只有 ~ 2,000萬左右? 好明顯 質量 喺比 數 ...
清明上河圖 發表於 2017-5-11 12:59 PM


"坊間"係我眼中, 可以同"無知"畫上等號
呢種concept 係2-3MP年代或者仲有佢既價值
當部部都上到20MP, 就會轉戰其他領域, 如果DR, ISO
所以你呢個topic 係我地眼中, 就等同開左一個"我發現原來我呀媽係女人" 同等級既topic
作者: 藤原亮政    時間: 2017-5-13 18:18

本帖最後由 藤原亮政 於 2017-5-13 18:20 編輯
唔好玩啦,Sony啲GM鏡個Mount雞到負荷唔到支鏡嘅重量而甩落嚟,我唔想影影下為支鏡個甩落嚟,仲要無跌過都 ...
harryytm 發表於 2017-5-12 03:23


咁耐有幾多件同類事件?
一單打沉成個牌子?無咩討論意義
作者: yick    時間: 2017-5-14 21:06

如果真係咁, 個個買哂D810 , 無人買D5 la
作者: harryytm    時間: 2017-5-15 03:55

咁耐有幾多件同類事件?
一單打沉成個牌子?無咩討論意義
藤原亮政 發表於 2017-5-13 18:18

何止一單?淨係有IBIS我已經見到都唔想買。
作者: chromechan    時間: 2017-5-15 13:23

回覆 78# harryytm

新手路過
有冇第二單嘅link
影片入面係A7R,用嘅係金屬+膠,同埋依家幾乎全部改晒一體金屬mount,應該唔會再出現掛

同埋IBIS唔係可以關閉嘅咩?點解見到都唔想買嘅?
作者: manman1998    時間: 2017-5-15 15:16

本帖最後由 manman1998 於 2017-5-15 15:47 編輯

如果單反,唔係淨係話金钃接口,裹面仲有骨架支撐,承接重鏡頭 & 腳架/外閃... 無反EOS-M1 都係成套金钃骨架,M3 都好似係... 咁大家可以揾其它無反爆散的圖片
作者: NPNT    時間: 2017-5-15 16:41

https://petapixel.com/2014/01/03 ... ntals-investigates/
作者: DMAN    時間: 2017-5-15 16:52

回覆  harryytm

新手路過
有冇第二單嘅link
影片入面係A7R,用嘅係金屬+膠,同埋依家幾乎全部 ...
chromechan 發表於 2017-5-15 13:23


唔駛關,A7R跟本冇IBIS.... XD
作者: 必思    時間: 2017-5-15 16:58

唔駛關,A7R跟本冇IBIS.... XD
DMAN 發表於 2017-5-15 16:52



    即係見到新款有IBIS既賣得貴咗唔想買啫
作者: wingkps2    時間: 2017-5-15 17:09

情意結既野。我真係唔識。
唔識討論。
作者: 必思    時間: 2017-5-15 17:13

情意結既野。我真係唔識。
唔識討論。
wingkps2 發表於 2017-5-15 17:09


咁你識乜?
作者: wingkps2    時間: 2017-5-15 17:15

回覆 85# 必思


    買野我先識 .做擁躉不是我杯茶。
作者: 必思    時間: 2017-5-15 17:18

回覆  必思


    買野我先識 .做擁躉不是我杯茶。
wingkps2 發表於 2017-5-15 17:15



    我兩樣都唔識,有得用就算
作者: wingkps2    時間: 2017-5-15 17:21     標題: RE: 分辨率的迷惑!

回覆 87# 必思


    我都係對買野有興趣d
作者: NPNT    時間: 2017-5-15 17:21

回覆 86# wingkps2

一時無留意個名,換左頭像... 唔認得
作者: wingkps2    時間: 2017-5-15 17:24     標題: RE: 分辨率的迷惑!

本帖最後由 wingkps2 於 2017-5-15 17:48 編輯

回覆 89# NPNT


    e 個頭像靚d 嘛

剛先返到屋企翻譯到個網內容....
即係好多都係膠....
作者: DMAN    時間: 2017-5-15 18:16

情意結既野。我真係唔識。
唔識討論。
wingkps2 發表於 2017-5-15 17:09


係好難討論架,用得S牌既人9成都多修架啦,唔通貪佢個名出walkman夠九流咩!
作者: aichun    時間: 2017-5-15 18:26

情意結既野。我真係唔識。
唔識討論。
wingkps2 發表於 2017-5-15 17:09


識比錢買野就得
作者: aichun    時間: 2017-5-15 18:29

回覆  NPNT


    e 個頭像靚d 嘛

剛先返到屋企翻譯到個網內容....
即係好多都係膠.... ...
wingkps2 發表於 2017-5-15 17:24



    你頭像隻貓爬窗?咁危險?
作者: wingkps2    時間: 2017-5-15 18:29

回覆 91# DMAN


    所以信仰真係好恐怖.扭曲人心.都係信自己最好.
作者: wingkps2    時間: 2017-5-15 18:29

回覆 92# aichun


    E樣就識...不過E排莫財,有排未有得買.
作者: wingkps2    時間: 2017-5-15 18:31

回覆 93# aichun


    大澳在1樓既窗黎啫.
作者: 必思    時間: 2017-5-15 18:43

回覆  DMAN


    所以信仰真係好恐怖.扭曲人心.都係信自己最好.
wingkps2 發表於 2017-5-15 18:29



    不要怕,只要信
作者: wingkps2    時間: 2017-5-15 19:38

回覆 97# 必思


我覺得自己比較可信囉.
作者: yick    時間: 2017-5-17 19:27

2月。。。換左d4s
作者: mail4kawai    時間: 2017-5-17 20:32

2月。。。換左d4s
yick 發表於 2017-5-17 19:27

有冇玩過df? 入唔入得過?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2