作者: aaqqzz 時間: 2016-11-11 11:05 標題: 新手第一部相機(Panasonic Lumix DMC-G85M)
先講幾句..踏入輕中年, 開始想將見到 '人,物,景' 留低,
11月中又旅行,所以就開留意有咩相機適合, 9月見到 Panasonic G8(G85) ,
但等左個幾月都未有行貨消息, 就膽粗粗直接係美國訂購,都搞左一輪先出到貨,尋日到手!
因第一次直接外國買電子野..真係有D 驚, 好啦,廢話太多,開箱~
D 相比較唔清晰, 見諒.
[attach]1937484[/attach]
[attach]1937485[/attach]
[attach]1937490[/attach]
[attach]1937487[/attach]
[attach]1937488[/attach]
[attach]1937494[/attach]
[attach]1937489[/attach]
作者: killuakam 時間: 2016-11-11 11:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 必思 時間: 2016-11-11 11:10
遜兄都未清晒G7,點會咁快推G8行貨丫

作者: aichun 時間: 2016-11-11 11:14
恭喜樓主
作者: aichun 時間: 2016-11-11 11:15
因為有m43之父搞旺個場
作者: jeffryho 時間: 2016-11-11 11:16
呢部是好野來, 恭喜晒樓主作者: jeffryho 時間: 2016-11-11 11:17
作者: killuakam 時間: 2016-11-11 11:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aaqqzz 時間: 2016-11-11 11:21
另外..仲想問問代用電問題,
跟機電係 BLC12PP , 想問用咩代用電好?
邊到買?
作者: aaqqzz 時間: 2016-11-11 11:25
回覆 5# aichun
買機前,都真有留意下果位師兄post.
作者: 京 時間: 2016-11-11 11:25
有齊防震防水滴 正
想問E部SHUTTER SHOCK係咪有改善?
作者: 必思 時間: 2016-11-11 11:31
我只買原電,你買開機唔一齊買埋?錯過機會了
作者: wingkps2 時間: 2016-11-11 11:33
回覆 10# aaqqzz
係唔係M4/3之父>>必思

作者: killuakam 時間: 2016-11-11 11:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 必思 時間: 2016-11-11 11:35
七仟零個post,有心追唔難
作者: 京 時間: 2016-11-11 12:49
佢AMAZON買應該無電跟
作者: aichun 時間: 2016-11-11 12:55
你都係
作者: aichun 時間: 2016-11-11 12:55
以後有咩唔明可以問佢
作者: 必思 時間: 2016-11-11 13:11
可以加買,慳運費
作者: aaqqzz 時間: 2016-11-11 13:11
回覆 16# 京
唔係AMAZON , 係B&H ,
因為A 無直送hk .
另如果買行電,比較貴。。有無其他代電比較好?
作者: 京 時間: 2016-11-11 14:11
我好小用代電 因為伏過幾次
買多粒原廠其實都OK
作者: 必思 時間: 2016-11-11 14:15
幾仟蚊買部機,用十份一價錢買多粒原電都唔係貴
作者: aaqqzz 時間: 2016-11-11 14:20
見幾位師兄都講用原廠電, 咁就先去P 記睇睇先.
跟機果粒係BLC12PP , 同 DMW-BLC12 係咪一樣?
作者: 必思 時間: 2016-11-11 14:28
遜兄好似賣$550一粒,嚇死人
作者: 京 時間: 2016-11-11 14:32
http://shop.panasonic.com/camera ... =1&cgid=cameras
睇番E個PAGE應該用番同一粒電
作者: jeffryho 時間: 2016-11-11 14:32
同一粒來作者: jeffryho 時間: 2016-11-11 14:33
作者: 必思 時間: 2016-11-11 14:35
我都有四舊原裝電俾G6,三舊原裝電俾GM1
作者: jeffryho 時間: 2016-11-11 14:37
作者: 必思 時間: 2016-11-11 14:40
一般用途一日好少會用多過三粒
作者: wingkps2 時間: 2016-11-11 15:02
我得一粒俾我部gx85 咋
作者: 京 時間: 2016-11-11 15:14
夠玩一日?
作者: 京 時間: 2016-11-11 15:15
我GF7兩粒 EM10 1粒
作者: jeffryho 時間: 2016-11-11 15:23
影200張應該無問題作者: wingkps2 時間: 2016-11-11 16:21
回覆 32# 京
唔夠,不過我好小影成日
作者: 京 時間: 2016-11-11 17:27
只要習慣左影完關機就得
作者: jeffryho 時間: 2016-11-11 17:54
作者: 京 時間: 2016-11-11 17:56
以前用DSLR時可以長開嘛

