Board logo

標題: 其實A7SII係咪已經超越左Leica頂級機(除左價錢)? [打印本頁]

作者: googleli    時間: 2016-5-5 14:16     標題: 其實A7SII係咪已經超越左Leica頂級機(除左價錢)?

請問各位師兄,其實A7SII係咪已經超越左Leica頂級機?
作者: 必思    時間: 2016-5-5 14:17

你指重量?
作者: calvin83    時間: 2016-5-5 14:27

又係ED XXX係咪已經超越左XXX問題?
作者: 必思    時間: 2016-5-5 14:29

又係ED XXX係咪已經超越左XXX問題?
calvin83 發表於 2016-5-5 14:27



    連進階會員都要咁樣攞分
作者: calvin83    時間: 2016-5-5 14:32

連進階會員都要咁樣攞分
必思 發表於 2016-5-5 14:29

如果話7RII同SL比仲有得講下.
作者: sam2004    時間: 2016-5-5 14:32

唔計發色,以電子嘢計,一早已被好多牌子超越左好內啦!
今日先泥講
作者: 必思    時間: 2016-5-5 14:38

如果話7RII同SL比仲有得講下.
calvin83 發表於 2016-5-5 14:32



    又係講比重量?
作者: 必思    時間: 2016-5-5 14:39

唔計發色,以電子嘢計,一早已被好多牌子超越左好內啦!
今日先泥講
sam2004 發表於 2016-5-5 14:32



    因為今日冇乜野好講
作者: calvin83    時間: 2016-5-5 14:50

因為今日冇乜野好講
必思 發表於 2016-5-5 14:39

天氣差, 只好研究ED.
作者: 必思    時間: 2016-5-5 14:54

天氣差, 只好研究ED.
calvin83 發表於 2016-5-5 14:50



    即係研究下邊部機防水性能好D?
作者: wingkps2    時間: 2016-5-5 14:57

回覆 10# 必思


    我見到有人K1 沖涼..好正.
作者: calvin83    時間: 2016-5-5 14:59

回覆  必思


    我見到有人K1 沖涼..好正.
wingkps2 發表於 2016-5-5 14:57

沒問題, 不過入水要錢整.
作者: 必思    時間: 2016-5-5 14:59

沒問題, 不過入水要錢整.
calvin83 發表於 2016-5-5 14:59



    一向防水機入水保養係唔包
作者: wingkps2    時間: 2016-5-5 15:00

本帖最後由 wingkps2 於 2016-5-5 15:02 編輯

回覆 12# calvin83


    我見個位C兄..用個花灑.係咁沖.好鬼爽.
我部唔知得唔得.
作者: calvin83    時間: 2016-5-5 15:10

回覆  calvin83


    我見個位C兄..用個花灑.係咁沖.好鬼爽.
我部唔知得唔得. ...
wingkps2 發表於 2016-5-5 15:00

咩機都得.... 後果自負/
作者: 必思    時間: 2016-5-5 15:17

咁有冇人測試A7SII同Leica邊部防水能力高D?
作者: calvin83    時間: 2016-5-5 15:35

咁有冇人測試A7SII同Leica邊部防水能力高D?
必思 發表於 2016-5-5 15:17

應該係Leica?
作者: raisin    時間: 2016-5-5 15:35

應該係Leica?
calvin83 發表於 5-5-2016 15:35


沖涼測試?
作者: calvin83    時間: 2016-5-5 15:39

沖涼測試?
raisin 發表於 2016-5-5 15:35

買部Typ-113試.
作者: z888888    時間: 2016-5-5 15:58

回覆  必思


    我見到有人K1 沖涼..好正.
wingkps2 發表於 2016-5-5 14:57



    我想睇k1吊包米。
作者: z888888    時間: 2016-5-5 16:01

其實樓主想問a7s2超越邊部leica機?
leica頂級機指邊部先?leica s2?
作者: 必思    時間: 2016-5-5 16:27

樓主已去潛水做測試
作者: raisin    時間: 2016-5-5 16:40

樓主已去潛水做測試
必思 發表於 5-5-2016 16:27


但唔知樓主有A7SII定Leica S
作者: calvin83    時間: 2016-5-5 16:53

但唔知樓主有A7SII定Leica S
raisin 發表於 2016-5-5 16:40

一定要有先可以開POST?
作者: 必思    時間: 2016-5-5 17:04

一定要有先可以開POST?
calvin83 發表於 2016-5-5 16:53



    通常都係冇先上來問下大家意見,但你地....
作者: raisin    時間: 2016-5-5 17:05

一定要有先可以開POST?
calvin83 發表於 5-5-2016 16:53


無的話潛水都做唔到測試
作者: calvin83    時間: 2016-5-5 17:36

無的話潛水都做唔到測試
raisin 發表於 2016-5-5 17:05

有ge潛左水就可以做防水測試.
作者: 必思    時間: 2016-5-5 17:41

有ge潛左水就可以做防水測試.
calvin83 發表於 2016-5-5 17:36



    我都幾鍾意睇呢類品牌測試
作者: ichinisan    時間: 2016-5-5 18:09

樓主呃分可恥
作者: raisin    時間: 2016-5-5 18:14

樓主呃分可恥
ichinisan 發表於 5-5-2016 18:09


師兄同樓主一樣都因為呢個討論串而呃咗1分
其實相對地呃得少了
作者: calvin83    時間: 2016-5-5 18:17

師兄同樓主一樣都因為呢個討論串而呃咗1分
其實相對地呃得少了
raisin 發表於 2016-5-5 18:14

有點ge題目, 就有點ge回覆.
作者: sapphire4890    時間: 2016-5-5 18:34

本帖最後由 sapphire4890 於 2016-5-5 18:36 編輯

點解唔係用A7Rii黎比
至少個價貼近啲,有齊旗艦(對焦/resolution)
作者: 必思    時間: 2016-5-5 18:45

師兄同樓主一樣都因為呢個討論串而呃咗1分
其實相對地呃得少了
raisin 發表於 2016-5-5 18:14


呃一分實在太少,起碼都問多幾條問題丫嗎
作者: 必思    時間: 2016-5-5 18:46

有點ge題目, 就有點ge回覆.
calvin83 發表於 2016-5-5 18:17


標準答案唔係時時有
作者: 必思    時間: 2016-5-5 18:47

點解唔係用A7Rii黎比
至少個價貼近啲,有齊旗艦(對焦/resolution)
sapphire4890 發表於 2016-5-5 18:34


A7R2解像度比較高,完
作者: z888888    時間: 2016-5-5 18:49

樓主去左咁耐水測仲未返?
天黑啦wor。
作者: 必思    時間: 2016-5-5 18:51

樓主去左咁耐水測仲未返?
天黑啦wor。
z888888 發表於 2016-5-5 18:49



    潛水如果太急浮番上水面會有生命危險
作者: raisin    時間: 2016-5-5 18:55

潛水如果太急浮番上水面會有生命危險
必思 發表於 5-5-2016 18:51


講到我好想去潛水...
作者: manman1998    時間: 2016-5-5 18:56

本帖最後由 manman1998 於 2016-5-5 18:58 編輯

睇下依D,點止沖涼咁簡單

https://www.youtube.com/watch?v=RCT-YMgjm9k

https://www.youtube.com/watch?v=TBB-CvqjdCE
作者: lv123    時間: 2016-5-5 19:14

超越什麼先?
記者機,一早比NIKON RF CANON RF 追過了,戰前到二戰一直是ZEISS IKON 同LEICA II 爭直到韓戰,到越戰直情是NIKON F /CANON F1 了,拿手的RF 敵不過MINOLTA  CLE 同MINOLTA CLE 合作結果M5 比下去,MINOLTA CLE 以有TTL ,LEICA 直到M6 才有,R3-R7 又是借MINOLTA 機身。R8,9 可加數碼背叫不過不失。
DC 仔一直同日本顆拍,不是富士,就是PAN 記。
工具好用的一直是SONY ,拍片是SONY 拿手的。
作者: raisin    時間: 2016-5-5 19:21

超越什麼先?
記者機,一早比NIKON RF CANON RF 追過了,戰前到二戰一直是ZEISS IKON 同LEICA II 爭直到韓 ...
lv123 發表於 5-5-2016 19:14


未被超越的, 應該係 "品牌優越感"?
作者: 必思    時間: 2016-5-5 19:21

超越什麼先?
記者機,一早比NIKON RF CANON RF 追過了,戰前到二戰一直是ZEISS IKON 同LEICA II 爭直到韓 ...
lv123 發表於 2016-5-5 19:14



    難得師兄咁認真
作者: 必思    時間: 2016-5-5 19:23

未被超越的, 應該係 "品牌優越感"?
raisin 發表於 2016-5-5 19:21



    鏡頭群
作者: calvin83    時間: 2016-5-5 19:24

未被超越的, 應該係 "品牌優越感"?
raisin 發表於 2016-5-5 19:21

HUAWEI P9有沒 "品牌優越感"?
作者: raisin    時間: 2016-5-5 19:26

HUAWEI P9有沒 "品牌優越感"?
calvin83 發表於 5-5-2016 19:24


好似無喎

咁要改返做 "原廠品牌優越感"?
作者: 必思    時間: 2016-5-5 19:34

HUAWEI P9有沒 "品牌優越感"?
calvin83 發表於 2016-5-5 19:24



    如果我買,係因為華為呢個品牌
作者: 無奈    時間: 2016-5-5 19:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: calvin83    時間: 2016-5-5 19:40

如果我買,係因為華為呢個品牌
必思 發表於 2016-5-5 19:34

咁人地都係世界第一....
作者: 必思    時間: 2016-5-5 19:53

咁人地都係世界第一....
calvin83 發表於 2016-5-5 19:40



    大弟子都買咗
作者: z888888    時間: 2016-5-5 20:19

潛水如果太急浮番上水面會有生命危險
必思 發表於 2016-5-5 18:51



    咁可能要聽日先返黎.........
作者: calvin83    時間: 2016-5-5 20:27

大弟子都買咗
必思 發表於 2016-5-5 19:53

果個咩散景功能好得意, 整出來D散景一D都唔自然.
作者: 必思    時間: 2016-5-5 20:32

果個咩散景功能好得意, 整出來D散景一D都唔自然.
calvin83 發表於 2016-5-5 20:27



    軟件做出來係咁上下
作者: inzite    時間: 2016-5-5 22:21

lol not even comparable products.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2