Board logo

標題: A7 想買平鏡有咩好選擇 [打印本頁]

作者: pingaaa    時間: 2016-4-8 04:05     標題: A7 想買平鏡有咩好選擇

如題
學生哥岩岩入左部2手A7 body
煩緊買咩好 除左kit lens之外

AF方面:
知道 FE mount 冇 EF mount 咁多平鏡
想請教下大家 值唔值得買個 EF to FE 既adopter 去買 Canon 既 50.8 40 2.8之類呢?
用過既ching 可唔可教路下對焦快唔快? update左 firmware 之後 個pdaf 表現又如何?

又或者 買LA-EA4 用a mount 鏡?

MF方面:
有冇D平價對焦好玩

請ching 指教
作者: inzite    時間: 2016-4-8 04:32

如題
學生哥岩岩入左部2手A7 body
煩緊買咩好 除左kit lens之外

AF方面:
知道 FE mount 冇 EF moun ...
pingaaa 發表於 2016-4-8 04:05


if using EF on A7 series bodies, it's really only fast enough if you use a7rii with the latest metabones.

native FE mount has some good choices depending on what focal length you want and what is your largest acceptable size.  For manual focused lens, some of those vintage minolta are quite a bargin with unique look, like a rokkar 1.2.
作者: JackyM_HK    時間: 2016-4-8 08:13

如題
學生哥岩岩入左部2手A7 body
煩緊買咩好 除左kit lens之外

AF方面:
知道 FE mount 冇 EF moun ...
pingaaa 發表於 2016-4-8 04:05

買部二手 6D 啦。

via HKEPC Reader for Android
作者: calvin83    時間: 2016-4-8 08:26

樓上真係好建議.
作者: ryousukeng    時間: 2016-4-8 08:39

樓上真係好建議.
calvin83 發表於 2016-4-8 08:26

非常同意, 後生仔有氣有力學咩人偷懶, 又要平, 又要輕, 又要靚, 係冇。
二手L鏡出面大把, 又平又靚。 只要你有力氣,怕咩用
作者: 必思    時間: 2016-4-8 08:39

買部二手 6D 啦。

via HKEPC Reader for Android
JackyM_HK 發表於 2016-4-8 08:13



    樓主岩岩入手A7咋喎
作者: ryousukeng    時間: 2016-4-8 08:40

樓主岩岩入手A7咋喎
必思 發表於 2016-4-8 08:39


暗示佢呢種情況係買錯機。
作者: 必思    時間: 2016-4-8 08:46

本帖最後由 必思 於 2016-4-8 08:49 編輯
暗示佢呢種情況係買錯機。
ryousukeng 發表於 2016-4-8 08:40


證明買之前冇做功課,A7雖然好,但唔岩要求
作者: 肥肥貓    時間: 2016-4-8 08:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: calvin83    時間: 2016-4-8 08:52

暗示佢呢種情況係買錯機。
ryousukeng 發表於 2016-4-8 08:40

錯唔錯要由 樓主 決定.
作者: wingkps2    時間: 2016-4-8 08:58

等佢支死馬50.8喇.
作者: raisin    時間: 2016-4-8 09:30

SONY唔係會出枝 "低價" FE 50mm f/1.8?
作者: manman1998    時間: 2016-4-8 10:04

是但揾部即用,果部容後處理
作者: calvin83    時間: 2016-4-8 10:18

是但揾部即用,果部容後處理
manman1998 發表於 2016-4-8 10:04

即係要用 搜機.
作者: 必思    時間: 2016-4-8 10:56

SONY唔係會出枝 "低價" FE 50mm f/1.8?
raisin 發表於 2016-4-8 09:30


問題係Sony枝FE 50/1.8係Canon枝EF 50/1.8 STM一倍價錢
作者: marcochl    時間: 2016-4-8 12:05

本帖最後由 marcochl 於 2016-4-8 12:10 編輯

好明顯有人未做好research 就去買玩具
樓主你用得sorry 就唔好諗平鏡啦, 而且單係個metabones 都唔平, 仲要唔係支支都support af

http://www.metabones.com/products/details/MB-EF-E-BT4
你想要既 50 1.2/1.4/1.8 得50 1.2L 係可以做到AF

Manual Focus Only
Canon EF primes
EF 14/2.8L (mark I)
EF 20/2.8 USM*
EF 24/1.4L USM (mark I)
EF 24/2.8 (old version, non-IS)
TS-E 24/3.5L
TS-E 45/2.8
EF 50/1.4 USM
EF 50/1.8 II
MP-E 65/2.8 macro
EF 85/1.2L (mark I)
EF 400/5.6L USM
作者: 必思    時間: 2016-4-8 12:10

是但揾部即用,果部容後處理
manman1998 發表於 2016-4-8 10:04



    即係買來收藏?
作者: calvin83    時間: 2016-4-8 12:40

問題係Sony枝FE 50/1.8係Canon枝EF 50/1.8 STM一倍價錢
必思 發表於 2016-4-8 10:56

Canon枝EF 50/1.8 幾十年不變, 唔通賣Nikon個價咩.
作者: paddead    時間: 2016-4-8 12:45

Sony 冇平鏡,係真。個 canon  adapter 都3千幾
作者: XexeX    時間: 2016-4-8 12:52

要平買支FE28-70,再買幾支舊鏡,例如G45。
用接環,就算用A7R2,AF都快唔過部M3
作者: 必思    時間: 2016-4-8 12:56

Canon枝EF 50/1.8 幾十年不變, 唔通賣Nikon個價咩.
calvin83 發表於 2016-4-8 12:40


枝EF 50/1.8 STM出咗唔係好耐咋喎
作者: calvin83    時間: 2016-4-8 12:57

枝EF 50/1.8 STM出咗唔係好耐咋喎
必思 發表於 2016-4-8 12:56

換左的殼啫, MTF同第一/二代基本一樣. Nikon果支係新設計.
作者: 必思    時間: 2016-4-8 12:59

要平買支FE28-70,再買幾支舊鏡,例如G45。
用接環,就算用A7R2,AF都快唔過部M3 ...
XexeX 發表於 2016-4-8 12:52


根本唔用原生AF鏡就當係玩MF算
作者: sam2004    時間: 2016-4-8 13:17

如題
學生哥岩岩入左部2手A7 body
MF方面:
有冇D平價對焦好玩 ...
pingaaa 發表於 2016-4-8 04:05


Carl Zeiss Jena Biotar 58 2 、八羽怪Helios-44-2 58/2
哪个版本好,你就要请教calvin83師兄了·
作者: calvin83    時間: 2016-4-8 13:26

Carl Zeiss Jena Biotar 58 2 、八羽怪Helios-44-2 58/2
哪个版本好,你就要请教calvin83師兄了· ...
sam2004 發表於 2016-4-8 13:17

代答: 最平Helios 44-2就好. 唔玩散景E支三十幾美金搞定 www.ebay.com/itm/272198651130 .
作者: manman1998    時間: 2016-4-8 13:46

換左的殼啫, MTF同第一/二代基本一樣. Nikon果支係新設計.
calvin83 發表於 2016-4-8 12:57


印像中係利過2代,2代好似同Nikon AF支差不多,我支Ais就利過AF果支
作者: calvin83    時間: 2016-4-8 13:54

印像中係利過2代,2代好似同Nikon AF支差不多,我支Ais就利過AF果支
manman1998 發表於 2016-4-8 13:46

只有coating 唔同, MTF基本一樣


From canonrumors.

AF-D 50/1.8個設計係同Al-S一樣.
作者: manman1998    時間: 2016-4-8 13:55

代答: 最平Helios 44-2就好. 唔玩散景E支三十幾美金搞定  .
calvin83 發表於 2016-4-8 13:26

你横掂揾緊A7,你接收樓主部咪得囉
作者: calvin83    時間: 2016-4-8 13:56

你横掂揾緊A7,你接收樓主部咪得囉
manman1998 發表於 2016-4-8 13:55

買都買二代啦, 有防震/無壓縮RAW/第三方接環PDAF.
作者: manman1998    時間: 2016-4-8 13:57

本帖最後由 manman1998 於 2016-4-8 14:02 編輯
只有coating 唔同, MTF基本一樣


From canonrumors.

AF-D 50/1.8個設計係同Al-S一樣. ...
calvin83 發表於 2016-4-8 13:54


有冇Nikon果2支?

AF-D同Ais 兩支我AB比較過(同機),Ais幅好DD
作者: calvin83    時間: 2016-4-8 14:06

有冇Nikon果2支?

AF-D同Ais 兩支我AB比較過(同機),Ais幅好DD
manman1998 發表於 2016-4-8 13:57

以前MF年代Nikon沒比到MTF出來, 不過photozone測ge結果基本一致.
http://www.photozone.de/nikon--n ... test-report?start=1
http://www.photozone.de/nikon--n ... test-report?start=1
作者: sam2004    時間: 2016-4-8 14:07

回覆 29# calvin83

今年二月在日本bigcam看到A7,真係平到冇朋友,全新的不用四千港幣,平過宜家哪些二手机
作者: calvin83    時間: 2016-4-8 14:11

回覆  calvin83

今年二月在日本bigcam看到A7,真係平到冇朋友,全新的不用四千港幣,平過宜家哪些二手机:giv ...
sam2004 發表於 2016-4-8 14:07

咁日本唔同香港, E度多人要平玩老鏡.
作者: manman1998    時間: 2016-4-8 14:13

以前MF年代Nikon沒比到MTF出來, 不過photozone測ge結果基本一致.
calvin83 發表於 2016-4-8 14:06


我印像中EF同AF-D 兩支MTF係差不多的
作者: calvin83    時間: 2016-4-8 14:14

我印像中EF同AF-D 兩支MTF係差不多的
manman1998 發表於 2016-4-8 14:13

一般來講, 唔同公司俾出來MTF唔可以真接比, 除非係第三方測試結果.
作者: manman1998    時間: 2016-4-8 16:26

一般來講, 唔同公司俾出來MTF唔可以真接比, 除非係第三方測試結果.
calvin83 發表於 2016-4-8 14:14


EF50.8等可以同40餅比對嘛,而我同時有40餅同Ais 50.8
作者: PC147    時間: 2016-4-8 16:58

E mount 28/2未平羅
作者: calvin83    時間: 2016-4-8 17:29

EF50.8等可以同40餅比對嘛,而我同時有40餅同Ais 50.8
manman1998 發表於 2016-4-8 16:26

可以, 不過上機比下仲好啦.
作者: manman1998    時間: 2016-4-8 17:43

可以, 不過上機比下仲好啦.
calvin83 發表於 2016-4-8 17:29


AB比較就冇,不過兩支都影左唔小相,係jpg喎... 兩支都利;多數EF顯得重色過Ais
作者: calvin83    時間: 2016-4-8 17:55

E mount 28/2未平羅
PC147 發表於 2016-4-8 16:58

E支應該係除左kit鏡最平抵支.
作者: siuba    時間: 2016-4-9 19:38

回覆 32# sam2004

買d 返香港放嘛..
作者: 必思    時間: 2016-4-9 19:44

回覆  sam2004

買d 返香港放嘛..
siuba 發表於 2016-4-9 19:38



    Sony日水只有日文
作者: siuba    時間: 2016-4-9 19:53

Sony日水只有日文
必思 發表於 2016-4-9 19:44


其實佢個介面唔難用..好易估..我用過一排 5n 日水..
放 4.5k 大把人搶..XDD
作者: EVA001    時間: 2016-4-9 20:43

買多個adapter駁a-mount鏡
Minolta好多鏡都平靚正

via HKEPC Reader for Android
作者: siuba    時間: 2016-4-9 20:51

買多個adapter駁a-mount鏡
Minolta好多鏡都平靚正

via HKEPC Reader for Android
EVA001 發表於 2016-4-9 20:43


個人認為..個adapter 好大..裝左後唔太方便..
以前有堆a mount鏡都放晒..  唯一掛住既係支500/8 同 100-300apo..
作者: yusp    時間: 2016-4-9 20:52

暗示佢呢種情況係買錯機。
ryousukeng 發表於 2016-4-8 08:40



    6D仲伏
作者: 必思    時間: 2016-4-9 21:07

6D仲伏
yusp 發表於 2016-4-9 20:52



    點伏法?
作者: yusp    時間: 2016-4-9 21:19

點伏法?
必思 發表於 2016-4-9 21:07



   CANON
一係5D
一係70D /80D
除非拍片先6D
6D 快門速度 1/4000 秒 至30 秒 ,傻架咩
作者: 必思    時間: 2016-4-9 21:23

CANON
一係5D
一係70D /80D
除非拍片先6D
6D 快門速度 1/4000 秒 至30 秒 ,傻架咩 ...
yusp 發表於 2016-4-9 21:19



    即係點伏法?
作者: yusp    時間: 2016-4-9 21:41

即係點伏法?
必思 發表於 2016-4-9 21:23



一部FF機
快門最快先1/4000 秒
觀景器唔係100%

佢定位係5D以下 70D以上
但功能差又過70D ,除左叫係FF

6D做唔到日光下大光圈好卻步
我用70D 太陽底下,iso 100,快門經常過4000
作者: calvin83    時間: 2016-4-9 21:42

即係點伏法?
必思 發表於 2016-4-9 21:23

佢用開1/8000s.
作者: manman1998    時間: 2016-4-9 21:43

低階機能啫,伏... 仲有D仲伏
作者: 必思    時間: 2016-4-9 22:01

佢用開1/8000s.
calvin83 發表於 2016-4-9 21:42



    你咁講我就明白,因為我冇乜機會用咁快快門
作者: yusp    時間: 2016-4-9 22:10

一旦你要用,你就冇得用
而且冇乜機會,都即係有機會
作者: manman1998    時間: 2016-4-9 22:15

一般強光靠向太陽,差不多一定要收光圈

題外話,其實好時人們較小關注最小光圈
作者: 必思    時間: 2016-4-9 22:25

一旦你要用,你就冇得用
而且冇乜機會,都即係有機會
yusp 發表於 2016-4-9 22:10



    你唔提起我都唔記得我部機有1/16000s快門,原來咁有用
作者: calvin83    時間: 2016-4-9 22:25

你唔提起我都唔記得我部機有1/16000s快門,原來咁有用
必思 發表於 2016-4-9 22:25

係日光時要用大光圈就要用.
作者: 必思    時間: 2016-4-9 22:30

係日光時要用大光圈就要用.
calvin83 發表於 2016-4-9 22:25



    好彩冇買呢d低階機
作者: calvin83    時間: 2016-4-9 22:44

好彩冇買呢d低階機
必思 發表於 2016-4-9 22:30

1/16000s係電子快門, 高低機都係一樣.
作者: 必思    時間: 2016-4-9 22:49

1/16000s係電子快門, 高低機都係一樣.
calvin83 發表於 2016-4-9 22:44



    咁6D真係冇喎
作者: calvin83    時間: 2016-4-9 22:54

咁6D真係冇喎
必思 發表於 2016-4-9 22:49

E加D單反沒全電子快門...
作者: 京    時間: 2016-4-10 01:11

一部FF機
快門最快先1/4000 秒
觀景器唔係100%

佢定位係5D以下 70D以上
但功能差又過70D ,除左叫係 ...
yusp 發表於 2016-4-9 21:41



    SPEC 寫哂出黎都叫伏?
作者: 必思    時間: 2016-4-10 01:19

SPEC 寫哂出黎都叫伏?
京 發表於 2016-4-10 01:11



    師兄既意思可能係話寫埋出來你都仲買就真係抵死
作者: 京    時間: 2016-4-10 01:32

本帖最後由 京 於 2016-4-10 01:36 編輯
師兄既意思可能係話寫埋出來你都仲買就真係抵死
必思 發表於 2016-4-10 01:19



    我果然抵死~~~
不過唔緊要啦~~我用左成年幾都未需要用過1/4000S以上快門
作者: calvin83    時間: 2016-4-10 01:32

師兄既意思可能係話寫埋出來你都仲買就真係抵死
必思 發表於 2016-4-10 01:19

唔睇即買, 乜機都可以係伏.
作者: 京    時間: 2016-4-10 01:35

本帖最後由 京 於 2016-4-10 01:36 編輯
1/16000s係電子快門, 高低機都係一樣.
calvin83 發表於 2016-4-9 22:44



    咁罪大部A6300都係得1/4000S 係咪都算係伏機?
作者: 必思    時間: 2016-4-10 01:37

我果然抵死~~~
不過唔緊要啦~~我用左成年幾都未用過1/4000S以上快門 ...
京 發表於 2016-4-10 01:32



    部機都冇1/4000s以上快門,你用多十年都唔會有,又點會用到呢?
作者: 京    時間: 2016-4-10 01:41

部機都冇1/4000s以上快門,你用多十年都唔會有,又點會用到呢? ...
必思 發表於 2016-4-10 01:37



打漏左"需要"兩個字
作者: 必思    時間: 2016-4-10 01:41

唔睇即買, 乜機都可以係伏.
calvin83 發表於 2016-4-10 01:32



    都係唔買最好,我繼續做鍵盤戰士
作者: 必思    時間: 2016-4-10 01:44

咁罪大部A6300都係得1/4000S 係咪都算係伏機?
京 發表於 2016-4-10 01:35



    呢部都可能係
作者: ttsssp    時間: 2016-4-10 01:47

用緊個750既canon轉接
大部分鏡連大陸永諾都食到pdaf
不過我a7m2
作者: marcochl    時間: 2016-4-10 01:48

回覆 71# ttsssp

因為你果部係A7II
樓主果部係A7, 2 個世界
作者: 必思    時間: 2016-4-10 01:50

用緊個750既canon轉接
大部分鏡連大陸永諾都食到pdaf
不過我a7m2
ttsssp 發表於 2016-4-10 01:47


你都識講係m2,元祖A7係冇
作者: calvin83    時間: 2016-4-10 01:52

咁罪大部A6300都係得1/4000S 係咪都算係伏機?
京 發表於 2016-4-10 01:35

上面答左.
作者: 必思    時間: 2016-4-10 01:57

上面答左.
calvin83 發表於 2016-4-10 01:52



    總之買機唔好再買d得最快1/4000s快門既伏機
作者: 必思    時間: 2016-4-10 02:04

買野記得睇清楚spec啦
作者: calvin83    時間: 2016-4-10 02:18

總之買機唔好再買d得最快1/4000s快門既伏機
必思 發表於 2016-4-10 01:57

我部部機都係得1/4000s快門.
作者: 硬件法師    時間: 2016-4-10 09:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: marcochl    時間: 2016-4-10 10:07

回覆 78# 硬件法師

總之一定要有1/8000, 一定要有100% vf 唔係就係伏
咩iso 表現, 價錢全部唔重要
作者: 藤原亮政    時間: 2016-4-10 10:16

回覆  硬件法師

總之一定要有1/8000, 一定要有100% vf 唔係就係伏
咩iso 表現, 價錢全部唔重要 ...
marcochl 發表於 2016-4-10 10:07


咁我覺得100%VF都幾重要既...至於快門速度...見仁見智啦
作者: marcochl    時間: 2016-4-10 10:25

回覆 80# 藤原亮政

差3% 對我黎講冇咩所謂
同埋如果去到d 一吋都不能少既場合用live view 似乎更穩妥
作者: 藤原亮政    時間: 2016-4-10 10:27

本帖最後由 藤原亮政 於 2016-4-10 10:33 編輯
回覆  藤原亮政

差3% 對我黎講冇咩所謂
同埋如果去到d 一吋都不能少既場合用live view 似乎更穩妥 ...
marcochl 發表於 2016-4-10 10:25


唔知6D LV情況如何...
但NIKON LV真係好廢...不過我之前用D7100都係100% OVF
但爭少少始終係爭少少,有D人真係好執著呢D野,我自己如果有得揀都會揀100%視野既...

利申:而家我手頭D機全部LCD+EVF(EOS M3無EVF)都係100%
作者: 京    時間: 2016-4-10 10:47

其實最高快門速度,
vf視野率,
同影相有乜關係?

利申:
新手快門從未試過1/2000s,
對住個太陽直射都係試 ...
硬件法師 發表於 2016-4-10 09:09


最高快門速度去到1/8000S 如果烈日當空又要用1.4大光圈先有需要 但果D時候頭頂光問題一般都好嚴重 無必要都唔會影人像 影景就唔會用大光圈 所以一般黎講好小用
如果有100%VF視野率 理論上可以減小少影相後CROP相機會~ 不過影左幾次之後就會習慣邊邊會多小小野
作者: raisin    時間: 2016-4-10 10:48

唔知6D LV情況如何...
但NIKON LV真係好廢...不過我之前用D7100都係100% OVF
但爭少少始終係爭少少,有D人 ...
藤原亮政 發表於 10-4-2016 10:27


Canon LV應該好好多
Nikon LV唯一用途係100%放大去做MF...
作者: 京    時間: 2016-4-10 10:49

回覆  藤原亮政

差3% 對我黎講冇咩所謂
同埋如果去到d 一吋都不能少既場合用live view 似乎更穩妥 ...
marcochl 發表於 2016-4-10 10:25



你誤會左~97%VF 係指只係睇到SENSOR影出黎97%
即係張相會比你睇VF時多左DD野 (大不了都係CROP就得)
作者: 京    時間: 2016-4-10 10:49

本帖最後由 京 於 2016-4-10 10:51 編輯
唔知6D LV情況如何...
但NIKON LV真係好廢...不過我之前用D7100都係100% OVF
但爭少少始終係爭少少,有D人 ...
藤原亮政 發表於 2016-4-10 10:27



    有當然好~ 但無又唔駛死嘅~~
不過6D個LV都係半廢 (死因係AF 一暗LV就好難對焦 手動對好過)
作者: marcochl    時間: 2016-4-10 11:43

回覆 85#

我明你講咩
我係相講如果邊沿真係咁緊要,信lv 會好過ovf
作者: 硬件法師    時間: 2016-4-10 12:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 必思    時間: 2016-4-10 12:53

本帖最後由 必思 於 2016-4-10 12:55 編輯

spec講咗係乜,買唔買由自己決定,我就覺得呢d唔叫做伏
小弟部部機都100%VF,個別有1/16000s快門
作者: 新遺失戰艦    時間: 2016-4-10 13:22

其實1/8000 @f1.4 間中都會用1-2次
以前部舊機D7D得1/4000s, 迫住落ND filter 先用到f1.4
去到A900 有 1/8000 的確方便D
作者: EVA001    時間: 2016-4-10 14:22

個人認為..個adapter 好大..裝左後唔太方便..
以前有堆a mount鏡都放晒..  唯一掛住既係支500/8 同 100-3 ...
siuba 發表於 2016-4-9 20:51

之前睇過外國D post...
A7+FE 85 仲長過 a99 + 85za....
唔止一支FE鏡係咁...

via HKEPC Reader for Android
作者: calvin83    時間: 2016-4-10 14:41

之前睇過外國D post...
A7+FE 85 仲長過 a99 + 85za....
唔止一支FE鏡係咁...

via HKEPC Reader for A ...
EVA001 發表於 2016-4-10 14:22

85ZA同85GM大光圈銳度差幾多?
作者: siuba    時間: 2016-4-10 17:26

之前睇過外國D post...
A7+FE 85 仲長過 a99 + 85za....
唔止一支FE鏡係咁...

via HKEPC Reader for A ...
EVA001 發表於 2016-4-10 14:22



    要質素..就要做大d ..唔駛下下都用盡邊位...令到邊位都sharp.. sigma 支 50 1.4 就係咁..
作者: yuenbug    時間: 2016-4-11 02:30

就算自己用緊A7, 都覺得其實用EA4接返啲a mount只算係一個下策,因為鏡大機細,平衡感幾差下,而且上腳架係好唔方便
作者: 京    時間: 2016-4-11 10:19

就算自己用緊A7, 都覺得其實用EA4接返啲a mount只算係一個下策,因為鏡大機細,平衡感幾差下,而且上腳架係 ...
yuenbug 發表於 2016-4-11 02:30



A7夾EA4 + 85ZA 定A7夾85GM都係鏡細身大 無大分別
因為物理問題 FF鏡係咁大支就係咁大支.............

(所以我無反用M43 要細就細盡佢)
作者: GH377    時間: 2016-4-11 10:26

A7夾EA4 + 85ZA 定A7夾85GM都係鏡細身大 無大分別
因為物理問題 FF鏡係咁大支就係咁大支.............

...
京 發表於 2016-4-11 10:19


其實話就話物理問題, 但係我反而想佢出堆平少少細少少光圈既鏡
自家35/2.8, 28/2,同黎緊既50.8, 我真心覺得唔錯
蔡司果兩支BATIS其實我都唔覺太大支, 搭MK2機都算叫平衡
點都好過35.4 85.4, 裝完上去真係好似普通DSLR裝同級鏡咁既SIZE, 雖然畫質好左, 不過真係遺背當初放棄DSLR既目的
作者: 京    時間: 2016-4-11 10:51

其實話就話物理問題, 但係我反而想佢出堆平少少細少少光圈既鏡
自家35/2.8, 28/2,同黎緊既50.8, 我真心覺 ...
GH377 發表於 2016-4-11 10:26



好難~因為平鏡唔好賺 你睇下E MOUNT有幾多支平鏡就知...............
EVEN玩左咁多年嘅A MOUNT 除左APS-C有幾支平野 其他平鏡都係MINOLTA留番 (有幾支CUT埋TIM)
作者: calvin83    時間: 2016-4-11 11:18

其實話就話物理問題, 但係我反而想佢出堆平少少細少少光圈既鏡
自家35/2.8, 28/2,同黎緊既50.8, 我真心覺 ...
GH377 發表於 2016-4-11 10:26

你唔考慮35.4 85.4 ge話理得佢幾大支.
作者: raisin    時間: 2016-4-11 12:08

本帖最後由 raisin 於 2016-4-11 13:46 編輯
好難~因為平鏡唔好賺 你睇下E MOUNT有幾多支平鏡就知...............
EVEN玩左咁多年嘅A MOUNT 除左APS- ...
京 發表於 11-4-2016 10:51


50.8都可以靚同唔平姐
(FE 55/1.8?)

但貴鏡通常要用料靚, 光學靚, 咁就又重又大枝.............




所以我幾鍾意Nikon 1.8G (FF單反) 系列, 雖然唔係平 (5-6k?), 但光學質素高, 又算幾輕便 (可能有人嫌佢膠)
作者: EVA001    時間: 2016-4-11 13:38

A7夾EA4 + 85ZA 定A7夾85GM都係鏡細身大 無大分別
因為物理問題 FF鏡係咁大支就係咁大支.............

...
京 發表於 2016-4-11 10:19

同意, 我都有套m4/3

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2