Board logo

標題: 菲林蓋大樓 [打印本頁]

作者: qazwe42    時間: 2016-12-30 20:47     標題: 菲林蓋大樓

本帖最後由 qazwe42 於 2017-1-3 19:50 編輯

001962520006 by ho yu, 於 Flickr
001962520001 by ho yu, 於 Flickr
001962530023 by ho yu, 於 Flickr
001962530013 by ho yu, 於 Flickr
001962540033 by ho yu, 於 Flickr
001962540028 by ho yu, 於 Flickr
001962540019 by ho yu, 於 Flickr
001962540018 by ho yu, 於 Flickr
001962540012 by ho yu, 於 Flickr
001962540002 by ho yu, 於 Flickr
001962550025 by ho yu, 於 Flickr
001962550018 by ho yu, 於 Flickr
001962550014 by ho yu, 於 Flickr
001962550010 by ho yu, 於 Flickr
001962550008 by ho yu, 於 Flickr
鼓勵所有菲林同好,下年努力打菲林
改名為蓋大樓,歡迎各位分享作品
作者: calvin83    時間: 2016-12-30 21:04

好有電影感.
作者: wingkps2    時間: 2016-12-30 21:26

感受好正 .
作者: chiman127    時間: 2016-12-30 22:05

不一樣的感覺
作者: NPNT    時間: 2016-12-30 22:52

菲林味
作者: 必思    時間: 2016-12-30 23:03

係咪自己沖?
作者: qazwe42    時間: 2016-12-30 23:12

謝謝嘗圖,菲林係沖晒鋪沖
作者: aichun    時間: 2016-12-31 00:33

好有菲林味
作者: manman1998    時間: 2017-1-3 16:48

有機會燒番筒柯凸
作者: manman1998    時間: 2017-1-3 16:48

有機會燒番筒柯凸先
作者: 迷    時間: 2017-1-3 21:30

本帖最後由 迷 於 2017-1-3 21:38 編輯

3年 無影過菲林.. 唯有出舊相一推~
今年會影返多D相,更加要燒返多D菲林

Fuji Xtra 400










作者: manman1998    時間: 2017-1-4 21:44

本帖最後由 manman1998 於 2017-1-4 21:46 編輯

好似係柯達200




作者: panda360    時間: 2017-1-4 23:20

我都想將舊菲林及相數碼化,有乜嘢最好方案?
作者: 迷    時間: 2017-1-5 09:22

本帖最後由 迷 於 2017-1-5 12:26 編輯
我都想將舊菲林及相數碼化,有乜嘢最好方案?
panda360 發表於 2017-1-4 23:20


數量多唔多?

3個做法
1) DC + macro鏡 翻拍,再PS 執色...
2) 買部SCANNER 掃,理想一點有 Epson V700 , plustek 8200ai (135菲林only), Canon 9000F Mark II係平 (但網上評價都係差,格離FOURM 有師兄答過,一定要買玻璃夾 壓實菲林+防止Newton's rings, 否質質素好差)
3) 拎出街比人掃 (你當價約$30-50一筒)
作者: $foo    時間: 2017-1-5 10:29

你地自己沖 (develop) 定搵人沖?
作者: wingkps2    時間: 2017-1-5 11:12

回覆 11#


  巴士站勾起我小小回憶感覺.
係可惜見到D冷氣機.
作者: 迷    時間: 2017-1-6 23:07

你地自己沖 (develop) 定搵人沖?
$foo 發表於 2017-1-5 10:29


比人沖了,C41 太難自己沖LA
黑白 影得唔多..
作者: 迷    時間: 2017-1-6 23:20

本帖最後由 迷 於 2017-1-6 23:22 編輯

終於掃左2017年第一筒,雖然好HEA 咁影,都叫滿意收貨

Fuji 商用100度

明顯有野就掃


咁岩等到 個人企馬路中間




難得好好天,點影都SHARP


又係見野就掃 ...


例景位..


坐船緊係又掃2 張



作者: 迷    時間: 2017-1-6 23:28

本帖最後由 迷 於 2017-1-6 23:43 編輯





重係咁多人...




其實未用過商用100...試下色水


又試色水




眼看都靚/搶眼,當然要影下


ISO100 4點幾5點.. 係橫街已好難影 ..  F3.5 已經1/20


只好追住見到太陽的地方去影..


試下隻菲林 黑色表現..不過我偏OVER 去影


多謝收看
作者: calvin83    時間: 2017-1-6 23:29

終於掃左2017年第一筒,雖然好HEA 咁影,都叫滿意收貨

Fuji 商用100度

明顯有野就掃


咁岩等到 ...
迷 發表於 2017-1-6 23:20

我日日返工都會經頭兩張果個位.
作者: 迷    時間: 2017-1-6 23:32

本帖最後由 迷 於 2017-1-6 23:38 編輯
我日日返工都會經頭兩張果個位.
calvin83 發表於 2017-1-6 23:29


我少出TST ,星期一 約了人LUNCH ,之後咪TST >中環 掃掃掃
平時一日好難影完 36張,今次唔理,感覺岩就掃LA
作者: manman1998    時間: 2017-1-6 23:33

終於掃左2017年第一筒,雖然好HEA 咁影,都叫滿意收貨

Fuji 商用100度

明顯有野就掃


咁岩等到 ...
迷 發表於 2017-1-6 23:20


Wo... 揾次渡輪掃到落電車
作者: manman1998    時間: 2017-1-6 23:37

我少出TST ,星期一夜了人LUNCH ,之後咪TST >中環 掃掃掃
平時一日好難影完 36張,今次唔理,感覺岩就 ...
迷 發表於 2017-1-6 23:32


唔預設個目的,林埸觸覺好多時有更多收獲
作者: 迷    時間: 2017-1-6 23:39

唔預設個目的,林埸觸覺好多時有更多收獲
manman1998 發表於 2017-1-6 23:37


所以菲林 機仔好用/好玩過 單反(全手動機械機另計)   
作者: manman1998    時間: 2017-1-6 23:49

所以菲林 機仔好用/好玩過 單反(全手動機械機另計)
迷 發表於 2017-1-6 23:39


我對適馬三層 for 老鏡慢拍興趣大D





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2