Board logo

標題: 請問約$5000買那款DSLR好? [打印本頁]

作者: kenneth1226    時間: 2015-11-29 09:27     標題: 請問約$5000買那款DSLR好?

本帖最後由 kenneth1226 於 2015-12-2 12:02 編輯

我平時不會影想的
只是間中去旅行會用到相機
如果想用約$5000元買部入門的DSLR
要求: 較輕較細, 簡單易用, 及影到夜影 (即係不會好似用手機影那樣只影到黑色一片)
請問有那部機啱我用? thx^^

************update1

先多謝所有ching回覆幫忙,
追post查資料後我想我都是在這2部內2選一好了
(因為價錢及重量)
X-A2+16-5
EOS M3 + 11-22

請問ching那一部較值得推介?
我不影人的, 主要影風景, 建築物

另外, 因為我近期會去日本, 請問在日本買平好多嗎?

作者: us54gzl    時間: 2015-11-29 12:48

如果要輕細考慮用無反
作者: calvin83    時間: 2015-11-29 12:57

本帖最後由 calvin83 於 2015-11-29 13:03 編輯

三千蚊左右買部行貨X-A2+16-5, 留番D錢去旅行用.
作者: hongnelson    時間: 2015-11-29 13:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: panda360    時間: 2015-11-29 17:57

Canon 760D
作者: Cartesius    時間: 2015-11-29 22:11

可以考慮二手A7

posted by mobile
作者: DMAN    時間: 2015-11-30 00:17

而家d手機咁勁都影到黑色一片?咁DSLR都唔會幫到你幾多...
作者: us54gzl    時間: 2015-11-30 08:53

而家d手機咁勁都影到黑色一片?咁DSLR都唔會幫到你幾多...
DMAN 發表於 2015-11-30 00:17


可能佢部機冇高感光又冇得長曝   
不過咁黑手機就算影到D NOISE都多到爆
作者: 必思    時間: 2015-11-30 09:22

而家d手機咁勁都影到黑色一片?咁DSLR都唔會幫到你幾多...
DMAN 發表於 2015-11-30 00:17


用手指掩住鏡頭咪黑色一片囉
作者: raisin    時間: 2015-11-30 09:41

為左影夜景.....
其實搵枝細size八爪魚腳架 + 小DC已經夠用了吧, 做乜要單反?
作者: calvin83    時間: 2015-11-30 09:52

為左影夜景.....
其實搵枝細size八爪魚腳架 + 小DC已經夠用了吧, 做乜要單反?
raisin 發表於 2015-11-30 09:41

咁你又拿晒full gear影夜景.
作者: raisin    時間: 2015-11-30 10:05

本帖最後由 raisin 於 2015-11-30 10:07 編輯
咁你又拿晒full gear影夜景.
calvin83 發表於 30-11-2015 09:52


樓主既情況:
1. 平時不會影相
2. 只是間中去旅行會用到相機
3. 要求: 較輕較細, 簡單易用, 及影到夜影

咁都要用到單反?
作者: harryytm    時間: 2015-11-30 10:06

本帖最後由 harryytm 於 2015-11-30 10:07 編輯

100D+40mm stm
最輕最細單反
作者: killuakam    時間: 2015-11-30 13:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ntamio    時間: 2015-11-30 13:40

XM1 / XA2 加支KIT就OK
作者: calvin83    時間: 2015-11-30 15:43

有反mon既1"機啦,稍有要求又唔高根本唔使單反無反。

時代已經變了,低budget單反對比無反冇咩優勢(不外乎 ...
killuakam 發表於 2015-11-30 13:25

GR/LX100<=一個沒光學Zoom/防震, 一個沒內閃. 旅行用接受到就可以考慮.
作者: killuakam    時間: 2015-11-30 15:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: calvin83    時間: 2015-11-30 16:01

本帖最後由 calvin83 於 2015-11-30 16:08 編輯
所以叫佢買反mon 1吋機,
GR/LX100只係補充翻低價組合計(畫質+輕巧)無對手
killuakam 發表於 2015-11-30 15:54

咁來來去去都係Canon G3x, G7x/Sony RX100 III, 不過唔用閃/反Mon而12MP夠用的話LX100直係沒咩對手.
作者: raisin    時間: 2015-11-30 18:27

咁來來去去都係Canon G3x, G7x/Sony RX100 III, 不過唔用閃/反Mon而12MP夠用的話LX100直係沒咩對手.  ...
calvin83 發表於 30-11-2015 16:01


除非要事後zoom (crop相) 或 晒大相... 如果唔係12MP乜都夠啦
影夜景不用閃吧, 夜景人像就...
作者: tolo2036    時間: 2015-11-30 22:36

除非要事後zoom (crop相) 或 晒大相... 如果唔係12MP乜都夠啦
影夜景不用閃吧, 夜景人像就... ...
raisin 發表於 2015-11-30 18:27



    但係轉一張24M 相和一張12M 相出來的jpg就咁睇都好唔同la.
作者: lthung817    時間: 2015-12-1 11:41

本帖最後由 lthung817 於 2015-12-1 11:45 編輯

樓主唔係經常影相,估計都唔會投資落鏡頭到,咁學樓上ching話齋,買部大sensor dc應該最合適。係諗下要唔要zoom.
要zoom : LX100
定焦 : X100S (水)
作者: raisin    時間: 2015-12-1 13:26

但係轉一張24M 相和一張12M 相出來的jpg就咁睇都好唔同la.
tolo2036 發表於 30-11-2015 22:36


睇你放幾大姐~
作者: killuakam    時間: 2015-12-1 13:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenneth1226    時間: 2015-12-2 12:01

先多謝所有ching回覆幫忙,
追post查資料後我想我都是在這2部內2選一好了
(因為價錢及重量)
X-A2+16-5
EOS M3 + 11-22

請問ching那一部較值得推介?
我不影人的, 主要影風景, 建築物

另外, 因為我近期會去日本, 請問在日本買平好多嗎?
作者: calvin83    時間: 2015-12-2 12:30

先多謝所有ching回覆幫忙,
追post查資料後我想我都是在這2部內2選一好了
(因為價錢及重量)
X-A2+16-5
EOS  ...
kenneth1226 發表於 2015-12-2 12:01

不影人 影風景, 建築物
EOS M3 + 11-22

你買左機都要時間學下點用的
作者: charcsc2000    時間: 2015-12-2 12:48

我平時不會影想的
只是間中去旅行會用到相機
如果想用約$5000元買部入門的DSLR
要求: 較輕較細, 簡單易用,  ...
kenneth1226 發表於 2015-11-29 09:27


如果旅行先用既相機,
不建議買換鏡...
買部G7 X就好足夠...
根本不需要DSLR....
作者: 馬沙    時間: 2015-12-2 16:24

比多小小買部sony a6000啦,我上星期買雙鏡都是6xxx,如果單鏡就中你個價位了,最重要有手持夜攝功能,要求不高都夠用了以下的相我就是用手持夜攝影的
作者: raisin    時間: 2015-12-2 17:32

如果旅行先用既相機,
不建議買換鏡...
買部G7 X就好足夠...
根本不需要DSLR.... ...
charcsc2000 發表於 2-12-2015 12:48


同感, 諗緊都唔明點解要換鏡...
作者: charcsc2000    時間: 2015-12-2 17:54

同感, 諗緊都唔明點解要換鏡...
raisin 發表於 2015-12-2 17:32


係...仲要樓主講到明係旅行先用..
即係佢唔識影相啦..
大家仲叫佢買單反...明玩佢啦...
難度叫佢單反auto咩...
影出黎隨時仲慘過dc...

大家都知旅行相唔衰得嘛...沒take2...
作者: elai    時間: 2015-12-2 18:06

由S95到e+用緊嘅G7x,自從有咗佢,我都好少用單反影夜景了。真係5使咁煩set咁多野就可以隨時話影就影,想再定d加埋枝單腳架亦都5會太影響流動性!
作者: calvin83    時間: 2015-12-2 19:03

同感, 諗緊都唔明點解要換鏡...
raisin 發表於 2015-12-2 17:32

佢沒話要換鏡, 都係一鏡用到底.
作者: kenneth1226    時間: 2015-12-2 21:04

多謝曬多位ching
我最後都係買了eos m3 body + 11-22 mm

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: tolo2036    時間: 2015-12-2 22:17

多謝曬多位ching
我最後都係買了eos m3 body + 11-22 mm

kenneth1226 發表於 2015-12-2 21:04


明智, 無得輸
睇下用EOS-M3加11-22影的歐遊相, 是影RAW, 傳上手機轉出來無執過的JPG相
直出影人都掂架, 有相為證
咁當然影人加景時, 要轉去22mm, 如真係要用11mm影人, 要影低角度, 人要企中間少少, 更加要用內置水平儀check水平

1.
IMG_4469 by tolo2036, 於 Flickr


2.
IMG_3229 by tolo2036, 於 Flickr


3.
IMG_5257 by tolo2036, 於 Flickr


4.
IMG_5592 by tolo2036, 於 Flickr


5.
IMG_3379 by tolo2036, 於 Flickr


6.
IMG_5515 by tolo2036, 於 Flickr

全輯
http://www.dchome.net/forum.php? ... &extra=page%3D1
作者: tolo2036    時間: 2015-12-2 22:35

本帖最後由 tolo2036 於 2015-12-2 22:37 編輯

另外11-22有好堅的防震, 可以手持一秒或以上, 用低iso影夜景, 去到歐洲, 好多教堂唔俾用腳架, 就真係好有用

Segrotte Vienna (地下湖) ISO 1000, f/5.6, 0.8秒
IMG_3966 by tolo2036, 於 Flickr

Segrotte Vienna (地下湖) 船上影, 湖的倒影, ISO 1600, f/4, 1.3秒
IMG_0477 by tolo2036, 於 Flickr

Cologne Cathedral (科隆大教堂) ISO 400, f/8, 0.8秒
IMG_1240 by tolo2036, 於 Flickr

HDR
Cologne Cathedral HDR by tolo2036, 於 Flickr

img_1240 Clip by tolo2036, 於 Flickr

IMG_1240_crop by tolo2036, 於 Flickr

一秒手持相
f/4, iso 125, 1秒
IMG_0659 efm 11-22mm 1s by tolo2036, 於 Flickr

f/16, iso 400, 2.5秒 (雖然失敗率高, 都成功過)
IMG_0614F by tolo2036, 於 Flickr

全輯
http://digital.discuss.com.hk/vi ... &extra=page%3D2
作者: calvin83    時間: 2015-12-2 23:34

回覆 34# tolo2036
石膏手E樣野, 好似師兄咁的功力唔係過過都做到.
作者: tolo2036    時間: 2015-12-3 00:36

回覆  tolo2036
石膏手E樣野, 好似師兄咁的功力唔係過過都做到.
calvin83 發表於 2015-12-2 23:34



DC 屋企  好多師兄話一般是0.5秒
作者: calvin83    時間: 2015-12-3 00:50

DC 屋企  好多師兄話一般是0.5秒
tolo2036 發表於 2015-12-3 00:36

半秒就差唔多. 不過如果有五軸防震加電子快門, 師兄應該上到兩秒幾三秒都沒問題.
作者: tolo2036    時間: 2015-12-3 00:53

本帖最後由 tolo2036 於 2015-12-3 01:02 編輯
半秒就差唔多. 不過如果有五軸防震加電子快門, 師兄應該上到兩秒幾三秒都沒問題. ...
calvin83 發表於 2015-12-3 00:50


試過最盡3.2秒, 因為要在電腦至知係咪好清, 所以去旅行穩震會用0.8至1秒, 除非真係好暗要博的話

IMG_0972_handheld 3-2s by tolo2036, 於 Flickr
作者: calvin83    時間: 2015-12-3 00:59

試過最盡三秒
tolo2036 發表於 2015-12-3 00:53

咁有的成功率會較有保証, 始終快門收果下都會有DD震.
作者: tolo2036    時間: 2015-12-3 01:07

咁有的成功率會較有保証, 始終快門收果下都會有DD震.
calvin83 發表於 2015-12-3 00:59



    支鏡真係超抵玩,其他牌子起碼五千元,質素都未必咁好。
作者: calvin83    時間: 2015-12-3 01:17

支鏡真係超抵玩,其他牌子起碼五千元,質素都未必咁好。
tolo2036 發表於 2015-12-3 01:07

咁又唔同, 其他D質素都有咁上下. Fuji果支10-24mm係我最欣賞的一支, 15-36恒定超好用, 不過係大D同重D.
作者: raisin    時間: 2015-12-3 09:44

支鏡真係超抵玩,其他牌子起碼五千元,質素都未必咁好。
tolo2036 發表於 3-12-2015 01:07


咁一般DC又好難去到 17mm equivalent咁闊既~~~
作者: samlee936    時間: 2015-12-4 00:34

我也想問問買機,和樓主一樣想新年旅行用,之前看完師兄的post,想在cannon m3 和 nikon d5500中選擇,m3個size同價錢是最平,但用不用另外買鏡頭,d5500有師兄們推荐初學者用的鏡頭跟機,又和m3有touch ,唔知選那一部好,剛剛中銀和中原做推廣,d7200做6680,可以24月分期,panasonic gf7做緊138x24,現在頭都大埋

via HKEPC Reader for Android
作者: tolo2036    時間: 2015-12-4 04:26

咁又唔同, 其他D質素都有咁上下. Fuji果支10-24mm係我最欣賞的一支, 15-36恒定超好用, 不過係大D同重D. ...
calvin83 發表於 2015-12-3 01:17


Fuji果支10-24mm, 大支又重d長d, (410g), 仲重過相機, 不利手持, 11-22, 短d輕d細d (220g), 價平好多
m3和fujifilm無反機身約重350g
作者: 藤原亮政    時間: 2015-12-4 04:50

本帖最後由 藤原亮政 於 2015-12-4 04:52 編輯
Fuji果支10-24mm, 大支又重d長d, (410g), 仲重過相機, 不利手持, 11-22, 短d輕d細d (220g), 價平好多
m3 ...
tolo2036 發表於 2015-12-4 04:26


富士對焦反應快M3好多
操作方面我覺得亦優於M3
當然價錢會比M3貴(以上假設全為X-T10)
富士鏡枝枝質素都有返咁上下
同埋富士影風景SET底片模擬直出已經夠討喜,CANON總係爭咁D

恆定光圈就唔好拎黎同非恆定光圈鬥重量啦,可以話輸梗
當然只求輕便EOS M3都唔錯
利申:有A7R+EOS M3+X-T10
作者: tolo2036    時間: 2015-12-4 05:41

本帖最後由 tolo2036 於 2015-12-4 05:42 編輯
富士對焦反應快M3好多
操作方面我覺得亦優於M3
當然價錢會比M3貴(以上假設全為X-T10)
富士鏡枝枝質素都有 ...
藤原亮政 發表於 2015-12-4 04:50



    從來都不會懷疑富士鏡的質素,祇係色水就唔係100% like
作者: calvin83    時間: 2015-12-4 10:48

Fuji果支10-24mm, 大支又重d長d, (410g), 仲重過相機, 不利手持, 11-22, 短d輕d細d (220g), 價平好多
m3 ...
tolo2036 發表於 2015-12-4 04:26

X-T系列平衡沒問題, 太輕反而不利手持(睇人).

色水的野, 見人見智, 我覺得富士係OK.
作者: HKLeo    時間: 2015-12-5 00:08

朋友公司員工優惠Canon Partners Private Offer:
EOS 760d 雙鏡 18-135 同 55-250 賣 $8,480 送 Manfrotto Compact 系列三腳架
因唔知價請問呢個offer係咪真係平好多? 定話出面行貨都係差唔多價...?!
作者: calvin83    時間: 2015-12-5 00:20

回覆 48# HKLeo
我唔覺平, 你覺得呢?
作者: HKLeo    時間: 2015-12-5 01:41

回覆 49# calvin83

收到 ! Thx
作者: rooneymanunited    時間: 2015-12-13 23:23

M仔影夜晚死得好慘。
作者: rooneymanunited    時間: 2015-12-13 23:25

我也想問問買機,和樓主一樣想新年旅行用,之前看完師兄的post,想在cannon m3 和 nikon d5500中選擇,m3個s ...
samlee936 發表於 2015-12-4 00:34

Nikon啦,DX機鏡頭選擇多過M仔,M仔要加轉EF接頭。
作者: raisin    時間: 2015-12-14 00:20

M仔影夜晚死得好慘。
rooneymanunited 發表於 13-12-2015 23:23


點死法?
作者: 必思    時間: 2015-12-14 01:51

點死法?
raisin 發表於 2015-12-14 00:20



    因為可以玩dual ISO,爽死
作者: raisin    時間: 2015-12-14 10:16

因為可以玩dual ISO,爽死
必思 發表於 14-12-2015 01:51


這死法太神奇了
作者: kimyiu1029    時間: 2015-12-14 10:52

我也想問問買機,和樓主一樣想新年旅行用,之前看完師兄的post,想在cannon m3 和 nikon d5500中選擇,m3個s ...
samlee936 發表於 2015-12-4 00:34


D7200跌價跌得咁快
作者: rooneymanunited    時間: 2015-12-14 11:23

點死法?
raisin 發表於 2015-12-14 00:20


M1室內影都差,暗D個快門都要去到1/30秒同iso6400,之後果D機加返內置就好D掛
作者: rooneymanunited    時間: 2015-12-14 11:24

D7200跌價跌得咁快
kimyiu1029 發表於 2015-12-14 10:52

D7200中銀卡中原有折
作者: marcochl    時間: 2015-12-14 14:17

回覆 57# rooneymanunited

ISO 6400 好難唔死.....
冇人叫你用6400 既, 用3200 咪得
作者: marcochl    時間: 2015-12-14 14:21

我平時不會影想的
只是間中去旅行會用到相機
如果想用約$5000元買部入門的DSLR
要求: 較輕較細, 簡單易用,  ...
kenneth1226 發表於 2015-11-29 09:27


我用緊M3+1122, 有買貴冇買錯
個人接受唔到Fuji 個操控, 同埋Canon 個DPP 好好用
作者: rooneymanunited    時間: 2015-12-14 16:42

回覆  rooneymanunited

ISO 6400 好難唔死.....
冇人叫你用6400 既, 用3200 咪得 ...
marcochl 發表於 2015-12-14 14:17
就算用3200,佢快門個時間下下已經要用到1/30s果類,另外就算set左對焦位,好易撻Q想影既野就影唔清,係咪我setting唔o岩?
作者: marcochl    時間: 2015-12-14 18:17

本帖最後由 marcochl 於 2015-12-14 18:22 編輯

回覆 61# rooneymanunited

1/30 應該唔會太易炒架wor
特別係EF-M 鏡 (唔計22F2) 都有防手震...

對焦問題係canon 自古以黎既問題, 唯有小心D

例如11-22
個安全快門應該係1/30, 再加上佢唔知3定4 級防震, 1/5-1/8 秒應該ok 先係架wor
作者: rooneymanunited    時間: 2015-12-14 21:10

回覆  rooneymanunited

1/30 應該唔會太易炒架wor
特別係EF-M 鏡 (唔計22F2) 都有防手震...

對焦問題係c ...
marcochl 發表於 2015-12-14 18:17

開左防震都係,例如影野明明將對焦個框對住要影果樣野睇返機果度好似好清,點知返到電腦睇先知出事。
作者: calvin83    時間: 2015-12-14 21:44

開左防震都係,例如影野明明將對焦個框對住要影果樣野睇返機果度好似好清,點知返到電腦睇先知出事。 ...
rooneymanunited 發表於 2015-12-14 21:10

放大睇啦。
作者: tolo2036    時間: 2015-12-14 21:50

開左防震都係,例如影野明明將對焦個框對住要影果樣野睇返機果度好似好清,點知返到電腦睇先知出事。 ...
rooneymanunited 發表於 2015-12-14 21:10


你用緊11-22mm鏡定其他?
作者: wingkps2    時間: 2015-12-14 22:03

30應該OK架.除非你震過貓王.
作者: cyber627    時間: 2015-12-14 22:19

各位ching ,我都想問下有關買機問題,可唔可以推介下比我,預5-6000$ BUDGET,主要旅行影相,平時影下人同埋風景/食物等,網上做過RESEARCH,唔少師兄推薦nikon D5500,CANON 750/760,SONY A6000. 可以講下邊幾部OK?/有其他型號推展 THX ALL.
作者: wingkps2    時間: 2015-12-14 23:03

回覆 67# cyber627


    你好貪心...
同埋...你真想試下,又怕大舊既.你睇下冇留反好D喇.
600D我都用過,但方便性始終差D.最尾都用晒冇反.
作者: DMAN    時間: 2015-12-14 23:16

回覆 67# cyber627

旅行緊係compact機啦d-lux水5k頭送lightroom
接受到panasonic個名就lx100 4k有找
作者: rooneymanunited    時間: 2015-12-14 23:24

你用緊11-22mm鏡定其他?
tolo2036 發表於 2015-12-14 21:50

舊M1+22mm定焦同埋18-55原裝
作者: rooneymanunited    時間: 2015-12-14 23:25

各位ching ,我都想問下有關買機問題,可唔可以推介下比我,預5-6000$ BUDGET,主要旅行影相,平時影下人同埋風 ...
cyber627 發表於 2015-12-14 22:19
連鏡kit定唔連鏡唔同喎
作者: rooneymanunited    時間: 2015-12-14 23:25

放大睇啦。
calvin83 發表於 2015-12-14 21:44

放大左機睇好似ok,放到電腦放大先知出事
作者: calvin83    時間: 2015-12-14 23:28

放大左機睇好似ok,放到電腦放大先知出事
rooneymanunited 發表於 2015-12-14 23:25

我係講對焦時放大睇, 跟住再放大Check下係唔係OK.
作者: rooneymanunited    時間: 2015-12-14 23:40

我係講對焦時放大睇, 跟住再放大Check下係唔係OK.
calvin83 發表於 2015-12-14 23:28

點樣對焦時放大睇?
作者: calvin83    時間: 2015-12-14 23:54

本帖最後由 calvin83 於 2015-12-15 00:04 編輯
點樣對焦時放大睇?
rooneymanunited 發表於 2015-12-14 23:40

對焦模式用AF+MF, AF完再MF.
作者: tolo2036    時間: 2015-12-14 23:58

舊M1+22mm定焦同埋18-55原裝
rooneymanunited 發表於 2015-12-14 23:24



22餅開到F/2個ISO應該唔駛用6400咁高....
另外右手揸相機, 左手托住支鏡, 雖然好少位, 不過無咁易手震
作者: rooneymanunited    時間: 2015-12-15 00:01

calvin83 發表於 2015-12-14 23:54


Thanks,講開佢個對焦環我好似唔覺轉完有咩唔同,研究下先
作者: calvin83    時間: 2015-12-15 00:08

Thanks,講開佢個對焦環我好似唔覺轉完有咩唔同,研究下先
rooneymanunited 發表於 2015-12-15 00:01

你試下對焦模式用AF+MF, AF完後再㯲MF的製. 唔得問上面果位tolo2036.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2