Board logo

標題: 新手學影相買二手450D定500D好?(已入手600D,多謝各位意見) [打印本頁]

作者: sachi520    時間: 2012-2-11 22:47     標題: 新手學影相買二手450D定500D好?(已入手600D,多謝各位意見)

本帖最後由 sachi520 於 2012-2-19 18:03 編輯

朋友想買部二手機學影相,唔知買邊個牌子邊部好,但見到450D同500D放既人唔少,所以想問一問新手會唔會好難用?同埋依家二手大約咩價錢至無俾人搵笨?買既時候又要點樣CHECK機?
作者: manman1998    時間: 2012-2-11 23:19

勁易用... 年份新/機身企理/快門數小/跟齊單盒配件... 價高DD,反之平D
作者: unleaded88    時間: 2012-2-12 02:57

其實無話難唔難學, 說明書基本上寫晒, 唔明既上網搵都好易, 有心就實唔會唔識用.
二手價咪check 多一兩個二手網站, D價唔會差太遠, 我自己寧願比多一二百搵部靚仔D
作者: henryrom    時間: 2012-2-14 11:22

本帖最後由 henryrom 於 2012-2-14 11:25 編輯

500D  最多俾到$3000  盡量搵d 仲有保養期內
作者: dictoli    時間: 2012-2-14 11:34

建議都係買新機,快門係有壽命的,如果真係買二手,要check清楚快門釋放次數
作者: rx78_nt-1    時間: 2012-2-14 11:39

500D都幾難仲有保用

550D都出左兩年啦
作者: BB321    時間: 2012-2-14 17:12

本帖最後由 BB321 於 2012-2-14 17:20 編輯

差不多價錢($3000 body)既仲可以揀nikon d3100, sony a33, 想有埋拍片功能呢d款式會好過500D
都係2010年的入門款式, 叫你朋友睇哂咁多款機的規格再決定啦
注意nikon入門機冇機身摩打, 需要買af-s鏡頭才有自動對焦, 主要都係d舊型號鏡頭用不到, 問題不算太大
另一樣注意sony機用電子觀景器, 計面積會比canon, nikon入門機大, 當然亦有好處同壞處, 睇佢想用邊款觀景器定係冇所謂, 想試下係咩感覺可以去電器舖試下
仲有樣野係liveview問題, 咁多款低價入門機只有sony提供反mon及高速的liveview對焦, d3100 liveview對焦速度似dc, canon就更加慢, 新手首先入門可以考慮埋
想拍片的話都有分別, a33拍片對焦速度同用dv差不多, d3100居中間, 500D就好慢
a33 feature多拍片af, 高速連拍, 甚至一掃全景, HDR都有齊, 不過操作就唔多傳統, d3100同500d會係似返傳統單反, 講真都係觀景器的分別啦, 傳統好唔好非常主觀
其他配套方面, 玩熟左才決定投放資金去邊個牌子都未遲, 入門配套邊間廠都差不多, 反正真係要玩落去, 呢d入門機都係難逃要換掉的命運, 你朋友3-4000蚊budget起相機器材來講算係小數目了
作者: Frings    時間: 2012-2-14 17:58

I think you may choose base on your needs such as:
Viewfinder: Mid-level camera with Pentaprism will be much bigger and brighter than Penta-mirror of Low-end camera.
Control: Mid-level camera have more buttons to access different directly, low-end camera have less button and not so efficient.

Size: Of course low-end will be smaller
Display: Get camera with 92K or higher resolution LCD if you will view the picture with our friends inside the camera


So to conclude:
For under 4k budget

For Optical viewfinder and control:
Sony A700
Canon 30D 40D
Nikon D80 D200 D90
Pentax K10D K20D
Olympus E30

For size:
Canon 500D 550D (450D is too old for low end camera)
Nikon D3000 D5100
Pentax K-X K-R
Sony A550 A560 A580 A33 A55 A35
Olympus E-620

For better display:
Canon 500D 550D
Nikon D90
Pentax K-r
Sony A550 A560 A580 A33 A55 A35
作者: Frings    時間: 2012-2-14 17:59

差不多價錢($3000 body)既仲可以揀nikon d3100, sony a33, 想有埋拍片功能呢d款式會好過500D
都係2010年的 ...
BB321 發表於 2012-2-14 17:12



    If don't care size and LCD quality, better get a middle level camera to start first~
作者: BB321    時間: 2012-2-15 00:28

I think you may choose base on your needs such as:
Viewfinder: Mid-level camera with Pentaprism will ...
Frings 發表於 2012-2-14 17:58

4000蚊以下機連鏡, 一眾中階機一定over budget,可以不用諗
550d,a580,d5100 一樣超標
樓主揀得450,500,呢類,可見body budget 只在$3000左右,仲要加錢買埋kit 鏡
18-55鏡入面sony最平,$400, 因機身已有防震,canon nikon要有防震約$700,冇會平d
如果想買埋支長zoom約加多$1000多一點,長kit鏡都應有防震,如揀sony 可以揾埋minolta 舊鏡,有幾支都係under $1000,由於機身防震故不用理會鏡有冇防震提供
作者: Frings    時間: 2012-2-15 00:52

4000蚊以下機連鏡, 一眾中階機一定over budget,可以不用諗
550d,a580,d5100 一樣超標
樓主揀得450,500,呢 ...
BB321 發表於 2012-2-15 00:28


Canon's kit lens 18-55 IS (1st gen) is as cheap as Sony/Pentax/Olympus, just around $450-$500
Nikon is at least $550-$650

so $4000 you should be able to get: (For mid level)
Sony: A700 / A55 + DT18-55mm SAM lens
Canon: 40D + EF-S 18-55mm IS

low end I think Ching can get a 2nd hand 500D, A55, A560, D3100, K-R kit without much effort~
作者: blueseacow    時間: 2012-2-15 04:57

450d 同500d, 一定係500d好d, 但睇下值唔值, 二手價爭$800左右
500d noise control好好多, iso都可以有6400, 450d得1600, 同埋佢入面粒digic 4依家600d都仲用緊, 仲有個mon 500d好好多,92萬黎..450d得23萬pixel..大家都係3吋..

至於500d或者用其他牌子機會唔會影相靚d好視乎個人, 垃圾鏡都有大把好作品, 唔諗鏡諗左body先都好
作者: blueseacow    時間: 2012-2-15 05:00

差不多價錢($3000 body)既仲可以揀nikon d3100, sony a33, 想有埋拍片功能呢d款式會好過500D
都係2010年的 ...
BB321 發表於 2012-2-14 17:12


a33二手唔抵, 拍片有overheat問題, 尤其是夏天, 如果budget可以多少少..$3200左右可以買到a35..
如果真係用liveview多..真係得sony揀..canon/nikon果個liveview真係用到人都癲..
作者: neneaee    時間: 2012-2-15 06:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dictoli    時間: 2012-2-15 09:04

a33二手唔抵, 拍片有overheat問題, 尤其是夏天, 如果budget可以多少少..$3200左右可以買到a35..
如果真 ...
blueseacow 發表於 2012-2-15 05:00



如果真係主要用liveview,建議用返無反,輕好多細部好多
作者: BB321    時間: 2012-2-15 09:33

如果真係主要用liveview,建議用返無反,輕好多細部好多
dictoli 發表於 2012-2-15 09:04


無反對焦速度不及單反呢, 你要考慮埋呢一點
如果樓主想影下sport用無反點影?
作者: dictoli    時間: 2012-2-15 09:54

本帖最後由 dictoli 於 2012-2-15 09:55 編輯
無反對焦速度不及單反呢, 你要考慮埋呢一點
如果樓主想影下sport用無反點影? ...
BB321 發表於 2012-2-15 09:33



如果都影咁快的,正常都唔會用liveview追,一係用光學觀景,一係就靠自己手感直覺配腳架
作者: BB321    時間: 2012-2-15 10:03

本帖最後由 BB321 於 2012-2-15 10:15 編輯
如果都影咁快的,正常都唔會用liveview追,一係用光學觀景,一係就靠自己手感直覺配腳架 ...
dictoli 發表於 2012-2-15 09:54


如果係用canon/nikon機, 你呢個講法係成立既, sony就唔係, 追一般速度既野sony單反liveview係可以勝任, 速度太高, 例如飛行中的雀鳥就因為mon有遮黑時間所以比較困難, 反應時間係evf取代唔到ovf的原因之一
可以參考下, 以liveview AF連拍會見到咁效果
http://www.youtube.com/watch?v=oJzKhlJOJKw&feature=related
拍攝影片以AF追焦一名小朋友
http://www.youtube.com/watch?v=Y5-EgBkWF3I&feature=related
作者: BB321    時間: 2012-2-15 10:28

a33二手唔抵, 拍片有overheat問題, 尤其是夏天, 如果budget可以多少少..$3200左右可以買到a35..
如果真 ...
blueseacow 發表於 2012-2-15 05:00


可惜a35取消左反mon, 大概想拉開同a55的距離吧
唔需要反mon a35的確比較好, 好像係因為拍片防震機制由cmos移位式改做電子防震, 另外電量比第一代的a33/55有進步
話時話, a35二手有咁低??
作者: zxczxczxc    時間: 2012-2-15 10:43

a33二手唔抵, 拍片有overheat問題, 尤其是夏天, 如果budget可以多少少..$3200左右可以買到a35..
如果真 ...
blueseacow 發表於 2012-2-15 05:00


overheat問題係 a 55
a33少好多
不過冇一部入門級拍片30分鐘可以唔熱
作者: zxczxczxc    時間: 2012-2-15 10:51

朋友想買部二手機學影相,唔知買邊個牌子邊部好,但見到450D同500D放既人唔少,所以想問一問新手會唔會好難 ...
sachi520 發表於 2012-2-11 22:47


唔好比人老點買二手
4K以下買可以買 a33/a35
連拍速度拍得住canon nikon DSLR 中皆機
拍片贏成條街 ( 自己去youtube search a33/a35 睇片)
真係冇必要買2手 450D/500D 尼d舊 2/3代 genaration DSLR
作者: BB321    時間: 2012-2-15 11:38

唔好比人老點買二手
4K以下買可以買 a33/a35
連拍速度拍得住canon nikon DSLR 中皆機
拍片贏成條街 ( 自 ...
zxczxczxc 發表於 2012-2-15 10:51


就算想要返傳統ovf, 都推介D3100多d, 最衰係個mon差
作者: zxczxczxc    時間: 2012-2-15 12:06

就算想要返傳統ovf, 都推介D3100多d, 最衰係個mon差
BB321 發表於 2012-2-15 11:38



同意
另外如果多friend 用nikon 3100都 唔錯
作者: shortmen    時間: 2012-2-15 16:07

500D唔差...拍片1080只可以20FPS...
其實HACK左FIRMWARE就得, 用magic lantern, 其本上同600D一樣!!!
仲可以1/3級 OR 1/8級 選用ISO
作者: blueseacow    時間: 2012-2-15 18:51

overheat問題係 a 55
a33少好多
不過冇一部入門級拍片30分鐘可以唔熱
zxczxczxc 發表於 2012-2-15 10:43


雖然cmos唔同, 但都有, a35完全解決
不過唔拍片又可以唔駛諗, a35無反mon係一敗筆, a33都有, 大倒退
作者: sachi520    時間: 2012-2-15 19:36

多謝各位師兄師姐賜教,朋友終於今日去左買canon 600D...
作者: BB321    時間: 2012-2-15 19:41

多謝各位師兄師姐賜教,朋友終於今日去左買canon 600D...
sachi520 發表於 2012-2-15 19:36


結果都係一擲千金, 可否分享何故會揀600D呢?
作者: manman1998    時間: 2012-2-15 19:48

我想追多部40D...
作者: zxczxczxc    時間: 2012-2-16 00:30

多謝各位師兄師姐賜教,朋友終於今日去左買canon 600D...
sachi520 發表於 2012-2-15 19:36


600D係部好機
作者: ronaldlam    時間: 2012-2-16 17:44

450d同500d 2選1既就500d啦, 有拍片多尐野玩
作者: enn    時間: 2012-2-17 02:32

CANON入面機個快門禁落去好淋, 上面有師兄介紹40D可以試. 畫質已達中上. 其他野師兄會補充了.
作者: dictoli    時間: 2012-2-17 08:25

本帖最後由 dictoli 於 2012-2-17 11:49 編輯
CANON入面機個快門禁落去好淋, 上面有師兄介紹40D可以試. 畫質已達中上. 其他野師兄會補充了. ...
enn 發表於 2012-2-17 02:32



所以我比個魔鬼朋友說服左買左7D,快門聲、性能、手感都正好多,不過真係好重,尤其裝左支適馬70-200 f/2.8,用氣墊頸帶都會覺痛= ="

各位師兄,有冇乜野頸帶可以舒服D同埋係夏季用都唔會出現敏感/出熱痱等等問題?
作者: neneaee    時間: 2012-2-17 10:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: neneaee    時間: 2012-2-17 10:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: manman1998    時間: 2012-2-17 11:21

單係入門機只睇兩隻,Canon同 賓得,長玩選會而言,Canon 同 Nikon
作者: BB321    時間: 2012-2-17 11:30

單係入門機只睇兩隻,Canon同 賓得,長玩選會而言,Canon 同 Nikon
manman1998 發表於 2012-2-17 11:21


點解咁講呢? 入門機其他廠唔得?
作者: manman1998    時間: 2012-2-17 11:43

點解咁講呢? 入門機其他廠唔得?
BB321 發表於 2012-2-17 11:30

咁你玩其他牌覺得點? 邊隻牌好? 我唔知... 350D/400D我同朋友玩左多年,起碼打左十萬八萬
日曬雨淋,依家仲用緊,我地亦唔係淨插枝kit,乜鏡都玩,乜都影下
作者: BB321    時間: 2012-2-17 11:52

咁你玩其他牌覺得點? 邊隻牌好? 我唔知... 350D/400D我同朋友玩左多年,起碼打左十萬八萬
日曬雨淋,依家仲 ...
manman1998 發表於 2012-2-17 11:43


我覺得各有各優點, 而唔會好似師兄你咁斷言某某牌先得囉, 唔通我用你覺得唔得既牌子就影唔到相?
你覺得350D/400D耐用, 但係你出去仲見到有人用D50, a100, 甚至舊到minolta D7D都有, 個d就唔耐用呀?
你講鏡, 人地就冇鏡用? 你用乜鏡咁巴閉先?
作者: manman1998    時間: 2012-2-17 11:59

老實講... 我見識小D50, a100,minolta D7D,我真係好小見,你去揾下

minolta D9D幾年前見過,交換玩陣... 連依D都打唔到(我屎囉)
350D影的
作者: dictoli    時間: 2012-2-17 12:00

相信係個人問題,我自己用都冇咁既事
neneaee 發表於 2012-2-17 10:44



適馬70-200 f/2.8:重量:1470 克,
7D:機身重量:820 克
加埋直度,裝晒2粒電,個重量都好重喎
用15-85mm就冇乜問題,但係一用70-200 f2.8好快就會痛
我應該用乜野頸帶好?
作者: manman1998    時間: 2012-2-17 12:03

我覺得各有各優點, 而唔會好似師兄你咁斷言某某牌先得囉, 唔通我用你覺得唔得既牌子就影唔到相?
你覺得35 ...
BB321 發表於 2012-2-17 11:52

Canon EOS 由菲林機至DSLR食埋你 Nikon M42 PK C/Y 手動,OM 鏡唔知... 窮就係玩依D
作者: mo9394    時間: 2012-2-17 12:06

老實講... 我見識小D50, a100,minolta D7D,我真係好小見,你去揾下

minolta D9D幾年前見過,交換玩陣... 連 ...
manman1998 發表於 2012-2-17 11:59


你都未搞掂 d 光線方向
作者: mo9394    時間: 2012-2-17 12:08

適馬70-200 f/2.8:重量:1470 克,
7D:機身重量:820 克
加埋直度,裝晒2粒電,個重量都好重喎
用15-85mm ...
dictoli 發表於 2012-2-17 12:00


根本就唔應該用條頸去受力
作者: dictoli    時間: 2012-2-17 12:09

咁我應該點做?
作者: mo9394    時間: 2012-2-17 12:11

咁我應該點做?
dictoli 發表於 2012-2-17 12:09


手托, 唔托時就放番入袋.

肩帶可以考慮, 不過無乜人用
作者: manman1998    時間: 2012-2-17 12:12

你都未搞掂 d 光線方向
mo9394 發表於 2012-2-17 12:06

我係屎,但我估你好小影依D
作者: mo9394    時間: 2012-2-17 12:14

我係屎,但我估你好小影依D
manman1998 發表於 2012-2-17 12:12


你兩張相不能比較, 光的方向都唔同, 根本同機身無關
作者: manman1998    時間: 2012-2-17 12:16

本帖最後由 manman1998 於 2012-2-17 12:19 編輯
你兩張相不能比較, 光的方向都唔同, 根本同機身無關
mo9394 發表於 2012-2-17 12:14

你地咪慢慢兜囉,用D9D果個即沽佢另外部D5D,換30D
作者: mo9394    時間: 2012-2-17 12:17

你地咪慢慢兜囉
manman1998 發表於 2012-2-17 12:16


唔知邊個兜緊呢
作者: BB321    時間: 2012-2-17 12:20

老實講... 我見識小D50, a100,minolta D7D,我真係好小見,你去揾下

minolta D9D幾年前見過,交換玩陣... 連 ...
manman1998 發表於 2012-2-17 11:59


第一, D9D係唔存在的, 你諗清楚你玩過那部係乜機先
第二, 人地那時用緊乜野鏡頭呢? 你又摸熟部機點操作未呢?
第三, http://www.dchome.net/viewthread ... &extra=page%3D2
我唔評論你用乜鏡去影, 但人地都係咁去影雀
你咁講野法, 除左c fans之外我諗其他人都想x你囉
作者: BB321    時間: 2012-2-17 12:23

你地咪慢慢兜囉,用D9D果個即沽佢另外部D5D,換30D
manman1998 發表於 2012-2-17 12:16


知你勁喇, 最好個個都掉左自己部垃圾買canon啦
作者: manman1998    時間: 2012-2-17 12:33

第一, D9D係唔存在的, 你諗清楚你玩過那部係乜機先
第二, 人地那時用緊乜野鏡頭呢? 你又摸熟部機點操作未 ...
BB321 發表於 2012-2-17 12:20

EF 70-210/4,果時買$1800
作者: mo9394    時間: 2012-2-17 12:34

我係屎,但我估你好小影依D
manman1998 發表於 2012-2-17 12:12


A550 配sigma 70-300 一樣影到

作者: manman1998    時間: 2012-2-17 12:36

若果高小小40D就影依D嫁喇... 同樣EF 70-210/4
作者: mo9394    時間: 2012-2-17 12:42

sony 入門機價錢的 a550, 對焦當年黎講都唔叫快

作者: manman1998    時間: 2012-2-17 12:46

350D加大姑媽55.8
作者: mo9394    時間: 2012-2-17 12:51

本帖最後由 mo9394 於 2012-2-17 12:52 編輯

a65 a77 liveview 配合 peaking , 或者 nex 5 / 7 等等配合peaking, 玩手動對焦勁爽
作者: manman1998    時間: 2012-2-17 12:56

玩手動有OVF好D...

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 5259&highlight=
作者: neneaee    時間: 2012-2-17 13:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mo9394    時間: 2012-2-17 13:42

有減磅帶的,你有冇睇過?
neneaee 發表於 2012-2-17 13:40


減壓不是減磅, 係咁重就咁重, 無得減的
作者: QE3    時間: 2012-2-17 13:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: neneaee    時間: 2012-2-17 13:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mo9394    時間: 2012-2-17 14:00

的確係,但至少都可以舒服d,我覺得可以一試
而且OP/TECH好多人都話好用,試下冇壞 ...
neneaee 發表於 2012-2-17 13:54


OP TECH 可以拆o個隻方便, 短時可以當手帶, 要上頸就駁番埋
作者: dictoli    時間: 2012-2-17 14:23

有減磅帶的,你有冇睇過?
neneaee 發表於 2012-2-17 13:40



未聽過,師兄有冇資料比我睇下?
作者: enn    時間: 2012-2-17 14:33

我無理, 打鈄咩就算. 不過我肥大, 放到盡條帶先岩岩好影到.
作者: neneaee    時間: 2012-2-17 14:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BB321    時間: 2012-2-17 15:03

未聽過,師兄有冇資料比我睇下?
dictoli 發表於 2012-2-17 14:23


http://www.sonystyle.com.hk/prod ... 2610550&lang=zh
應該講緊呢類帶, dcfever有d牌子的帶會再粗身d, 壓力平均d會冇咁累
其實質地就係好有彈性的軟膠帶, 因為彈性十足同夠軟所以卸力   
問題係膠料所以透氣度不太好, 我自己用得耐都會頸位出哂汗, 唯有勤d除落來抹汗
總之想條頸冇咁傷揀隻闊身d會好d, 保護條頸緊要呀

我自己用緊呢隻, 幼身d, 等我唔會"up"咁多汗, 我唔係用中階機所以唔會太過重, 條帶夠食力, 問題係用落覺得唔係好夠長, 想轉斜揹就難d, 我本來都有d橫同肥
http://www.sonystyle.com.hk/prod ... M000140&lang=zh
作者: Frings    時間: 2012-2-17 15:19

應該講緊呢類帶, dcfever有d牌子的帶會再粗身d, 壓力平均d會冇咁累
其實質地就係好有彈性的軟膠帶, 因為 ...
BB321 發表於 2012-2-17 15:03


I think the maximum weight should be 1.5 kg if using neck strap.
作者: QE3    時間: 2012-2-17 15:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: neneaee    時間: 2012-2-17 15:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mo9394    時間: 2012-2-17 15:29

上淘寶搵好過!
QE3 發表於 2012-2-17 15:27


CAM2 賣百零蚊, 包正貨, 唔駛淘黎蝕匯價同運費喇.
作者: dictoli    時間: 2012-2-17 15:39

唔該晒咁多位師兄
作者: manman1998    時間: 2012-2-17 15:57

依隻輕同滑,上兩年响黃金隧道口間好似叫裕驊... 佰幾蚊
作者: QE3    時間: 2012-2-17 16:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mo9394    時間: 2012-2-17 16:02

其實真係要睇下係買d 咩野貨, 上淘寶 search "相機減壓背帶", 出黎由九蚊人仔到二百九十蛟都有!





講 ...
QE3 發表於 2012-2-17 16:01


斷帶就喊都無謂

optech 外國野, d 膠扣又唔會刮花機身
作者: QE3    時間: 2012-2-17 16:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mo9394    時間: 2012-2-17 16:08

本帖最後由 mo9394 於 2012-2-17 16:11 編輯
呢個世界仲邊庶有真正"外國野"丫, 大部份o既廠都係o係強國, 唔係就o係東南亞! ...
QE3 發表於 2012-2-17 16:05


optech 係 made in usa

呢個design 方便, 可以經常拆出黎洗, 又唔駛成抽野放入防潮箱. http://optechusa.com/pro-strap.html
作者: dictoli    時間: 2012-2-17 16:43

本帖最後由 dictoli 於 2012-2-17 16:46 編輯
其實真係要睇下係買d 咩野貨, 上淘寶 search "相機減壓背帶", 出黎由九蚊人仔到二百九十蛟都有!





講 ...
QE3 發表於 2012-2-17 16:01



我已經用緊FOXEVAN 55計埋運費、匯價貴過係成成買

手工、質料都唔差,都有很好功效(比原廠果條舒服好多倍),但係我部野加支鏡真係重,條頸都會痛,用15-85mm Kit鏡就冇呢個問題
作者: mo9394    時間: 2012-2-17 16:57

本帖最後由 mo9394 於 2012-2-17 16:58 編輯
我已經用緊FOXEVAN 55計埋運費、匯價貴過係成成買

手工、質料都唔差,都有很好功效(比原廠果條舒服好多 ...
dictoli 發表於 2012-2-17 16:43


頸帶係幫你換鏡方便D 或者甩手時做個保險, 唔係掛住部機周圍行.

未做成長期傷害前停止長期掛頸呢個的動作, 任何關節都不適合橫向承受外力, 做運動都知D 膝蓋同手肘要好好保護.
作者: dictoli    時間: 2012-2-17 17:00

頸帶係幫你換鏡方便D 或者甩手時做個保險, 唔係掛住部機周圍行.

未做成長期傷害前停止長期掛頸呢個的動 ...
mo9394 發表於 2012-2-17 16:57



明白,多謝師兄提醒
作者: BB321    時間: 2012-2-17 17:15

回復 80# dictoli

如果你之前都係咁揹野就要停la, 出到氣墊帶都覺得痛的話其實已經係個身體俾訊號你要停
其實膊頭都唔應該受咁重既物件, 要行住拍不如用手hold實, 唔用就入袋先, 盡量唔好掛頸掛膊, 遲d出事好難醫
作者: royho    時間: 2012-2-17 17:23

明白,多謝師兄提醒
dictoli 發表於 2012-2-17 17:00


想真正舒服, 用呢啲, 我用緊, 包無後悔:

http://www.blackrapid.com/product/camera-strap/rs-sport/

[attach]1320267[/attach]
作者: dictoli    時間: 2012-2-18 01:40

想真正舒服, 用呢啲, 我用緊, 包無後悔:
royho 發表於 2012-2-17 17:23



好似好正,呢件野幾銀?
作者: dictoli    時間: 2012-2-18 01:41

回復  dictoli

如果你之前都係咁揹野就要停la, 出到氣墊帶都覺得痛的話其實已經係個身體俾訊號你要停
其 ...
BB321 發表於 2012-2-17 17:15



可能上一份工做到傷晒,以前唔會有呢類情況架
作者: royho    時間: 2012-2-18 11:20

好似好正,呢件野幾銀?
dictoli 發表於 2012-2-18 01:40


六百幾.
作者: 無頭騎士    時間: 2012-2-18 19:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: r1ken    時間: 2012-2-18 23:08

我 450d 上 500d 功能多唔少不在話下
500d 仲可以用 magic lantern  多好多野玩
作者: dictoli    時間: 2012-2-19 01:01

六百幾.
royho 發表於 2012-2-18 11:20



都考慮得過@@"





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2