Board logo

標題: [開箱] 新手第一部相機(Panasonic Lumix DMC-G85M) [打印本頁]

作者: aaqqzz    時間: 2016-11-11 11:05     標題: 新手第一部相機(Panasonic Lumix DMC-G85M)

先講幾句..踏入輕中年, 開始想將見到 '人,物,景' 留低,
11月中又旅行,所以就開留意有咩相機適合, 9月見到 Panasonic G8(G85) ,
但等左個幾月都未有行貨消息, 就膽粗粗直接係美國訂購,都搞左一輪先出到貨,尋日到手!
因第一次直接外國買電子野..真係有D 驚, 好啦,廢話太多,開箱~
D 相比較唔清晰, 見諒.

[attach]1937484[/attach]
[attach]1937485[/attach]
[attach]1937490[/attach]
[attach]1937487[/attach]
[attach]1937488[/attach]
[attach]1937494[/attach]
[attach]1937489[/attach]
作者: killuakam    時間: 2016-11-11 11:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 必思    時間: 2016-11-11 11:10

遜兄都未清晒G7,點會咁快推G8行貨丫
作者: aichun    時間: 2016-11-11 11:14

恭喜樓主
作者: aichun    時間: 2016-11-11 11:15

m43最近真旺
killuakam 發表於 2016-11-11 11:10


因為有m43之父搞旺個場
作者: jeffryho    時間: 2016-11-11 11:16

先講幾句..踏入輕中年, 開始想將見到 '人,物,景' 留低,
11月中又旅行,所以就開留意有咩相機適合, 9月見到 P ...
aaqqzz 發表於 2016-11-11 11:05


呢部是好野來, 恭喜晒樓主
作者: jeffryho    時間: 2016-11-11 11:17

遜兄都未清晒G7,點會咁快推G8行貨丫
必思 發表於 2016-11-11 11:10


遲幾個月是常識, 支1260和12, 差不多半年後先有行貨.
作者: killuakam    時間: 2016-11-11 11:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aaqqzz    時間: 2016-11-11 11:21

另外..仲想問問代用電問題,
跟機電係 BLC12PP , 想問用咩代用電好?
邊到買?
作者: aaqqzz    時間: 2016-11-11 11:25

回覆 5# aichun

買機前,都真有留意下果位師兄post.
作者: 京    時間: 2016-11-11 11:25

有齊防震防水滴 正

想問E部SHUTTER SHOCK係咪有改善?
作者: 必思    時間: 2016-11-11 11:31

另外..仲想問問代用電問題,
跟機電係 BLC12PP , 想問用咩代用電好?
邊到買?
aaqqzz 發表於 2016-11-11 11:21



    我只買原電,你買開機唔一齊買埋?錯過機會了
作者: wingkps2    時間: 2016-11-11 11:33

回覆 10# aaqqzz


係唔係M4/3之父>>必思   
作者: killuakam    時間: 2016-11-11 11:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 必思    時間: 2016-11-11 11:35

幾百版post點追
killuakam 發表於 2016-11-11 11:33



    七仟零個post,有心追唔難
作者: 京    時間: 2016-11-11 12:49

我只買原電,你買開機唔一齊買埋?錯過機會了
必思 發表於 2016-11-11 11:31



   佢AMAZON買應該無電跟
作者: aichun    時間: 2016-11-11 12:55

回覆  aaqqzz


係唔係M4/3之父>>必思
wingkps2 發表於 2016-11-11 11:33


你都係
作者: aichun    時間: 2016-11-11 12:55

回覆  aichun

買機前,都真有留意下果位師兄post.
aaqqzz 發表於 2016-11-11 11:25


以後有咩唔明可以問佢
作者: 必思    時間: 2016-11-11 13:11

佢AMAZON買應該無電跟
京 發表於 2016-11-11 12:49



    可以加買,慳運費
作者: aaqqzz    時間: 2016-11-11 13:11

回覆 16#

唔係AMAZON , 係B&H ,
因為A 無直送hk .
另如果買行電,比較貴。。有無其他代電比較好?
作者: 京    時間: 2016-11-11 14:11

回覆  京

唔係AMAZON , 係B&H ,
因為A 無直送hk .
另如果買行電,比較貴。。有無其他代電比較好? ...
aaqqzz 發表於 2016-11-11 13:11



    我好小用代電 因為伏過幾次
買多粒原廠其實都OK
作者: 必思    時間: 2016-11-11 14:15

我好小用代電 因為伏過幾次
買多粒原廠其實都OK
京 發表於 2016-11-11 14:11


幾仟蚊買部機,用十份一價錢買多粒原電都唔係貴
作者: aaqqzz    時間: 2016-11-11 14:20

見幾位師兄都講用原廠電, 咁就先去P 記睇睇先.
跟機果粒係BLC12PP , 同 DMW-BLC12 係咪一樣?
作者: 必思    時間: 2016-11-11 14:28

見幾位師兄都講用原廠電, 咁就先去P 記睇睇先.
跟機果粒係BLC12PP , 同 DMW-BLC12 係咪一樣? ...
aaqqzz 發表於 2016-11-11 14:20



    遜兄好似賣$550一粒,嚇死人
作者: 京    時間: 2016-11-11 14:32

見幾位師兄都講用原廠電, 咁就先去P 記睇睇先.
跟機果粒係BLC12PP , 同 DMW-BLC12 係咪一樣? ...
aaqqzz 發表於 2016-11-11 14:20



http://shop.panasonic.com/camera ... =1&cgid=cameras

睇番E個PAGE應該用番同一粒電
作者: jeffryho    時間: 2016-11-11 14:32

見幾位師兄都講用原廠電, 咁就先去P 記睇睇先.
跟機果粒係BLC12PP , 同 DMW-BLC12 係咪一樣? ...
aaqqzz 發表於 2016-11-11 14:20


同一粒來
作者: jeffryho    時間: 2016-11-11 14:33

遜兄好似賣$550一粒,嚇死人
必思 發表於 2016-11-11 14:28


我有4舊原裝電........
作者: 必思    時間: 2016-11-11 14:35

我有4舊原裝電........
jeffryho 發表於 2016-11-11 14:33



    我都有四舊原裝電俾G6,三舊原裝電俾GM1
作者: jeffryho    時間: 2016-11-11 14:37

我都有四舊原裝電俾G6,三舊原裝電俾GM1
必思 發表於 2016-11-11 14:35


我有5粒電俾GM, 但用來用去都是3粒, 另外兩粒都未用過.........
作者: 必思    時間: 2016-11-11 14:40

我有5粒電俾GM, 但用來用去都是3粒, 另外兩粒都未用過.........
jeffryho 發表於 2016-11-11 14:37



一般用途一日好少會用多過三粒
作者: wingkps2    時間: 2016-11-11 15:02

我得一粒俾我部gx85 咋
作者: 京    時間: 2016-11-11 15:14

我得一粒俾我部gx85 咋
wingkps2 發表於 2016-11-11 15:02



    夠玩一日?
作者: 京    時間: 2016-11-11 15:15

我有5粒電俾GM, 但用來用去都是3粒, 另外兩粒都未用過.........
jeffryho 發表於 2016-11-11 14:37



    我GF7兩粒 EM10 1粒
作者: jeffryho    時間: 2016-11-11 15:23

夠玩一日?
京 發表於 2016-11-11 15:14


影200張應該無問題
作者: wingkps2    時間: 2016-11-11 16:21

回覆 32#

唔夠,不過我好小影成日
作者: 京    時間: 2016-11-11 17:27

影200張應該無問題
jeffryho 發表於 2016-11-11 15:23



只要習慣左影完關機就得
作者: jeffryho    時間: 2016-11-11 17:54

只要習慣左影完關機就得
京 發表於 2016-11-11 17:27


咁梗係不會長開
作者: 京    時間: 2016-11-11 17:56

咁梗係不會長開
jeffryho 發表於 2016-11-11 17:54



    以前用DSLR時可以長開嘛





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2