作者: qazwe42 時間: 2016-12-30 20:47 標題: 菲林蓋大樓
本帖最後由 qazwe42 於 2017-1-3 19:50 編輯
001962520006 by ho yu, 於 Flickr
001962520001 by ho yu, 於 Flickr
001962530023 by ho yu, 於 Flickr
001962530013 by ho yu, 於 Flickr
001962540033 by ho yu, 於 Flickr
001962540028 by ho yu, 於 Flickr
001962540019 by ho yu, 於 Flickr
001962540018 by ho yu, 於 Flickr
001962540012 by ho yu, 於 Flickr
001962540002 by ho yu, 於 Flickr
001962550025 by ho yu, 於 Flickr
001962550018 by ho yu, 於 Flickr
001962550014 by ho yu, 於 Flickr
001962550010 by ho yu, 於 Flickr
001962550008 by ho yu, 於 Flickr鼓勵所有菲林同好,下年努力打菲林
改名為蓋大樓,歡迎各位分享作品
作者: calvin83 時間: 2016-12-30 21:04
好有電影感.
作者: wingkps2 時間: 2016-12-30 21:26
感受好正 .
作者: chiman127 時間: 2016-12-30 22:05
不一樣的感覺
作者: NPNT 時間: 2016-12-30 22:52
菲林味
作者: 必思 時間: 2016-12-30 23:03
係咪自己沖?
作者: qazwe42 時間: 2016-12-30 23:12
謝謝嘗圖,菲林係沖晒鋪沖
作者: aichun 時間: 2016-12-31 00:33
好有菲林味
作者: manman1998 時間: 2017-1-3 16:48
有機會燒番筒柯凸
作者: manman1998 時間: 2017-1-3 16:48
有機會燒番筒柯凸先
作者: 迷 時間: 2017-1-3 21:30
本帖最後由 迷 於 2017-1-3 21:38 編輯
3年 無影過菲林.. 唯有出舊相一推~
今年會影返多D相,更加要燒返多D菲林
Fuji Xtra 400





作者: manman1998 時間: 2017-1-4 21:44
本帖最後由 manman1998 於 2017-1-4 21:46 編輯
好似係柯達200


作者: panda360 時間: 2017-1-4 23:20
我都想將舊菲林及相數碼化,有乜嘢最好方案?
作者: 迷 時間: 2017-1-5 09:22
本帖最後由 迷 於 2017-1-5 12:26 編輯
數量多唔多?
3個做法
1) DC + macro鏡 翻拍,再PS 執色...
2) 買部SCANNER 掃,理想一點有 Epson V700 , plustek 8200ai (135菲林only), Canon 9000F Mark II係平 (但網上評價都係差,格離FOURM 有師兄答過,一定要買玻璃夾 壓實菲林+防止Newton's rings, 否質質素好差)
3) 拎出街比人掃 (你當價約$30-50一筒)
作者: $foo 時間: 2017-1-5 10:29
你地自己沖 (develop) 定搵人沖?
作者: wingkps2 時間: 2017-1-5 11:12
回覆 11# 迷
巴士站勾起我小小回憶感覺.
係可惜見到D冷氣機.
作者: 迷 時間: 2017-1-6 23:07
比人沖了,C41 太難自己沖LA
黑白 影得唔多..
作者: 迷 時間: 2017-1-6 23:20
本帖最後由 迷 於 2017-1-6 23:22 編輯
終於掃左2017年第一筒,雖然好HEA 咁影,都叫滿意收貨
Fuji 商用100度
明顯有野就掃

咁岩等到 個人企馬路中間


難得好好天,點影都SHARP

又係見野就掃 ...

例景位..

坐船緊係又掃2 張


作者: 迷 時間: 2017-1-6 23:28
本帖最後由 迷 於 2017-1-6 23:43 編輯
續

重係咁多人...


其實未用過商用100...試下色水

又試色水


眼看都靚/搶眼,當然要影下

ISO100 4點幾5點.. 係橫街已好難影

只好追住見到太陽的地方去影..

試下隻菲林 黑色表現..不過我偏OVER 去影

多謝收看
作者: calvin83 時間: 2017-1-6 23:29
我日日返工都會經頭兩張果個位.
作者: 迷 時間: 2017-1-6 23:32
本帖最後由 迷 於 2017-1-6 23:38 編輯
我少出TST ,星期一 約了人LUNCH ,之後咪TST >中環 掃掃掃
平時一日好難影完 36張,今次唔理,感覺岩就掃LA
作者: manman1998 時間: 2017-1-6 23:33
Wo... 揾次渡輪掃到落電車
作者: manman1998 時間: 2017-1-6 23:37
唔預設個目的,林埸觸覺好多時有更多收獲
作者: 迷 時間: 2017-1-6 23:39
所以菲林 機仔好用/好玩過 單反(全手動機械機另計)
作者: manman1998 時間: 2017-1-6 23:49
我對適馬三層 for 老鏡慢拍興趣大D

