Board logo

標題: [開箱] Canon EOS M3 開箱 [打印本頁]

作者: waler    時間: 2015-3-31 21:38     標題: Canon EOS M3 開箱

本帖最後由 waler 於 2015-3-31 21:39 編輯

終於收到貨啦!

[attach]1777509[/attach]
[attach]1777510[/attach]
[attach]1777511[/attach]
[attach]1777512[/attach]
[attach]1777513[/attach]
[attach]1777514[/attach]
[attach]1777515[/attach]
[attach]1777516[/attach]
[attach]1777517[/attach]
[attach]1777518[/attach]
[attach]1777519[/attach]
[attach]1777520[/attach]
[attach]1777521[/attach]
[attach]1777522[/attach]
[attach]1777523[/attach]
[attach]1777524[/attach]
[attach]1777525[/attach]
[attach]1777526[/attach]
[attach]1777527[/attach]

THANKS WATCHING
作者: z888888    時間: 2015-3-31 21:50

嘩,部機好靚仔,個evf set 外盒好型
等緊ching試影靚相放毒
作者: Tef    時間: 2015-3-31 21:58

ohhh so coool  
作者: harryytm    時間: 2015-3-31 22:03

對焦速度如何?同單反差幾遠?
作者: calvin83    時間: 2015-3-31 22:05

部機Pro左好多.
作者: Cartesius    時間: 2015-3-31 22:09

拎上手會唔會好重?
埋單幾錢?
作者: Tef    時間: 2015-3-31 22:09

looks so much like the G1x mk2 at the back but they listen to customers and removed the wifi button near the thumb rest
作者: aichun    時間: 2015-3-31 22:32

回覆 1# waler

恭喜師兄,好快手喎,用邊間轉運?
我果set預計都要明日先到手
作者: kenndy2002    時間: 2015-3-31 22:35

好性感
作者: hihihellohihi    時間: 2015-3-31 22:38

支持吓開箱文先
作者: icecoffee    時間: 2015-3-31 22:54

恭喜
作者: siuba    時間: 2015-3-31 23:27

有冇得用快門線?
作者: jackmm101    時間: 2015-3-31 23:36

本帖最後由 jackmm101 於 2015-3-31 23:39 編輯

m1用家對m3好有性趣,ching影幾張相睇睇好無,睇到個盒部機好似係made in japan?
作者: waler    時間: 2015-3-31 23:41

對焦速度如何?同單反差幾遠?
harryytm 發表於 2015-3-31 22:03



    同單反比點都爭少少!
作者: aichun    時間: 2015-3-31 23:41

m1用家對m3好有性趣,ching影幾張相睇睇好無,睇到個盒部機好似係made in japan? ...
jackmm101 發表於 2015-3-31 23:36


M3同EVF都係MIJ
作者: waler    時間: 2015-3-31 23:43

拎上手會唔會好重?
埋單幾錢?
Cartesius 發表於 2015-3-31 22:09



    裝上18-55感覺都幾重,埋單74800日圓
作者: waler    時間: 2015-3-31 23:47

回覆  waler

恭喜師兄,好快手喎,用邊間轉運?
我果set預計都要明日先到手 ...
aichun 發表於 2015-3-31 22:32



    唔係轉運,係專人人肉速遞!
作者: waler    時間: 2015-3-31 23:48

有冇得用快門線?
siuba 發表於 2015-3-31 23:27



    可以用 Smartphone WI-FI Connect 唔使用快門線
作者: waler    時間: 2015-3-31 23:48

m1用家對m3好有性趣,ching影幾張相睇睇好無,睇到個盒部機好似係made in japan? ...
jackmm101 發表於 2015-3-31 23:36



    Yes MIJ 的!
作者: tolo2036    時間: 2015-3-31 23:49

裝上18-55感覺都幾重,埋單74800日圓
waler 發表於 2015-3-31 23:43



    74800又真係唔貴,支55-200香港買都唔平,幾樣加埋個運費都唔平,減番出來就好平了
作者: waler    時間: 2015-3-31 23:51

74800又真係唔貴,支55-200香港買都唔平,幾樣加埋個運費都唔平,減番出來就好平了 ...
tolo2036 發表於 2015-3-31 23:49



    Sorry 74800 係得支 18-55 的!
作者: aichun    時間: 2015-3-31 23:53

裝上18-55感覺都幾重,埋單74800日圓
waler 發表於 2015-3-31 23:43


呢個價有雙鏡+EVF真係抵到爛
作者: waler    時間: 2015-3-31 23:58

呢個價有雙鏡+EVF真係抵到爛
aichun 發表於 2015-3-31 23:53



    74800 係得支 18-55 的!
作者: aichun    時間: 2015-4-1 00:13

74800 係得支 18-55 的!
waler 發表於 2015-3-31 23:58


你果set係double zoom lens喎
作者: hongkongiron    時間: 2015-4-1 00:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: harryytm    時間: 2015-4-1 00:21

同單反比點都爭少少!
waler 發表於 2015-3-31 23:41

有興趣了解下多點焦係點。
作者: tolo2036    時間: 2015-4-1 00:24

毒氣室有未?上去吸吸~
hongkongiron 發表於 2015-4-1 00:17



    更係未有, 如果有, D M1 FANS就唔駛周圍搵M3相睇
作者: aichun    時間: 2015-4-1 00:29

毒氣室有未?上去吸吸~
hongkongiron 發表於 2015-4-1 00:17



    行貨都未有
作者: sunhikari    時間: 2015-4-1 00:31

你果set係double zoom lens喎
aichun 發表於 2015-4-1 00:13


我懷疑係CANON省包裝,因為18-55 KIT我係AMAZON訂都係呢個價,兌返港幣大約$4860

因為我都訂左,睇下明早到唔到手
作者: tolo2036    時間: 2015-4-1 01:40

我懷疑係CANON省包裝,因為18-55 KIT我係AMAZON訂都係呢個價,兌返港幣大約$4860

因為我都訂左,睇下明 ...
sunhikari 發表於 2015-4-1 00:31



    應該唔係省包裝,因為兩支鏡都有SN印在盒上跟M3 body保養
作者: sunhikari    時間: 2015-4-1 01:43

應該唔係省包裝,因為兩支鏡都有SN印在盒上跟M3 body保養
tolo2036 發表於 2015-4-1 01:40

但樓主的圖片得一支鏡,如果真係得咁多的話就真係有問題
作者: aichun    時間: 2015-4-1 02:03

但樓主的圖片得一支鏡,如果真係得咁多的話就真係有問題
sunhikari 發表於 2015-4-1 01:43



所以我都混淆,明明個盒係double zoom lens,但樓主就話得一支鏡,但個價又係單kit價錢喎,canon應該唔會咁"媽夫了事"
作者: yu138    時間: 2015-4-1 04:40

可能日本啲相機舖都會拆kit鏡出嚟單獨賣,所以明明係雙鏡套裝,賣咗支55-200mm就計番body+18-55mm套裝價賣俾另一個客!
作者: 子浩仔    時間: 2015-4-1 05:18

正呀
作者: siuba    時間: 2015-4-1 08:29

可以用 Smartphone WI-FI Connect 唔使用快門線
waler 發表於 2015-3-31 23:48


我要 B 快門.. 最好可以駁埋電腦..
不過都係等ML 出..
作者: manman1998    時間: 2015-4-1 08:34

恭喜哂,有新機玩
作者: raisin    時間: 2015-4-1 08:43

所以我都混淆,明明個盒係double zoom lens,但樓主就話得一支鏡,但個價又係單kit價錢喎,canon應該唔 ...
aichun 發表於 1-4-2015 02:03


拆KIT?
作者: aichun    時間: 2015-4-1 08:54

拆KIT?
raisin 發表於 2015-4-1 08:43


日本都興呢樣野?
作者: waler    時間: 2015-4-1 10:35

本帖最後由 waler 於 2015-4-1 10:39 編輯
拆KIT?
raisin 發表於 2015-4-1 08:43



    無錯!個日本 Sales 話單 18-55 Kit 無黑色 問我介唔介意拆 Doule Zoom 個 Set 我無所謂 所以個盒係 Double Zoom!
作者: terryguo    時間: 2015-4-1 10:47

好正!好想知個對焦相比M2快幾多!
作者: Cartesius    時間: 2015-4-1 10:58

好正!好想知個對焦相比M2快幾多!
terryguo 發表於 2015-4-1 10:47 AM


睇片好似唔係快好多
其實M2算可接受
係用餅鏡有時會慢少少
作者: tolo2036    時間: 2015-4-1 11:20

本帖最後由 tolo2036 於 2015-4-1 11:21 編輯
好正!好想知個對焦相比M2快幾多!
terryguo 發表於 2015-4-1 10:47


官方公佈 :
M2  :  M1  = 2.3x
M3  :  M1  = 6.1x

自己計,實際呢?唔知?!
作者: aichun    時間: 2015-4-1 11:21

官方公佈 :
M2  :  M1  = 2.3x
M3  :  M1  = 6.1x

自己計
tolo2036 發表於 2015-4-1 11:20


即M3快M2約3.8倍,這只是數據
作者: 必思    時間: 2015-4-1 11:26

即M3快M2約3.8倍,這只是數據
aichun 發表於 2015-4-1 11:21



    下??
作者: 聶風    時間: 2015-4-1 11:38

恭喜師兄,
讚~~~~~~~~~~~~~~~~
作者: raisin    時間: 2015-4-1 11:38

下??
必思 發表於 1-4-2015 11:26


小學數?... 樓上位師兄........
M2  :  M1  = 2.3x
M3  :  M1  = 6.1x
M3  :  M2 = ?

(hint: 唔係3.8 )
作者: tolo2036    時間: 2015-4-1 11:47

本帖最後由 tolo2036 於 2015-4-1 11:51 編輯
小學數?... 樓上位師兄........
M2  :  M1  = 2.3x
M3  :  M1  = 6.1x
M3  :  M2 = ?

(hint: 唔 ...
raisin 發表於 2015-4-1 11:38


唔係就咁計,不是小學雞數,因為官方原來有講M3 : M2 = 3.8x
這個也像香港計算樓宇實用面積,是一個藝術

http://eos-m.net/announcements/c ... -first-impressions/
作者: raisin    時間: 2015-4-1 11:53

唔係就咁計,不是小學雞數,因為官方原來有講M3 : M2 = 3.8x
這個也像香港計算樓宇實用面積,是一個藝術
...
tolo2036 發表於 1-4-2015 11:47


3.8X好似只係EOS-M World個網講的吧 @@ 官方段野只講 focusing up to 6.1x faster than the original EOS M.
作者: tolo2036    時間: 2015-4-1 11:59

3.8X好似只係EOS-M World個網講的吧 @@ 官方段野只講 focusing up to 6.1x faster than the original EOS ...
raisin 發表於 2015-4-1 11:53



    用M1,M2,M3都預咗唔會快得去邊,要快就轉會吧!
作者: raisin    時間: 2015-4-1 12:02

用M1,M2,M3都預咗唔會快得去邊,要快就轉會吧!
tolo2036 發表於 1-4-2015 11:59


我無轉過入EOS-M, 所以無煩惱

不過講真我一路都係嫌M1既AF超慢姐, 去到M3呢個速度, 我係完全無問題....... (轉會? 無需要呀 暫時都未係咁大吸引力)
作者: hkcs007    時間: 2015-4-1 12:03

用M1,M2,M3都預咗唔會快得去邊,要快就轉會吧!
tolo2036 發表於 2015-4-1 11:59

用M1先堅抽, 慢慢幫你對焦
作者: aichun    時間: 2015-4-1 12:05

下??
必思 發表於 2015-4-1 11:26


我都係跟官方說法咋
作者: raisin    時間: 2015-4-1 12:09

我都係跟官方說法咋
aichun 發表於 1-4-2015 12:05


官方無講下話 EOS-M World 唔係官方來的
作者: aichun    時間: 2015-4-1 12:12

官方無講下話  EOS-M World 唔係官方來的
raisin 發表於 2015-4-1 12:09


是但啦,這只是數字遊戲,M3比較出黎快過M2我已經收貨
作者: tolo2036    時間: 2015-4-1 12:14

本帖最後由 tolo2036 於 2015-4-1 12:16 編輯
用M1先堅抽, 慢慢幫你對焦
hkcs007 發表於 2015-4-1 12:03



    係對不到焦!好在有靚靚相搭夠
作者: sunhikari    時間: 2015-4-1 12:15

玩左一陣部M3, 好老實個對焦速度係無投訴,如果玩過6D的多點自動對焦就會知乜事⋯⋯咁的價錢個質數好OK的了

個EVF好好玩
但偵測速度大約要1秒,切換時間算唔算快就好睇個人了
作者: raisin    時間: 2015-4-1 12:18

玩左一陣部M3, 好老實個對焦速度係無投訴,如果玩過6D的多點自動對焦就會知乜事⋯⋯咁的價錢個質數好OK的了 ...
sunhikari 發表於 1-4-2015 12:15


眼放埋EVF至EVF開著時間要1秒? 算勁慢喎...
作者: hkcs007    時間: 2015-4-1 12:19

係對不到焦!好在有靚靚相搭夠
tolo2036 發表於 2015-4-1 12:14

唔係掛咁大鍋
作者: aichun    時間: 2015-4-1 12:25

我已收貨了

作者: sunhikari    時間: 2015-4-1 12:25

眼放埋EVF至EVF開著時間要1秒? 算勁慢喎...
raisin 發表於 2015-4-1 12:18

因為我只玩了一段短時間(因為有野搞緊)
你預大約半秒至一秒,實測等我有時間先再搞
作者: sunhikari    時間: 2015-4-1 12:26

我已收貨了
aichun 發表於 2015-4-1 12:25


我都收到了,白色好靚~
作者: aichun    時間: 2015-4-1 12:28

我都收到了,白色好靚~
sunhikari 發表於 2015-4-1 12:26



    不過未得閒開箱,可能要今晚
作者: aichun    時間: 2015-4-1 12:42

本帖最後由 aichun 於 2015-4-1 12:43 編輯
3.8X好似只係EOS-M World個網講的吧 @@ 官方段野只講 focusing up to 6.1x faster than the original EOS ...
raisin 發表於 2015-4-1 11:53

下??
必思 發表於 2015-4-1 11:26



日本canon方面都有以此為賣點
[attach]1777683[/attach]
http://cweb.canon.jp/eos/special/m3sp/spec/speed.html
作者: raisin    時間: 2015-4-1 12:45

日本canon方面都有以此為賣點
aichun 發表於 1-4-2015 12:42


咁搞笑...

一係成個canon計錯數, 一係佢用左D好高深既運算... (6.1x - 2.3x = 3.8x)
作者: waler    時間: 2015-4-1 12:47

算把啦大家 呢部機操作上點都係傻瓜機 只不過係高檔傻瓜機 相片質素另計 呢部機啲成象真係靚到嚇親 (我個人認為) 要對焦快都係揀返真 DSLR 啦!
作者: raisin    時間: 2015-4-1 12:48

算把啦大家 呢部機操作上點都係傻瓜機 只不過係高檔傻瓜機 相片質素另計 呢部機啲成象真係靚到嚇親 (我個人 ...
waler 發表於 1-4-2015 12:47


呢D (傻瓜機, 相片質素) 都係無可否認既...
M3既AF速度應該已經夠好多人用....
作者: sunhikari    時間: 2015-4-1 12:51

實測左轉接環+百微
有個好古怪的情況,就係百微如果用自動對焦,個對焦環會轉個不停自動去對焦
估計原因係佢M3開左自動對焦後,屏幕一見對唔到焦就自己對焦,但卻有對不到焦的情況
但改用MF就無問題
唔知係M3問題定係轉接環出問題了
作者: aichun    時間: 2015-4-1 12:55

實測左轉接環+百微
有個好古怪的情況,就係百微如果用自動對焦,個對焦環會轉個不停自動去對焦
估計原因係 ...
sunhikari 發表於 2015-4-1 12:51



    M3 default好似係開左連續對焦,所以有咁情況
作者: raisin    時間: 2015-4-1 12:56

實測左轉接環+百微
有個好古怪的情況,就係百微如果用自動對焦,個對焦環會轉個不停自動去對焦
估計原因係 ...
sunhikari 發表於 1-4-2015 12:51


可能要等firmware解決
作者: aichun    時間: 2015-4-1 12:58

咁搞笑...

一係成個canon計錯數, 一係佢用左D好高深既運算... (6.1x - 2.3x = 3.8x)  ...
raisin 發表於 2015-4-1 12:45


我當然知唔會係1+1=2咁簡單,我亦都唔識佢係點計出黎,但官方係咁講我唯有搬字過字啫
作者: tolo2036    時間: 2015-4-1 13:15

M3 default好似係開左連續對焦,所以有咁情況
aichun 發表於 2015-4-1 12:55



    可能要等新的adapter至得

http://thenewcamera.com/canon-pa ... af-ef-ef-m-adapter/
作者: jasonpang888    時間: 2015-4-1 13:17

恭喜,新玩具
作者: killuakam    時間: 2015-4-1 13:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 必思    時間: 2015-4-1 14:12

m43表示:我又被忽略了.......
killuakam 發表於 2015-4-1 13:19



    唔係咁樣點有機會清死貨
作者: raisin    時間: 2015-4-1 14:16

m43表示:我又被忽略了.......
killuakam 發表於 1-4-2015 13:19


M3: 你sensor細係硬傷
作者: WAI2    時間: 2015-4-1 14:24

我無轉過入EOS-M, 所以無煩惱

不過講真我一路都係嫌M1既AF超慢姐, 去到M3呢個速度, 我係完全無問題..... ...
raisin 發表於 2015-4-1 12:02


Eosm/m2/m3其中一個好處係可以用返晒所有canon EF鏡頭仲有自動對焦
作者: raisin    時間: 2015-4-1 14:28

Eosm/m2/m3其中一個好處係可以用返晒所有canon EF鏡頭仲有自動對焦
WAI2 發表於 1-4-2015 14:24


所以對Canon用家比較有吸引力啦
但我係Nikon用家 (而且未有轉會打算) 所以就算啦
作者: calvin83    時間: 2015-4-1 14:32

所以對Canon用家比較有吸引力啦
但我係Nikon用家 (而且未有轉會打算) 所以就算啦 ...
raisin 發表於 2015-4-1 14:28

買部Nikon 1.
作者: aichun    時間: 2015-4-1 14:33

m43表示:我又被忽略了.......
killuakam 發表於 2015-4-1 13:19


又唔係呀,輕細已經有佢吸引力,例GM1/GM5
作者: raisin    時間: 2015-4-1 14:36

買部Nikon 1.
calvin83 發表於 1-4-2015 14:32


adapter貴
作者: aichun    時間: 2015-4-1 14:41

本帖最後由 aichun 於 2015-4-1 14:43 編輯
adapter貴
raisin 發表於 2015-4-1 14:36


都係貴一次啫,就多好多鏡玩
如果仲揾到全新V1仲好,個EVF真係正
作者: louischow0201    時間: 2015-4-1 16:30

而家amazon.jp 黑色BODY+EVF仲有無貨?
點樣睇存貨?
唔該師兄
作者: aichun    時間: 2015-4-1 16:41

可能要等新的adapter至得
tolo2036 發表於 2015-4-1 13:15


果4支M鏡都夠玩,就算出新version都未必會買
而家希望canon生性出多d M仔鏡仲實際
作者: Tef    時間: 2015-4-1 16:54

回覆 82# louischow0201


    no stock at the moment. only three white ones left (body + evf). I was about to order >.<

use google translate to see "temporary out of stock" or not.
作者: tolo2036    時間: 2015-4-1 17:17

果4支M鏡都夠玩,就算出新version都未必會買
而家希望canon生性出多d M仔鏡仲實際 ...
aichun 發表於 2015-4-1 16:41


Full frame鏡比efm鏡更正
作者: aichun    時間: 2015-4-1 17:25

Full frame鏡比efm鏡更正
tolo2036 發表於 2015-4-1 17:17


咁要用番FF DSLR先可發揮FF鏡表現
作者: tolo2036    時間: 2015-4-1 17:52

咁要用番FF DSLR先可發揮FF鏡表現
aichun 發表於 2015-4-1 17:25



    都唔一定,起碼影raw裁相有優勢
作者: killuakam    時間: 2015-4-1 18:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: choyu    時間: 2015-4-1 18:44

Amazon jp好似番貨了

via HKEPC Reader for Android
作者: choyu    時間: 2015-4-1 19:16

有冇師兄可幫幫手, 下面段野係咪話張卡過唔到數要改PAYMENT METHOD?


Amazon.co.jp をご利用いただき、ありがとうございます。

ご注文(#249-XXXXXXXX)のお支払いにご指定のVisa カード (有効期限: 20XX/XX) の認証が得られなかったことをお知らせします。

クレジットカードの認証が得られない原因のひとつとして、有効期限が正しく入力されていないことがあげられます。例:(06/11) 2011年6月が有効期限です。


お手数ですが、現在ご指定のクレジットカードについて、有効期限も含めた情報をアカウントサービスで再度ご確認ください。クレジットカード情報に問題がない場合は、クレジットカード会社に原因を直接お問い合わせください。

ご注文は現在保留中ですが、6日以内に新しいお支払い方法をご指定いただいた場合、手続きを再度進めさせていただきます。

クレジットカード情報を修正する場合、または別のクレジットカードや支払い方法を指定する場合は、以下をご確認ください。

1.以下のURLより「アカウントサービス」にアクセスし、「注文履歴を見る」ボタンをクリックします

http://www.amazon.co.jp/gp/css/your-account-access/


2. サインインします

3. 該当する注文の右側に表示されている「支払い方法を変更する」ボタンをクリックします

4. クレジットカードの有効期限を修正する場合:有効期限のプルダウンメニューから、月と年を選択して「確定」ボタンをクリックします
別のクレジットカードを指定する場合:ラジオボタンをクリックして、必要な情報を入力のうえ、請求先住所を指定します

別の支払い方法を指定する場合:指定する支払い方法の横にあるラジオボタンをクリックして「確定」ボタンをクリックします

その他ご不明な点は、お電話でお問い合わせください。
フリーダイヤル:0120-999-373  フリーダイヤルを利用できない場合:011-330-3000

営業時間:年中無休24時間対応 ※お問い合わせの内容によっては、電話での対応や、夜間および早朝(午後9時から午前9時)の対応をしていない場合があります


お電話の際は、以下の情報をご用意ください。

・注文番号
・現時点で登録されているクレジットカード番号下4けた
・アカウントに登録されている請求先住所

クレジットカード会社からの認証が得られていない現時点ではお客様の注文分として商品の在庫が確保されていません。問題が解決され次第商品の在庫を確保いたしますが、在庫状況によりましては、商品の入荷をお待ちいただく場合もあります。

なお、商品のお届けにつきましては、状況によって、当初ご案内していたお届け予定日に商品をお届けできないことがあります。

また、6日以内にクレジットカード情報を修正、または別のクレジットカード情報や支払い方法をご指定いただけない場合、誠に勝手ながら、ご注文をキャンセルさせていただきますので、あらかじめご了承ください。

このEメールアドレスは 配信専用です。このメッセージに返信しないようお願いいたします。
作者: hisashix    時間: 2015-4-1 19:40

本帖最後由 hisashix 於 2015-4-1 19:42 編輯

回覆 90# choyu

Your credit card cannot use at Amazon JP, Amazon told you modify or change other payment method within 6 days.
作者: choyu    時間: 2015-4-1 19:49

回覆  choyu

Your credit card cannot use at Amazon JP, Amazon told you modify or change other payme ...
hisashix 發表於 2015-4-1 19:40



    THANKS,

即係我要轉過第2張卡

我之前用compaxx visa,
唔知轉 痕生得唔得???
作者: aichun    時間: 2015-4-1 19:58

回覆 90# choyu

係咪你張信用卡有效期限就到,所以認證唔到?
作者: hisashix    時間: 2015-4-1 20:15

回覆 92# choyu

I use DBS black master always shopping at Amazon JP haven't any problem. Hope can help you
作者: choyu    時間: 2015-4-1 20:34

回覆  choyu

I use DBS black master always shopping at Amazon JP haven't any problem. Hope can help ...
hisashix 發表於 2015-4-1 20:15


I JUST APPLIED THIS CARD, 未寄到嚟
請問洗唔洗要登記d 咩先用到? 有時dbs係過數時要打個VISA VERIFY code 先過到

我張係cv+, 2021 年先到期喎
作者: botsang    時間: 2015-4-1 21:10

哎呀..... 早知唔買富士XT-1(用開 Canon 單反)
後悔睇咗呢個 post
作者: hisashix    時間: 2015-4-1 21:36

回覆 95# choyu

haven't any register process and visa verify for me at Amazon JP use this card
作者: waler    時間: 2015-4-1 21:36

玩左兩日 暫時有三樣野覺得要改善下:

1 用 EOS M 轉 EF Adapter 時個 Lens 會不停對焦
2 EVF-DC1 反應有少少遲鈍 應該可以 Set 到 Lock 死
3 WI-FI Image Sync 不能傳送至 NAS 儲存裝置

希望 Canon 盡快改善
作者: choyu    時間: 2015-4-1 21:43

改左痕生CARD, 再彈先算

Not yet shipped
Delivery estimate: Friday, April 3, 2015

Canon ミラーレス一眼カメラ EOS M3 ボディ(ブラック) EVFキット EOSM3BK-BODYEVFK
Sold by: Amazon.com Int'l Sales, Inc.
¥ 53,664
作者: aichun    時間: 2015-4-1 22:13

哎呀..... 早知唔買富士XT-1(用開 Canon 單反)
後悔睇咗呢個 post
botsang 發表於 2015-4-1 21:10


入多部玩囉,完全無衝突





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2